Jump to content

Život s Cliom II RS-om


Guest deni

Recommended Posts

xxxxx gorivo, 1000 kn prednji diskovi, 4500 rega, 2500 kasko, 2000 kn gume --- godisnje...

Obavezno osiguranje sam računao s 50%, kasko sam računao bez bonusa, diskove za RSa sam računao sva 4. Računica je za 4god, onoliko koliko otprilike se vozi jedan rabljeni auto (više-manje).

Svatko će imati neku drugu računicu naravno. Netko će stavljati felge na obični Clio pa će gume biti skuplje, ali omjer običnog auta i RSa ostaje tu negdje...

Činjenica je da će vozaču "običnjaka" ostaje svaki mjesec oko 100 ojra više u džepu u odnosu na RSa, ako ne i više.

Link to comment
Share on other sites

Obavezno osiguranje sam računao s 50%, kasko sam računao bez bonusa, diskove za RSa sam računao sva 4. Računica je za 4god, onoliko koliko otprilike se vozi jedan rabljeni auto (više-manje).

Svatko će imati neku drugu računicu naravno. Netko će stavljati felge na obični Clio pa će gume biti skuplje, ali omjer običnog auta i RSa ostaje tu negdje...

Činjenica je da će vozaču "običnjaka" ostaje svaki mjesec oko 100 ojra više u džepu u odnosu na RSa, ako ne i više.

istina ima racunice.... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

istina ima racunice.... :dobroje:

Besmisleno je uopće raditi takve računice i uspoređivati 1.2 16v i 2.0 16v sport. To su jednostavno dva različita auta koja se kupuju iz različitih pobuda i različita im je namjena. Clio 1.2 16v je pali-vozi auto za prijevoz od točke A do točke B uz što manje popratnih troškova. od točke A do točke B se ide najkraćim mogućim putem. Clio 2.0 16v sport je auto izvana sličan ovom prvom ali je kupljen s namjerom da bude prijevozno sredstvo a i da ujedno služi za zabavu, za jurcanje, za uživanciju. Auto je skuplji, skuplja je rega, kasko, gume su skuplje a i brže ih pojede, servisi su češći i skuplji, dijelovi isto skuplji. Ali autom se često vozimo od A do B duljim putem, nije nužno cilj stići najkraćom mogućom rutom, traže se zavojiti predjeli, može se s njime voziti pola dana bez nekog cilja i uživati itd.

Usporedba ta dva auta (1.2 i 2.0) bi sličila usporedbi Angeline Jolie i prosječne kućanice vulgaris iz susjedstva s 10 kilograma viška. Ova potonja je možda vrijedna, vjerna, skromna, pažljiva, dobro odgaja djecu i sa svima je dobra...ali je u svemu tek prosječna. Nekome dosta. Nekome ne. Netko će radije hirovitu, zaljubljivu, zavodljivu, rastrošnu i nepouzdanu Angelinu, uvijek besprijekorno odjevenu, sa stilom i ukusom, vjerojatno vatrenu u krevetu i uvijek spremnu za neka nova iskustva. Sve ima svoje zašto.

:hey:

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim u čemu je problem :nezna:

Ako se hoćeš vozit brzo, kvalitetno, s guštom, to ćeš i platit malo više, kaj ne?!

Apsolutno je nerealno uspoređivati diskove (i sve ostalo) za 1.2 i 2.0. Kolko puta ćeš u 1.2 morat kočit pri 200km/h?!

Isto tak možemo uspoređivat troškove focusa 1.4 i rs, ili golf 1.4 i gti... prije bi valjalo usporedit troškove za rs, gti i cs, jer to je ipak recimo ista klasa auta.

Točno ovo što je coupe rekao, ako si spreman davati malo više love na gušt, dat ćeš i neće ti bit žao.

Ja eto nisam bio spreman. Još uvijek se toplo nadam da će neš na 2 kotača sjest u dvorište... :tup::bigl:

Link to comment
Share on other sites

Evo i mog suda u ovm slučaju. :bigl:

Mislim da je Medin pristup dobar orijentir za nekoga tko vozi osnovni clio koliko će mu se povečati troškovi da bi mu clio sport služio, odnosno bio na cesti.

