Jump to content

2011 FORMULA 1 QANTAS AUSTRALIAN GRAND PRIX (Melbourne)


Blue_Fatal1ty

Recommended Posts

Evo nas! Nova sezona je tu! Bez TV prijenosa, ali je tu!

Pošto kasnim s otvaranjem topica vrlo vjerojatno ste vec svi vidjeli koga je zanimalo rezultate treninga pa cemo taj dio preskociti.

Rezultati kvalifikacija su poražavajući! Red bull će opet dominirati stazom kako se cini. Sad samo treba vidjeti kako će se ponašati gume, KERS i zadnje krilo na stazi. Očekuje se puno grešaka i različitih taktika. Takve stvari nikad nisu Red Bullu išle na ruku. Valjda zato i moraju radit tako brz bolid kako bi se održali na vrhu. :zubo:

Internetom su poćele izlaziti informacije da Mclaren nije koristio KERS na Q3 što je davalo nadu za njih vrlo kratko vrijeme jer je odmah iza toga došla informacija da i Red Bull također nije koristio KERS.

Veliko iznenađenje kvalija je Petrov! Šesto mjesto osigurava dobru utrku za njega. Ako zadrži svoju agresivnost i nadajmo se malo većem iskustvu i manjim greškama, mogao bi uzdrmadi "vodeće".

HRT očekivano neće nastupiti u utrci osim ako im sve momčadi jednoglasno odobre nastup. Lotus je pokazao da je jednako spor kao i prošle godine. Napredak pokazuje Sauber. Znamo kako vozi Kobayashi i ako mu se ukaže prilika mi bi mogli imati vrlo zanimljivu utrku! Sutil je skoro imao jedno izljetanje zahvaljujući pokretnom stražnjem krilu. Istovremeno je pritisnuo tipku za kers i tipku za podizanje krila. Takve greške ćemo nažalost vrlo vjerojatno viđati dosta i to samo dokazuje kakva je glupost to pokretno krilo.

Sutrašnja utrka počinje ujutro u 8:00 sati po lokalnom vremenu i očekuje se lijepo vrijeme.

Prijenos možete pratiti na način koji je naveo kolega MaxLuppo

ili na ovom linku

Prijenos je također sa BBC-a. Slika je solidne kvalitete i u 90% slučajeva radi bez ikakvih problema.

Želim vam uzbudljivu utrku! :hey:

post-2752-089553800 1301131466_thumb.jpg

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites

KERS bi i zbog svoje nepouzdanosti mogao napraviti zanimljivu utrku bude li se nekima kvario. Očekivao sam više od Hedfelda, ali čitam da je i on imao problema sa KERS-om te kasnije sa prometom na stazi. Ovo njegovo mjesto će biti dobar eksperiment za KERS i pomično krilo jer ima dosta "teoretski" sporijih bolida ispred sebe. Ako bude funkcioniralo u Albert Parku onda je to super!

Nice: :)

post-73-038169300 1301138015_thumb.jpg

Na službenoj stranici Formule 1 još uvijek se momčadi vodi kao Renault :)

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Petrov šesti!!! Genijalno...

Na žalost mogu si samo misliti koji bi bio Kubica u tom bolidu!!! :frown:

Link to comment
Share on other sites

Na žalost mogu si samo misliti koji bi bio Kubica u tom bolidu!!! :frown:

Nisi jedini!

Link to comment
Share on other sites

evo šoka ... utvrdilo se da RBull svo ov vrijeme nije koristio KERS, navodno zbog problema i jer se nije mogao napuniti :doh: ... pravi ralog ... RedBull nema KERS!!!! :laugh: ... kako bi imali lakši bolid, odnosno bolju distribuciju težine, RedBull koristi "strat only" KERS koji im služi samo na startu utrke, gdje KERS ima veliku ulogu i RedBullove bi napravilo ranjivima ... da li će morati preći na "full race" KERS ostaje pitanje, a ovisi uvelike o tome kako će konkurencija napredovati ... ovo je samo pokazatelj koji hebački posao odrađuje Newey

Link to comment
Share on other sites

Hahaha prejaki su! Zanimljio rjesenje. Ipak i taj start KERS je kers ko i svaki drugi, sto ne? Sam uređaj + baterija sto je opet standardna tezina sustava. Jedino ako im KERS nije spojen na kocnice te da dolaze na start sa napunjenom baterijom te imaju za jedan šut. Mozda tu imaju prednost jer je kocenje bez punjenja KERSa lakse. Ovo su samo nagađanja!

