Jump to content

Megane II RS (2005 god)


Guest

Recommended Posts

nisam reko da je ovjes od r26 nego od cupa bar mi je tako receno... uglvanom uspio sam dogovorit zamjenu kljuc za kljuc, tako da najvjerojatnije sljedece subote ce se megane selit u novigradu... sve ostale kobinacije bi mi bile preskupe bio sam u neke autokuce ovdije u okolici i svi mi traze najmanje 3.000 eura plus audi za razno razni golf GTI, seat leon cupra , audi s3 itd, cak sam bio u renault autokuci u porecu i govore da nemoze moj auto pod racun jer je prestar maximalno 7 godina stari auti uzimaju. mislim da ce me ipak dobro sluzit auto isto ako nije r26. jedna informacija sada je moguce ugradnja spere? znam jednog decka koj je to napravijo na opel corsi OPC, ali nikad nisam se raspitao koliko je to skupo komplicirano itd...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Coupe RS

    7

  • chkoze

    6

  • GTT

    5

  • marrky112

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

nije komplicirano, odes u gabrek i kupis quaife ili kod belinića ili negdje, ali po meni raše traži getribu od R26 sa 33% LSD jer bolje na meganeu nemres ...

Link to comment
Share on other sites

nije komplicirano, odes u gabrek i kupis quaife ili kod belinića ili negdje, ali po meni raše traži getribu od R26 sa 33% LSD jer bolje na meganeu nemres ...

Da, inače je on Ragnotti, pa mu to treba. Kupiš Quaife ako te to napinje i ugradiš to u BB terror garaži. I nikakav Gabrek, naručiš sam direktno, nisi retardiran, oni samo rade "box moving"(uzmu od dobavljaca, nabiju maržu i prodaju tebi) i to je to. Uštedit ćeš pare (i kad sve dodaš gore pdv, špediciju...), ispast će te jeftinije.

Onaj Megy vrijedi cenera, auto je odličan, daj ključ za ključ i amen. Osobno mi je taj sport čak i bolji za svakodnevnu upotrebu od r26 i nije kičast toliko (naljepnice, itd), više je "sleeper".

:dobroje:

Edited by GTT
Link to comment
Share on other sites

Moje misljenje, daj frajeru plafon 1000 eura, imam Megane-a al se kladim da cu ga prije strgat neg bilo koji audi, da dalje ne fantaziram uglavnom ak bas imas brate viska 1000 eura ak ne onda kljuc za kljuc i tocka!:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ne kontam zašto svi svršavate na A4, vani se može naći od 5500€ (izvor www.mobile.de), Avant, 3,0 V6 Quattro, 160000 km.

Cabrio '03, 130000 km 8850€.

Najjeftiniji RS nema ispod 8000€, ali obično im je cijena 9000€, cca. 75000 km i '04 godište.

AUDI se ne kvari? Možda je to razlog...

:ludkozmija:

Link to comment
Share on other sites

Audi je premium brend i na hrv trzistu cjenjeniji od brenda Renault. Isto tako, 90% hrv pucanstva bi radije vozilo taj A4 nego taj RS Megane. Ja ne spadam u tu skupinu ali vecina ljudi spada. Jbg...tako je kako je. A to sto taj Audi vani kosta 5-6 tisuca eura ne znaci nista jer dok ga dovedes tu i regaš doci ce opet na 10000.

Link to comment
Share on other sites

Pa hebiga, uvezi onda RS, pa ćeš vidjeti koliko će koštati.

;)

Zato i volim RS modele, zato što ubijam u pojam nadobudne fahrere sa ueberautima...

Hebe mi se što je premuim, kad je sporiji.

Još mu kompleks nabijem.

:D

EDIT:

A kvari se i troši i taj tzv. premium.

Konkretno, ova dva auta su neuporediva. Taj A4 se ni po čemu ne izdvaja, dok se za RS to ne može reći, kreni od najbanalnijih stvari...

Izgled, pa onda konkretnije, performanse.

Ovdje se i dalje Golf 2 prodaje za 2000€, što ga ne čini boljim ni pouzdanijim autom od nekog Megane-a skupljeg za 500€ i mlađeg 10 godina cca.

Fakat.

Predrasude.

Ende.

FIN.

