Jump to content

Tuning kočionog sistema vašeg Renault-a


Hrci

Recommended Posts

On 08. 01. 2019. at 10:50, zeko said:

@Black.Tip  da

Slao upit na email nema odgovora, zvao na broj sa web stranice nitko se ne javlja...možda su još na kakvom kolektivnom godišnjem hmmmm

Link to comment
Share on other sites

Slao upit na email nema odgovora, zvao na broj sa web stranice nitko se ne javlja...možda su još na kakvom kolektivnom godišnjem hmmmm
Evo da ti pomognem malo i dam odmah info unaprijed.
Dodes sa uzorkom i dobis gotovo za uru vremena.

d10743dff6e81af593fed2a8c567f182.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, mario #8 said:

Evo da ti pomognem malo i dam odmah info unaprijed.
Dodes sa uzorkom i dobis gotovo za uru vremena.

d10743dff6e81af593fed2a8c567f182.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

Hvala za info i broj, još da skombam kako doći do Zg ako skinem svoje ili gdje nabavit uzorak xD

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ovako Laguna 3, 1.5 dci
Dali pasu klijesta idiskovi od 2.0 gt na 1.5?

Na 1.5 originalno su 280mm diskovi a na 2.0 gt 320mm.
Imam 18cola felge pa ima mjesta

Direkt sa S10 na TapaTalk

Link to comment
Share on other sites

Kad sam gledao za sebe (imam 298mm), sve je bilo razlicito, ukljucujuci i glavni kocioni cilindar... I nosaci klijesta, naravno.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Straza said:

Ovako Laguna 3, 1.5 dci
Dali pasu klijesta idiskovi od 2.0 gt na 1.5?

Na 1.5 originalno su 280mm diskovi a na 2.0 gt 320mm.
Imam 18cola felge pa ima mjesta

Direkt sa S10 na TapaTalk
 

Ne, ali se može upasovati. 

Link to comment
Share on other sites

Iskustva EBC green stuff i OEM replacement diskovi? Nisam od onih koji trebaju bušene ili rezane diskove.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam si za L2 narucivao sa ebaya, i cijena je bila ok za rezane i busene

Imas detalje sto treba pripasat?


Direkt sa S10 na TapaTalk

Link to comment
Share on other sites

On 20. 06. 2019. at 9:27, Straza said:

Ja sam si za L2 narucivao sa ebaya, i cijena je bila ok za rezane i busene

Koliko si plaćao po komadu? Pretpostavljam prednji su skuplji jer su ventilirani? A kak se kreću cijene za zadnje?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ispalo me 900kn sa postarinom. Zadnji su skuplji jer imaju lezajeve na sebi.


Direkt sa S10 na TapaTalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

Da li netko možda koristi Brembo Xtra bušene diskove i Ferodo Racing DS performance disk pločice?

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Black.Tip said:

Da li netko možda koristi Brembo Xtra bušene diskove i Ferodo Racing DS performance disk pločice?

Ja ti imam bosch disk i ferodo ds performance.

Pleteni lajtunzi i agresivnije ulje

Nikad na marofu nije fejdalo a dosta je tehnicka staza sa puno zavoja

Edited by phenom
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koje je ulje u pitanju? Jel Bosch obični ventilirani ili rezani ili bušeni?

Link to comment
Share on other sites

Kad smo kod agresijvnijeg ulja (odnosis se na vise vreliste?), dal je potrebno staviti pletene?
Da li je usporedivo kao kod novog (agresivnijeg) antifriza kad najebu brtve u pumpi vode, ako ostavis staru?

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako ides na pletene lajtunge onda motul rbf 660(dot 4). Ima vece vreliste da

Npr mom frendu na hondi ek coupe sve stock stavio 5.1 dot i pojelo mu gumice na absu. Pa ne treba pretjerivat sa velikim dotom.

Na mom rsu su obicni bosch ventilirajuci. Nisam htio bacat para i para na skupe diskove.

Jedan trkac mi je reko da stavlja tak "obicne diskove" bosch,trw itd, ali  agresivne plocice tipa CL (rs5,rs6...),DS 3000 itd

Edited by phenom
Link to comment
Share on other sites

@Ruske ako već ideš na RBF660 ili nešto s većim vrelištem, mislim da nema smisla bez pletenih kočionih crijeva. Jer kad se sve zagrije najslabija karika ( u tvom slučaju gumena crijeva ) će popustit i rezultirat u spužvastoj pedali kočnice. A pošto cupra ima dosta konja na okupu, na Grobniku ćeš jako brzo postizat velike brzine i isto tako ćeš trebat jako kočit..

Isto vrijedi i za pletena crijeva uparena s lošim uljem za kočnice, što sam imao prilike iskusit kada je ate typ 200 odradio svoje i prekuhao. Meni je trajao cca 6 mjeseci u kombinaciji s ebc yellow stuff i brembo maxx narezanim diskovima napred i trw običan disk i ds perf. pločice iza.

RBF 660 što je sada u autu nije još iskusio takvu torturu tako da ne znam reći za njega ništa.

 

I ono što po svom iskustvu mogu reć, nebitno bušeni/narezani ili obični diskovi, imajte na umu da nakon jakog uzastopnog kočenja uvijek hladite bremze, odite se provozat još malo umjesto da stajete.. Tako se pokrive diskovi.

 

Edited by Optimista
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Da li pletena crijeva idu samo za kočiona kliješta naprijed ili se može napraviti/postoje i za bubnjeve iza?

Link to comment
Share on other sites

Ja se na tvom mjestu nebi zamarao s pletenim crijevima. Ds. perf pločice naprijed, neke brembo HC ili ate power diskove ako želiš da to bude oku ugodno i ate typ 200. I na miru si :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobro, u planu imam rbf660, stoji litrica doma...znaci onda slicna situacija je kao za antifriz i pumpu, bolje uz ulje mjenjati i crijeva i staviti pletena? Radi li tko tu od nasih domacih? Ili sve via zg

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Posalje ti ih doma na kucnu adresu

Screenshot_20200602-143025_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, phenom said:

Posalje ti ih doma na kucnu adresu

Screenshot_20200602-143025_Chrome.jpg

ali treba uzorak poslati

Link to comment
Share on other sites

Moze se u intercars katalogu pogledat duzina lajtunga i kakvi su navoji za njegov auto i samo posalje narudzbu na mail/sms. Tak sam ja. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.