Jump to content

Razlike izmedju F7P i F7R


matrix023

Recommended Posts

Jel moze neko da mi napise koje su tacno razlike izmedju ova dva motora.Znam da su klipovi razliciti promer i hod,radilica ali me zanima konkretno u glavi,da li ima razlike u promeru ventila i u samoj bregastoj?

Link to comment
Share on other sites

Na mom Willyu je radilica od Kangoo-a dizela, agresivnije bregaste, veci ventili,kanali u glavi, ispusna, u principu u odnosu na 1.8 je puno razlika, ne znam sto je s meganeovim motorom. Znam da on ima pak drugu usisnu granu itd, ipak je noviji motor, eko norme itd.

Link to comment
Share on other sites

koliko se sjećam, F7R ima hladnjak ulja, blok je isturpijan dodatnih 0,7mm u odnosu na F7P, klipnjaču i radilicu od d-zla, klipove iz 2.0 benzinca, drugačije bregaste i proširene ventile (ne znam da li samo usisne ili i ispušne).

manje je elastičan, slabije se zavrti i više troši benge, ali ima puno bolji moment na niskim okretajima i nije toliko osjetljiv na ulje kao F7P kojem su znali leteći lako stradati zbog premalo ulja.

Link to comment
Share on other sites

znaci bregaste su iste....a precnik ventila je isto razlicit,veci su ali ne mogu da nadjem nigde na netu koliki su

Link to comment
Share on other sites

Evo razlika Williams i 16S

One common mistake people can make is thinking that the 2.0 16V (F7R) used in the Williams is simply a bored out 1.8 16V (F7P), whereas, in reality the large engine had different size valves, cams, stroked crank and engine oil cooler. Other differences between the Williams and the Clio 16S it is based on include a wider front track with some parts borrowed from the Renault 19. wider speedline alloys, uprated (JC5) gearbox, bespoke four-to-one manifold, firmer suspension, and some cosmetic differences on the exterior and interior.

Link to comment
Share on other sites

Evo razlika Williams i 16S

One common mistake people can make is thinking that the 2.0 16V (F7R) used in the Williams is simply a bored out 1.8 16V (F7P), whereas, in reality the large engine had different size valves, cams, stroked crank and engine oil cooler. Other differences between the Williams and the Clio 16S it is based on include a wider front track with some parts borrowed from the Renault 19. wider speedline alloys, uprated (JC5) gearbox, bespoke four-to-one manifold, firmer suspension, and some cosmetic differences on the exterior and interior.

ovo sam i ja nasao ali me zanimalo da li je neko imao oba motora rastavljena pa da je mogao sam da izmeri i da vidi razlike,ne verujem bas ja internetu toliko,sve to uradjeno a samo 10-ak ks vise,nema smisla

znaci oni kazu da je kod 16V usisni ventil 30,78 kod willia 32.2 a kod megana 33.2....hm...

Edited by matrix023
Link to comment
Share on other sites

ne verujem bas ja internetu toliko,sve to uradjeno a samo 10-ak ks vise,nema smisla

i prije će to bit realno stanje stvari nego ono staviš gljivu i protočni zadnji lonac i dobiješ 5 do 7 KS, pogotovo na NA motoru :D

Link to comment
Share on other sites

i prije će to bit realno stanje stvari nego ono staviš gljivu i protočni zadnji lonac i dobiješ 5 do 7 KS, pogotovo na NA motoru :D

Kod Clia uopće nije stvar u 13 konja razlike, već je stvar u tome da je cilj bio dobiti motor totalno drugačijeg karaktera i stila vožnje.

Ako jednom probaš Williams u odnosu na 16V shvatiš da je motor izuzetno jak na niskim okretajima (već od 2000 rpm-a je lud), reži i čuje se resko, ali podmuklo i duboko, i kad napravi šljucu je drži do 6500 rpm-a i ide kao da ima neki kompresor. Uopće ga nema smisla vrtiti preko 6k rpm-a ako se mene pita, jer ima takvu radilicu i nije napravljen da se vrti nebu pod oblake. 16V pak ide sve jače što ga jače vrtiš, dolje je lijeniji stvarno jako puno od willy-a i "glasa" se više visokim tonovima, te se voli vrtiti.

Kod Willy-a je fora taj veliki okretni moment (u odnosu na kilažu - 915kg) od kojeg je 80% na raspolaganju od 1800 rpm-a, taj motor se jednostavno poigrava sa tom karoserijom. :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

mislim da je willi ipak malo tezi...ima tonu sigurno,a iskreno ne znam,bzvz je sad ovako najbolje bi se videlo na crti i to ne sad ono na 2000 rpm iz cetvrte nego lepo kako treba :) doduse moj motor je meren na 110,7 kw a nisam radio nista posebno na njemu... http://www.imagebam.com/image/06dea123445198

Edited by matrix023
Link to comment
Share on other sites

ma nikakva tajna,skinut je cat,srednji i onaj mali slepi lonac i ostao je sa dva protocna lonca i sa cevkom od 60 mm,kn i nista vise...

Link to comment
Share on other sites

imaš serijsku ispušnu granu?

pretpostavljam da je idući potez glava od meganea, s obzirom da si otvorio temu? :D

Edited by MaRiO_St
Link to comment
Share on other sites

ma nikakva tajna,skinut je cat,srednji i onaj mali slepi lonac i ostao je sa dva protocna lonca i sa cevkom od 60 mm,kn i nista vise...

Glupost. Nemoguce je dobiti 150ks tim postavkama!

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

matrix, jel imaš podatke prije/poslije izmjena na autu... nemoguće je da je dobio 15+ KS samo sa tim, al jel moguće da je stock motor "zaokružen" na 99kW samo na papiru? ...kad već imamo quadre 1.4 i tako to... :fucka:

Link to comment
Share on other sites

stock motor nema 135 ks nikako...trebalo bi da ima 142 po svim podacima na koje sam ja nailazio na netu,tako da sam po tome dobio 8 ks a ne 15...a i gle sad ,ovo je samo jedan od 3 sa kojima sam se trkao,svaki je ispusio a i sa 16v cliom od drugara sam se potezao isto je otprlike prosao kao Vr...

Edited by matrix023
Link to comment
Share on other sites

Evo ga, ode rasprava u smjeru internet tjuninga i "uzimam ih sve".

Malo prati UK forume, pa vidi kako i sto se radi na tom motoru za "pravih 150ks". A sumnjam da ovi auti danas nakon tolikog broja km i teskog zivota idu kako su isli kad su bili novi ili da imaju vise snagu kao kad su bili u top kondiciji. Pola tih jurilica ni ne ide kako treba jer su ili "polu-ispravne" ili su "polu-generalke" i "generalke" odrađene kako nebi trebalo. Nagledao sam se svega. A VR6 ti nije neki trofer iskreno, to lijeno govno pokazuje "pluća" tek na visim brzinama.

Kako sam ih ja izbijao sa karikama puknutim na pol, umornom turbinom i IC-om punim ulja sa gt turbom, to je bio smijeh. A bili su mlađi 10 godina nego sto su sada.

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.