Jump to content

Twingo - svjetle lampice


Branke

Recommended Posts

Pozdrav svim Renault-ljupcima,

Imam problem s Twingom iz 2003g s motorom 1.2 16V.

Prvo mi se upalila žuta lampica s oznakom motora, te sam kako ste me i savjetovali otišao

na dijagnostiku jel to može biti svašta. To je bilo prije cca mjesec-dva i tada je električar

očitao grešku: Problem sa senzorom za zrak (nisam 100% siguran da sam doslovno zapamtio

ali uglavnom nešto sa senzorom zraka), te mi je resetirao grešku i ugasio lampicu. Lampica

se za par dana opet upalila, i kako mi je električar rekao vozio sam tako dalje jer drugih simptoma

nije bilo. Prije nekih 2-3 tjedna počela se paliti povremeno i druga žuta lampica (prva desno od one

s oznake motora) na kojoj je nacrtano nešto kao zavojnica. Kad mi se ta druga lampica upali u

vožnji auto normalno radi i vozi, ali ako stanem na semaforu počnu padat okretaji i motor se ugasi.

Motor se može odmah upaliti i većinom onda ostane samo svjetliti ona prva lampica, ali kroz par minuta

se obično opet pali zavojnica i na leru se gasi. Pošto su ovi novi simptomi počeli biti sve češći danas

sam posjetio ponovno električara. Te je on opet spojio auto na kompjutor i danas očitao dvije greške.

1. Greška u krugu goriva (šifra 1005)

2. Greška u usisu zraka (šifra 104)

Malo je gledao oko motora, ali se vidlo da nema pojma što bi mogao biti uzrok. Pa je izrazio sumnju da

je nešto hodalo po motoru (nemojte se smijati). Kao da on tu po prašini vidi uobičajene tragove miša ili

neke takve životninje, pa bi trebalo kao malo prokopati da se vidi dali je nešto pojedeno ili tako nešto.

Htio bih još napomenuti da sam ja auto kupio negdje u 4mj, te da nema pojma da li je već nešto oko elektronike

mijenjano na motoru, također sam napravio servis kada sam ga kupio (remenje, svjećice, vodena pumpa,

ulje i filter ulja). Danas sam malo gledao taj račun i primjetio da majstor tada nije mijenjao filter goriva, pa

me zanima da li bi to možda mogao biti uzrok navedenih simptoma. Također koliko me sjećanje služi oni

prvi simptomi su se pojavili tjedan dva nakon što sam zamjenio auto radio. Izvadio sam neki stari (ne orginalni)

Philipsov kazetofon i stavio potpuno novi Sony CD-player, pa da nije možda nešto ti sa strujom povezano

iako radio radi uredno i lijepo sam provjerio što gdje treba spojiti prije ugradnje.

Molim ako netko ima iskustva sa navedenim simptomima da mi javi što bih mogao pogledati, te isto tako da

mi napišete gdje se nalazi filter goriva da bacim oko na njega. Ako ništa drugo da mi preporučite nekog iskusnog

električara za Twingo (inače sam iz Sesveta pa bi mi odgovaralo ako ima kakav meštar na ovoj strani grada), jer

mi se čini da ovaj moj nema dovoljno znanja za kvalitetno otkrivanje mog problema....

Eto malo sam se raspisao.... pomagajte....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Branke

    19

  • newbie

    10

  • Tomislav

    7

  • Privileg

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nisam 100% siguran jel to to,al svejedno pogledaj malo zrak...

post-7112-1255453088_thumb.jpg

Sretno! :hey:

Link to comment
Share on other sites

Nisam 100% siguran jel to to,al svejedno pogledaj malo zrak...

post-7112-1255453088_thumb.jpg

Sretno! :hey:

Sorry, nisam te baš razumio, di da gledam zrak, tj odakle da krenem?

Imaš li opis i za 1005?

Edited by Branke
Link to comment
Share on other sites

Nisam cijeli tvoj post procitao pa sam malo izletio...

Malo raščerupaj crijeva zraka koja se kreću po airboxu,pogledaj malo preciznije sve jackove ako se koji nije iskopčao ili ako je slab spoj. Kakav je motorić ler gasa? Ima tu dosta toga za pogledat a taj tvoj majstor je naplatio i resetirao gresku pa se ti misli sta ces. Mogo je vec kad je nasao gresku malo i procackat...

