Jump to content

Život s Cliom II RS-om


Guest deni

Recommended Posts

Pozdrav, razmisljam o ovom automobilu pa vas molim za iskustva i savjete.

Posto trenutno vozim starog dizela i odrzavanje je zbilja neznatno neznam u sta bi se upustio.

Kako je svakodnevno zivjeti s autom, koji su godisnji troskovi odrzavanja, registracije itd.

Molim vas da podjelite i ak imate neke iznose u kunama super.

Koje su mu boljke i koliko kosta sanacija, pretpostavljam da potrosnja nije tako strasna posto je auto relativno lagan.

Koliko je potrebno izdvojiti za ph2 ? Citao sam da bi 7k € trebala biti ok cijena ?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

imao sam prije 1.5 DCI-a i nije da mi je neka razlika u odrzavanju sporta

ono sto je skuplje je veliki servis koji se radi na 5 godina/120 000km

ostalo je sve tu negdje

s time da su mi kvarovi rijedji na sportu nego sto su bili na dci-u

sto se osiguranja tice

redovno oko 3400kn + 900kn tehnicki, eko test i naknada za ceste

kasko je oko 3600kn

Ovo vrijedi za ZG zupaniju

a inace, redovan servis ti je ista cijena ko i na obicnom cliu, jedino sto ti je skuplje je ulje, barem meni, stavljam kvalitetnije u sporta nego sto sam stavljao u DCI-a, a to me iznosi

450kn filter ulja + ulje(5L)

fitler zraka ne mijenjam, imam BMC CDA pa ga samo cistim

filter peludi(klime) cca 160kn

+ ruke :zubo:

to je manje vise to :)

od velikih servisa sto moze ocekivati

- reparacija getribe, trosak ovisi gdje radis i kako dijelove nabavis od cca 5000kn do 7000kn

- servis na 60k km gdje se mijenja stazni remen - na redovan servis dodajes oko 500-1000kn, opet ovisno gdje djelove kupis

- servis na 120k km - u ovlastenom oko 7000kn, kod nekih ovlastenih s kojima imamo ugovor oko 5000k kn, snalazenjem ide do 3000kn

e da :)

spona letve volana - 450kn + PDV

krajnik zamjenski - 110kn

kugla zamjenska - 90kn

nosaci motora -

donji uzmes powerflex ili das nekome da ti napravi tvrdje gume, recimo 300kn, zamjenski je 180kn i ne valja kurca, original oko 450kn

nosac motora kod akumulatora uzimas zamjenski, kosta oko 80kn

nosac motora sa suvozacke strane oko 600kn original

ono kaj mu voli riknut jos je reostat klime, oko 100€ u Sloveniji, ja ih u 3 godine promijenio 2 komada(mozda zato jer mi je klima upaljenja non stop a puno vremena provodim u autu)

diskovi - zadnji original(sa lezajevima) oko 1000kn

prednji diskovi original oko 900kn

plocice uzmes zamjenske, mintex je OK i kosta komplet(prednje+zadnje) oko 300kn ili nesto jace, cijena proporcionalno raste, original nisam nikada uzimao

Link to comment
Share on other sites

Da pomognem i ja. Takodjer sam vozio dCi prije ovoga, potrosnja je naravno duplo veca ali to mi ne smeta niti je to tema vecerasnje emisije.

Moj primjerak je presao oko 70 hiljada km, i u godinu i četiri mjeseca zamjenio sam dosta toga, navescu ti cijene bitnih dijelova sa ugradnjom, a ulje gume i slicno cu preskociti.

Zadnji amortizeri - Koni sport 200 eura - Aftermarket

Senzor GMT - 35 eura - Ovlasteni servis

Leptir gasa - 270 eura - Ovlasteni servis

Pumpa goriva - 200 eura - Ovlasteni servis

Veliki servis sa remenjem i spanerima, ali bez pumpe vode i remenice radilice - 225 eura - Dijelovi kupljeni u SKF, ugradnja u ovlastenom servisu

Prednje disk plocice - 60 eura - Ovlasteni servis

Zadnje disk plocice - 80 eura - Ovlasteni servis

Desni nosač motora - 110 eura - Ovlasteni servis

Reparacija bokser nosača - 20 eura

Lijeva manžetna do mjenjača - 30 eura - Zamjenski dio ugradjen u ovlastenom servisu

Xenon sijalice - 80 eura - Zamjenski dio ugradjen u ovlastenom servisu

Sve ove stvari su prilicno tipicne da odu na CS 172 PhII...

Nadam se da ce ti ovaj post pomoci u odluci...nemoj da te prepadne...ipak vrijedi...

