Jump to content

Tehnički pregled


vaisala

Recommended Posts

1 hour ago, Domba said:

Ovo je najtočnije. U Njemačkoj recimo mora biti KBA broj povezan i sa točnim modelom auta. Dakle model i motor. Nije samo za tehnički, nego i osiguranje i slično. Sa krivim felgama auto nije ispravan. Bilo alu ili čelik.

Ja recimo imam na focusu felge od mondea i papir da se mogu koristiti na focusu i nikakvih problema.

Da da ovo je ko vic kad su Hercegovca pitali znali plivat..? On kaze da nezna ali moze donit papir da zna... 

1 hour ago, Ruske said:

pa o atestu i pricamo

nemozes bilo koju felgu staviti i atestirati, ako nemas te podatke na njoj...

to sta mozes voziti bilo koju, to je druga stvar, al si onda nelegalan ako te zaustave

KBA da, VKBA je SKF-ova sifra za lezaj xD malo sam pobrkao loncice

Kolega prica o felgama istog modela auta samo je njegov jelte novi model.. Vjerovatno na prijasnjem modelu su bile felge od peglice a na njegovom od ficeka... 

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, macak said:
3 hours ago, Domba said:

Ovo je najtočnije. U Njemačkoj recimo mora biti KBA broj povezan i sa točnim modelom auta. Dakle model i motor. Nije samo za tehnički, nego i osiguranje i slično. Sa krivim felgama auto nije ispravan. Bilo alu ili čelik.

Ja recimo imam na focusu felge od mondea i papir da se mogu koristiti na focusu i nikakvih problema.

Expand  

Da da ovo je ko vic kad su Hercegovca pitali znali plivat..? On kaze da nezna ali moze donit papir da zna... 

U mom slučaju felge za Mondea MK3 Focusa MK2 su iste. Dimenzije guma su iste. Mislim da samo 15" sa Focusa ne stane na Mondea zbog kočnica, ali 18" što ja imam ide bez problema. Ali sam model sa Mondea ne može na Focusa bez papira. TJ možeš montirati ali papir moras imati sa sobom uvijek. 

Isto je i sa aftermarket felgama. Moraš uvijek imati sa sobom papir da felga sa tim KBA brojem odgovara na taj auto. Nema samo isti je ET širina felga, nosivost i centralna rupa i to je to. Mora biti i papir. Tako imam ljetni set za Corollu dezent felge i papir koji uvijek stoji u ladici, bez obzira na felgu koja je montirana.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ali kako pola ljudi ovog foruma ima aftermarket felge bez ikakovog papira?
Mozda je to nesto novo, no svi smo mi vec desetljecima stavljali vece ili manje kotace, bitno da je upisana dimenzija guma. A kaj je s onima koji stave jos i distance? To je sve ilegala? Mislim na HR a ne DE.

ee5e18b84c24cf897c1719be61d4c960.jpg

Link to comment
Share on other sites

naravno da je ilegala

svaka preinaka na autu mora biti atestirana ili je ilegalna

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

I ti imas distance atestirane?

A DPF off nije ilegala? Chip tuning nije ilegala. Sve je to ilegala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Ruske said:

naravno da je ilegala

svaka preinaka na autu mora biti atestirana ili je ilegalna

A znaci kovani klipovi=atest.... Nedaj boze prominit šarafe na felgama odma radit atest..... 

  • Like 4
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

da smo uređena država, svaka preinaka koja je već tvornički atestirana samo bi se upisala u prometnu...ali pošto nismo uređena država, sretno svim sudionicima :D

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam kupio i zamijenio lijevu krajnicu te pošao na ponovljeni tehnički pregled a tamo me nisu pitali za papir o atestu krajnice jer to nije preinaka (iako jedan takav vitalni dio ima veći utjecaj na sigurnost od felge iste dimenzije s prethodnog modela :zubo:)

Međutim, lik na tehničkom se divio mojim alu felgama s R19 "ventilera" i pitao me jesu li to serijske felge od Logana. Međutim pitanje očito nije bilo upućeno s namjerom da mi traži atast za felge nego da pokuša razbiti nelagodu što mi je par minuta ranije ogrebao zadnja desna vrata dok se pokušavo provući između dva auta dok je ulazio na ispitnu liniju u STP  :hebemu:

  • Like 2
  • Haha 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Ostalo je plitko ali vidljvo udubljenje dugo 7-8 cm. Logan je već star s vrlo lošim lakom i nekoliko manjih ogrebotina ali isto bi se bilo dogodilo i da je u pitanju bilo novo skupocjeno vozilo.

