Jump to content

Savjeti oko kupnje clio 197


matayaAR

Recommended Posts

Pitas jel se dijelovi koji su promjenjeni u garanciji kvare nanovo.Evo reci cu ti sto sam ja mjenjao.Gumice na vratima odlaze redovito svake godine u ljeto.znaci jednom godisnje ih moras mjenjati.Kompresor klime mi je mjenjan dva puta, zasto neznam ali riknio je u roku mjesec dana i to onaj koji je promjenjen.alternator mi je isto promjenjen jer se palila lampica STOP, znak za akumulator i low baterry natpis.Bilo je dobro 10 mjeseci da bi se isti problem opet pojavio.U servisu kazu da nemogu vjerovati da je opet to pa su mi nesto kao pojacali masu na njemu i oznacili neki remen na njemu da on mozda ne preskoci.2 tjedna je dobro ali rekli su da cim mi se pojavi bilo kakav natpis da dodjem i onda ce znati,

Imas mali milijun stvari ne koje bi morao paziti pri kupnji ovakvog auta.Ja ih znam vise manje sve.brtva kartera je slaba tocka.Kao i bacanje ulja kod prve svijecice.Kod nekih je doslovno bazen, dok ja imam jako malo,gotovo neprimjetno.Sjedala su nekvalitetna(materijal).

Sto se potrosnje tice nemoj se zavaravati jer je u odnosu na 172/182 ovaj auto veliki potrosak.Prosjek grada s klimom u gradu je izmedju 12-14L s brzom voznjom.Manje od toga neracunaj.Na otvorenom zelis li potrosnju koju je netko spomenio i na koju me je nasmio, mozes ali si racunaj na laku nogu na gasu.svi koji ti mazu oci da taj auto malo trosi ili lazu ili se stalno voze vani.Vjeruj mi...megan manje trosi a jace.

Isto tako cudna rezonancija koja se javlja iz auspuha dolazi od naprijed-razlog je kolektor grane na gibljivom crijevu koji popusti.Pripazi i na taj zvuk.Zasto ti to govorim.Zato jer ako si picajzla odna ce ti smetat i od svih 5 komada u osijeku svima se cuje.

Diskove sam promjenio i mogu ti reci da ovi koji su stavljeni naknadno se manje i gotovo nista ne trose od ovih koji su dosli na njemu.Nemam ni zuba a presao ajme s njima.Imas hrpu toga i ako zelis takav auto obavezno trazi neki koji ima produzeno jamstvo i to po mogucnosti 5g.

Svaka ti čast. Ja bi poludio. Mora da je gušt onda vozit taj auto. Čuj meni je smješno uopće razgovarat o potrošnji kad kupuješ malo sportskiji auto. Da me to toliko brine kupio bi neki manji dizel i to je to. Imam doma citroena dizel i on je za grad stvoren. Alfa je pre tvrda i isto troši. Našao sa jedan R26 sa nekih 45tkm i garancijom pa ću njega ići pogledat jedan dan.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    20

  • matayaAR

    13

  • brbo

    11

  • DU-roller

    5

Top Posters In This Topic

Sve je gust dok se ne izgustas i dok ti to vise nije bitno kao prvi dan tj prvih par mjeseci.Clio je jedan veliki gust,Megan jos veci.Kad se upustis u to onda vecina stvari ti neizgleda bitno i neizgleda kao da nemozes svladati prepreke sto se tice osiguranja, kaska i goriva.Necu govoriti o dijelovima koje riknu ako nemas produzeno.Samo hrabri i bogati mogu uzeti za gotovinu ovakav auto.Ja nisam imao te srece.Drugdje jesam i nezalim.

Link to comment
Share on other sites

moj clio ima sad 40.000 km, 2,5 god. mjenjano u jamstvu gornji nosač motora i gumice na vratima, potrošnja na otvorenoj 9, u gradu 11-12 lit.

ja prezadovoljan.

naši virovitički valjaju :)

Link to comment
Share on other sites

Ja svog imam dvije godine i cca 25000 KM. Do sada sam mjenjao prednje opruge i amortizere, nosač motora, navlaku Recaro sjedala (podrapana), kompresor klime. Za letvu volana mi je rečeno da ima lufta, ali ne dovoljno da se zamjeni na garanciju, tako da ona nije mjenjana. Guma oko vratiju se počela malo odljepljivati. Prednja stakla pucketaju kad se zatvore do kraja. Armatura malo škripi, malo ne. Po Zagrebu troši 12-13 litara svakakve vožnje. Garancija ti može pomoć, ali se za neke stvari moraš natezat, barem sam ja morao s Baotićem.

Link to comment
Share on other sites

I jos nemas ni deklarirano konja...ma da smo negdje vani i da se udruzimo u nekakvu tuzbu jaoooooooooo...ali nazalost ovdje to ne prolazi:(

Link to comment
Share on other sites

No no, nećemo sad opet s tužbom, to ni u EU očito nije ni pokrenuto tako da očito katastrofa nije tako velikih razmjera.

