Jump to content

Clio williams


Shogun

Recommended Posts

Ma nismo pretjerali reko je covjek da se to moze a mislim da se i sa turbom moze i preko 50 konja jer meni je glupo umat neki sportski auto sa turbom bez kompresora ja sam reko 20-30 konja na to josh bi bilo dosta

sve se može... ali kako ti cardak govori, treba dosta love ostavit, nije ništa falio kad je napiso cifru... zašto misliš da sportski turbo auto je glupo imat bez

kompresora? postoje neki limiti atmosferskih motora, dižeš recimo okretaje, ali ne možeš preko 8000, pa si automatski limitiran time, dakle trebaš ići preko 8000 za više snage... ili naprimjer staviš ITB-ove, ali ta varijanta je dosta skupa, možda i 3000 eura... a turbo još i više... nemojte gledat sportske motore koji su tvornički napravljeni da izdrže određene snage... to je preskup sport ;)

a da nadodam... javlja se problem da treba tu snagu prenijet na podlogu... štoje opet drugi dio problema... dakle, jeftino? nikako!!!

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

Ja sam samo rekao sto je moguce s tim motorom i na koliko se moze dignut...

Ima jedan s turbom cca oko 370ks i to na orginal radilici u UK

Naravno, svi se slazemo da je za to potrebno ulozit puno love.

Za 2500€ dobijes bregaste, elektroniku, itb-e... na akciji kod kolege REVERCHON-a,

a to je vec blizu 200ks na williamsu :)

Link to comment
Share on other sites

kompresor da radi na nismim okretajima da nema turbo rupe i kao sto sam kazes nije potrebno 200 konja kad se ne moze prenijet to sve na podlogu kao sto sam i ja napisao u prijasnjem postu

Logic ovo za 2.5 soma je sasvim ok i previse konja :D:)

Edited by Shogun
Link to comment
Share on other sites

kompresor da radi na nismim okretajima da nema turbo rupe i kao sto sam kazes nije potrebno 200 konja kad se ne moze prenijet to sve na podlogu kao sto sam i ja napisao u prijasnjem postu

ma to su gluposti... a tebi baš treba vozit ispod 2000 okretaja? misliš da kad prešaltaš na 5000 pa će past na 1500 :p

danas su i turbine evoluirale pa se manjak snage na ispod 2000 okretaja ni ne osjeti... provozaj se u nekom turbaku pa se uvjeri i reci treba li mu kompresor, ovo što pričaš može pričat netko bez iskustva

jeste li vi svjesni da netko treba složit taj kit kojeg kupite u reverchona... mislite da se to samo zašarafi i eto konja niotkud... sretno sa bildanjem konja za "smiješne pare" :p

Link to comment
Share on other sites

jbg znam ja da se moze namjesit i da turbo radi cijelo vrijeme pa da ima snage u svim uvjetima ali nekak ti ja bas i ne volim turbo najdraze mi je ono sto motor daje i iz tog izvuc josh nes sitno i to je meni dosta nisam ja sad neki tjuner da mi treba 1000 konja da mi treba ta konjaza kupio bih si toyotin 2jz motor i garreta gt 45

ali mi smo previse osli s ove teme sazno sam sve sto me zanimalo i znam kome se trebam javit ako mi bude trebalo sta i ako se odlucim kupit auto jer josh se dvoumim izmedu clia i nekakwog kawasakia da jede malu djecu

decki puno hvala

admini ako se slazete moze lock

Edited by Shogun
Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima clio sa kawom? ili slicnosti..

Samo bi ti dodao da ako ides na neke prerade i sl. onda ti netreba williams kao primjerak nego bilo kakava karoserija 1.8 16v jer steta je unistis primjerak Williamsa za takvo nesto. Jer willimsovi detalji ti nece nista pomoc u dizanju snage i sl.

Link to comment
Share on other sites

Ako ćeš raditi turbo-konverziju onda uzmi nekog ventilera za 2-3 tisuće eura, uloži soma u motor da se zamjeni šta treba, još 2-3 soma za dobar turbo, elektroniku, intercooler, cijevi, fitinge i sitnice koje će trebati...i imat ćeš auto od 900-tinjak kila i 200 konja na nekom tlaku od 0.4-0.5 bara. Posloži ovjes, ojačaj šasiju gdje treba, razmisli i o roll-baru...i to je to. Za 7-8 tisuća eura imaš prilično brz auto...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi moja su pitanja u prvom postu na njih sam dobio oggovor od logica kojem se ponovno zahvaljujem

turbo i to nije za mene

@Jure sve ok ali imam predobro pamcenje i pre vise slobodnog vremena jbg (ja sam dobar ja sam fin jasam pravi tatin sin )

@BALEV - sta nije williams ojacaniji i ima malo bolju i cvrscu karoseriju od obicnog 1.8 ???

A nema se para za uzet motor i auto odjednom pa onda kako se kocka baci i pande tako cemo uzet ili kwasakija z 750 ili ninju 6

@Coupe RS- hvala na odgovoru to i sam znam ali kao sto rekoh vec po neki put nije mi potrebno 200 konja

a ima i dosta likova sto su preradivali cliove samo sto nigdje nisam procitao koliko su izvlacili iz motora

Link to comment
Share on other sites

Da je standard 16v i Williams. Karoserija je ista ali je ovjes drugaciji kao i mjenjac itd. ali kazem to sve tebi nije potrebno ako mislis u neke ekstreme. Ustvari uopce nisi napisao za sto bi koristio takav auto? ili si napisao, a ja sam preskocio jer mi se ne da sve citat..

