Jump to content

Clio Sport 182


Guest Wrbex

Recommended Posts

Guest Wrbex
Wrbex,

ja sam prije tri tjedna dobio novi 182 sa cup opcijama (sasija, spojleri, sportske trake). Prije toga sam imao 172 prve generacije iz 2001.

Ako si gledao 147GTA, onda si sasvim sigurno spreman na djelomicno nestabilno ponasanje malog i relativno laganog auta, s prednjim pogonom i motorom naprijed. Respektabilni novinari se slazu da 182 sa cup sasijom ima najbolji ovjes od svih u klasi, ukljucujuci i 147GTA i CTR. 147GTA nisam vozio ali mogu potvrditi da je, po mom misljenju, 182 puno lakse kontrolirati nego CTR, najvise zbog progresivnosti.

Ono sto Renault nema, a to je evidentno cim sjednes u njega, je solidnost interijera. Dosta stvari krcka, kod sasvim novog auta (moj je imao 6.7km). S tim se moras pomiriti. Na Hondi to najvjerojatnije nece biti slucaj.

Standardna sjedala u kombinaciji koza/alcantara su odlicna.

Ja nemam primjedbi na auto, jer sam ocekivao krckanje armature. Ostalo je super, ali to je zato sto je meni najvazniji bio ovjes, pa motor, pa tek unutrasnjost. Ovjes i motor su zaista za klasu ispred svega u konkurenciji.

Pitaj ako te jos sto zanima.

Pozdrav,

wurlie

<{POST_SNAPBACK}>

Ovak, zanima me da li auto ima pokazivac temeprature ulja?

I bash sam na nekom stranom forumu citao usporedbe CTR Vs 182 i ljudi kazu da su na stazi manje vise identicni, s time da je u CTR vozacka pozicija dosta bolja.

Ma vec sam rekao, CTR i 147GTA su mi nekako veci auti, barem vizualno...do sada sam vozio uglavnom vece aute (mazda 6, 156, 155, pug 450...) nikad nisam

vozio nesto tako malo, pa mi je to najveca prepreka za sada.

I to sto kazes treba ocekivat pucketanja razno razna, koliko god se mogu pripremiti na to, vec vidim da ce me to zivcirati, ako kupim 182.

I daj mi reci kako se auto ponasa recimo kada ga vozis nekih 150-tak km/h po lokalnim cesticama koje imaju rupa, i "vagaša" (uzduzne neravnine od kamiona itd..) Da li poskakuje ljevo desno? Moras li volan drzat s obje ruke da auto ne pobjegne ljevo ili desno?

Link to comment
Share on other sites

Guest Jankinjo

Khm,khm, ovako ja imam sad Sporta 1,5godinu i auto ni bi mjenjao za niš(dobro ajde EVO). U početku je bilo malo zafrkancije s nekim dijelovima ali to se riješilo na garaciju. Auto je zvrk to će ti reci svatko ko ga je vozio a tu ima onih koji su ga probali voziti. Mislim da ne očekuješ neznam kakvu stabilnost od 3.77m, vidim da si do sada vozio uglavnom "velike" aute pa mislim da i nebudeš bio zadovoljan jer auto voli skakati. No to je ono što Sporta čini fenomenalnim autom(što mo

Link to comment
Share on other sites

Auto nema pokazivac temperature ulja, samo vode. Vozacka pozicija stvarno je bolja u CTR, kao i volan i sjedala. Nema diskusije.

CTR u voznji nema feeling veceg auta, isto je kao u Cliu. CTR ce vise pratiti neravnine na cesti, ima gume nizeg profila i vece felge.

Na 150 po regionalnoj cesti koja ima neravnina mislim da moras drzati volan s dvije ruke na svim tim autima. Ako naglo ubrzavas, trebas drzati s dvije ruke. Na GTA ti je to bar duplo gore.

Ako ti je bitan interijer, a novci nisu bitni, uzmi CTR. Clio je auto za ljude koji tocno znaju zasto ga kupuju, ima previse nedostataka da bi bio interesantan ostalima.

w

Link to comment
Share on other sites

Guest Wrbex
Khm,khm, ovako ja imam sad Sporta 1,5godinu i auto ni bi mjenjao za niš(dobro ajde EVO). U početku je bilo malo zafrkancije s nekim dijelovima ali to se riješilo na garaciju. Auto je zvrk to će ti reci svatko ko ga je vozio a tu ima onih koji su ga probali voziti. Mislim da ne očekuješ neznam kakvu stabilnost od 3.77m, vidim da si do sada vozio uglavnom "velike" aute pa mislim da i nebudeš bio zadovoljan jer auto voli skakati. No to je ono što Sporta čini fenomenalnim autom(što mo
Link to comment
Share on other sites

Guest Jankinjo
Da ovo poskakivanje me najvise "brine", manje vise svi ovi auti koje sam do sada vozio si mogao lagano s jednom rukom vozit dosta brzo po ovim nasim cestama.

Zato bih volio probati auto prije kupnje.

Pa recimo da uz temp. vode ima temp. ulja da znam kad se moze poceti ganjat kak spada.

<{POST_SNAPBACK}>

Gle jednu ruku zaboravi!! RSa ako misliš vozit s jednom rukom zaboravi po lokalnim cestama!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Wrbex
Auto nema pokazivac temperature ulja, samo vode. Vozacka pozicija stvarno je bolja u CTR, kao i volan i sjedala. Nema diskusije.