Edited by K9K
Link to comment
Share on other sites

nemojte decka previse plasiti :)))

sve ato su naveli je otprilike tako,al recimo da sam do sada vozio par clia sport i sada kad bih prodao ovog,opet bi kupio clia sport.jednostavno kratko i jasno za te pare NEMA BOLJEG AUTA!!!

p.s.redovno odrzavanje nije skupo,skupi su farovi,branik krila,pa bih toplo preporucio kasko ;)

Link to comment
Share on other sites

Za nekih 7-10 tisuća eura nema boljeg/bržeg/novijeg/kompletnijeg auta trenutno na tržištu rabljenih od Clia II sport...bio on 172 ili 182 model...

...imao...vozio...prodao...žao mi je...opet bih ga kupio da imam para...

Uzmi i vozi. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto vozio Golfa dizela prije, a prije 10 mjeseci sam kupio CS-a. Mogu samo reći da je osjećaj u vožnji nenadjebiv, auto leži do jaja i ide baš dobro.

Meni je potrošnja 12 litara čisto gradske vožnje, a jedino što sam promjenio je Xenon žarulje i evo sad bih trebao donji nosač. Ja ne prelazim puno pa ono, u 10 mjeseci sam prešao cca 7k km LOL.

Rega je ovdje cca 3800 kn sve.

Edited by Perkan
Link to comment
Share on other sites

hvala vam puno na informacijama :)

koje gume idu na njega i koliko cesto ih mjenjate.

stavljam sve na vagu jer zelim mu priustiti ono sto ga spada a da mi ne zakolje previse novcanik.

Link to comment
Share on other sites

hvala vam puno na informacijama :)

koje gume idu na njega i koliko cesto ih mjenjate.

stavljam sve na vagu jer zelim mu priustiti ono sto ga spada a da mi ne zakolje previse novcanik.

Ja sam sa svojim dobio original 195/50/15 jer je model iz 2001 god. Kasnije su imali 205/45/16 mislim.

Ja na svojem furam 205/40/17 i baš mu dobro stoje.

Link to comment
Share on other sites

hvala vam puno na informacijama :)

koje gume idu na njega i koliko cesto ih mjenjate.

stavljam sve na vagu jer zelim mu priustiti ono sto ga spada a da mi ne zakolje previse novcanik.

Ja se vozim na 15 cola, probao sam par vrhunskih guma i ostao na michelin pilot exalto - mene su došle prošle godine u SLO 52 E/kom.

Link to comment
Share on other sites

Imas 3 mogucnosti koje se koriste najcesce

195/50/15

195/45/16

205/40/17

Kao sto je Fredy rekao PE2 je odlicna guma za njega, u 16" je neka sica u SLO, oko 60-70€

A trajanje ovisi samo o tome kako ces vozit auto :)

ja sam znao ubijat gume za 2000km, a znaju potrajati i 20 000km(u pravilu koristim 3 seta, ljetne, zimske i za stazu, ove za stazu najkrace traju :lool: )

Link to comment
Share on other sites

Po meni taj auto se najbolje ponasa na 195/45 R16...kod mene je Pirelli P Zero Nero....ovdje kosta oko 90 eura komad...

Link to comment
Share on other sites

Po meni taj auto se najbolje ponasa na 195/45 R16...kod mene je Pirelli P Zero Nero....ovdje kosta oko 90 eura komad...

Manje vise se slazem s tobom :)

17" je lagani overkill ako felga nije lagana

kod 15" je drugi problem, auto voli puno vise proklizavati prilikom dodavanja gasa pa je potrebno bolje doziranje i guma sa tvrdjom bocnom stranom radi viseg profila.

po meni je 15" savrsena dimenzija za zimske gume i za slickove. 16" za svaki dan.

Link to comment
Share on other sites

15 je naj dimenzija! Zašto? Zato što je kod mene na autu i nekupuje mi se sad 16 :D

Link to comment
Share on other sites

evo da se malo nadovezem...nemam dugo sporta(nekih 6mj.)ali vjeruj mi sve troskove sam zaboravio jer je dozivljaj u voznji fenomenalan..

Link to comment
Share on other sites

samo sto ih trenutno i nema bas u prodaji..ili?

Ima...naprimjer žuti 182 cup iz Osijeka za 9500€...odlična prilika...

Link to comment
Share on other sites

Koliko je potrebno izdvojiti za ph2 ? Citao sam da bi 7k € trebala biti ok cijena ?

Hvala.

Bitnije ti je koliko trebaš izdvojiti za njega NAKON što ga kupiš... večina ljudi prvih 2god živi za taj auto pogotovo ako je rabljeni.

Link to comment
Share on other sites

Bitnije ti je koliko trebaš izdvojiti za njega NAKON što ga kupiš... večina ljudi prvih 2god živi za taj auto pogotovo ako je rabljeni.

isto ko i za skoro svaki drugi polovan auto... nije on pretjeran trošak...

