Jump to content

Dacia Duster


pešekan

Recommended Posts

Prosle nedelje gledao u salonu dok sam bio na servisu. Iamli su skoro isto od opreme a Duster jos jaci motor + 4x4 :nezna:

Link to comment
Share on other sites

@ xxx: koliko "skucen" koje je mjerilio? coek od metar i zilet ili mrga od 2m i sitno?

mjerilo ćovik od 193cm i 97kg naspram Scenica je poprilićno manji iznutra, to je mišljenje na prvu triba probati auto da bi se moglo konkretnije nešto reći...

Link to comment
Share on other sites

e tako, a nas EL je sportskih 175 x 65, tako da ce njemu u dusteru biti kao u hodniku :lool:

Link to comment
Share on other sites

Crni je ambiance oprema (za prodaju) a srebrni laureate (test vozilo).

evo imao priliku pogledati sinoć riječki srebrni laureate u Puli ... predobar, čak mi i fino izgleda unutra ... odmah sam Butorcu dao ključeve svog megana na stol :ahaa: ... nije upalilo :zubo:

pogled uživo definitno potvrđuje bestbuy kad je u pitanju klasa i cijena ... prema onome što sam vidio u unutrašnjosti idealan spoj renualta i nissana ... sve u svemu, koliko čujem ljudili poludili za Dusterom, ali ne može ih Dacia proizvesti toliko koliko su se rječani napalili na bolid :zubo:

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

ma čak ni dubina nije toliko presudna koliko neodgovarajuće gume za takvu vrstu terena. cestovne gume jednostvno ne mogu u blato

Link to comment
Share on other sites

ma čak ni dubina nije toliko presudna koliko neodgovarajuće gume za takvu vrstu terena. cestovne gume jednostvno ne mogu u blato

upravo tako ... a i postoji nešto što se zove blokiranje diferencijala, što je idealno za ovakve situacije, a ovdje nije ni pokušano ...

Link to comment
Share on other sites

Ne znam odakle vučete te cijene - Clio 20th anniversery koji ima solidnu opremu, 5 vrata dci 86 košta 102000 kuna, a Duster dci 110 4x4 ambiance 124000 kn, dok je Laureat, opremom bliži spomenutom Cliu već 135000 kn. Uz doplate (esp, alu 16, mp3, metalik) ispadne finih 147000 kuna, a to je rang cijene solidnog Clia RS 200.

Ljudi koji kupuju aute na metre i kvadratne metre lima neće ni pogledati Clia ma koliko opreme imao i koliko god povoljan bio. Uzet će Dustera dci110 4x4 ambiance za 124000 kuna i dobiti velik auto danas jako popularne koncepcije...opreme koliko je nužno, relativno snažan dizel...i tvrdu jeftinu plastiku unutra.

Stavljati Clio III dci86, Dustera 4x4 dci110 i Clio III RS200 u istu rečenicu i ići ih uspoređivati je - besmisleno. Tko gleda Clio III RS200 neće ni primjetiti Dustera i dci86 u salonu...tko gleda Dustera ili sličan tip automobila taj ne gleda Clio III bio on RS ili dci100 ili 1.2tce...itd itd.

Isto tako, kome je imalo bitna značka na haubi, image automobila i proizvođača, gubitak vrijednosti nakon x godina itd neće gledati Daciu...a usudim se reći ni Renault. Koliko god mi Renault vozila bila draga - nije to nikakav premium brend nit ta vozila imaju nekakav ekstra image da bi se pričalo o nekom znatnom odmaku od Dacie u tom pogledu. To što bih ja volio da je tako i da danas ime Renault u svijetu autoindustrije teži kao ime Audi ili Mercedes je jedno a stvarno stanje je drugo. Tad bi mogli pričati o svjetlosnim godinama udaljenoj Daciji. Sad je to dosta blizu...bliže nego se tu piše.

upravo tako ... a i postoji nešto što se zove blokiranje diferencijala, što je idealno za ovakve situacije, a ovdje nije ni pokušano ...