EDIT: Iako mi sve to skupa miriše na začepljen odušak rezervoara,a i logično je s cijelom tvojom pričom.

Za 005 grešku imam nešto ovakvo:

Fault location: Fuel shut-off walve - open circuit

Probable cause: Wiring open circuit - fuel shut-off valve

Za 1005 nemam ništa u programu... :roll:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Hvala mnogo na savjetima, probat ću sutra malo čeprkati...

Usput nije mi ništa naplato resetiranje lampice :)

Nego di tražiti odušak rezervoara, znam da ti nemaš twingo, ali valjda netko zna...

Hvala još jednom....

Link to comment
Share on other sites

Obicno bude iznad rezervoara tj iznad straznje klupe,i obicno se cijev oduška zaprlja pa se u rezervoaru stvori podtlak koji utjece na zrak koji motor koristi za samu dobavu goriva u smjeru rezervoar--->motor i natrag,sto se ocituje na gubitku stabilnosti rada motora koji se radi toga i gasi zbog manjka ili viška zraka...

Malo pametujem,al to bi trebalo bit to... :hey:

Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo dodati da ako na vrijeme skužim da se upalila ova druga lampica (kao zavojnica)

i dodam malo gasa, lampica se gasi i auto ostaje raditi.... i onda je dobro 2-3 semafora pa opet

isto...

Sad sam malo kopao po drugim forumima i naiša na jednu prepisku di čovjeku koji je imao slične

simptome na Cliu savjetuju da pogleda nekakav konektor na pedali gasa, ako ima elektronski gas....

e sad dal moj Twingo ima elektronski gas nemam pojma... ali ću sutra i to pogledati....

Uglavnom do sad sam skupio slijedeće moguće stvari za provjeriti:

1. Senzor za protok zraka (nema pojma ni di je ni kako izgleda, ni kako bih ga provjerio...uffff)

2. Motorić ler gasa (isto nezanam gdje je i kako ga istestirati)

3. Odušak rezervoara (nemam pojma gdje je).... premda mi se čini da ovo nije jel bi onda stalno zezalo

4. Konektor pedale gasa (da li uopće imam elektronski gas)

uffff već vidim da će biti teže nego što sam mislio.... ali ne predajem se.... nije mi problem platiti da

se kvar otkloni.... ali isto tako nisam voljan da se netko uči i isprobava s mojim novcem... radije ga

onda je uništim.... :)

Ajde pomagajte.... Nije valjda da sam ja prvi s ovim problemom na Twingolini....

Link to comment
Share on other sites

evo još sam ponešto našao...

5. Čišćenje klapne gasa (http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=21996&hl=gasi) ovo mi se čini nekako najizglednije

6. Filter goriva

7. Sentor GMT (navodno negdje na mjenjaču i da se počistiti)

kako je krenulo rastavit ću ga na proste faktore da ga ni slovenac nebude poslije znao sklopiti

:)

Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo dodati da ako na vrijeme skužim da se upalila ova druga lampica (kao zavojnica)

i dodam malo gasa, lampica se gasi i auto ostaje raditi.... i onda je dobro 2-3 semafora pa opet

isto...

Sad sam malo kopao po drugim forumima i naiša na jednu prepisku di čovjeku koji je imao slične

simptome na Cliu savjetuju da pogleda nekakav konektor na pedali gasa, ako ima elektronski gas....

e sad dal moj Twingo ima elektronski gas nemam pojma... ali ću sutra i to pogledati....

Uglavnom do sad sam skupio slijedeće moguće stvari za provjeriti:

1. Senzor za protok zraka (nema pojma ni di je ni kako izgleda, ni kako bih ga provjerio...uffff)

2. Motorić ler gasa (isto nezanam gdje je i kako ga istestirati)

3. Odušak rezervoara (nemam pojma gdje je).... premda mi se čini da ovo nije jel bi onda stalno zezalo

4. Konektor pedale gasa (da li uopće imam elektronski gas)

uffff već vidim da će biti teže nego što sam mislio.... ali ne predajem se.... nije mi problem platiti da

se kvar otkloni.... ali isto tako nisam voljan da se netko uči i isprobava s mojim novcem... radije ga

onda je uništim.... :)

Ajde pomagajte.... Nije valjda da sam ja prvi s ovim problemom na Twingolini....