Imas li jos kakvih informacija?

Link to comment
Share on other sites

kako bolid dobro izgleda, jao!! samo da straga piše RENAULT! :zubo: iako mi je drago da ga i dalje svi zovu Renault! :)

dobar je Petrov, baš me zanima kakva će bit utrka, jedva čekam!! :hura:

ne kužim, zašto bi kočenje bez punjenja kersa bilo lakše, mi može tko objasnit? Kaj nije da to punjenje kersa koči do neke granice koči bolid pa se pritom i kočnice manje opterećuju? :nezna:

Edited by dolac
Link to comment
Share on other sites

Je li ovo u 8:00 po lokalnom australijskom vremenu, po Greenwichu ili po srednjoeuropskom?

Uz to noćas je promjena na ljetno računanje vremena pa može biti zabune. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Je li ovo u 8:00 po lokalnom australijskom vremenu, po Greenwichu ili po srednjoeuropskom?

Uz to noćas je promjena na ljetno računanje vremena pa može biti zabune. :nezna:

fakat dobro pitanje,ak je vjerovat unibet live kladjenju onda je po našem vremenu u 8

Link to comment
Share on other sites

http://www.livescorehunter.com evo još jedne opcije za formulu,pola sata prije dogadjaja u nasem slucaju utrke pojave se linkovi,ima hrpu sportova,a ja sam sad za probu gledal gruzija:hrvatska,i tu i tamo se pojavi kakva mala reklama al sve u svemu ni loše.
Link to comment
Share on other sites

Schumacher, Hamilton i Rosberg dobili samo opomene za ometanje Heidfelda u Q1 te za ometanje Petrova i Pereza u Q2 ... hmmm hmmm

Hahaha prejaki su! Zanimljio rjesenje. Ipak i taj start KERS je kers ko i svaki drugi, sto ne? Sam uređaj + baterija sto je opet standardna tezina sustava. Jedino ako im KERS nije spojen na kocnice te da dolaze na start sa napunjenom baterijom te imaju za jedan šut. Mozda tu imaju prednost jer je kocenje bez punjenja KERSa lakse. Ovo su samo nagađanja!

Imas li jos kakvih informacija?

ako dobro kužim, imaju samo napunjenu bateriju, bez ostatka sustava, tako da ne opterećuju kočnice ... s obzirom da su prethodne dvije sezone imali problema sa kočnicama, možda je i to jedan od razloga ... velika prednost toga što su bez KERS-a jest da imaju jedan problem manje što se poudanosti tiče ... kako su dosad mnogi imali problema upravo sa KERS-om, za pretpostaviti je da to nije mala stvar

EDIT: stvar se malo zakuhava, Horner ne želi reći o čemu se radi i zašto njegovi vozači nisu koristili KERS, te da je to bila strateška odluak da se ne koristi KERS u kvalijima zbog sigurnosnih razloga ... njegove riječi na upit da otkrije o čemu se radi jesu "Morati ćete gledati televiziju, ne želim pokvariti uzbuđenje" :??:

ne kužim, zašto bi kočenje bez punjenja kersa bilo lakše, mi može tko objasnit? Kaj nije da to punjenje kersa koči do neke granice koči bolid pa se pritom i kočnice manje opterećuju? :nezna:

i moja pretpostavka je da sam sustav KERS-a dodatno opterećuje kočnice ... kako neznam ni sam, možda je teže održavati optimalnu temperaturu, plus elektronika ... bo ... ako je istina da imaju start only KERS, to bi značilo da nemaju potrebe za dodatnim hlađenjem i ostatkom sustava, čiume je bolid lakši, odnosno bolje izbalansiran i kočnice se automatski manje opterećuju , tako da i to može biti varijanta rasterećenja :nezna:

Je li ovo u 8:00 po lokalnom australijskom vremenu, po Greenwichu ili po srednjoeuropskom?

