Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Da je bar EDC, ali sumljam, vjerojatno aktualna automatika u Renaultu sa 6 brzina ili možda čak i stariji mjenjać, onaj kakav ja imam u cliu DP0.

Link to comment
Share on other sites

Ne verujem da je AJO (aktuelni), on ide na Lagunu, Koleos i sada Latitude (valjda).. Predvidjen za 2.0 dCI i 2.0 benzince.. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

U Brazilu u Fluence ide 2.0 n/a benzinski motor prilagođen za alkohol (143 ks alkohol, 140 benzin) uz cvt mjenjač s mogućnošću odabira ručnog šaltanja između šest predprogramiranih stupnjeva. Budući da na fotkama straga brazilskom Dusteru piše 2.0 vjerujem da se radi o istom mjenjaču.

Je li to onaj kakav Nissan koristi u Jukeu ne znam, ali mogao bi biti.

Link to comment
Share on other sites

I navodno lošiji od pravog automatika, ali možda uskoro vidimo i u Hrvatskoj primjerak pa ćemo zaključivati.

Link to comment
Share on other sites

Ako je taj CVT kavlaitete kao Audijem multitronic, onda bljak! Ne volim da se auto dere kao skuter, odnosno imaš osjećaj da je proklizala lamela, fuj

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi izjava bliža zemlji ipak bila "kamo sreće da je CVT u brazilskoj verziji dacije kao Audijev Multitronic".

Link to comment
Share on other sites

možda si pomiješao sa Tiptronic? Koji je OK, a multitronic je najveće smeće i rijetki su A4 kojima je još ispravan.

Ubaci u Google : A4 avant 1.9 multitronic i PRVI link koji će izaći je:

A4 A6 Gearbox fault | ecutesting.com

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Multitronic (Audijev) je izuzetno lose prosao u eksploataciji, skupi kvarovi vec na 100.000 km..

Inace, AJO menjac proban u Laguni III ph 2 2.0 dCi sa 175 ks i sve pohvale za ugladjen rad..

CVT menjac je pomalo tupav zbog tog gumastog osecaja u voznji..

Link to comment
Share on other sites

Ne frenchkey, nisam pomiješao multitronic i tiptronic, jednostavno je glupost očekivati da će neka Dacijina tehnologija 2011. biti bolja od Audijeve tehnologije 2011 (mada ti za referentnu vrijednost uzimaš audijeve multitronice od prije deset godina kada su tek lansirali to na tržište i eksperimentirali s magnezijskim remenjem, a Renaultu je još vrhunac automatika bio neki s 4 brzine koji je prebacivao sto godina).

Mislim ipak da nema razloga za brigu, budući da Renault u Europi ne nudi CVT automatiku teško da će i u Dustere ići takav mjenjač. Možda 4 brzinski automatik uz 1.6 16v i, ako potražnja bude opravdana i sve primjenjivo uz 4x4 pogon, edc u dci 110, što bi svakako bila dobra kombinacija, ali i skupa.

Link to comment
Share on other sites

ma naravno da to nije za terenca najbolja kombinacija ma kako pouzdano bilo. Nekako mi je to više za skutere, ne bi se mogao priviknuti na taj zvuk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...

pa normalno da je. i to prilicno los. Nos je nakeljen s lodgya.. redizajn ce prije ic u stilu novog logana/sandera.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

evo da  konačno stavim slike u pravu temu pošto sam se u zadnje vreme malo više zainteresirao za dustera pošto ovaj zadnji redizajn stvarno izgleda vrhunski kako izvana tako i iznutra..

je kupio možda,vozio,sjedio u ovom zadnjem redizajnu??kakvi su materijali iznutra,ono sveukupni dojam pošto izgleda da su podgli malo ljestvicu kvalitete interijera..

 

SAM_0394.JPG

SAM_0392.JPG

SAM_0393.JPG

duster3.jpg

duster3.jpg

duster1.jpg

duster2.jpg

Edited by kralj
Link to comment
Share on other sites

Ovo je za rusko tržište. Vjerujem da je kvalitetnije urađena. Pogledaj samo sjedišta. 

Link to comment
Share on other sites

Ovo je za rusko tržište. Vjerujem da je kvalitetnije urađena. Pogledaj samo sjedišta. 

Sve to ovisi o paketu opreme ja mislim...

Link to comment
Share on other sites

Ma i meni se cini da ce do opreme bit..samo mi je glupo da kod ovih dustera za eu trziste nisu stavili ova ko led svijetla sta dolaze na ovima za ru trziste..

Sve u svemu sad on jaako pristojno izgleda sa svim ovim alu dodacima i zastitama,rekao bih da sad parira i malo skuplhijim modelima..

Link to comment
Share on other sites

Vozio sve moguce kombinacije motora i pogona. i ovaj redizajn. Sedista su ista, kratke sedalne povrsine i slaba bocna potpora. Motor 1.5 dCI 110 ks pravi "biser" za taj auto, potrosnja jako mala. Birati 4x4 pogon jer dolazi sa drugacijom zadnjom osovinom, sa kojom bolje lezi u krivinama. Materijali unutra umereno do srednje zalosni na dodir, ali ipak dugotrajni. Preniska pozicija navigacije, po mom misljenju potpuno neupotrebljiva izuzev oslanjanja na audio uputstva. Utisak o enterijeru - dve klase ispod Renaulta.

Link to comment
Share on other sites

Uz dosta minusa, puno više pluseva, imamo 1.5, 90ks, skroz dosta, ovo za 4x4, ako baš ne treba - više troši i teži je

Minusi uglavnom na nekom od faktora "komfora" i  poimanja istog. Tata je odradio 70tkm, nešto lošije tapiciranje, odlična izolacija!

Link to comment
Share on other sites

da ali ima onaj ali. taj 1.5dci je ipak pre slabi za dustera. Vozio sam dustera i sandera s istim motorom razlika je velika, duster je pre teški za taj motor. Isto tako je i cijena za rusko tržište je početna cijena dosta viša a i tamo se nudi s 2.0dci motorima. Da se kod nas nudi s 2.0dCi moji bi već kupili dustra s laureate opremom.

Unutrašnjost.... hmmm ta unutrašnjost, od Logana su jako napredovali po kvaliteti, ali sve je stvar ukusa.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Definitivno nije, krivo i skroz krivo, Duster ide jako fino s tim motorom, to kaj trebate auto i ako trebate "auto za trke" Duster nije za vas

Link to comment
Share on other sites

ma ide nije to problem nego fali mu malo još, mislim da bi 2.0 ljepo pasal nura

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.