Nisi prvi. Moj twingo 2002. isti simptomi, isti problemi. Ima mojih postova o tome.

Skini kleme s akomulatora, i +, i -, pričekaj pol minute da se resetiraju svi senzori i vrati kleme. Ako imaš kakva pojačala ili kondenzatore i to obavezno odštekaj. I toči gorivo na Tifonu ili OMV-u, ne na privatnim bezinskima po Sesvetama.

Meni radi svaki put, a zadnji put me zezalo prije cca godinu i pol dana. Na dijagnostici mi je pokazivao istu grešku kao i tebi, senzor protoka zraka povremeno javlja grešku (1.300kn je novi), i u servisu mi rekli da je zbog gljive. Neki vele da je bobina (1.300kn je nova).

Probaj i uživaj. 99,99% da će raditi. :hey:

Link to comment
Share on other sites

Nisi prvi. Moj twingo 2002. isti simptomi, isti problemi. Ima mojih postova o tome.

Skini kleme s akomulatora, i +, i -, pričekaj pol minute da se resetiraju svi senzori i vrati kleme. Ako imaš kakva pojačala ili kondenzatore i to obavezno odštekaj. I toči gorivo na Tifonu ili OMV-u, ne na privatnim bezinskima po Sesvetama.

Meni radi svaki put, a zadnji put me zezalo prije cca godinu i pol dana. Na dijagnostici mi je pokazivao istu grešku kao i tebi, senzor protoka zraka povremeno javlja grešku (1.300kn je novi), i u servisu mi rekli da je zbog gljive. Neki vele da je bobina (1.300kn je nova).

Probaj i uživaj. 99,99% da će raditi. :hey:

Šta da probam?!? Bacit ga u Savu?!....

Što više kopam, to više nalazim da ljudi imaju te simptome na 1.2 16V....

Jesi ti na kraju riješio svoj problem ili verglaš po semaforima....

Meni nije problem, ali ovaj moj Twingo vozi moja mama, pa me strah da ne uleti

negdje u križanje i auto joj se ugasi....

Na kraju ipak mislim da ću ga odvest svom majstoru i dat popis koji sam prikupio pa nek kopa....

preljut sam da idem sam kopati ješ ču napraviti još veći problem....

Link to comment
Share on other sites

Šta da probam?!? Bacit ga u Savu?!....

Što više kopam, to više nalazim da ljudi imaju te simptome na 1.2 16V....

Jesi ti na kraju riješio svoj problem ili verglaš po semaforima....

Meni nije problem, ali ovaj moj Twingo vozi moja mama, pa me strah da ne uleti

negdje u križanje i auto joj se ugasi....

Na kraju ipak mislim da ću ga odvest svom majstoru i dat popis koji sam prikupio pa nek kopa....

preljut sam da idem sam kopati ješ ču napraviti još veći problem....

Ne znam čemu sad to. :??:

Mislim da sam lijepo objasnil i napisal. Jednostavnije i jeftinije ne može biti. :frown:

Link to comment
Share on other sites

Ne znam čemu sad to. :??:

Mislim da sam lijepo objasnil i napisal. Jednostavnije i jeftinije ne može biti. :frown:

Sorry drug.... Misliš na ovo čišćenje klapne? Sorry nisam skužio da si ti to napisao....

Ma sad sam nervozan pa pišem svakakve gluposti.... sutra ili koji drugi dan kad se smirim

budem to pogledao.... Malo mi je i s**nje jel sam tek neki dan skinuo gips s noge pa skakućem

okolo.... :)

Iz kojeg si ti djela ZG-a.... Mislim ak si blizu da dođeš asistirati i ispijati pive dok ja rasturam?!

Link to comment
Share on other sites

Sorry drug.... Misliš na ovo čišćenje klapne? Sorry nisam skužio da si ti to napisao....

Ma sad sam nervozan pa pišem svakakve gluposti.... sutra ili koji drugi dan kad se smirim

budem to pogledao.... Malo mi je i s**nje jel sam tek neki dan skinuo gips s noge pa skakućem

okolo.... :)

Iz kojeg si ti djela ZG-a.... Mislim ak si blizu da dođeš asistirati i ispijati pive dok ja rasturam?!

KLEME S AKOMULATORA SKIDAJ !!! :goni:

Do klapne je teško doć i ima puno posla. Ostavi se toga.