Naravno da se direktno ne mogu uspoređivati troškovi tih autiju, a ni svi drugi osječaji koje ti auti daju vlasniku.

Ali ako netko krpa kraj s krajem da bi održava clio 1.2 na životu onda bi mu iz ove računice moglo biti jasno da će sa clio sportom morati prestati jesti kako bi vozio clia sport.

Bez obzira da li može skupiti novce za nabavku jednog primjerka ove "rasne" vozilice.

Link to comment
Share on other sites

Petak je shvatio poantu.

Tema ovoga threada je život sa Cliom II RS. Moja usporedba je financijska usporedba, a ne usporedba namjene, mogućnosti i individualnog gušta ta dva auta. Život sa Cliom II RS je dosta skuplji. Život s RS autom nekog drugog proizvođača sličnih performansi je često puno skuplji, ali to ne čini Clio II RS jeftinim niti isplativim za svakoga. Činjenica je da večina vlasnika Clia II RS svoje slabo ili loše financijsko stanje duguje upravo tom autu kao i činjenica da mnogi to ne žele priznati, ponajviše samome sebi.

Siguran sam da bi jedan lijepi postotak ljudi odustalo od kupnje tog auta rabljenog da su imali tu računicu i znali što ih čeka umjesto da su se nabrijavali čitajući kojekakve časopise i reviewove po webu i forumima.

Za razliku u cijeni života s "običnjakom" i RS-om ostaje vam soma ojra godišnje s kojima možete povesti curu/ženu na more, ne računajući ekstra skuplje servise i nepredviđene kvarove.

Onaj tko želi umjerenu curu za duge pruge, uzet će običnjaka. Onaj tko bi radije sisatu guzatu ludu opićenu 3.14ćku, uzet će Clio II RS. Razlika je samo u tome što netko misli da može, dok netko zna da može... a svi bi htjeli ;)

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Ko se vozi sa sportom lagano kao i sa recimo nekim baznim modelom ne vjerujem da ce puno vise potrosit.Veliki servis za sporta nije puno skuplji od npr 1.4 16v.Registracija je skuplja.Sto se tice potrosnje moj do 110kmh trosi oko 6-6.5 a u gradu mogu proc sa 9-10l.Ali tak ga ne vozim jer ga nisam kupio da bi uzivao u brusenoj kozi,automatskoj klimi,ksenonima,automatskim paljenjem brisaca,svijetla,toniranim sajbama.......sto opet jedan obicni model nema.Zna se za sta sam ga kupio.Jako puno se toga dobije za tu razliku u cijeni.Da ne spominjem sigurnost koje daju kocnice,ovijes,gume.

Link to comment
Share on other sites

Ko se vozi sa sportom lagano kao i sa recimo nekim baznim modelom ne vjerujem da ce puno vise potrosit.Veliki servis za sporta nije puno skuplji od npr 1.4 16v.Registracija je skuplja.Sto se tice potrosnje moj do 110kmh trosi oko 6-6.5 a u gradu mogu proc sa 9-10l.Ali tak ga ne vozim jer ga nisam kupio da bi uzivao u brusenoj kozi,automatskoj klimi,ksenonima,automatskim paljenjem brisaca,svijetla,toniranim sajbama.......sto opet jedan obicni model nema.Zna se za sta sam ga kupio.Jako puno se toga dobije za tu razliku u cijeni.Da ne spominjem sigurnost koje daju kocnice,ovijes,gume.

:dobroje:

I uz to ti je bitna procjena samokontrole.

