Jump to content

Mapiranje megane 1.5 dci


zac

Recommended Posts

neznam prosao sam s njim 1000 km od kad sam ga kupio kazu da po zimi torsi 7 po ljeti 6 l

vozim vecinom po avenijama auto znaci 3 brzina pa nadalje po gradu nisam puno bas vozio malo ga jesam gazio ali nije sad da bi bilo zamjeceno u potrosnji

neki kazu da je sasvim normalno da trosi toliko s obzirom da je takva kubikaza motora da nemoze ici ispod zato si i razmisljam tuning motora napraviti

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zac

    8

  • Legolas

    7

  • njambrosic

    6

  • Max

    6

Top Posters In This Topic

Kolko uopce trose ti megani s 1.5 i 1.9 motorima? Moj trosi 5.6 litara otvorene voznje, s ganjanjem, cupa ko metak :)

 

Mda...

Po kompjuteru il kad podijeliš utočeno/prijeđeno?

 

60kW - 6.1L/100km.

http://www.fuelly.com/driver/icytexx/megane

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

I jedno i drugo. Kompjuter pokazuje 5.6 l, na zadnjih 6 i nesto tisuca km.

 

Po FuelLog-u najbolja potrosnja mi je bila 5.41 l, a najgora zimi kad je auto stajao i samo se povremeno vozio kad je cesta bila suha 5.88 l.

 

Otvorena cesta, 6. brzina i voznja 90-110 km/h, a na ravnicama i preko 150 km/h. Auto k tome ima 1600 kg.

Link to comment
Share on other sites

De prestanite s tim sićama u potrošnji....muka mi je :D

Link to comment
Share on other sites

Ja bi bio najsretniji da vam mogu reci da mi auto trosi 12 litara i da je to bmw-ov 6tak... al jebiga, ne mogu na benzin trosit mjesecno 3000 kn.

Link to comment
Share on other sites

vidim da vani ljudi dizu normalno sangu i to na 1.5 dci 60kw... tj sa 185Nm na nekih 220-230...bez problema, u čemu je onda fora u hr?

Link to comment
Share on other sites

a otici cu kod gubica sljedeci tjedan da mapira moj pa cemo vidjet zanimljivo je da neki kazu da je 7 l sasvim normalna postorsnja zato sto auto ima 1900 kubika i onda se javljaju neki koji imaju te masine pa kazu da im trosi 5-6 l kako je to zanimljivo neznas sta treba vjerovat

kad je vec rasprava o tome onda neka bar kaze koliko trosi a ne koliko bi htjeo ili mastao da trosi :)

sry na OT

Edited by Legolas
Link to comment
Share on other sites

Onaj tko kaže da troši ispod 7 po Zagrebu taj laže. Meni 1.5dci 100 ks nikad ispod 7 po gradu nije trošio u svih 135000km...

Link to comment
Share on other sites

Problem je što je napisao da štedljivom vožnjom troši 7 i da ne može ispod nikako...

 

Pa toliko troše dizeli od 1600 kg sa puno više konja, ako ih se vozi štedljivo, a jedan auto od jedva tone i sa nezastarjelim motorom ne smije toliko trošiti, osim ako se ne radi o strogom centru Zagreba, prometnim čepovima i izuzetno kratkim relacijama... 

 

Ako se ne varam, Gremlynov 2.0 benzinac sa 140 KS kod lagane vožnje ne troši puno više

Link to comment
Share on other sites

Meni se to isto cini velika potrosnja, nema veze kaj je kubikaza 1.9, nije to neznam kak puno.

Nas Bmw karavan ima vecu kubikazu, vise kila pa trosi 6.5 l.

Ali ok, ima veliku ulogu ako si u zg puno u gradu. Ipak mi tu nemamo pravu gradsku voznju.

Link to comment
Share on other sites

Ja priznajem samo Fuelly i sl. primjere. I meni je relativno visoka potrosnja za ono kako se auto moze vozit, al ja prakticki imam puno manje od 10% voznje po otvorenom cesti, a kad izadjem iz Zg onda sam na autocesti sa 140km/h i tad trosi vise ili po brdima gdje isto trosi vise.

vidim da vani ljudi dizu normalno sangu i to na 1.5 dci 60kw... tj sa 185Nm na nekih 220-230...bez problema, u čemu je onda fora u hr?

To i mene zanima. :)) Pogotovo ako chipas auto koji vec ima hrpu kilometara, ali nikad nije imao problema sa motorom.

Sto bi trebalo pogledat prije chipanja osim turbine i injektora da saznas u kakvom je stanju auto?