Link to comment
Share on other sites

Ma nebih ga puno koristio onak wikendfarher malo naprat lokalne hondase nabit adrenalin natjerat frendove da se ispovracaju , malu da svrsi od straha i tak te neke seme to bi mi bio ajmo reci 3 auto

Link to comment
Share on other sites

Ma nebih ga puno koristio onak wikendfarher malo naprat lokalne hondase nabit adrenalin natjerat frendove da se ispovracaju , malu da svrsi od straha i tak te neke seme to bi mi bio ajmo reci 3 auto

Ovu izjavu stavi u signature obavezno :rotfl:

Admini ovo negdje arhivirajte, ne pise se ovako svaki dan :bigl:

Link to comment
Share on other sites

2500 eura kit sa ITB, bragaste, elektronika

+

kompletan auspuh min. 500 eura (bez grana) grane extra 400 eura

+

možda portanje glave (kad je već dole i bilo bi dobro zbog ITB) cca 400 eura

+

ulje+zupčasti+španeri+brtvila cca 300 eura

+

drugi nosač alternatora, možda i drugi alternatora (zbog ITB) rabljeno cca 200 eura

+

ruke za ovaj posao bi došle MINIMALNO 1000 eura

I dolazimo do magične brojke od 5300 eura +,- 200 eura :hey:

Link to comment
Share on other sites

...Šokre...jel bi to onda kod 1.8 16v išlo barem na 170-180 ks sa svime ovim šta si nabrojao?

Link to comment
Share on other sites

...Šokre...jel bi to onda kod 1.8 16v išlo barem na 170-180 ks sa svime ovim šta si nabrojao?

Iščo bi to blizu 200 ks

IMHO :hey:

Link to comment
Share on other sites

I zaokruzimo to sve na 10 soma eura sa autom farbanjem i ostalim potrepstinama mislim da se isplati za takav stroj e da sad me samo zanima jer bi to bilo brze od 197-mica ?? LoL

Ali kad stavim to sve na papri malo i previse za mene mozda jednog dana

Edited by Shogun
Link to comment
Share on other sites

Shogun sorry kume al pitaš pitanja previše neozbiljna da bi uopće pomislio da ćeš izvest bilo kakve zahvate na makini.

Ako ovo budeš išao davat nekom da ti napravi - po sistemu..."ključ u ruke" - iskrcat ćeš još jedan Clio Sport.

Jer ić nakopavat atmosferski motor je rupa bez dna. Ne postoji jedan atmo auto koji se može "jeftino" frizirat i da bude pali vozi.

Jer jedna stvar pita drugu. Bregaste pitaju štelajuće remenice. To treba onda i uskladit sa elektronikom. To pak nema smisla imat ako nije ispuh zamjenjen.

Onda ta mašina konkretno ima šugave hidroštele, pak to ne trpi okretaje. A jedino kako možeš dobit na snazi na atmosfercu je da ga vrtiš. Onda mjenjaš hidroštele i staviš mehaničke podizače. A njih nitko neće stavljat bez tvrđih šušti ventila. I sad imaš motor koji se ful vrti i shvatiš da si na čudu sa tvorničkom glavom koja više nije dobra za ono šta motor radi.

Pa daš glavu na obradu, pa vidiš da nisi baš skočio 462 konja gore, tek možda 10 ili 20. Pa onda skužiš da se još može recimo usis promjenit.

Pa staviš trubice. Pa uzmeš neku elektroniku da to sve tjera. I eto tebe možda na nekih...200 konja.

Sa tim da ako ti se bilo šta sa makinom dogodi gledaš u tri put skuplje djelove za popravak, na leru će radit ko da ide preko valova, a kad ga odvrneš 10ak km na pun gas ispalit ćeš pola rezervara. A nije da će nešto ekonomičniji bit i ako ga voziš lagano.

A iskrco si bar 5-6 milja eura samo za dijelove. Nisam računao meštra koji će to složit ni meštra koji će elektroniku štimat.

I još znači moraš taj nesretni mjenjač klat u 7 milja okretaja nebi li pretekao susjeda u Sportu, a ako nisi paljiv na šaltanju, mogo bi ih promjenit više puta...

Dakle, koji god auto imaš, kupi filter, stavi top iza neki i vozi se.

Da se razumjemo - kad voziš trke to je super radit. Ali to je druga priča. Jer trke traju 5 minuta, možda 10. Brdo naprimjer. I onda auto ide u box.

A za svaki dan natezat....zaboravi. Filter, top, mirisni borić i pamet u glavu najbolji tjuning.

Edited by Riker
Link to comment
Share on other sites

Pitam pitanja kad ne znam da znam ne bih pitao jer nije sramota pitat previse puta gledam u zivotu da mnogima nes nije jasno pa ne pitaju nego zive u ne znanju ja sad barem znam nes mali vise kak sta kolko a mislim da je i zanimalo dosta ekipe sa foruma samo ih je bilo prpa pitat

A sto se tice auta to mi je sve proslo kroz glavu kad je cardak napisao gornji post kad sam to stavio na papir vise mi se isplati kupit za te pare sreden neki auto bez zajebancije

Hvala svima na odgovorima

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.