Jump to content

Tehnički pregled


vaisala

Recommended Posts

Sad kad mu zatvorim poklopac gdje se nalazi OBD na Meg 3 pa da vidim kad ce ga otvoriti... Ima da izpizdi [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

A zato sam ja poslje tehnickog nasao iz pretinca prednjeg sredisnjeg  naslona za ruku (gdje je smjesten OBD prikljucak na Laguni) izvadjene par kemijskih olovaka i neke papire koje sam tamo drzao u toj ladici i cudio sam se zasto je to vani, nisam vidio da se djelatnik stanice za tehnicki pregled spajao na OBD.
Meni euro4 spajao na OBD,znam jer mi je napomenuo da ga je jedva našao pa da zapamtim za drugi put gdje je(u naslonu ta ruku,isčupa se dno) pa da kažem odmah fžda ne moraju tražiti.
Link to comment
Share on other sites

Bolje nemoj, razvalit će ti poklopac. @Marioo

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Neće,kad vidi da ne ide...srušit će ga pa nek dođe s odblindiranim poklopcem...hehe

Link to comment
Share on other sites

Neće,kad vidi da ne ide...srušit će ga pa nek dođe s odblindiranim poklopcem...hehe
Cuj... To je sve tvornicki a moje nije da mu ja pripremam teren za rad... Platio sam, izvoli napravi a on nek ruši.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 23. 05. 2019. at 22:33, Fernand said:

A zato sam ja poslje tehnickog nasao iz pretinca prednjeg sredisnjeg  naslona za ruku (gdje je smjesten OBD prikljucak na Laguni) izvadjene par kemijskih olovaka i neke papire koje sam tamo drzao u toj ladici i cudio sam se zasto je to vani, nisam vidio da se djelatnik stanice za tehnicki pregled spajao na OBD.

Tako je i meni bilo prije mjesec dana, kad sam vozio upravo uvezenu lagunu na tehnički i registraciju. 

Kaže lik, svi euro 5 i noviji se obavezno spajaju na obd i snimaju sve parametre. Ne znam koje točno očitane greške utječu na prolaznost tehničkog. Najviše se baziraju na zračne jastuke i sigurnosnu opremu općenito, te ekološke komponente motora.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Da ne otvaram novu temu, ovdje ću objaviti svoje iskustvo. Vele da za sve u životu postoji prvi put pa tako se i meni danas desilo da prvi put mi vozilo padne na tehničkom pregledu. 
Ispitivač veli da je potrebno mijenjati obje kugle. Radi se o Scenicu iz 2008. godine, 143 000 km. Ne bi se tome tako ni čudio da mi prošli vlasnik nije dao sve račune pa sam pronašao d su iste mijenjane prije točno 3 godine, kada je auto imao 123 000 km. Zar ne moguće da su tako brzo otišle ili me ovi sa tehničkog zaje...? Mogu li se žaliti na odluku ispitivača?  

Link to comment
Share on other sites

a da prvo provjeriš kod majstora? Možda su ti stvarno otišle. Ne vidim razloga da ti kaže da su otišle ako nisu osim ako traži pinku ili je samo nesposoban. 

Ja bi otišao kod majstora, ako on kaže da su ok, otišao bi u drugu stanicu za tehnički i ako prođeš onda bi tek gledao kako da pitaš za zdravlje ispitivača i naranvo tražiti povrat troškova.

Pretpostavljam da si dobio dokument o neprolasku i razlogu ne prolaska tehničkog

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

Auto je već u radioni. Sa više strana mi je rečeno da se ne treba s rogatim bosti. 

Dobio sam potvrdu da ne prolazim teh.pregled i na kraju je rukom dopisano zamijeniti lijevu i desnu kuglu. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vladek said:

Auto je već u radioni. Sa više strana mi je rečeno da se ne treba s rogatim bosti. 

Dobio sam potvrdu da ne prolazim teh.pregled i na kraju je rukom dopisano zamijeniti lijevu i desnu kuglu. 

Jer im se može jel...

Eto jebeš majstora, bitno da on na tehničkom zna da su za zamijeniti....

Link to comment
Share on other sites

Kugle crkavaju na godišnjoj razini, posebno ove nekvalitetnije, ili kad majstor kod zamjene kočnica podere manžetnu. 

Inače ništa lakše za provjeriti, podigne se auto  i uzmeš rukama kotač, ne smije biti lufta. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uz stanje cesta, hrpu lezecih policajaca, rupe, nije cudo da ode ovjes. Lemforder stavi. Imas u tokicu.

Link to comment
Share on other sites

Obzirom na stanje cesta, zamjenu kugli i krajnika uopće ne smatram "kvarom" 

Kad god mijenjam ulje (cca 2 puta godišnje) provjerim prednji ovjes. 

Ako imalo sumnjam na lift ili gumice odu, zamjenim i vozim dalje. 

Ne treba oko takvih stvari puno razvijati glavu. 

Link to comment
Share on other sites

Me culpa 😔 Stvarno su se kugle raspale. Ne znam da li je to loših kugli ili do naših cesta ili kombinacija zbog težine vozila... Naručene nove. Danas ugradnja. Ipak mi je nevjerojatno da se raspadnu nakon 20k km. Prošli auti su me razmazili.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trenutno ne. Ali ću svakako pitati mehaničara kad idem po auto.

Link to comment
Share on other sites

Nista cudno za kugle.

Uvijek smo svi prvo ljuti na ispitivaca na tehnickom a oni generalno rade svoj posao, zasto bi ti rekao da je neispravno nesto sto kad ces ici popravljati , a moras da bi prosao tehnicki + dapace vratiti se u istu stanicu bi trebao...ce se vidjeti da je ispravno.

Link to comment
Share on other sites

Kad stavljam ljetne kotace prodrmam malo ovjes. Imao sam luft na sponici balans stange i zamijenio sad je ok. Kugle dost dugo traju. Meni su zanitane za vilice.
Na skodi nisu nikad bile mijenjane a imao auto 195000 km..

Link to comment
Share on other sites

Da, nisam nist od ovjesa mijenjao ni na jednom autu zadnjih 10 godina, s puntom 50000 km preso, sa meg 2 40000 km, skodom samo 5000 km a sad s ovim 30000 km.
Valjda ima veze i kak tko vozi, ja prek onih vrazjih usporivaca vozim 15 na sat, a oko rupa vozim slalome.
Od frenda zena vozi forda focusa 2010 mislim isto, ona ide ravno 50-60 posvud i skace auto u zrak ko zec po tim skakaonicama a rupe ni ne vidi, svake godine mijenja nekaj na ovjesu. Mislim sa su vec sve zamijenili sto postoji u 180000 km. I amortizere i sve kaj postoji.
Ak prolupa kugla i zanitana je, onda se kupi samo kugla odrezu nitne i sa sarafima se pricvrsti, pretpostavljam. Jer vilica ko vilica je ok, nema neki luft na selenima, iako mi je sad kod curenja ulja iz motora kapalo bas u jedan selen. Cini mi se da je malo popucao, ne skroz al onak vidim ostecenje na gumi kojeg prije nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

da, pilis i izbijes nitne, ponekad zna malo tesko ici

neki dan mijenjao kuglu na 207 na manje od 80k a ima ih dosta koji preko 200k produ, mozda i zavisi koji dan je u tvornici

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.