BTW, bilo je dosta priče o Meganeu II - to je također bio mušićav Renault, možda ne s toliko karoserijskih nedostataka, koliko lošom unutrašnjosti pogotovo u ph 1. Puno je R26ica ovdje kojima su otpadali retrovizori i slično :)

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče R26- da se ne ponavljam, imaš ovdje moj topic gdje je sve napisano http://www.renault-k...ic=21138&st=360

Ako imaš kakvih pitanja.....

A daj mi reci nakon kaj si sve to promjenio, jel se sad ponvaljaju ti problemi ili je sve ok? Nemogu vjerovati da ti je disk počeo pucati kod rupa. Jel je ista priča sa "mušicama" ko i na cliu kak je Zrni napisao?

p.s. Safrane - mislim da sam vidio nekoliko puta tvoj R26 na ravnicama ispred ulaza. Jel je moguće?

Link to comment
Share on other sites

Niti jedan problem se ne ponavlja....nakon izmjena dijelova sve je ok. Za diskove-nisu to pukotine doslovno, to su ti kao neke male crtice koje u biti ne smetaju za kočenje.

Što se tiče sitnica - ima crvčaka, tko je osjetljiv na to - meni ne smetaju - uglavnom stakla krckaju ali i to mi se nije događalo dok nisu skidana zbog stavljanja folije.

Što se tiče troškova održavanja tu ti je sve slično - jedino ti je registracija veća (veća je vrijednost auta pa ti je kasko skuplji) i 18 cola su kotači tako da su ti i gume skuplje.

Po meni je r26 (ako nije prevelika razlika u cijeni i možeš si priuštiti) "sigurnija" kupovina od 197 jer je brži, nešto veći, manja potrošnja, špera,.... a i (unatoč što sam ja imao relativno dosta popravaka) ljudi imaju manje problema s njima nego s 197. Treće ti je novi clio200 - onda ipak imaš novi auto, makar to ne isključuje moguće probleme.

Ja sam jako rijetko s njime u ZG tako da si vjerojatno vidio R26 od redovitoxxx (neznam dali je još na forumu) koji ima SB tablice ---- moj ti ima BM i jedini je koji nema naljepnice po sebi.

Link to comment
Share on other sites

Niti jedan problem se ne ponavlja....nakon izmjena dijelova sve je ok. Za diskove-nisu to pukotine doslovno, to su ti kao neke male crtice koje u biti ne smetaju za kočenje.

Što se tiče sitnica - ima crvčaka, tko je osjetljiv na to - meni ne smetaju - uglavnom stakla krckaju ali i to mi se nije događalo dok nisu skidana zbog stavljanja folije.

Što se tiče troškova održavanja tu ti je sve slično - jedino ti je registracija veća (veća je vrijednost auta pa ti je kasko skuplji) i 18 cola su kotači tako da su ti i gume skuplje.

Po meni je r26 (ako nije prevelika razlika u cijeni i možeš si priuštiti) "sigurnija" kupovina od 197 jer je brži, nešto veći, manja potrošnja, špera,.... a i (unatoč što sam ja imao relativno dosta popravaka) ljudi imaju manje problema s njima nego s 197. Treće ti je novi clio200 - onda ipak imaš novi auto, makar to ne isključuje moguće probleme.

Ja sam jako rijetko s njime u ZG tako da si vjerojatno vidio R26 od redovitoxxx (neznam dali je još na forumu) koji ima SB tablice ---- moj ti ima BM i jedini je koji nema naljepnice po sebi.

Hvala ti, bio sam kod Štarkelja i gledao novog clia 200, ali iskreno ovaj stariji mi ima puno ljepši prednji kraj. Tak da sam počeo gledati rabljene sa malo km i garancijom. Iako R26 mi se više dopada jednostavno nije mi bio u cjenovnom rangu. Neki dan sam naišao na jednog R26 45.000 km i garancija za ok lovu. Dobro bi mi došao malo veći auto, svadba je u 10. mj., a valjda nakon toga kroz godinu bude i nekakv kikić došao pa da mi stanu dječje sjedalice.

Može bit da sam vidio tog iz SB, on se jedno vrijeme i prodavao? Ima naljepnice od ringa po sebi?

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da nisi odustao od kupovine clia 200 jer stari ima ljepsi prednji kraj :fucka:

Ako je novac onda razumijem ali ako je ovo razlog onda neznam sto da ti kazem osim da si lud ako kupis 197-icu jer sam ti naveo milijun i jedan kvar kao i drugi a s 200-tkom imas novi auto i sigurniji da negovorim da je vjerojatno i kvalitetniji.A izgled progutaj iako mi to nema smisla...

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da nisi odustao od kupovine clia 200 jer stari ima ljepsi prednji kraj :fucka:

Ako je novac onda razumijem ali ako je ovo razlog onda neznam sto da ti kazem osim da si lud ako kupis 197-icu jer sam ti naveo milijun i jedan kvar kao i drugi a s 200-tkom imas novi auto i sigurniji da negovorim da je vjerojatno i kvalitetniji.A izgled progutaj iako mi to nema smisla...

pa nije sam o to razlog. nego sam malo gledao, i za novce za koje mogu dobit clio 200 novi, mogu kupiti R26...možda, nedam se. Pa ću rađe malo pričekat tražit i kupit tak nekaj. Ak ne nađe, onda ili 197mica ili 200. Iako mi 197mica izgleda agresivnije, 200 mi zgleda ko da se plaće, nekak plaho.