Edited by chkoze
Link to comment
Share on other sites

po čem je r26 losiji za svaki dan? to je isto ko kaj mi je bio kraj svijeta kad sam kupio meganea 2 2.0T 165ks, pa kasnije probao sporta pa sam mislio da je to kraj svijeta dok nisam probao r26 ...

svatko ko se jače vozi shvatit ce zakaj je to autu špera potrebna, jer taj auto kupujes za zavoje ... realno auto nejde po ravnom neznam kak, al po zavojima je tata mata, a sa šperom se tak prođu zavoju na tom autu da je to čudo i po meni jedina potrebna investicija ...

kaj se tice kompleksa, GTI ED30 je bio brzi od mog nacipanog i olaksanog, A4 3.0 TDI 233 ks + remap je bio opet dosta brzi od mene i tak ... mazda mps stock sa 250 kila vise me preletila i tak , auto je za zavoje vrh a da sam kompleksas imao bi ih dosta koji auti su me maznuli ...

jednostavno nejde po ravnom ko konkurencija, moj skinu 70 kila i RStuning stage 1 i mazne me octavia RS od 200 ks + chip sa špecerajem u gepeku i full unutrasnjost ..

a izgled na meganu je jako subjektivan, od 50 ljudi jedino se meni svidao ...

Edited by VedranR26
Link to comment
Share on other sites

kaj se tice kompleksa, GTI ED30 je bio brzi od mog nacipanog i olaksanog, A4 3.0 TDI 233 ks + remap je bio opet dosta brzi od mene i tak ... mazda mps stock sa 250 kila vise me preletila i tak , auto je za zavoje vrh a da sam kompleksas imao bi ih dosta koji auti su me maznuli ...

jednostavno nejde po ravnom ko konkurencija, moj skinu 70 kila i RStuning stage 1 i mazne me octavia RS od 200 ks + chip sa špecerajem u gepeku i full unutrasnjost ..

a izgled na meganu je jako subjektivan, od 50 ljudi jedino se meni svidao ...

Nisi dobro shvatio vezano za nabijanje kompleksa...

Vjerujem ti da sva nabrojana auta idu na pravcu bolje od svih RS-ova (Sport, F1, R26...), ali nisam na to mislio, ovdje se radi, ako sam ja dobro pročitao, o 3,0 V6 benzincu (a ne remapiranom 3,0 TDI-u ili S ili RS modelu), za koji vjerujem da ne ide bolje od MRS, naprotiv (tom AUDI-ju treba sigurno preko 7 sekundi do 100, kad ovom zadnjem modelu sa 3,2 motorom i 250 KS treba oko 6,5 s). Ne znam kako je poslije 100 km/h. O ležanju ne treba trošiti riječi.

Ovdje se radi o tome da neki "jeftini/nekvalitetni" RENAULT potkreše krila AUDI-ju, koji, eto, vrijedi isto kao i sportsko auto. Radi se o poimanju ljudi i njihovom neznanju. Ubjeđenju da je AUDI toliko bolji, brži i šta sve ne. I onda čovjek dođe sa RENAULT kantom i otrese ga. Kontaš? Kompleks zvani TDI, AUDI, VW, BMW... Auta koja su puno skuplja, ali ne nužno i brža, naprotiv...

Kad već spominješ tuning, vjerujem da bi MRS sa izmjenom IC-a, dobrim remapom, usisom i izduvom mogla parirati svim nabrijanim rivalima koje si nabrojao. I remap tad dolazi do izražaja i može se pričati o nekih "zdravih" 280 KS i momenta preko 350 Nm. Bez ovih zahvata sam remap i nema neke rezultate, kao što si i sam imao priliku vidjeti.

Eto, tvoja iskustva sa LY R26 su da je auto ružan ili šta već, a moja sa ferrari crvenom 225 su takva da mi je od svih ljudi koji su vidjeli auto uživo, samo jedna osoba rekla da mu je guzica kao u Tristaća (?!).

Ostali kažu da fantastično izgleda.

Svakako, linija Megane-a se ističe i nosi nešto "drugačije" (u najmanju ruku) od sterilnog/dosadnog A4.

Opet, stvar ukusa.