Idem sad spat jer mi te dost. Twingo je zakon, gasio se na semaforu ili ne. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

KLEME S AKOMULATORA SKIDAJ !!! :goni:

Do klapne je teško doć i ima puno posla. Ostavi se toga.

Idem sad spat jer mi te dost. Twingo je zakon, gasio se na semaforu ili ne. :laugh:

To sam probao i ostavio pola sata i zakopčam natrag a on opet Betlehem unutra....

Ajde laku noć želim.....

Link to comment
Share on other sites

To sam probao i ostavio pola sata i zakopčam natrag a on opet Betlehem unutra....

Ajde laku noć želim.....

Onda je ipak neki veći problem. Moral buš pak u servis. :frown:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo samo da javim nakon tjedan dana kod električara, u biti moj

električar ga je gledao dva dana i onda je ostatak ga odvezao kod

frenda u Renault service...

Zaključak obojce je da nemaju pojma što bi moglo biti....

Uglavnom ne isplati se mjenjati te senzore jer su poejdinačno dosta

skupi, a može biti i gl. kompjutor da je u banani.

Što da radim?!??!?

Ima li tko experta za Renault?

Link to comment
Share on other sites

Htio bih samo dodati da ako na vrijeme skužim da se upalila ova druga lampica (kao zavojnica)

i dodam malo gasa, lampica se gasi i auto ostaje raditi.... i onda je dobro 2-3 semafora pa opet

isto...

Sad sam malo kopao po drugim forumima i naiša na jednu prepisku di čovjeku koji je imao slične

simptome na Cliu savjetuju da pogleda nekakav konektor na pedali gasa, ako ima elektronski gas....

e sad dal moj Twingo ima elektronski gas nemam pojma... ali ću sutra i to pogledati....

Uglavnom do sad sam skupio slijedeće moguće stvari za provjeriti:

1. Senzor za protok zraka (nema pojma ni di je ni kako izgleda, ni kako bih ga provjerio...uffff)

2. Motorić ler gasa (isto nezanam gdje je i kako ga istestirati)

3. Odušak rezervoara (nemam pojma gdje je).... premda mi se čini da ovo nije jel bi onda stalno zezalo

4. Konektor pedale gasa (da li uopće imam elektronski gas)

uffff već vidim da će biti teže nego što sam mislio.... ali ne predajem se.... nije mi problem platiti da

se kvar otkloni.... ali isto tako nisam voljan da se netko uči i isprobava s mojim novcem... radije ga

onda je uništim.... :)

Ajde pomagajte.... Nije valjda da sam ja prvi s ovim problemom na Twingolini....

ovo sa lampicom u obliku zavojnice ti je tako banalan kvar da ces popizdit sta si se zivcirao oko toga... na lijevoj strani usisne grane imas jednu tanku cijevcicu od vakuuma, koja ide do suvozaceve strane u branik... spojena je na jednu plasticnu kutiju (filter benzinskih para) i to te zahebava, filter je okej, nego onaj cep na njemu se odvoji i tu ti vuce fals zrak i pali lampicu i okretaji divljaju i auto se zgasi... isti problem sam ja imao... btw. moras skidat branik ;) i taj cep samo pricvrsti (izolirka, vezica, svejedno) , ja sam to rijesio i godinu dana vec nemam tih simptoma, a prije je svako malo to radio

Link to comment
Share on other sites

ovo sa lampicom u obliku zavojnice ti je tako banalan kvar da ces popizdit sta si se zivcirao oko toga... na lijevoj strani usisne grane imas jednu tanku cijevcicu od vakuuma, koja ide do suvozaceve strane u branik... spojena je na jednu plasticnu kutiju (filter benzinskih para) i to te zahebava, filter je okej, nego onaj cep na njemu se odvoji i tu ti vuce fals zrak i pali lampicu i okretaji divljaju i auto se zgasi... isti problem sam ja imao... btw. moras skidat branik ;) i taj cep samo pricvrsti (izolirka, vezica, svejedno) , ja sam to rijesio i godinu dana vec nemam tih simptoma, a prije je svako malo to radio

Ajde probati ću, ako je to.... imaš, raskiju, pivo, ćevape..... jel dovoljno?

Link to comment
Share on other sites

kafa ce bit u redu :) btw. zbog fals zraka ti javlja gresku na MAP senzoru ;)

OK dude, javim ti rezultat....

