Jump to content

2009 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne)


ZD1400RT

Recommended Posts

2009 FORMULA 1 ING AUSTRALIAN GRAND PRIX

staza-3.jpg

info-3.jpg

r29-10.jpg

Za svega par dana fanovi Formule 1 će doći na svoje iako je zimski period bio dosta buran, napet i zanimljiv tako da rasprava i traženja svakakvih informacija nije nedostajalo. Svi koji prate ovaj sport svijesni su novih pravila i promjena na bolidima koji su doneseni da bi ovaj sport postao zanimljiviji tj. da vidimo više pretjecanja i preokreta u samoj utrci. Da ne duljim, nadam se da će Renault F1 Team ponovo biti konkurentan, da imaju asa u rukavu i da će Alonso dobiti priliku kakvu je imao 2005. i 2006.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ip

    17

  • ZD1400RT

    12

  • Blue_Fatal1ty

    11

  • Ruske

    10

Top Posters In This Topic

Oće,oće,bit će konkurentni barem prvih par utrka,jer će imat prednost zbog KERSa,a to se dobro vidi i po kladionicama,gdje Fernando i Button najbolje kotiraju,iako malu prednost daju Brawn GP-u nad Renaultom.

Link to comment
Share on other sites

Za one koji ne mogu izdržati dan više :bigl: biti će snimka prvog treninga i prijenos drugog treninga na DSF-u

petak, 27.03.'09.:

* 6.00

sport Formel 1: Freies Training

* 6.30

sport Formel 1 2. Freies Training

Večeras (25.03) na Motors TV-u:

# 22.45

sport Inside Grand Prix

Rd 1: Australia. Interviews, technical reports and a preview prior to each round of the Formula One World Championship.

Link to comment
Share on other sites

BGP iliti honda za sad najvece iznenadjenje, pol sata do kraja treninga rubens ima 0.231 prednost nad kovalainenom.

alonso nije jos jedini postavio vrijeme jer nekaj s kocnicama nije u redu, tak da sad to montiraju.

e da, ove nove formule su brutalno gadne , kao formula 3 ili gp2 izgledaju :??:

Link to comment
Share on other sites

Ne mozes usporedit F1 i formulu sa 225 ks i torpedom sa strane. Jesu ruzne, ali sa F3 nemaju veze.

Link to comment
Share on other sites

Ne mozes usporedit F1 i formulu sa 225 ks i torpedom sa strane. Jesu ruzne, ali sa F3 nemaju veze.

ma kuzim ja to. samo velim da ne zgleda ko formula na koju smo se svi navikli. al da mi se cini zabavnija, u svakom slucaju. auti su puno nestabilniji, pogotoco zadnji dio. powerslideova koliko hoces, za sad alonsov najbolji hehe. ne kuzim kak je uopce uspio vratit auto.

Link to comment
Share on other sites

Rezultati današnjih treninga:

1-1.jpg

2-1.jpg

Zanimljivo je da prva trojka na bolidima ima "ilegalne" difuzore kojima je FIA dala zeleno svijetlo. S druge strane gledao sam treninge i Alonso je proklizavao non stop, čak se i okretao tako da se nadam da je radio na guranju granica testirajući što smije. Možda se radi i o nastavku testiranja bolida kako su momćadi najavljivale da će prvi dan iskoristiti za to. Sve će se razjasniti sutra na kvalifikacijama.

Link to comment
Share on other sites

Od prvih 7 na drugom treningu jedino Webber nema spornu izvedbu difuzora. Toyota, Williams i Brawn GP ih imaju i zasad su ocito najbrzi. Jos uvijek mi bas nije jasno tko, sto, koliko i kada. McLareni imaju problema, Renaulti su osrednji, Ferrariji su sporiji nego sto sam ocekivao. Totalno mi je sve cudno i bas se veselim utrci.

Link to comment
Share on other sites

I ja se veselim utrci ali mi je glupo što će već sam početak biti sporan zbog tih difuzora.

Pogotovo ako timovi koje koriste te "ilegalne" cirkuse budu uzeli prva mjesta, onda će ostali imati još više povoda se dalje žaliti, možda poništiti rezultate.........

A što se tiče Renaulta, Alonso će sigurno biti dobar - al Pičket :bigl: izgleda to nemože pratiti makar kakav bolid mu dali :nezna:

Link to comment
Share on other sites

meni samo ne valja prednji spoiler, ostatak bolida mi se svida...

a sto rec, bgp, toyota i willi su prvi...bit ce zanimljivo...

nadam se da ce ferrari i renault malo se probuditi, a sto se mclarena tice, neka nastave ovako! :D

Link to comment
Share on other sites

Prema onome sto sam vidio na treninzima ovi novi bolidi su dosta nervozni. Ocekujem dosta gresaka i izletanja.

Link to comment
Share on other sites

imam jednu neodumicu...

slusajuci zvuk bolida kad je prikazana kamera na bolidu...skuzio sam da neki bolidi dok ubrzavaju na ravninama idu ono npr. 4-5-6-5-6...

to kad prebace npr. u 5. deru ju na pola prebace u 6. i voze mozda 1sek. na nizim okretajima u 6. i prebace natrag u 5. i deru ju do kraja i bace u 6. i onda dode kocenje pred zavoj...

mene zanima jel tko primjetio isto to...neznam ako sam dobro to vizualizirao...dakle kao da prerano prebaci u visu i onda vrati i nizu i odere ju do kraja i dalje...

to sam primjetio na BMW-u heidfelda, ferrarijima, renaultu od alonsa (piquetov nisam dozivio iz te pozicije), mclareni...i pomislio da je upravo to zvuk rada KERS-a, ali onda sam to isto cuo na bolidu sutila, ako se ne varam, ugl. od force indie...i nisam siguran ne sjecam se, mislim i od toro rosso-a...a ako se ne varam ovi zadnji nemaju KERS...pa me zanima ako sve ti culi i upitali se sta je to...

ako niste slusajte sutra pomno dok budu kvalifikacije...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, trebalo bi pozornije pogledat i vidit kako tocno ti izgleda i na kojem djelu staze to rade, pa pokusat nesto zakljucit.