Da dodam nešto na temu... :D

Kod kupovine Megane RS modela, po meni, najbitnije je obratiti pažnju na slijedeće stvari:

- letva volana (da li je ispravna, kad nije-kod jakog ubrzavanja nos auta bježi lijevo desno-nestabilan prednji kraj);

- da li su ispravni nosači glavčina točka (tzv. "perfo-hub", spriječava stvaranje torque steer-a. Vremenom uđe voda u donje igličaste ležaje i ošteti ih, a RENAULT popravak naplaćuje 400-500€-po strani-mijenja se kpl. sklop + ležaji točka);

- prednji trap da je ispravan (čahure lafeta, kugle, stabilizatori, gumice bal. štange);

- da je redovno održavan sa kvalitetnim servisima, te da je svo remenje, španeri i pumpa vode zamijenjeno na vrijeme uz korištenje pravih alata (dijelovi i nisu toliko skupi, ali zahvat traje blizu 8 sati-kataloški);

- da je kvačilo ispravno (paše set kvačila od dci-a, skup je, i skupa je zamjena, obavezno zamijeniti cil. kvačila i semering radilice. O cijeni zamajca da ne pričam);

- da je redovno mijenjana koč. tekućina (jedan kolega je ostao na grčkom ostrvu u havariji, jer mu je čučnuo cilindar kvačila vjerovatno uslijed nemijenjanja tekućine, a sad ima probleme i sa zadnjim koč. kliještima);

- da su elektronika/struja i te razne điđa-miđe ispravne na autu (raznorazni senzori, šteke kod hands free opcije, xenon farovi, podizači stakla, prekidači, zavojnica volana...);

- zna baliti ulje na karteru (ništa skupo za popraviti, ali može biti ako puno gubi ulja na dihtungu);

- termička zaštita oko katalizatora (skupa popravka kod ovlaštenog);

- čahure zadnjeg trapa znaju ispucati;

- zadnji amortizeri mogu biti loši (obično strada piksna koja veže amortizer za karoseriju);

- kočioni diskovi i pločice (posebno zadnji-idu sa ležajima-čitaj "skupo");

- da su zamijenjena koč. crijeva u sklopu tvorničkog opoziva;

- turbina, to se valjda podrazumijeva;

- remenica kanalnog remena na radilici (ishaba se guma na njoj);

- da auto nije prošlo puno vlasnika (posebno neodgovornih prema autu, pa ćeš sve ovo morati mijenjati).

- nosači motora;

Valjda je to sve...

:plazi:

Link to comment
Share on other sites

moj je bio remapiran sa strane RStuninga, znaci ne pere i štefa ... olaksan 70 kila, promjenjena neka crijeva itd.

audi A4 b7 mislim 3.0 tdi sa 233 ks remapiran samo brzi od 50 - 200 za 2 duzine, serijska MPS mazda sa 265 ks brza sa nule i od 50 - 250 ( prvu i drugu brzinu ima foru da smanji moment i snagu ) , škoda octavia RS remapirana brza opet od 50 - 200 itd. da ne nabrajam .... serijski ED30, brzi sam do 160, poslje me pređe ...

auto ima mali turbo i to je normalno, da se kuzimo, svi su to ljudi koje znam i s kojima sam dobar pa nisu neki random izabrani slucajevi ...

izgled, ja sam obozavao izgled meganea, ali vecina ljudi ne ...

da mi je bio ruzan nebi ga ni kupio ;)

Link to comment
Share on other sites

Meni je Megane R26, F1 i sport najljepsi auto u klasi.

:dobroje:

Potpisujem. :dobroje

Edited by Privileg
Link to comment
Share on other sites

moj je bio remapiran sa strane RStuninga, znaci ne pere i štefa ... olaksan 70 kila, promjenjena neka crijeva itd.

audi A4 b7 mislim 3.0 tdi sa 233 ks remapiran samo brzi od 50 - 200 za 2 duzine, serijska MPS mazda sa 265 ks brza sa nule i od 50 - 250 ( prvu i drugu brzinu ima foru da smanji moment i snagu ) , škoda octavia RS remapirana brza opet od 50 - 200 itd. da ne nabrajam .... serijski ED30, brzi sam do 160, poslje me pređe ...

auto ima mali turbo i to je normalno, da se kuzimo, svi su to ljudi koje znam i s kojima sam dobar pa nisu neki random izabrani slucajevi ...

izgled, ja sam obozavao izgled meganea, ali vecina ljudi ne ...

da mi je bio ruzan nebi ga ni kupio ;)

Znam da nisi štedio na autu, i da si bio zaljubljen. :D

I definitivno, MegRS, najljepši auto u klasi, što se mene tiče.

