Jump to content

Clio williams


Shogun

Recommended Posts

POzz

evo imam par pitanja u vezi clia williams

Koja je cijena u Hrvatskoj ??

Dali se mogu nabavit papiri ovdje kakvi kad bi se dotjerao neki iz njemacke npr .??

Dali se i kolko se moze izvuc ista iz tog 2.0 motora ista vise od tih 150 konja i uz kakve promjene ?

dali treba puno modifikacija da u njega sjedne 172/182 motor ??

eto nadam se da ce mi netko odgovorit trazio sam po netu ali nisam nis naso hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

U Hrvatskoj imas par komada Williamsa i zadnji koji se prodavao mislim da je bio oko 6000€.

Ako mislis uvest iz njemacke onda ti je najlakse nabavit papire od 1.8 16v.

Onda, motor je dobra baza za daljnje prerade i s dobrim usisom, ispuhom, bregastim, elektronikom moze se navuc do 200ks,

a s itb-ima ide i preko toga.

Onda... sto se tice 172 najbolje je uzet 172 phase 1 jer ima gas preko sajle i najmanje elektronike.

Treba ti sva el. instalacija od motora, komp., gornji nosac motora, ispusna grana.

Na komp je najbolje uklonit blokadu motora tako da mozes pustit unutarnju el. instalaciju

od postojeceg auta. Ispusnu granu moras prekrojit jer na 172 ide iznad mosta, a na jedinici 1.8/2.0

ispod mosta. Getribu mozes ostavit od jedinice, al mora ic zamasnjak isto od nje, ili nabavis getribu

od 172 phase 1 koji ima davac brzine preko sajle. Za rad motora je potrebno par zica spojit na postojecu

nutarnju el., al ako se dobro sjecam ima problema sa spajanjem okretaja motora da pravilno rade na tabli.

Par ljudi u UK koji su to radili kazu da se ne isplati bas previse jer se dovoljno moze izvuc i iz F7R/P masina, jedino

sto dobijes noviju masinu, al ih je tesko nac, a da su u dobrom stanju...

Ak se jos kaj sjetim napisem ;)

Link to comment
Share on other sites

ja osobno nebi razmišlja kada bi ima para za uzet. doša bi s kombijem po djelove i zakaćia trajler i odvea ga doma

Link to comment
Share on other sites

Puno Hvala Logic znaci najbolji je 1.8 200 konja je i previse dali bi se to sve iskoristilo pitanje je ali ok je i to

Fredy i veky lijep je on ali sigurno znate cari kad sam nesto sarafis vrtis busis popravljas kad budes crn sav kao dimnjacar i te fore a i trebao bih se posavjetovat s ocem u vezi financija a cijena je prava sitnica iako sam ja imo u planu kupovat tako nesto ali tek oko 9-10 mjeseca tad bi mi odgovaralo posto cu ima i odgovarajucu garazu trenutno mi je ovo najgore vrijeme ova polovica godine

hvala josh jednom

Link to comment
Share on other sites

Puno Hvala Logic znaci najbolji je 1.8 200 konja je i previse dali bi se to sve iskoristilo pitanje je ali ok je i to

Fredy i veky lijep je on ali sigurno znate cari kad sam nesto sarafis vrtis busis popravljas kad budes crn sav kao dimnjacar i te fore a i trebao bih se posavjetovat s ocem u vezi financija a cijena je prava sitnica iako sam ja imo u planu kupovat tako nesto ali tek oko 9-10 mjeseca tad bi mi odgovaralo posto cu ima i odgovarajucu garazu trenutno mi je ovo najgore vrijeme ova polovica godine

hvala josh jednom

Nema na cemu, samo pitaj ak te kaj zanima

2.0 je puno bolji i isplativiji za prerade, makar se 1.8 vise voli vrtit zbog krace radilice :)

Link to comment
Share on other sites

Znam da je 2.0 bolji ali dovoljno mi je i kojih 170-180 konja iz 1.8 kolko sam skuzio ima vise dijelova za 1.8 lakse je malo doci do njih ma to bi meni bio auto malo za dusu odmarat i pranje ovih okolnih hebaca sto se k... sa opelima cupejevima i hondama :)

jedino me muci sto sam gledo jedan video gdje se clio u zavojima dize na 3 kotaca a ja sam bas imam takav stil voznje da su mi malo drazi zavoji jel se da to kak rijesit ??