Ma da sve blokira i upali neznam koju redukciju i blokadu...blato i obične gume se ne vole i kad se upadne onda nema van.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da im i nije cilj biti kao Audi ili Mercedes...ali da su po nekim stvarima bolji od Vw-a to stoji...sama udobnost i osobnost Renaulta je na puno većem nivou...tko nam je kriv kada nam je jedan golf premium brand...ali neda mi se o tome...i daleko od toga da Renault gubi brzo cjenu...mislim da su u ovim vremenima svi na gubitku...

Uvijek sam Renault gledao kao brend koji po pristupačnijim cjenama nudi dobru kvalitetu, inovacije i izgled uvjek na svoj specifičan način...i reakcije ljudi na novi megane 3 su odlične...okreću se bila to berlina ili coupe! :hura:

Link to comment
Share on other sites

na ovom filmicu kladim se da su dali dustera nekom novinaru koji nezna nista o blatu, najvj nije ni lock-ao pogon, tako da ne cudi me...i lijepo je vidjeti kako je drugi duster bez imalo problema iskopao ovog ukopanog :dobroje:

predivan auto!

Link to comment
Share on other sites

Coupe, to mi sve znamo, ali ovdje su se davale netočne (preuveličane cijene Renaulta) i smanjene cijene Dacije Duster što ne odražava stvarno stanje razlike u cijenama što sam i komentirao, a ne da bi netko umjesto Dustera trebao kupiti RS-a ili obratno.

Što se blata tiče ono zna biti vrlo neugodna prepreka. Jednom smo s Ladom Nivom išli u blato na neko gradilište nako dosta kiše i zapeli, unatoč terenskim 175 16 gumama i vrhunskom pogonu. Dan poslije nas je rovokopač izvukao :)

Link to comment
Share on other sites

Coupe, to mi sve znamo, ali ovdje su se davale netočne (preuveličane cijene Renaulta) i smanjene cijene Dacije Duster što ne odražava stvarno stanje razlike u cijenama što sam i komentirao, a ne da bi netko umjesto Dustera trebao kupiti RS-a ili obratno.

Što se blata tiče ono zna biti vrlo neugodna prepreka. Jednom smo s Ladom Nivom išli u blato na neko gradilište nako dosta kiše i zapeli, unatoč terenskim 175 16 gumama i vrhunskom pogonu. Dan poslije nas je rovokopač izvukao :)

realno Dacia ne zaostaje baš puno za cjenama Renaulta...ali opet te cjene čine prevagu kod nekoga!!

full opremljeni stepway 1.6 benzin - 84 000kn

Generation megane - 96 700kn!!

Razlika nebo i zemlja!

Link to comment
Share on other sites

Coupe, to mi sve znamo, ali ovdje su se davale netočne (preuveličane cijene Renaulta) i smanjene cijene Dacije Duster što ne odražava stvarno stanje razlike u cijenama što sam i komentirao, a ne da bi netko umjesto Dustera trebao kupiti RS-a ili obratno.

Dacia je relativno povoljna kad pogledamo tržište automobila, ponudu i cijene. Tko kupuje auto na metre ne treba tražiti dalje. Ali da je nevjerojatno jeftina ili ekstraekstrapovoljna - nije. U prvom redu zato što su gotovo uvijek nekakve akcije na određene modele di se dobije dobro opremljen model za fer cifru. Tada se topi ta razlika u cijeni između recimo Renaulta na akciji i u startu povoljne Dacie. Razlike su još manje kad se napravi nivelacija opreme. Kad bi se gledala ona regularna cijena Renaulta onda ispada ogromna razlika ali svi znamo da onu cifru koju nam izbaci online konfigurator na www.renault.hr stranicama ne treba uzimati ozbiljno.

Link to comment
Share on other sites

meni jos uvijek ostaje u sjecanju cijena clia GT 96000kn! pa sad usporedite...

Link to comment
Share on other sites

Po meni je Dacia povoljna ako uzimaš osnovni model, tj. ako ti nije bitna oprema. Ako hoćeš nešto opreme onda je po meni bolje uzimati neki Renault.