Link to comment
Share on other sites

gledaj kako je sa velikim servisom ( zupčasti itd ) i kakva je getriba, to značajno može utjecati na cijenu

Link to comment
Share on other sites

Bitnije ti je koliko trebaš izdvojiti za njega NAKON što ga kupiš... večina ljudi prvih 2god živi za taj auto pogotovo ako je rabljeni.

Nije istina, ja ga imam već 10 mjeseci i niti kune nisam uložio, samo redovan servis.

Link to comment
Share on other sites

Ima...naprimjer žuti 182 cup iz Osijeka za 9500€...odlična prilika...

imas link ili neku podrobniju inf??

frendu zvuci zanimljivo :D

Link to comment
Share on other sites

Nije istina, ja ga imam već 10 mjeseci i niti kune nisam uložio, samo redovan servis.

Ovisi na kakav primjerak naletiš....ja sam recimo osim redovnog servisa morao izdvojiti za getribu koju su mi braća odlično složila...sad još moram promjeniti spone i par sitnica koje smatram pod normalno da odu nakon nekog vremena... a sta se tice getribe to svi kažu da je malo pekmezasta....al nije mi žao jer znam u sto sam se upustio kad sam ga kupovao... ;)

Link to comment
Share on other sites

Nije istina, ja ga imam već 10 mjeseci i niti kune nisam uložio, samo redovan servis.

Jedna lasta ne čini proljeće.

Fredy je najbolje rekao što treba najviše paziti. Veliki servis je skup, a getribe im navodno nisu nešto izdržljive.

Osobno mislim da je to najbolji omjer uloženo/dobiveno u odnosu na druge aute sličnih performansi. Ali... u odnosu na recimo Clia 1.2 16V ima najmanje dvostruko skuplje kočnice, najmanje dvostruko skuplje gume, 50-70% veču potrošnju goriva, registraciju skuplju oko 1,300kn, kasko još skuplji...

Pišem ovo jer ima puno njih koji su ga kupili jer su htjeli brz auto koji dobro leži, a pri tome nisu bili svjesni koliko će ih to zapravo koštati i shvate da im auto siše puno više love nego što su oni to mislili i da ne bi bili na karticama u minusu da su uzeli neki slabiji auto.

Prognoza za iduće 4god ugrubo za auto star 2-4 godine: 60,000km, izmjena diskova, 4 registracije i dva seta guma

Clio 1.2 16V: 30,000kn gorivo, 700kn diskovi, 10,400kn rega, 6,900 kasko, 2,400kn gume = 50,400kn (1,050kn/mj)

Clio RS: 45,000kn gorivo, 1,500kn diskovi, 15,600kn rega, 14,000kn kasko, 6,000kn gume = 82,100kn (1,700kn/mj)

Razlika je 31,000kn u 4god. Ekipa, ovo je toliko velika razlika da se razlika cijene velikog servisa na 5god/90kkm čini smiješnom :) A još ako bi se ubacila razlika kredita ako kupac nema keš za auto, pa češći kvarovi.... našlo bi se još toga.

Link to comment
Share on other sites

Jedna lasta ne čini proljeće.

Fredy je najbolje rekao što treba najviše paziti. Veliki servis je skup, a getribe im navodno nisu nešto izdržljive.

Osobno mislim da je to najbolji omjer uloženo/dobiveno u odnosu na druge aute sličnih performansi. Ali... u odnosu na recimo Clia 1.2 16V ima najmanje dvostruko skuplje kočnice, najmanje dvostruko skuplje gume, 50-70% veču potrošnju goriva, registraciju skuplju oko 1,300kn, kasko još skuplji...

Pišem ovo jer ima puno njih koji su ga kupili jer su htjeli brz auto koji dobro leži, a pri tome nisu bili svjesni koliko će ih to zapravo koštati i shvate da im auto siše puno više love nego što su oni to mislili i da ne bi bili na karticama u minusu da su uzeli neki slabiji auto.

Prognoza za iduće 4god ugrubo za auto star 2-4 godine: 60,000km, izmjena diskova, 4 registracije i dva seta guma

Clio 1.2 16V: 30,000kn gorivo, 700kn diskovi, 10,400kn rega, 6,900 kasko, 2,400kn gume = 50,400kn (1,050kn/mj)

Clio RS: 45,000kn gorivo, 1,500kn diskovi, 15,600kn rega, 14,000kn kasko, 6,000kn gume = 82,100kn (1,700kn/mj)

Razlika je 31,000kn u 4god. Ekipa, ovo je toliko velika razlika da se razlika cijene velikog servisa na 5god/90kkm čini smiješnom :) A još ako bi se ubacila razlika kredita ako kupac nema keš za auto, pa češći kvarovi.... našlo bi se još toga.

xxxxx gorivo, 1000 kn prednji diskovi, 4500 rega, 2500 kasko, 2000 kn gume --- godisnje...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.