Jump to content

Clio RS 220


JVC

Recommended Posts

Da da...220 konja...kratak mjenjač i odlične performanse...prosječna potrošnja 7 litara...i još stave one slike di se netko zaigrao malo u PS-u pa križao Meg RS-a i nešto nepostojeće. Kad bi taj novi auto imao one proporcije kao na slici - bio bi manji od Twinga II.

Link to comment
Share on other sites

Čisto sumnjam da novi Clio RS neće biti turbo, s ovim 2.0 atmosfercem nema šanse da postignu EURO 5 normu, a što se tiče Puga, ideja je predobra, valjda neće i cijena bit prevelika!

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

2.0 atm 220 ks i prosjecna potrosnja 7l ? Od cega je karoserija? od kartona? :tup: pug 6l.. :lool: turbo mu ne gine, jer nema sanse da se u EU prodaje bez euro V (vec je focus st otpisan, tj pripremaju mu novi motor zbog te norme).. ti autoportali svasta objave..

Link to comment
Share on other sites

2.0 atm 220 ks i prosjecna potrosnja 7l ? Od cega je karoserija? od kartona? :tup:  pug 6l..  :lool:   turbo mu ne gine, jer nema sanse da se u EU prodaje bez euro V (vec je focus st otpisan, tj pripremaju mu novi motor zbog te norme).. ti autoportali svasta objave..

vec je napravljen focus ST 2.0 ecoboost 250ks

a u clia RS ce 99% ic 1.6 DIG-T a koliko čonja neznam

Link to comment
Share on other sites

Gotovo sam siguran da ce novi Clio biti 1.6 turbo, ako je suditi po Renaultovom povratku u rally... :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

a sta sam ja rekao gore :zubo:

1.6 DIG-T it is! sad je pitanje dali ce ostati na 190 čonja ili ce ga pojacati...

Link to comment
Share on other sites

Čisto sumnjam da novi Clio RS neće biti turbo, s ovim 2.0 atmosfercem nema šanse da postignu EURO 5 normu, a što se tiče Puga, ideja je predobra, valjda neće i cijena bit prevelika!

volim turbo motore,samo sto sam se opasno zaljubio u atmosferce.jedna stvar je sugurna N/A mootori trpe puuuno vise od turbaka,dok turbak je puno laksi za upgrade.

Link to comment
Share on other sites

Ne zna se još uvijek šta će biti sa Cliom RS ali postoje i neke glasine o 1,6 twin turbo varijanti koja se vrti ko atmosferac. :fucka:

Link to comment
Share on other sites

TWIN turbo? majke ti super...ako single turbo u koncernu razvija 190, koliko ce onda twin turbo, 230-240...iz 1.6 :zubo:

Link to comment
Share on other sites

TWIN turbo? majke ti super...ako single turbo u koncernu razvija 190, koliko ce onda twin turbo, 230-240...iz 1.6 :zubo:

twin turbo ne znači više snage od single turbo... jedna turbina ne može optimalno pokrit donje i gornje područje rada motora, a mala i velika turbina mogu... odnosno kod V motora ili motora sa više od 4 cilindra 2 turbine zamjenjuju jednu ogromnu :)

Link to comment
Share on other sites

TWIN turbo? majke ti super...ako single turbo u koncernu razvija 190, koliko ce onda twin turbo, 230-240...iz 1.6 :zubo:

Pa nije tu Twin turbo da poveća snagu u nebesa, nego da motor radi ravnomjernije, da se smanji efekt turbo rupe, nejcesce to bude neka mala turbinica za do 3500o/min i onda jedna veća za od 3500o/min pa na dalje...

Bilo kako bilo, trebalo bi trosit manje goriva i naravno bit puno ekoloskije, naravno da pritom auto opet ne bude 100kg teži od sadašnjeg....

EDIT: twingara me prestigo whistling.gif

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

ma jasno, ali u vecini slucajeva TT znaci i ivse snage...nisam glup da neznam kako radi TT sustav...

ali kladim se da ce biti 200+ ks...

Link to comment
Share on other sites

nejcesce to bude neka mala turbinica za do 3500o/min i onda jedna veća za od 3500o/min pa na dalje...

e pa nije tako...manja radi do jos malo nizih okretaja, veca radi u srednjim, a SKUPA rade na visim...barem je tako kod bmw-a i ja mislim kod fiatovog multijeta

Link to comment
Share on other sites

e pa nije tako...manja radi do jos malo nizih okretaja, veca radi u srednjim, a SKUPA rade na visim...barem je tako kod bmw-a i ja mislim kod fiatovog multijeta

E nisi u pravu, jer se kod BMW-a radi o dvije idnetične turbine a ne jednoj maloj i jednoj velikoj, i u tom slučaju svaka puni 3 cilindra(V6 twin turbo)... Ne postoji auto kod kojeg mala i velika turbina rade istodobno jer ce mala uvijek gušit veliku...

Dosta OFF-a... dobroje.gif

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

ISPRICAVAM SE DUBOKO NA OFFTOPICU, ALI MORAM DOKAZATI NESTO COVJEKU KOJI NE VJERUJE:

Variable Twin Turbo technology takes the BMW four and straight six-cylinder diesel engines to unmatched levels of performance. It dual-stage design enables the engines to achieve performance figures that previously only larger eight-cylinder engines could reach. Emissions and fuel consumption, however, are impressively low.

Innovations such as common rail direct injection and exhaust gas turbo charging with variable turbine geometry have driven dramatic improvements in the performance of diesel engines.

The introduction of BMW's dual-stage turbocharging system, Variable Twin Turbo, represents another quantum leap in diesel engineering. This technology delivers a performance boost of 25 per cent, and enables instant responsiveness even at low engine speeds - as well as enormous reserves of power at higher revs.

The heart of the Variable Twin Turbo system comprises two turbochargers of different sizes. In contrast to the bi-turbo system, the two turbochargers do not operate parallel, but are activated at different points. Precisely coordinated, they run individually or together, increasing the pressure of the intake air to the optimum level. The greater pressure of the intake air enables a more effective combustion of the diesel fuel in the cylinder.

At lower engine speeds, the intake air passes through the inactive larger turbocharger into the active smaller turbocharger, which increases the air pressure. At medium engine speeds, the larger turbocharger becomes active, forcing air under pressure into the smaller unit, which increases the pressure still further. At higher engines speeds, the larger turbocharger alone forces air into the cylinders.

Despite these impressive dynamics, the fuel consumption of the Variable Twin Turbo diesel engine is exemplary low, according to EU standards. The standard diesel particle filter ensures that strict EU4 emissions standards are met.

2544_4mg.jpg

dakle ivane, ti si pricao o BITURBO, a ja ti govorim za TWINTURBO, ima razlike...jedino sta sam ja fulao je koje turbine rade pri srednjim i koje pri visim...kao sta vidis, princip je ono sta sam ti ja govorio...

ako jos sta nije jasno:

http://autospeed.com/cms/title_BMWs-Twin-Turbo-Diesel/A_2544/article.html

jos jednom: ispricavam se na OT...

Link to comment
Share on other sites

VW TSI kompresor/turbo koncept se pokazao kao vrlo dobar, čak štoviše, vele neki izvrstan. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.