Link to comment
Share on other sites

OK dude, javim ti rezultat....

Evo danas sam pregledao tu cijevčicu što ide s lijeve strane usisne grane, samo kod mene neide kod suvozača u branik

nego skroz preko motora na vozačevoj strani ispod svijetla, tako da nisam morao skidati branik nego sam samo svijetlo

izvadio. Izvadio sam skroz taj filter van i pregledao i izgleda mi skroz OK, nigdje nisšta ne pušta, tj. nemam što fiksirati.

probao sam malo puhati u njega i ide al dosta teško.... Uglavnom ima jedan ulaz u koji ide jedna cjsvčica od negdje ispod

akumulatora, a droz drugu vakum vuče u usisnu granu, na treću ide zrak van koji se upuhuje kroz prvu rupu. Čemu uopće služi

ta plastična kvrga i da li se može kako ispitati da li je ispravan taj "filter benzinskih para". Kad sam ga skinuo dole probao

sam upaliti motor i odmah si je sam malo povečao okretaje, pa sam se dosjetio (e sad jel to bilo pamento) da prebrikam taj

filter, ali nije htio tako nikako raditi već se gasio na leru (dakle kad sam ulaznu cijevčicu gurnuo u onu što ide u usisnu granu....

Fak od svega je što se tada upalila lampica od motora (ona prva) i nije se gasila cca 1h.... Sad kad sam se dovezao kući (jer sam

mami ostavio svoj auto) ugasim auto pred zgradom i probam ga ponovno upaliti, kad ono lampica više ne gori i sve je kao OK...

Uglavnom ništa mi nije jasno, ni taj filter ni te lampice ni ništa.... Čemu taj filter benzinskih para?!??!?!?

Joooooooj zašto nema netko da se hoće toga uhvatiti..... Ovaj moj električar me danas skroz deprimirao kad mi je na kraju rekao da

mi je najbolje riješiti taj auto..... a što kupiti..... neko još veće govno....

Javim ako se lampica upali i počne se opet gasiti....

Ako imate ikakve ideje slobodno pucajte....

Pozzzzzz

Link to comment
Share on other sites

ma cupaj taj filter van i zacepi rupu na usisnoj grani sa serafom ili necim... nebu ti nis, ja se vozim tako bez problema, on je tu zbog ekologije...

Link to comment
Share on other sites

ma cupaj taj filter van i zacepi rupu na usisnoj grani sa serafom ili necim... nebu ti nis, ja se vozim tako bez problema, on je tu zbog ekologije...

Danas i jučer sve u redu (otkad se lampica sama od sebe ugasila)... Nego taj filter, jel se to treba kad mijenjati, mislim ako je filter onda odvaja nešto od nečega, pa se može i začepiti nakon nekog vremena, zar ne? Ili bar propuhati... Zna li netko točno što on radi?

Usput hvala Vam svima na podršci i savjetima....

BTW, jesi ti siguran da mogu skroz začepiti rupu na usisnoj grani, jučer kad sam se igrao s tim probao sam prstom zatvoriti tu rupu i kao da su okretaji bili malo niži nego kad je cijevčica unutra, kad ju pak skroz ostavim otvorenu onda se okretaji podignu i radi dobro, samo pišti jer vuće zrak na tu malu rupicu...

Link to comment
Share on other sites

Danas i jučer sve u redu (otkad se lampica sama od sebe ugasila)... Nego taj filter, jel se to treba kad mijenjati, mislim ako je filter onda odvaja nešto od nečega, pa se može i začepiti nakon nekog vremena, zar ne? Ili bar propuhati... Zna li netko točno što on radi?

Usput hvala Vam svima na podršci i savjetima....

BTW, jesi ti siguran da mogu skroz začepiti rupu na usisnoj grani, jučer kad sam se igrao s tim probao sam prstom zatvoriti tu rupu i kao da su okretaji bili malo niži nego kad je cijevčica unutra, kad ju pak skroz ostavim otvorenu onda se okretaji podignu i radi dobro, samo pišti jer vuće zrak na tu malu rupicu...

ZAJEBAVA !!! :laugh::laugh::laugh:

Ščupaj cefku i stavi šeraf kak newbie veli. Komp. bu se prilagodio prema zadanim okretajima na leru i nebi trebalo biti problema.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.