Edited by Shogun
Link to comment
Share on other sites

Znam da je 2.0 bolji ali dovoljno mi je i kojih 170-180 konja iz 1.8 sasija kolko sam skuzio ima vise dijelova za 1.8 lakse je malo doci do njih ma to bi meni bio auto malo za dusu odmarat i pranje ovih okolnih hebaca sto se k... sa opelima cupejevima i hondama :)

jedino me muci sto sam gledo jedan video gdje se clio u zavojima dize na 3 kotaca a ja sam bas imam takav stil voznje da su mi malo drazi zavoji jel se da to kak rijesit ??

Jos nisam vidjeo clia koji se ne vozi po tri kotaca u zavoju, naravno mislim na jedinicu :laugh:

Moj plavi je u jacim zavojima bio na tri, a vjerujem da ce i crni kad spustim zadnji kraj...

Al dok ne pustas gas u zavoju sve je ok jer ga izvlaci :)

Mozda bi koji kvalitetniji ovjes to rijesio, al skoro svaki clio s kojim se vozi rally ima kvalitetan ovjes, a opet je na tri kotaca u zavoju

Link to comment
Share on other sites

Inace sam si mislio uzimat dvicu gti-ja posto je relativno jeftin i ima dosta dijelva i da se izvuc iz njega dosta ali oda mi je bio bum u glavi pa sam reko radije clia njega nema svako svi misle zenski auto ali malen je i exsplozivan samo da se skupi sad josh mali para preko lijeta pa ce i biti nes od toga

Link to comment
Share on other sites

Oni moraju biti na 3 kotaca i ako je gore kvalitetan ovjes raditi ce istu stvar, takav je to auto, nije to nista lose :)

2 x3m: Da, ali gledaj to s bolje strane, netrebaju ti duzi sarafi da bi stavio distance gore :plazi:

Edited by Shad
Link to comment
Share on other sites

I to tak strsi??

Ne strsi kad stavis distancu ;)

Imao sam ja to tako na plavom cliu kad sam ga kupio i 2cm distance, al

sam ipak presao na sarafe jer po zimi stavim celicne bez distanca i krace sarafe

EDIT:

Inace sam si mislio uzimat dvicu gti-ja posto je relativno jeftin i ima dosta dijelva i da se izvuc iz njega dosta ali oda mi je bio bum u glavi pa sam reko radije clia njega nema svako svi misle zenski auto ali malen je i exsplozivan samo da se skupi sad josh mali para preko lijeta pa ce i biti nes od toga

Ima i za clia dosta dijelova, samo dođes u Delnice po njih :zubo:

Edited by logic
Link to comment
Share on other sites

Ma najmanji je problem negdje otic ponesto bitno je da ima :) nego zaboravih pitat kolko trosi to nije bitno ali onak da znam

Link to comment
Share on other sites

I to tak strsi??

da.tako je i kod mene,imas opciju dodavanja/oduzimanja distaciijala,tako da mozes isprobavati pa ostavis kako ti odgovara.

p.s.takodje se slazem da uzmes shad-ovog,znam da ti je zanimljivo da sam slazes,ali mislim da ce te ta varijanta puuuuunooo skupje doci.na kraju krajeva niko tebi ne brani da serafis po ovom;npr ovaj dusu dao za ITB :)

Link to comment
Share on other sites

Ma najmanji je problem negdje otic ponesto bitno je da ima :) nego zaboravih pitat kolko trosi to nije bitno ali onak da znam

Ovisi o stanju motora, al meni se krece od cca 8 do 12.

Mozes ga spustit i nize, al jako tesko je maknut nogu s gasa kad ide :)

Link to comment
Share on other sites

Nemaju to tvornicki, to je vlasnik stavio na ovoga :hey:

Edited by Shad
Link to comment
Share on other sites

Dečki, malo ste pretjerali sa extra konjima na tom autu.

Da bi dobili 50 ks više na 2.0, trebate se yeeeeeeeeebeno namučiti i dati cca 4000 eura za to, osim ako stavljate turbinu ;)

Btw, x3m! Pa kaj ti nisi nikad vidio trkači auto? Kad se toliko čudiš tim šarafima kaj vire :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Dečki, malo ste pretjerali sa extra konjima na tom autu.

Da bi dobili 50 ks više na 2.0, trebate se yeeeeeeeeebeno namučiti i dati cca 4000 eura za to, osim ako stavljate turbinu ;)

Btw, x3m! Pa kaj ti nisi nikad vidio trkači auto? Kad se toliko čudiš tim šarafima kaj vire :nezna:

:vrit:

Nisam to nikad primjetio na W, pa mi je zato bilo chudno od kud to na njemu :plazi:

Link to comment
Share on other sites

Ma nismo pretjerali reko je covjek da se to moze a mislim da se i sa turbom moze i preko 50 konja jer meni je glupo umat neki sportski auto sa turbom bez kompresora ja sam reko 20-30 konja na to josh bi bilo dosta

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.