Kasnije mi se ispričavao i nudio odštetu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 07. 04. 2023. at 22:07, ivan.martinko said:

I ti imas distance atestirane?

A DPF off nije ilegala? Chip tuning nije ilegala. Sve je to ilegala.

kakve distance mrtve? ne stavljam ja te prevare...samo odgovarajuci ET i sirina felge

i kakav dpf off?!?!?! jesi pobrkao loncice malo s nekim drugime?

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Stavio sam to u drugu recenicu, novi red, pod pretpostavkom da poznajes hrvatsku gramatiku, shvatiti ces da sam u drugi red napisao nesto drugo cime se ne nadovezujem na tvoj post. A ni za distance nisam mislio osobno nego opcenito.. nema veze.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imam ja aftermarket felge ljetni set gore, promjer je originalni ali ET nije i naravno da prolazi tehnicki, pa nece mi valjda mjeriti ET 😆😆😆

Bitno da ne strše van blatobrana

On 09. 04. 2023. at 17:34, ivan.martinko said:

Stavio sam to u drugu recenicu, novi red, pod pretpostavkom da poznajes hrvatsku gramatiku, shvatiti ces da sam u drugi red napisao nesto drugo cime se ne nadovezujem na tvoj post. A ni za distance nisam mislio osobno nego opcenito.. nema veze.

Kolega Ruske ima limiter na 90 km/h kao kamion, nemoj da bi njega dirao 🤣

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Zarosila mi se oba fara. Jel to prolazi na tehničkom? Našao sam u DE na motointegrator valeo koje je original 115 e po komadu. 

IMG_20231212_172143.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pogledati ću. Dobra ideja. Nisam žarulje mijenjao ali možda ne sjede dobro. Hvala ti

Link to comment
Share on other sites

ako voda ne utjece na snop svjetla inace prolazi

skini svjetlo i prodi krug silikona izmedu stakla i kucista, normalno ako su poklopci na mjestu, i tamo di ulaze zice pogledaj da ne ide tamo voda unutra

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@dado_sk Vlaga je prirodna i nakupit ce se ako nema dovoljno ventilacije kroz far ili pri velikim promjenama temperature, a pogotovo ako je auto garaziran (u garazi toplije i vlaznije, i kad izadje na hladno se kondenzuje)..

Najgore za farove je da ih se skroz zadihta. 99% da ne curi izmedju stakla i kucista...

On 07. 04. 2023. at 18:39, ivan.martinko said:

Ali kako pola ljudi ovog foruma ima aftermarket felge bez ikakovog papira?
Mozda je to nesto novo, no svi smo mi vec desetljecima stavljali vece ili manje kotace, bitno da je upisana dimenzija guma. A kaj je s onima koji stave jos i distance? To je sve ilegala? Mislim na HR a ne DE.

ee5e18b84c24cf897c1719be61d4c960.jpg
 

Djstance su svuda ilegala sem ako imaju tuv tipsko za to vozilo (sto gotovo ni jedne nemaju)... 

Kako se sve montiraju distance i bolje! 

Ps ovo za felge je glupost s KBA brojem.. Tj to omogucuje ne atestiranje, nego samo imanje papira kako @Domba navodi.. No nema smisla svaku felgu proizvodjacu atestirat na svaki auto koji pase. Atestira je za one najvjerojatnije kupce..

Ono sta je po bozjem zakonu je da felga ima DOT ili JWS, jasno naznacenu nosivost te glavne dimenzije. 

