Jump to content

Clio RS 220


JVC

Recommended Posts

tocno...i jos su ga izbacivali u mnogo levela snage...to je buducnost, rekli vi sta ocete...i vjerujem da ce clio sa nekim twinturbo motorom biti u samom vrhu ponude, pogotovo ako bude 200+ i ako bude odlican ovjes kao sta je tradicija...jos da izbace 220R ili Cup :ahaa:

u jbt, sad tek kuzim...220 ako se vec sad zna oznaka, onda znaci da ce 1,6 TT imat toliko ks...odlican konkurent miniju koji ima 218 iz iste kubikaze :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ruske, Ivan ti je opisao način rada BMW benzinca 3.0 s dvije turbine iz 135i i 335i, , a ti pišeš o dizelašima. To baš nisu iste stvari.

Mini 1.6 thp s 218 ks je koliko znam jedna turbina kao i Pug 308 gti 1.6 200 ks. I Nissan Juke 1.6t je jedna turbina tako da ne mora biti da će Clio imati dvije turbine niti da je 190 ks iz 1.6 krajnja granica.

220ks je samo pretpostavka koju su ispalile neke francuske novine.

Link to comment
Share on other sites

Ruske, Ivan ti je opisao način rada BMW benzinca 3.0 s dvije turbine iz 135i i 335i, , a ti pišeš o dizelašima. To baš nisu iste stvari.

Mini 1.6 thp s 218 ks je koliko znam jedna turbina kao i Pug 308 gti 1.6 200 ks. I Nissan Juke 1.6t je jedna turbina tako da ne mora biti da će Clio imati dvije turbine niti da je 190 ks iz 1.6 krajnja granica.

220ks je samo pretpostavka koju su ispalile neke francuske novine.

Ne bi te volio razočarati ali Mini je kompressor koliko se ja sjećam a ne turbo. Clio da zadrži 200ks jer nema potrebe ići dalje ali da stavi taj 1.6 TwinTurbo(mala turbina za niske okretaje i veća za visoke) i neka se taj motor vrti do 7500o/min bit će kralj u klasi. Poigrati se sa boljim mjenjačem i drugačijim omjerima. Ovijes već imaju čisto savršenstvo i to je to.

I naravno da ga izvana ne zagrde kak su počeli s onim spy photos...

Link to comment
Share on other sites

Ne bi te volio razočarati ali Mini je kompressor koliko se ja sjećam a ne turbo.

AFAIK Cooper S 1.6 160 ks je bio kompresor, a negdje od 2007. Cooper S i JCW imaju različite izvedenice 1.6 thp turbo motora, razvijenog u suradnji s PSA, kakav u sličnim verzijama pokreće 207, DS3, 308, RCZ, od 150 do 211 ks...

Link to comment
Share on other sites

AFAIK Cooper S 1.6 160 ks je bio kompresor, a negdje od 2007. Cooper S i JCW imaju različite izvedenice 1.6 thp turbo motora, razvijenog u suradnji s PSA, kakav u sličnim verzijama pokreće 207, DS3, 308, RCZ, od 150 do 211 ks...

U pravu si...stariji Cooper S ima motor punjen kompresorom...a kasnija godišta imaju 1.6 turbo kakav se ugrađivao i u Peugeot 207RC i u još neke...

...noviji motor je ekonomičniji i snažniji ako se ne varam.

Link to comment
Share on other sites

e pa nije tako...manja radi do jos malo nizih okretaja, veca radi u srednjim, a SKUPA rade na visim...barem je tako kod bmw-a i ja mislim kod fiatovog multijeta

I opet ti kažem u krivu si, bez obzira što si ti naveo dizel...

Link to comment
Share on other sites

jesi ti corav? pise ti da sam obrnuo srednje i visoke okretaje...skupa rade na srednjim, a samo veca na visim...prilozen ti je text gore...i ja sam isprva mislio na TTD motore, a ne na TTB, stovise, zaboravio sam ja da bmw ima TTB motore...spomenuo sam ti bmw i fiat TTD...

procitaj jos jednom ono na engleski gore i bit ce malo jasnije...twinturbo je bmw dizel, a biturbo je bmw benzinac...nemaju nikakve veze...TTB je ono sta si ti rekao, dvije iste turbine, a TTD su 1 veca druga manja koje rade odvojeno i skupa...TOCKA, dosta offtopica...topic je clio rs 4...

:::::::::::::::::::::::::

koliko god turbina bude imao novi clio, bit ce to super motor i odlican konkurent vodecima u klasi, ako ne i bolje od njih...zivi bili pa vidjeli

Link to comment
Share on other sites

I opet ti kažem u krivu si, bez obzira što si ti naveo dizel...

Zašto si tako uporan...a u krivu si. Evo ti pa čitaj...i da, u određenom režimu rada OBJE rade zajedno...

Innovations such as common rail direct injection and exhaust gas turbo charging with variable turbine geometry have driven dramatic improvements in the performance of diesel engines.

The introduction of BMW's dual-stage turbocharging system, Variable Twin Turbo, represents another quantum leap in diesel engineering. This technology delivers a performance boost of 25 per cent, and enables instant responsiveness even at low engine speeds - as well as enormous reserves of power at higher revs.

The heart of the Variable Twin Turbo system comprises two turbochargers of different sizes. In contrast to the bi-turbo system, the two turbochargers do not operate parallel, but are activated at different points. Precisely coordinated, they run individually or together, increasing the pressure of the intake air to the optimum level. The greater pressure of the intake air enables a more effective combustion of the diesel fuel in the cylinder.

At lower engine speeds, the intake air passes through the inactive larger turbocharger into the active smaller turbocharger, which increases the air pressure. At medium engine speeds, the larger turbocharger becomes active, forcing air under pressure into the smaller unit, which increases the pressure still further. At higher engines speeds, the larger turbocharger alone forces air into the cylinders.

Despite these impressive dynamics, the fuel consumption of the Variable Twin Turbo diesel engine is exemplary low, according to EU standards. The standard diesel particle filter ensures that strict EU4 emissions standards are met.

c/p www.bmw.com

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

a jel to znači da twin turbo išao u audi TT.... :nezna:

ma sigurno je!

a hebi ga kud svi tud i mali mujo....

a vrlo vjerojatno je i razvoj motora i jednostavniji i jeftiniji, u smislu povečanja snage!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.