A i ti nabrojani auti su brži, do prve krivine...

;)

Link to comment
Share on other sites

A i ti nabrojani auti su brži, do prve krivine...

;)

Vjeruj, nije velika razlika...ako je i ima uopće. Nemoš reći da jedan Edition30 ili Mazda3 MPS ne leže...a čovjek bez licence sa skoro serijskom MPS-icom napravio vrijeme na Grobniku koju je tek Čolak sa dorađenim M3 e92 skinuo...

Po ovome ispada da je Megane RS mama i da ga nijedan auto u klasi nema. A razlike su u idealnim uvjetima s odličnim vozačima minimalne u korist R26-ice. To ne znači da je i običan 225RS jednako dobar na cesti. U nekim davnim testovima, 225-ica je uzela mjeru običnom GTI-u petici od 200 konja. A ED30 GTI je ipak evoluirao u odnosu na običan GTI...snažniji je, bolji i brži...i vjerojatno bi pomeo običnog 225 RS-a i na ravnom i u zavojima.

Volim Renaulte, vozio sam i nadam se da ću voziti Renaulte i ubuduće...Megane sport mi je super auto bio on običan, F1 ili R26...ali treba stvari gledati realno. Kako je Megane RS evoluirao tako je evoluirala i konkurencija, ne brini. Jedino Astru OPC ne mogu smjestiti uz rame Meganea jer opako kaska šta se voznih osobina tiče...a ostalo počevši od Golfa GTI, Leona Cupre, Focusa RS, Mazde 3 MPS, Scirocca R itd...vjeruj mi, sve je u nijansama i odlučit će vozač na kraju, ne auto.

Link to comment
Share on other sites

Scirocco odusevljava kako se vozi, sjajan automobil!

A meni i prekrasan za vidit. Ugodno me iznanadio VW...izgleda da znaju napraviti lijep auto kad hoće. A pogon je standardno dobar...2.0tfsi poznat iz nekoliko modela...dignut malo...spojen sa 7-brzinskom DSG mjenjačkom kutijom...mora da je dobro. Samo, R model je preko svake mjere skup. Zato je običan 2.0 200ks oko 190000 kuna što je imho ok cijena obzirom na to da je VW uvijek držao masne cijene.

Ali...OT sam...pa ono, ajmo se držati teme... :)

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

kiki sa mps pretpostavljam da na njega mislis ima licencu, isao na testiranje za Formulu 3000 itd. on je moj r26 provezao sa visokih 1.55 na grobniku na kisi sa losim gumama za zagrijavanje da mi pokaze putanje, on veli da je za stazu megane puno vise auta i da mu je na grobniku bolji.

Focust ST, vozio - tezak, ide prek nosa, nema šperu, povuče lijepo, gradski brzi auto, kvaliteta na nivou ili ti 100 godina od meganea

Mazda MPS, probao - jebeno samo kaj je teska i bez obzira na šperu ide prek nosa, megane puno jače prolazi zavoj ali je MPS jako puno auta, kvaliteta + dizajn MPS-a + oprema

ED30 GTI + remap, to ide tak da ga megy nemre niti pokusat pratit, Vmax po cajgeru preko 290km/h, idličan auto , kompaktan ali mi fali malo " duše ", zavoji daleko od R26

Golf R20, probao sa serijskim, *ebo ih 4x4, brzi sam od njega ostalo me ne zanima ...

OPC sa probao davno i to je takvo hvatanje tog auta da cirkus al je brza po ravnom no ovjes , kočnice i ostalo ne prati dizajn i motorizaciju ...

i sad po meni, IMHO ... megane je najlosiji u klasi što se tiče završne obrade, luftova, materijala i tak, u principu šlampavost, najsporiji je po ravnom sigurno jer tih 230 konja je slabije od GTI 200 konja, no ono kaj auto ima je onu istinsku vozačku srž, užitak ga je vozit, i tih 1 sekundu na 402m ili vise se ne osjeti kad dodes do zavoja di savršen ovjes, mali turbo, špera, odlične kočnice dolaze do izražaja! jednostavno je pogođen za brzu voznju i daleko je od konkurencije bio ...