CTR u voznji nema feeling veceg auta, isto je kao u Cliu. CTR ce vise pratiti neravnine na cesti, ima gume nizeg profila i vece felge.

Na 150 po regionalnoj cesti koja ima neravnina mislim da moras drzati volan s dvije ruke na svim tim autima. Ako naglo ubrzavas, trebas drzati s dvije ruke. Na GTA ti je to bar duplo gore.

Ma ok to je jasno pri ubrzavanju, svaki jaci auto s prenjim pogonom ima torquesteer manje ili vise izrazen.

Ako ti je bitan interijer, a novci nisu bitni, uzmi CTR. Clio je auto za ljude koji tocno znaju zasto ga kupuju, ima previse nedostataka da bi bio interesantan ostalima.

w

Pa interijer u CTR nije nista bolji, ok osim sica i volana...dobro to je najbitnije, ali ostatak je japanska mašta koja ne postoji :-)

Link to comment
Share on other sites

Da, ruzno izgleda, ali je kvalitetnije.

I, zaboravio sam, mjenjac je u CTR mrak!

Samo meni je CTR izvana ruzan za poludit.

w

Link to comment
Share on other sites

2 Sjeme & ipe...kaj ste se vi okomili na mene, aj Sjemenu je krivo kaj sam ga mazno u nedelju al ti ipe??? :oo:

:??::??::??::??: ne ziskum kaj tebi znaci mazno ono ja odem na benzinsku i ti prodes pored nje.... :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Gle jednu ruku zaboravi!! RSa ako misliš vozit s jednom rukom zaboravi po lokalnim cestama!!

<{POST_SNAPBACK}>

Kaj se ne bi moglo vozit sa jednom rukom ja jos i pusim dok se ganjam :hey:

Link to comment
Share on other sites

Guest Jankinjo
Kaj se ne bi moglo vozit sa jednom rukom ja jos i pusim dok se ganjam :hey:

<{POST_SNAPBACK}>

Zato ti tak auto izgleda i ide!!!

Link to comment
Share on other sites

Zato ti tak auto izgleda i ide!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Pa kaj lose zgleda na mom autu :mad::ljut::mad:

One kljuceve kaj sam kupio na placu napokon znam di cu ih istrosit :mad::ljut:

:lool::laugh::hey::hey:

Link to comment
Share on other sites

2 Wrbex:

OS-300 ima sporta i on ti je iz Belišća pa ga zamoli da ti ga da malo provozati i onda ćeš sve znati.

Link to comment
Share on other sites

Guest Wrbex
2 Wrbex:

OS-300 ima sporta i on ti je iz Belišća pa ga zamoli da ti ga da malo provozati i onda ćeš sve znati.

<{POST_SNAPBACK}>

Da, da skuzio sam to naknadno. Ali uopce ne zelim covjeka zicat novi auto, dosta bi bilo da me on provoza. No budem ga kontaktirao.

Link to comment
Share on other sites

Clio je zakon :)

Mala dinamicna bomba, s agresivnim sportskim duhom :)

Ja sam ga uzea zato sta mi je neopisivi gust kontrolirat malo auto sa 1035kg i 182 konja :) Jedinstven osjecaj...

Ctr za razliku od Clia ima krace brzine, tako da je cesce mjenjanje brzina ali i daje vise okretaja.... Ali skuplji je dosta i nema klimu u seriji... nemos povirovat...

Link to comment
Share on other sites

Guest Clio182@SB

Jučer probijena granica od 20000 km sa Sportom, nema čak ni krckanja, cvrčaka, ništa.... Sve kao i na prvom kilometru. Ja i OS300 smo uzimali aute u isto vrijeme, ali je on puno bli

Link to comment
Share on other sites

Nego da pitam ponosne vlasnike.

Frend mi ima Clio 1.6 s "sportkim sicevima", jesu to ti koji standrdno dolaze u sportu?

<{POST_SNAPBACK}>

Sicevi koji dolaze u 1.6 i koje oni nazivaju "sportskim" nisu isti kao ovi u RSu. Jedino ako ti je frend nesto posebno doplatio za neke siceve ali toga nije bilo kad sam ja svog kupovao. Sicevi u 1.6 jesu profilirani i IMO stvarno su dobri (osim sto sjedis dosta visoko ali to je u svima isto). RS ima kombinaciju koze i alcantre na sicevima i izgledaju stvarno mrak, dok mi imamo obicnu tkaninu preko. Kolika je razlika u samom profilu sica neznam, nisam dugo sjeo u RS jer se bojim da cu se navuc pa eto sranja :zubo: .

Link to comment
Share on other sites

Sicevi koji dolaze u 1.6 i koje oni nazivaju "sportskim" nisu isti kao ovi u RSu. Jedino ako ti je frend nesto posebno doplatio za neke siceve ali toga nije bilo kad sam ja svog kupovao. Sicevi u 1.6 jesu profilirani i IMO stvarno su dobri (osim sto sjedis dosta visoko ali to je u svima isto). RS ima kombinaciju koze i alcantre na sicevima i izgledaju stvarno mrak, dok mi imamo obicnu tkaninu preko. Kolika je razlika u samom profilu sica neznam, nisam dugo sjeo u RS jer se bojim da cu se navuc pa eto sranja  :zubo: .

<{POST_SNAPBACK}>

Sicevi su potpuno isti sam je razlika u kozi i to je to

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.