Link to comment
Share on other sites

za mene je Renault francuski Mercedes,koliko god to nekom zvučalo čudno može se usporediti sa Mercedesom,Toyotom.

sad se neki pitaju kako,po čemu?

vrlo jednostavno pogledajte gamu vozila i proizvoda koju radi (automobili,kamioni,autobusi,voda i zrak),zatim je tu kapital.

kad govorimo o gubitku na cijeni rabljenog onda moramo znati da se situacija na tržištu rabljenih mjenja iz godinu u godinu,velika je ponuda

vozila a tržište to ne može progutati pa cijena pada i padati će.

isto tako pogledajte cijenu novog vozila,imam osjećaj kako se ide ispod cijene,samo da prodaš,lako će se poslije tijekom vremena gubitak nadoknaditi.

VW je narodni auto,kvalitetan,pouzdan samo teško održava imidž koji je prije imao.

tržišta su otvorena,globalizacija je napravila svoje.

Mislim da im i nije cilj biti kao Audi ili Mercedes...ali da su po nekim stvarima bolji od Vw-a to stoji...sama udobnost i osobnost Renaulta je na puno većem nivou...tko nam je kriv kada nam je jedan golf premium brand...ali neda mi se o tome...i daleko od toga da Renault gubi brzo cjenu...mislim da su u ovim vremenima svi na gubitku...

Uvijek sam Renault gledao kao brend koji po pristupačnijim cjenama nudi dobru kvalitetu, inovacije i izgled uvjek na svoj specifičan način...i reakcije ljudi na novi megane 3 su odlične...okreću se bila to berlina ili coupe! :hura:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Coupe, to mi sve znamo, ali ovdje su se davale netočne (preuveličane cijene Renaulta) i smanjene cijene Dacije Duster što ne odražava stvarno stanje razlike u cijenama što sam i komentirao, a ne da bi netko umjesto Dustera trebao kupiti RS-a ili obratno.

Što se blata tiče ono zna biti vrlo neugodna prepreka. Jednom smo s Ladom Nivom išli u blato na neko gradilište nako dosta kiše i zapeli, unatoč terenskim 175 16 gumama i vrhunskom pogonu. Dan poslije nas je rovokopač izvukao :)

prijatelju nije sve u pogonu ima nesto i u vozacu+iskustvo u takvim uvjetima voznje je presudno a ladin pogon i nije naj naj jel nema poprecne blokade nego uzduzne ali to je druga prica njezina je prednost malo kila:hey:

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

U Rusiji Renault "slaže" Dustere za lokalno tržište, baš pod značkom "Renault", a za 2012. dobio je i lagano osvježenje unutrašnjosti...

2012-Renault-Duster.jpg

2012-Renault-Duster-Russia-interiors.jpg

2012-Renault-Duster-Russia.jpg

Evo usporedbe novi vs. stari:

new-interior-dacia-duster-1.jpg

Edited by pešekan
Link to comment
Share on other sites

konačno prekidači za prozore tamo gdje im je i mjesto :hura:

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi se već sviđa. :)

P:S Stari mi je zapeo za Dustera,nikad se ne zna oće li u moju garažu... :drivar:

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

i ja sam zapeo, opasno mi se svidja, al da mi je kako jos doci i do kataloskog broja ovog renault grila naprijed bilo bi mi puno lakse kupiti daciu :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ovo je vidan napredak. Uz prekidače podizača stakala na pravom mjestu sviđa mi se i odvojen zaslon glazbe, nove komande ventilacije. Pohvale. Očito ne treba kupovati novi model odmah. Iznimka je samo clio III jer mi je ph1 izvana ljepša od ph2.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je vidan napredak. Uz prekidače podizača stakala na pravom mjestu sviđa mi se i odvojen zaslon glazbe, nove komande ventilacije. Pohvale. Očito ne treba kupovati novi model odmah. Iznimka je samo clio III jer mi je ph1 izvana ljepša od ph2.

koliko vidim, ono iznad otvora ventilacije nije zaslon glazbe, nego samo pretinac za odlaganje, a napredak se vidi u DIN2 radiju, koji je napokon nešto konkretno (nema više onih Blaupunkta ćelavih)...

Za sad je ova varijanta samo za Rusiju i Južnu Ameriku, ali kako stvari stoje, ono što je danas u J.Americi, sutra je u Rumunjskoj (sjetimo se Sandera)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.