RS250, 275 ima puno jaču konkurenciju, volvo c30 R kojeg bi najrađe, focus RS , novi focust st dolazi, Golf, scirocco R20, MPS, nova astra OPC koja bi oko 290 ks trebala imat itd...

no ne vjerujem da ce mu po vozačkim osobinama itko konkurirati dok ce po postojanosti modela opet zbog te " šarmerske francuske šlampavosti " biti niža od konkurencije

Link to comment
Share on other sites

kiki sa mps pretpostavljam da na njega mislis ima licencu, isao na testiranje za Formulu 3000 itd.

Ne, mislio sam na mog sumještanina Matka Olujića...crvena MPS...ŠI-2222-ZZ je bila...možda si vidio.

Link to comment
Share on other sites

pa taj decko inace hvata vrijeme kaj ne?

ako se ne varam nije bas ta serijska? i to je model prije kaj ne ?

ja sam govorio o ovoj , stock 265 ks ... sram me i pokazat kak je isao auto sa kozom i grijanjem guze i 1500 kg protiv mog laganog ko perce nacipanog R26 :)

Link to comment
Share on other sites

Vjeruj, nije velika razlika...ako je i ima uopće. Nemoš reći da jedan Edition30 ili Mazda3 MPS ne leže...a čovjek bez licence sa skoro serijskom MPS-icom napravio vrijeme na Grobniku koju je tek Čolak sa dorađenim M3 e92 skinuo...

Po ovome ispada da je Megane RS mama i da ga nijedan auto u klasi nema. A razlike su u idealnim uvjetima s odličnim vozačima minimalne u korist R26-ice. To ne znači da je i običan 225RS jednako dobar na cesti. U nekim davnim testovima, 225-ica je uzela mjeru običnom GTI-u petici od 200 konja. A ED30 GTI je ipak evoluirao u odnosu na običan GTI...snažniji je, bolji i brži...i vjerojatno bi pomeo običnog 225 RS-a i na ravnom i u zavojima.

Volim Renaulte, vozio sam i nadam se da ću voziti Renaulte i ubuduće...Megane sport mi je super auto bio on običan, F1 ili R26...ali treba stvari gledati realno. Kako je Megane RS evoluirao tako je evoluirala i konkurencija, ne brini. Jedino Astru OPC ne mogu smjestiti uz rame Meganea jer opako kaska šta se voznih osobina tiče...a ostalo počevši od Golfa GTI, Leona Cupre, Focusa RS, Mazde 3 MPS, Scirocca R itd...vjeruj mi, sve je u nijansama i odlučit će vozač na kraju, ne auto.

Pa ne stoji ni RENAULT Sport. Nije se zaustavio na 225 ili R26. GTI ED30 nema rekord na Nordschleife, nego R26.R.

"Skoro serijska MPS" sa (koliko sam upratio) veoma dobrim vozačem, nije jednaka stock MRS R26.

I skuplja je i ima 2,5 litra zapremine i lošije ležanje i lošija vremena na stazi (ako poredimo stock auto sa "vršnjakom"-R26, pa evo i sa RS250).

Ali, zabrijali smo, pravo.

MRS je mama u odnosu na taj A4.

MRS vrijedi više od A4 V6 Quattro.

Pruža više vozačkih užitaka i boljih vremena na stazi i mimo nje, 100%, to bi trebalo cijeniti, a ne reći da ide "ključ za ključ".

Ne kupješ CS ili MRS radi finalne obrade, nego zato što auto pruža nevjerovatne užitke, osjećaje, adrenalin... Bar meni.

Momak treba dati pare za bolji vozački užitak.

Tako to ja vidim.