Link to comment
Share on other sites

promjeniti cu prvo sve filtere pa cu vidjet koliko ce past potrosnja i onda tuning

Link to comment
Share on other sites

Evo mene opet sa dosadnim pitanjima,nudi mi se ovaj auto po dosta povoljnoj cijeni,auto je od kuma i ima svu mogucu opremu,ali naravno da ja imam neku viziju sa mapiranjem,sa 17" i mozda kakve gewinde,posto auto ima malo km zanima me vase misljenje,sad momentalno vozim auto 150 ks dizel,i naravno necu moci progutati 105 ks,bio bi sretan da dode do kakvih 125 ks,ajde ipak sam malo ostario i dijete je tu,cekam vase recenzije :00009019:

 

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-sport-52000-km-oglas-7793302

Link to comment
Share on other sites

Znam koji problem imas jer ja kad sjednem iz Lagune u Meganea imam osjecaj da ne ide s mjesta. Odlicno izgleda, ko novi! Vjerujem da mu 130ks uopce ne bi radilo probleme, a isao bi znatno bolje!

Link to comment
Share on other sites

Jedno mozda glupo pitanje al ebi ga. 1.5dci u cliu(2 phII) i meganu nisu isti motori?

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Ja se nadam da nebi,samo se moram dobro raspitati ko mi to moze odraditi,a da se nesto ne zezne,koga preporucujete za mapiranje renaulta.

Link to comment
Share on other sites

ko veli da se 1.5 ne preporuca dizat?! glupost...

 

1.5 100ks ima bolju turbinu, dizne i veci hladnjak... nemojte me sad lovit za svako slovo, al dok sam se interesiral za taj motor naso sam sve detalje i 100tka je osjetno bolja od 65tke i 82jke... bez ikakvih posljedica po motor se moze dici za 15-20 konja... samo je bitno i dalje cuvat turbinu, propisno hladit/grijat i redovito servisirat auto... naravno da ak se nacipa na +30% i svakodnevno ganja da nece dugo... al nebi nista duze nit s orginal postavkama...

 

kupi, nasviraj i uzivaj! :dobroje:

doma je 82jka nacipana 20-25% u samom startu (kod tibora)... sad ima 200k i jos sve radi kak spada... redovno servisiranje svake godine il 20-25kkm

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Meni je Tibor napravio s**nje. Gubic tuning preporucam!

Link to comment
Share on other sites

max, mislim da si ti jednini... al jbg, desava se, niko nije savrsen pa ni tibor... isto ko i svi ostali tuneri...

 

sjecam se da je extremni iso kad i ja, na njegov se jednostavno nije htjelo "primit"! znam da si je tibor dal truda i ne znam kolko put probal ne bi li uspjeli... za naravno istu cijenu ko i ja... ne znam kak je zavrsilo i dal mu je uzel novce uopce (posto tuning nije uspio), al meni je u sjecanju ostalo da se covjek oce potrudit... a mnoga pozitivna iskustva idu tome samo u prilog... o tiborovom znanju ne treba previse pricati

Link to comment
Share on other sites

Istina, zna kako prevarit covjeka, tu je najbolji. Meni je tri puta radio i umjesto da prizna da nema pojma kaj treba napravit skinuo mi je 15 ks, pa ko je tu lud??? I sad nece vratiti lovu, jel to posten covjek kojeg bi trebalo preporuciti?

I kako je moguce da takav znalac ne zna napraviti mapu a Gubic sve iz prve narihta u svega 3 sata?! A za to jos i racun dobijes, za razliku od Tibora!

Edited by Max
Link to comment
Share on other sites

Evo mene opet sa dosadnim pitanjima,nudi mi se ovaj auto po dosta povoljnoj cijeni,auto je od kuma i ima svu mogucu opremu,ali naravno da ja imam neku viziju sa mapiranjem,sa 17" i mozda kakve gewinde,posto auto ima malo km zanima me vase misljenje,sad momentalno vozim auto 150 ks dizel,i naravno necu moci progutati 105 ks,bio bi sretan da dode do kakvih 125 ks,ajde ipak sam malo ostario i dijete je tu,cekam vase recenzije :00009019:

http://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-grandtour-1.5-dci-sport-52000-km-oglas-7793302

Zasto kum laze? :) najjaci paket, di je koza, xenon, ima senzore iza?

Link to comment
Share on other sites

Zasto kum laze? :) najjaci paket, di je koza, xenon, ima senzore iza?

Napisao je :NAJJAČI PAKET OPREME KOJI SE MOGAO NADOPLATITI

Link to comment
Share on other sites

Kaj u karavanima nije bilo moguce nadoplatiti senzore za parking?

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.