S time bilo koja stanica CVH moze zabiljeziti tu felgu u nznm ni ja sta bi zabeljezili... 

Bitno je dobit atest dimenzije gume te odgovarajuce felge (dimenzije, nosivosti)...

Nakon toga bilo koja felga prolazi (makar u sjevernom svijetu).. Inace bi svi auti bili na istom felgama (jer za mnogo auta se jedva nadje i jedna tipsko ateatirana) a hvala bogu nisu :D

Ona izdrkavanja u hr o felgama sta se pisalo ne mislim ponovo komentarisati... 

U norge cak i guma moze odstupat u promjeru do 5% bez da ista moras atestirati... (Ne znam do koje razlike ih ne dira sirina, no to cu saznati)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dado_sk said:

Pogledati ću. Dobra ideja. Nisam žarulje mijenjao ali možda ne sjede dobro. Hvala ti

Dado oprezno s fenom. Zagrijes far koji se brzim hladjenjem opet orosi iznutra i stvori jos vlazniju mikroklimu. Ak to vec radis, radi dok je suncano i dok sunce pici u njega. Cim manja razlika u temp, tim bolje.

Imal sam slicno davno na cliu. Dok se zarosilo, skinul sam jedan poklopac i sutradan vratio... funkcioniralo je. S Fenom je bilo vise posla, a rezlutat slican, svejedno sam moral jedan poklopac maknuti na par sati. Ma sve ke dobro dok nema zivina koje unutra plivaju!

Ili ubaci one male vrecice za skupljanje vlage kaj dolaze s elektronikom i lijekovima. 🤣🤣🤣🤣

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Čudi me jel nisam žarulje mijenjao i do sad je bilo ok. Auto je po noći u garaži pa je moguće da je MilosB u pravu. Pogledati ću spojeve i da li poklopci dihtaju. Hvala na savjetima.  Ima ona silica za mačke. Skuplja urin koliko sam skužio. Pošto sam veliki ljubitelj i spriječavam duže vremena prijatelja s foruma da kazni mačku koja je ovisna o sjedenju na BMW. Budem i s tim probao. Nešto ne štima jel baš da bi oba imala iste simptome malo je vjerojatno da je negdje spoj popustio

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Normano je da se orosi. A susi se tako da pustis da rade farovi vani na hladnom gde je zrak suh i tamo i da se ohlade nakon rada. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da ostanem ontopic :zubo:... sogor ima prekrasnog crveno-narancastog BMW-a cetvorku, stvarno je bas pojava na cesti. Dok je parkiran pred zgradom, gotovo svaki dan ujutro nadje blatne tragove od macke koja ga je prehodala po cijeloj duzini. Auto s lijeve i desne strane cisti. Svaki dan!!! Frajer je lud!! Hahahaha... o onda dodje k nama na par dana, parkira na cesti (slijepa mirna ulica), dodje ujutro i kaj nadje? Blatne tragove od - do. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣. Pocrkali smo od smijeha. Da stvar bude jos bolja, ponovilo se gotovo svaki dan dok je bio kod nas.

Na mom crvenom cliu koji je gotovo uvijek bio uredan i usjajen su se macori volili sjest na toplu haubu i glumit jaguara. Naravno na prvu sam amaterski ljuto potjeral zivinu i koja ostavila 4x4x4 tragove na haubi. Kasnije sam se pravil pametan i ignoriral ju pa upalil auto s njom na haubi... rezultat je bio jos gori. Od tada ih pogladim, njezno uhvatim, skinem s auta i testiram legendarni docek na sve 4 bez obzira na vrstu, tip i intenzitet leta.

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, MilosB said:

Normano je da se orosi. A susi se tako da pustis da rade farovi vani na hladnom gde je zrak suh i tamo i da se ohlade nakon rada. 

Tj da dodam. Tvoj ciklus je najvjerojatno poceo zagrijanim farovima vani, usao u toplije gde je vlaznije, farovi se ohladili iznutra i uvukli taj zrak unutra, izasao si van i tad se orosilo... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.