Link to comment
Share on other sites

uh par dana me nema na forumu i moja tema se ozivjela sve sam procitao vase komentar... i posto sam imao Golf-a 5 GTI remapiran na nekih 255 ks sa miltek auspuhom i forge BOV-om, mogu vam reci da golf ide dobro vozio sam i skodu RS chipiranu i onda ide dobro, skoro kao golf, vozio sam scirocca 2.0 TFSI sa rucnim mjenjacem i on ide savrseno sto se tice ubrzanja i drzanje ceste zavoje prolazi odlicno (skoro sam kupijo to auto prosli tjedan)

ali na kraju jucer sam isao po megane o kojem smo vec razgovarali i po iskustvo mogu reci da je feeling voznjie dan i noc sa VAG grupacijom, megane je puno reaktivniji u zavoju osjecas ga cvrst kao na tracnicama ubrzanje je vise nego dobro i odusevljen sam sa perfoprmansama, evo od mog pogleda vam mogu rec zasto su razno razni Golf GTI octavije RS itd brzi od MRS, sve je u mjenjacu, znam po golfu da su meni najbolje brzine bile 2-4 i5 to znaci da u prvoj nije auto isao nista morao si odmah u drugoj brzini da ga ne iskopca limitator znaci 2 brzina vukla je do 130- 3 nista do 150 4 koliko hoces cak do 180 5 brzina imala je snage i mogao si vozit od 150 do 240 kad i kako si htio, a 6 brzina je bila klasika za krstarenje autoputem... mjenjac na tim autima je po meni bio savrsen i pruzao je veliku elaksticnost motoru tako da si ga mogao vozit laganini ali bilo kad si to zahtijevao imao si dostupnu snagu i to je po meni jedina bolja stvar kod GTI-a (u tom slucaju) nego ko MRS (to mi je iskustvo jer sam imao oba auta) primjetio sam na MRS-u da je auto sjajan za vozit ponavljam zavoje i drzanje ceste je drugi svjet nego sa vagom ali mjenjac mu daje najvise u drugoj i trecoj brzini ostale su nekako fijakaste nasuprot VAG-a. evo to je moje misljene.

Uglavnom postao sam ponosan vlasnik Renaultovog megnaea RS-a recite mi gdje da otvorim topic o mom novom limenom ljubimcu :) slike popodne

Link to comment
Share on other sites

uh par dana me nema na forumu i moja tema se ozivjela sve sam procitao vase komentar... i posto sam imao Golf-a 5 GTI remapiran na nekih 255 ks sa miltek auspuhom i forge BOV-om, mogu vam reci da golf ide dobro vozio sam i skodu RS chipiranu i onda ide dobro, skoro kao golf, vozio sam scirocca 2.0 TFSI sa rucnim mjenjacem i on ide savrseno sto se tice ubrzanja i drzanje ceste zavoje prolazi odlicno (skoro sam kupijo to auto prosli tjedan)

ali na kraju jucer sam isao po megane o kojem smo vec razgovarali i po iskustvo mogu reci da je feeling voznjie dan i noc sa VAG grupacijom, megane je puno reaktivniji u zavoju osjecas ga cvrst kao na tracnicama ubrzanje je vise nego dobro i odusevljen sam sa perfoprmansama, evo od mog pogleda vam mogu rec zasto su razno razni Golf GTI octavije RS itd brzi od MRS, sve je u mjenjacu, znam po golfu da su meni najbolje brzine bile 2-4 i5 to znaci da u prvoj nije auto isao nista morao si odmah u drugoj brzini da ga ne iskopca limitator znaci 2 brzina vukla je do 130- 3 nista do 150 4 koliko hoces cak do 180 5 brzina imala je snage i mogao si vozit od 150 do 240 kad i kako si htio, a 6 brzina je bila klasika za krstarenje autoputem... mjenjac na tim autima je po meni bio savrsen i pruzao je veliku elaksticnost motoru tako da si ga mogao vozit laganini ali bilo kad si to zahtijevao imao si dostupnu snagu i to je po meni jedina bolja stvar kod GTI-a (u tom slucaju) nego ko MRS (to mi je iskustvo jer sam imao oba auta) primjetio sam na MRS-u da je auto sjajan za vozit ponavljam zavoje i drzanje ceste je drugi svjet nego sa vagom ali mjenjac mu daje najvise u drugoj i trecoj brzini ostale su nekako fijakaste nasuprot VAG-a. evo to je moje misljene.

Uglavnom postao sam ponosan vlasnik Renaultovog megnaea RS-a recite mi gdje da otvorim topic o mom novom limenom ljubimcu :) slike popodne

Cestitam :klap:

Predstavi ga ovdje http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showforum=77

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.