Link to comment
Share on other sites

Ista stvar i kod mene, 200 je bolji auto al izgledno ga nemogu probavit nikak, puno mi je ljepši moj. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Duje_St

Potpis.

Ja bi isto megija uzeo :)

meni potrošnja rijetko prelazi 10 litara mješovite vožnje, oko 9,5 je.

Evo jučer do požege i natrag prosjek 8,5 lit ali sa vožnjom druga, treća, četvrta stalno preko papuka.

kako ti trosi tako malo...?

Link to comment
Share on other sites

Isao sam Podravskom magistralom iz Osijeka za Zagreb pridrzavajuci se apsoluztno svih propisa te sam na taj nacin do prvog izlaska na komad autoceste ostvario prosjecnu potrosnju od 6,9L.Ako se to uopce i moze nazvati voznjom jer je bila noga na gasu do brzine 110 i uz pomoc tempomata.Ove price o mjesovitoj voznji jednostavno nevjerujem jer dobro znam kako taj auto trosi gradom i vani...

Link to comment
Share on other sites

ja neznam kak vi svoje aute vozite ali ja ispod 16,17 litara nejdem ... svi se kunu u 9,10 litara na r26? evo, ja nemrem ispod 15 da ga gladim ko po jajima ...

nadalje, ima musica al to se rijesi ... nosaci motora? kak se vozi auto takvi su i nosaci , meni lupa zamasnjak ... to je problem ali rjesit cemo to ... diskovi, malo popucali ali imaju 70000 skoro pa su samim time i dobri ;)

Link to comment
Share on other sites

ja neznam kak vi svoje aute vozite ali ja ispod 16,17 litara nejdem ... svi se kunu u 9,10 litara na r26? evo, ja nemrem ispod 15 da ga gladim ko po jajima ...

nadalje, ima musica al to se rijesi ... nosaci motora? kak se vozi auto takvi su i nosaci , meni lupa zamasnjak ... to je problem ali rjesit cemo to ... diskovi, malo popucali ali imaju 70000 skoro pa su samim time i dobri ;)

Evo jedan pametni post kojemu vjerujem

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se auto u stvarnim, odnosno cestovnim uvjetima može voziti brzo na dva načina, normalno i silovati. Popodne sam napravio oko 200 kilometara s Cliom, Dubrovnik - Crkvice na Pelješcu (mjesto preko puta luke ploče) i natrag. Gužva po magistrali i klima, onda prazna seoska cestica širine auta i tridesetak serpentina. Na povratku manje prometa i brža vožnja, ali skoro bez klime.

Prosječna potrošnja 7,8l. Maksimalno sam vozio 160 i četiri-pet puta punio do blokade u drugoj i trećoj prilikom preticanja, a prosjek je bio oko 70 kmh (treba imati na umu koliko su ga spustile te serpentine koje se voze 15 kmh).

Da sam u kolonama umjesto u šestoj 70 kmh vozio u trećoj ili drugoj, nabijao se ljudima u guzicu pa kočio, odradio dvadesetak mogućih preticanja preko pune i na izlasku iz 30 serpentina prvu punio do blokade mogao bih se pohvaliti istom prosječnom brzinom, ali i bar tri litre većom potrošnjom :)

Link to comment
Share on other sites

sreo sam te danas preko pelješca... vidilo se da voziš penzionerski :p

Link to comment
Share on other sites

Do sada pređeno sa mojim RS-om 50.000 km, nikakvih problema sa motorom, promjenjene gumice na vratima, malo cukanja u jutro kad je hladan i sve u svemu ja zadovoljna.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se auto u stvarnim, odnosno cestovnim uvjetima može voziti brzo na dva načina, normalno i silovati.

evo ja bi se samo slozio sa ovim tvojim gore i mislim da sliku u nekom autu kvare oni silovatelji :nezna:

meni je 197 odlican :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

koliko ima silovatelja i ljudi koji ne znaju vozit(a misle da znaju) smo vidjeli na Grobniku kad su se vozili R26R-ovi.....

Link to comment
Share on other sites

koliko ima silovatelja i ljudi koji ne znaju vozit(a misle da znaju) smo vidjeli na Grobniku kad su se vozili R26R-ovi.....

Opisi mi ljude koji znaju vozit i one koji misle da to znaju??

Prema tome cu prosuditi u koju grupu spadaju 197-ice koje se kvare i koje ne.

Znaci onaj tko "nezna vozit" taj nema srece sa 197 :rotfl: :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Do sada pređeno sa mojim RS-om 50.000 km, nikakvih problema sa motorom, promjenjene gumice na vratima, malo cukanja u jutro kad je hladan i sve u svemu ja zadovoljna.

A kvacilo, a tabla ekrana, volan ti isto kvrca nemoj sad sutit :cool:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.