Austrijski, talijanski i francuski nacionalni savezi ulozili su proteste protiv odluke sudaca o difuzorima. Zakazano je rociste FIA-inog međunarodnog zalbenog suda. "A hearing will be held in Paris on 14th April 2009 at 10:00am CET."

Link to comment
Share on other sites

to rade na ciljnoj ravnini, na ravnini iza, ona malo zakrivljena, na lijeco blago...prije onog mjesta gdje je glock izletio prosle godine preko hupsera na travi...tamo sam to primjetio...

pogledajte sutra u kvalifikacijama, ja sam pomno pratio zvuk, posto mi se ucinilo da cujem tu cudnu stvar...dakle kao da salta prerano i onda vrati u nizu i dere do kraja i bode visu...to sve u 1,5-2sek...dosta kratko, terba pomno slusati...

Link to comment
Share on other sites

Prema onome sto sam vidio na treninzima ovi novi bolidi su dosta nervozni. Ocekujem dosta gresaka i izletanja.

Da, pogotovo se Alonso trzao i proklizavao, ali mislim da se tu više radi o guranju granica da se vidi dokle bolidi mogu ići tj. ležati u zavojima... barem se nadam da je tako

imam jednu neodumicu...

slusajuci zvuk bolida kad je prikazana kamera na bolidu...skuzio sam da neki bolidi dok ubrzavaju na ravninama idu ono npr. 4-5-6-5-6...

to kad prebace npr. u 5. deru ju na pola prebace u 6. i voze mozda 1sek. na nizim okretajima u 6. i prebace natrag u 5. i deru ju do kraja i bace u 6. i onda dode kocenje pred zavoj...

mene zanima jel tko primjetio isto to...neznam ako sam dobro to vizualizirao...dakle kao da prerano prebaci u visu i onda vrati i nizu i odere ju do kraja i dalje...

to sam primjetio na BMW-u heidfelda, ferrarijima, renaultu od alonsa (piquetov nisam dozivio iz te pozicije), mclareni...i pomislio da je upravo to zvuk rada KERS-a, ali onda sam to isto cuo na bolidu sutila, ako se ne varam, ugl. od force indie...i nisam siguran ne sjecam se, mislim i od toro rosso-a...a ako se ne varam ovi zadnji nemaju KERS...pa me zanima ako sve ti culi i upitali se sta je to...

ako niste slusajte sutra pomno dok budu kvalifikacije...

Primjetio sam to kod Alonsa (ostatak treninga sam prespavao) i ne vjerujem da se radi o KERSu jer je on najiskoristiviji na izlazu iz zavoja ili nakon zavoja (pretpostavka), a ovo sam primjetio kod Alonsa na sredini ciljne ravnine. Možda jednostavno nitko ne želi napraviti stvarno vrijeme na stazi da bi se zbunila konkurencija pa na ravnici usporavaju. Ne znam što bi drugo moglo biti.

Link to comment
Share on other sites

Capture_2.jpg

Da nisu u pitanju "ilegalni" difuzori rekao bi svaka čast. Ovako, sve skupa mi je to malo nerealno, neozbiljno i FIA mi stvarno nije jasna.

U svakom slučaju promjenu smo tražili, promjenu smo dobili, a i skandala neće faliti nakon 2. utrke kad će se odlučivati o difuzorima pa ćemo onda vidjeti di je kome mjesto na gridu.

A bolidi, izgledaju fantastično! :)

Link to comment
Share on other sites

Di si skinio ove rezultate, tu jos pise da je Vettel STR-Ferrari, a kad ono Red Bull - Renault. Cini se da ce Renaultovi motori u Red Bullu osvajati vise bodova nego oni u Renaultu. Svaka cast Vettelu, samo mi se cini da bi mi se bolid mogao u trci pokvarit, s obzirom na to koliko je imao problema tokom cijelog vikenda.

U redu, mozda je djelom do difuzora, ali ne bih rekao da je to jedini razlog brzine ove tri ekipe. Oni si davno prije kraja prosle sezone krenuli sa razvojem bolida za ovu godinu. Najvise su vremena u njih ulozili i ocito su najbolje o svemu promislili, no uopce ne sumnjam da ce ih Ferrari dostici, vjerojatno i McLaren, a nadam se da ce korak naprijed napraviti i Renault.

Link to comment
Share on other sites

Di si skinio ove rezultate, tu jos pise da je Vettel STR-Ferrari, a kad ono Red Bull - Renault.

Di to vidiš? :zubo: he he. Evo ispravljeno. Možda Vettel ide sa malo goriva i mekšom komponentom koja se brzo troši da da je se riješe odma u startu :nezna:

Hamilton starta zadnji zbog promjene mjenjača.

Link to comment
Share on other sites

Di to vidiš? :zubo: he he. Evo ispravljeno. Možda Vettel ide sa malo goriva i mekšom komponentom koja se brzo troši da da je se riješe odma u startu :nezna:

Hamilton starta zadnji zbog promjene mjenjača.

Eto, tako je vec bolje.

Bilo je najavljeno da ce poslije kvalifikacije javno objaviti težinu bolida odnosno kolicinu goriva, no ja te podatke nisam vidio. Jos.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.