Uz to noćas je promjena na ljetno računanje vremena pa može biti zabune. :nezna:

u 8 ujutro po našem lokalnom vremenu ... nakon što se sat pomakne ... ali s obzirom da ne želim ništa prepustiti slučaju, dizanje je u 6:50h :zubo:

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

ne, krivo si me shvatio. moja pretpostavka je da dok se kers puni, rasterećuje kočnice jer preuzima dio sile pa samim time i manje opterećuje kočnice..

Link to comment
Share on other sites

ne, krivo si me shvatio. moja pretpostavka je da dok se kers puni, rasterećuje kočnice jer preuzima dio sile pa samim time i manje opterećuje kočnice..

KERS ne preuzima dio sile kočenja, odnosno ne samnjuje silu koja djeluje na kočione diskove, on samo pretvara energiju proizašlu iz kočenja u električnu struju ... valjda :zubo: ... jer sam KERS je sustav baterija, senzora, žica i pretvarača

EDIT: nitko ne komentira preporod McLarena :nezna: ... lijepo je kad downgrade-om dobiješ bolid koji je pouzdaniji i brži 1.5 :laugh: ... očito su cijelo vrijeme imali dva paralelna razvoja, jedan konzervativniji i provjeren i jedan radikalan ...

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

da ne bude monotono, evo i par slikica ...

stigli bolidi ... kad ih vidiš ovako zapakirane izgledaju kao zadnje krame :laugh:

post-8863-093531800 1301172869_thumb.jpg

post-8863-055257400 1301172881_thumb.jpg post-8863-038189500 1301172888_thumb.jpg

Pirelli ...

post-8863-079630600 1301172900_thumb.jpg post-8863-039174800 1301172912_thumb.jpg

Boullier se pita što je bilo sa QuickNick-om ... why r u so slow? :zubo:

post-8863-004182200 1301172931_thumb.jpg post-8863-092350000 1301172943_thumb.jpg post-8863-040007800 1301172938_thumb.jpg

ja skoro da nemam di gledati utrku, a on je gleda iz udobnosti svog bolida :klap:

post-8863-021774700 1301172962_thumb.jpg post-8863-012032100 1301172968_thumb.jpg post-8863-025480000 1301172955_thumb.jpg

Edited by MaxLuppo
Link to comment
Share on other sites

dobro je poćelo petrovu svaka ćast!!!luxhello.gif

i kak ste gledali mislim na prijenos preko kompa? vidim da su poćeli nestajat postovi sa foruma pa od onog linka kaj je bil tu ni traga ni glasa,onda sam našo preko livescorehunter.com link na kojem je bila super slika,bez ikakvih bufferinga al jebiga bilo je na poljskom nakon 10 krugova moje to uši nisu više mogle podnosit,i onda na onu foru sa bbc one tu dosta lošija slika,dosta ćesto kratki buffering al ajde bar jezik razumijem i tu sam ostal do kraja.big.gif

Link to comment
Share on other sites

Petrov pozitivno iznenadio! Mislim da ni on nije sanjao da ce biti na postolju u Australiji. :)

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu vjerovat da je Petrov treći, nakon onih loših treninga mislio sam da mu se posrećilo sa kvalifikacijama.

Heifild...razočaranje, dobro startao sa 12. a nakon toga ništa. Je li bio kakav problem?

Sezona je dobro počela!!!!

Link to comment
Share on other sites

prerano je za išta govoriti, al Perov je vozio bez greške!! :cool:

Alonso nema sreće s pretjecanjem Petrova još od zadnje utrke prošle sezone! :zubo: A i čini mi se nervoznim.. :nezna:

Massi svaka čast koliko je uspio zadržavati Buttona!

Žao mi je Webbera moram priznat, baš me zanima da li on i Vettel imaju isti bolid.. :roll:

Lijepo je vidjet Renault koliko god on bio Renault GP, samo još da maknu natipis LOTUS sa zadnjeg krila :zubo:

I Mislim da je Kubici muka što nije tamo, možda bi imali i dva vozaća na postolju!! :)

Link to comment
Share on other sites

Meni je trka bila dobra, zanimljiva, vjerojatno zato jer je prva i puno novosti. Red Bull nije imao ni "startni" ni bilo kakav drugi KERS i nije ima falilo, dobro mozda bi Webberu u odredenom trenutku posluzio. Petrov dobro odvozio, ali ga uopce nije bilo u prijenosu, sjetili su ga se samo tu i tamo. Perez sa samo jednim zaustavljanjem na 7. mjestu je veliko iznenadenje, no sad znamo da se i to moze.

