Jump to content

Restauracija R4 1966


stretkas

Recommended Posts

Svaka cast. Kakvi su bili komentari u stp? Neka slija? :)

Uglavnom  svi su sudjelovali u pregledu i točno nije bilo niti jedne zamjerke,100 pitanja i pod pitanja  

Link to comment
Share on other sites

I tako registriram ja auto,postavim registarske oznake i lijepo se pripremim za susret u KC..dođe kolega ujutro do mene sjednemo u kola i pravac KC,stanemo na INI natočimo pun rezervar i lagano jurimo..moram reći oduševljen sam kako auto ide..uživancija....dođemo u KC i 200 metara prije starta oldtimer susreta ugasi se R4.

????? :freak6:  :mad2:  i neće upaliti....hop hauba u zrak i imam šta vidjeti,filter goriva pun smeća i vode....uglavnom natočili smo kvalitetnu vodu...no to je mali div,ispustili gorivo zamijenili f.goriva,očistili karburator i pumpu goriva i opet radi ko novi... svi koji ste u prolazu kroz BJ izbjegavajte pumpu INE na izlasku iz BJ prema KC...

Link to comment
Share on other sites

uhhhh.... ajde sretno dalje, uživaj, pazi i daj fotke!! :)

Link to comment
Share on other sites

evo slika ko za slike pita

Link to comment
Share on other sites

u garaži

post-10705-0-03808800-1368882105_thumb.j

post-10705-0-00411800-1368882119_thumb.j

post-10705-0-03963400-1368882135_thumb.j

post-10705-0-56899500-1368882151_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

i na livadi...... :farmer:

post-10705-0-01212400-1368882227_thumb.j

post-10705-0-40047900-1368882242_thumb.j

post-10705-0-65295500-1368882264_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

:flag; mislim da je to to.....

post-10705-0-15996100-1368882347_thumb.j

post-10705-0-33440000-1368882361_thumb.j

post-10705-0-03747100-1368882376_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

jooooj,branici bolna točka...8 mjeseci su kod majstora i on ih kromira i kromira i tako unedogled....ići će na jesen ponovno dolje i na kromiranje..trenutno su takvi jer inače niti ovu godinu ne bi vidio cestu.... :shamed:

Link to comment
Share on other sites

evo i unutrašnjosti

post-10705-0-48898400-1368894994_thumb.j

post-10705-0-06558900-1368895007_thumb.j

post-10705-0-79148300-1368895023_thumb.j

post-10705-0-06609300-1368895037_thumb.j

post-10705-0-47123800-1368895052_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

motor i dodatna oprema

post-10705-0-62243200-1368895100_thumb.j

post-10705-0-83343500-1368895111_thumb.j

post-10705-0-09246200-1368895126_thumb.j

post-10705-0-14126500-1368895139_thumb.j

post-10705-0-93021700-1368895154_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

nevjerojatno kako je dobar osječaj vidjeti ovako nešto.

Hvala ti!

Link to comment
Share on other sites

ma samo pitam, baš će ga podić ti branici kad ih sredi :dobroje:

 

unutrašnjost je apoteka apoteka.. kako lijepo za vidjeti i gledati :)

 

:respect:

Link to comment
Share on other sites

Prekrasan je! Nego, da pitam, nije se mogao registrirati kao povijesno vozilo?

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam povijesne tablice idu ako si član oldtimer kluba i ako ti je to drugo vozilo i te šeme? 

Link to comment
Share on other sites

Dakle ovako,

ja jesam član oldtimer kluba i imam  drugo vozilo za svakodnevnu upotrebu ali...povijesna tablica i licenciranje vozila košta cca 700 kn i donosi mi ???? ništa

tablica vrijedi 4 godine i onda?? puno je nedorečenih stvari sa tom PV tablicom,limitiran si sa 5 000km koje smiješ prijeći, a prošle godine smo napravili sa R-8 7500km samo što smo išli po susretima jer auto se ne koristi za svakodnevnu upotrebu...Kao dobivaš neke kvazi popuste i bla bla,mene je polica koštala sa 50% popusta nekih 600kn i tehnički pregled isto toliko,tablicu sam dao raditi po naruđžbi i koštala je 400kn ali je moja i ne moram nikome polagati račune...

osobno sam protiv PV tablica jer svašta može imati PV tablicu,mislim ko voli nek izvoli

Link to comment
Share on other sites

Koliko znam povijesne tablice idu ako si član oldtimer kluba i ako ti je to drugo vozilo i te šeme? 

Nije istina,možeš biti član i moraš old kluba, imamš bonus na osiguranje od 50 posta na trenutačni bonus "civilnog" auta.Ako ideš na PV morati ti biti jasno da ti se auto uvodi pod povijesno nasljeđe i zaveden je u Ministarstvo kulture te faktički ne raspolažeš s njime ako ga želiš prodati.Pv tablice nisu prenosive i isključivo su vezane  za vlasnika.Kada budu uveli sustav jedna pločica dva old timera, odmah ću pristupiti realizaciji toga.No računajući kod  nas Hrvata kako se sve iskomplicira, a privatnih interesa kao u priči,neć to još dugo da zaživi.BTW, sa svojiom tablicama na 16-ci postigao sam planetarni uspjeh, da sam bio na PV nitko me ne bi ni zamijetio.

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, najveće čestitke!!! Nadam se da se vidimo u Požegi na oldtimer susretu u 8. mjesecu. Jedno pitanje, vidim da je crijevo oduška uljnih para spušteno nekuda dolje. Ne treba li biti spojeno na usis?

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast, najveće čestitke!!! Nadam se da se vidimo u Požegi na oldtimer susretu u 8. mjesecu. Jedno pitanje, vidim da je crijevo oduška uljnih para spušteno nekuda dolje. Ne treba li biti spojeno na usis?

kada u 8 mjesecu?

Link to comment
Share on other sites

ne u originalu je spojeno van,tek kasnije su to prebacili na karburator..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.