Link to comment
Share on other sites

Mene je Clio II sport jako puno koštao...ove dvije i pol godine koliko sam ga imao. Ali ja sam pehist, naišao sam valjda na primjerak s greškom i to me je koštalo. Inače, što se tiče potrošnje goriva, ulja, guma, cijene rege i kaska - sasvim umjereno i podnošljivo. Frenda redovni i veliki servis za Corsu 1.7cdti košta isto kao i mene za sporta...tako da ispada da je taj auto tek prosječno skup/jeftin za održavanje. Da nije bilo onih kvarova ja bih sasvim normalno živio i uživao uz taj auto...ovako mi je znao uzeti od usta ali kažem, pokvariti se može svaki auto, kad se pokvari običan 1.5dci onda to u najgorem slučaju zna koštati i do 20000 kuna...

Taj auto nebih preporučio mlađim ljudima koji još nemaju stalan posao ili su studenti ili rade samo sezonski itd. Taj i takav auto kupiš kad ne ovisiš o nikome, imaš nekakva zadovoljavajuća primanja itd. U protivnom, desi li se neki veći kvar a nemaš nekog iza sebe da uskoči - pokrit ćeš ga doma ceradom dok ne zaradiš za popravak.

Link to comment
Share on other sites

Razlika je samo u tome što netko misli da može, dok netko zna da može... a svi bi htjeli ;)

ovo tako prehebeno zvuci i izvrsno opisuje moguci zivot sa rs-om :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ko se vozi sa sportom lagano kao i sa recimo nekim baznim modelom ne vjerujem da ce puno vise potrosit.Veliki servis za sporta nije puno skuplji od npr 1.4 16v.Registracija je skuplja.Sto se tice potrosnje moj do 110kmh trosi oko 6-6.5 a u gradu mogu proc sa 9-10l.Ali tak ga ne vozim jer ga nisam kupio da bi uzivao u brusenoj kozi,automatskoj klimi,ksenonima,automatskim paljenjem brisaca,svijetla,toniranim sajbama.......sto opet jedan obicni model nema.Zna se za sta sam ga kupio.Jako puno se toga dobije za tu razliku u cijeni.Da ne spominjem sigurnost koje daju kocnice,ovijes,gume.

daj priznaj da si vizualac :ahaa:

Link to comment
Share on other sites

daj priznaj da si vizualac :ahaa:

Ne,ne...."VIZUALAC" je samo jedan....a to je Šokre-Čardak,the only one :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ne,ne...."VIZUALAC" je samo jedan....a to je Šokre-Čardak,the only one :laugh:

onda se ispricavam cardaku sto sam mu oduzeo titulu :plazi:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Besmisleno je uopće raditi takve računice i uspoređivati 1.2 16v i 2.0 16v sport. To su jednostavno dva različita auta koja se kupuju iz različitih pobuda i različita im je namjena. Clio 1.2 16v je pali-vozi auto za prijevoz od točke A do točke B uz što manje popratnih troškova. od točke A do točke B se ide najkraćim mogućim putem. Clio 2.0 16v sport je auto izvana sličan ovom prvom ali je kupljen s namjerom da bude prijevozno sredstvo a i da ujedno služi za zabavu, za jurcanje, za uživanciju. Auto je skuplji, skuplja je rega, kasko, gume su skuplje a i brže ih pojede, servisi su češći i skuplji, dijelovi isto skuplji. Ali autom se često vozimo od A do B duljim putem, nije nužno cilj stići najkraćom mogućom rutom, traže se zavojiti predjeli, može se s njime voziti pola dana bez nekog cilja i uživati itd.

Usporedba ta dva auta (1.2 i 2.0) bi sličila usporedbi Angeline Jolie i prosječne kućanice vulgaris iz susjedstva s 10 kilograma viška. Ova potonja je možda vrijedna, vjerna, skromna, pažljiva, dobro odgaja djecu i sa svima je dobra...ali je u svemu tek prosječna. Nekome dosta. Nekome ne. Netko će radije hirovitu, zaljubljivu, zavodljivu, rastrošnu i nepouzdanu Angelinu, uvijek besprijekorno odjevenu, sa stilom i ukusom, vjerojatno vatrenu u krevetu i uvijek spremnu za neka nova iskustva. Sve ima svoje zašto.

:hey:

RESPECT!!!!!!!:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.