Renault definitivno najneuocljiviji i najruzniji bolid na televiziji, mislim da sponzori nece bit bas zadovoljni cinjenicom da se ne vide.

Link to comment
Share on other sites

Evo sad vidim sa su oba Sauber diskvalificirana zbog tehnicke neispravnosti.

E da, sad je par cm igralo veliku ulogu na zadnjem krilu!!! Svake godine neke spletke. Da se tako strogo drže pravilnika trebalo bi sigurno još par bolida diskvalificirat....očito je Sauber nekome stao na žulj!!

Link to comment
Share on other sites

Nisam gledao utrku od početka, ali gledanje na njemačkom jeziku je totalna banana.

Iznenadio se ugodno vidjevši gdje je Petrov. Svima nam se vrti po glavi gdje bi Kubica bio da je tu, ali nije tu i amen. Petrov je napravio dobar posao, očito dobru strategiju i najvažnije nije se zabio nigdje na ovoj zahtjevnoj stazi. S jedne strane pitanje je koliko je sposoban ponoviti ovakav rezultat jer će Weberovi, Alonsovi, Buttonovi tehničari pronaći način da se ide na 2 boxa umjesto tri (ne treba ni Rosberga zaboraviti), ali opet tu je u igri milijun faktora koji odlučuju tko će gdje završiti. Tko zna, možda Petrov zadrži dobru formu jer kako Kubice nema on je sada najstariji vozač u momčadi tj. najduže. U nedostatku vođe, nekom drugom se zna okrenuti film u glavi i dobiti samopouzdanje i dodatni motiv da ga zamjeni. Nadam se da je i ovdje tako.

Heidfeld ko Heidfeld, kako krene tako završi. Kod njega će kvalifikacije igrati jako veliki faktor. Još je prerano da bi ga se otpisalo, a trojica vozača su opomenuta jer su ga kočila na kvalifikacijama. Uvjeren sam da će Quick Nick opravdat svoj nadimak.

Proizvođač pića kako ih posprdno nazivaju iz Ferrarija i McLarena im je još jednom pokazao kako se radi bolid i iskorištavaju pravila. Prednje krilo ponovo "legalno" liže pod, a izbacivanjem KERS-a nakon petka je jednom donjelo prednost, a Weberu je izgleda nedostajao. Tako da smatram da im nedostatak KERS-a donosi prednost ako su prvi i nemaju koda za pretjecanje. To će biti interesantno na stazama za puno dužim pravcima nego ovdje u Melburnu. Opet, oni ga mogu tada vratiti, ali ni to nije garancija jer mućkati vozače sa stavljanjem i vađenjem (Renault 2009.) možda ne donese prednost.

Ono što su neki pitali za KERS i kočenje. Konvertor koji pretvara energiju i puni bateriju je povezan sa zadnjim kočnicama. Ako KERS krepa gubi se balans između prednjih i zadnjih kočnica. Pretpostavljam da tada zadnje kočnice slabije koče jer ih više KERS ne koči pa je balans kočenja pomaknut previše naprijed što rezultira lakšim blokiranjem prednjih kočnica te tako troši više prednje gume, a nezgodno je i kočenje pred i kroz srednje zavoje gdje su brzine velike. Uglavnom izaziva se understeer. Više balansa na prednjim kočnicama je dobro samo kod jakih kočenja pri velikim brzinama kad npr. sa 300 km/h mora usporit u 1. brzinu u što kraćoj udaljenosti. Zato vozači ovisno o stazi i zavovjima dok voze cijelo vrijeme pomiču balans kočnica.

Iz Red Bulla su rekli da im je u petak KERS bio nepouzdan i da nisu htjeli riskirati. Možda je tako, a možda nisu ni radili aerodinamičke kompromise koje zahtjeva smješaj KERS-a. To samo oni znaju.

Nemojmo zaboraviti prošlogodišnju utrku kroz koju se Ferrari prošetao pa smo svi mislili da će oni dominirati...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.