Jump to content

Tuning kočionog sistema vašeg Renault-a


Hrci

Recommended Posts

A cijena u odnosu na non-Brembo? Mislim na komplet diskovi i pločice.

 

Otprilike x3. Pod "original" je išlo svašta i koštali su oko 384kn/par koliko se sjećam, a moglo se naći dosta jeftinije. U Auto Kreši je Brembo MAX bio nešto malo manje od soma kuna s uračunatih -10% za keš. Disk pločice su bile 250kn.

 

Razlika je stvarno velika i ponovno ću staviti Brembo. Trebalo mi je dosta dugo da se odviknem od jačeg stiskanja kočnice po kiši jer Brembo lovi odmah. Dosta manje hrđaju od vlage i ne izbrazdaju se od nečistoća s ceste budući da ima brazde preko kojih se čisti, a i po njima možeš skužiti da li su ti se diskovi potrošili ili da li se jednoliko troše što je dodatni plus.

 

Negativna strana je hum koji se javlja pri kočenju na cca. 70km/h. Taj vrlo prigušeni zvuk stvaraju disk pločice kada prelaze preko brazdi i to je normalna pojava. Kod buraza je to dosta manje izraženo, ali on za razliku od mene ima Brembo pločice baš za MAX diskove.

Link to comment
Share on other sites

Kupljeno na akciji, jos ih nisam postavio jer cekam mjesecima da Kreso (CG) dobije Brembo za Clia .

imag0002.jpg

 

Imaš link gdje si uzeo?

Link to comment
Share on other sites

Nije to mala razlika u cijeni. Dobro koče i ove moje, original diskovi i pakne. Pakne su napola, a auto ima 44tkm.

U rezervi su TRW :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Molio bih savjet koje prednje diskove i pločice uzeti za meganea ?

Neki malo bolji od OEM ,a opet ne vozim utrke s njim ,te mi je brembo max ipak malo izvan buđeta...

 

Neki ATE ,Ferodo ,Brembo obični diskovi bi bili ok ?

 

Pločice čim bolje ,mekše da grizu i ne brazdaju diskove ? Nije mi toliko bitno da traju predugo ,pošto radim 10000-15000 km na godinu nije problem svake dvije godine promjeniti to ako još auto bude kod mene...

Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Evo mene opet.Ovaj puta sa nešto slabijim sepetom. Ali se i situacija promjenila, pa si sad mogu priuštiti ATE Powerdisc ili BREMBO Max. Nekako naginjem ATE powerdisc i standardna ATE pločica. Cijene su tu negdje s brembom. Ima li tko još kakav prijedlog ? Sanjao sam Ferodo DS2500 ali nekako ova tablica gore baš i ne odobrava to. Auto vozim svaki dan i cca 35000-40000 km na godinu.

Radi se o megane II ,diskovi 280mm

Link to comment
Share on other sites

Stavi ate ceramic plocice onda uz taj power disk. Frend ima tu kombinaciju na 320d, vozi se stvarno zestoko s tim autom i prezadovoljan je. Vozio sam taj auto dosta s orginalnim plocicama i diskovima i vozio sam ga dosta i nakon zamjene na ate. Razlika je stvarno osjetna, pogotovo na vecim brzinama. I nimalo ne prljaju kotace, doslovno nemas sto oprati.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

gledam u ATE katalogu i piše da bi moglo cviliti u kombinaciji sa powerdiscom i ceramic pločicom 

Technische Information:
Es ist technisch möglich, ATE Ceramic Bremsbeläge mit der Po
werDisc oder mit gelochten Bremsscheiben zu kombinieren.
Die Bremsleistung bleibt bei dieser Paarung gleich hoch, wie
bei einem ATE Original- oder OE-Bremsbelag.
Das Zusammenspiel der beiden Bauteile kann aber zu einer erh
öhten Geräuschentwicklung beim Bremsvorgang führen.
ATE Ceramic Bremsbeläge sind Beläge, die für den komfortorie
ntierten Fahrer entwickelt wurden.
Grundsätzlich empfehlen wir ATE Ceramic Bremsbeläge daher mi
t normalen , das heißt glatten Bremsscheiben zu kombinieren.

vidjet ćemo drugi mjesec kad ću kupovati koliko bi me došao EBC green stuff... Pa ako nebude prevelika razlika uzmem njih. 

Edited by bob the biker
Link to comment
Share on other sites

Kaj mi je sve potrebno za swap kocnica za moju thaliu? Htio bi napred ventilirajuce diskove, znaci trebaju mi samo kljesta sa nosacem ili jos kaj mora ic?

Link to comment
Share on other sites

Kaj mi je sve potrebno za swap kocnica za moju thaliu? Htio bi napred ventilirajuce diskove, znaci trebaju mi samo kljesta sa nosacem ili jos kaj mora ic?

mislim da samo kljeta (mozda pasu s megane 2) i diskovi naravno :)

Link to comment
Share on other sites

Evo mene opet.Ovaj puta sa nešto slabijim sepetom. Ali se i situacija promjenila, pa si sad mogu priuštiti ATE Powerdisc ili BREMBO Max. Nekako naginjem ATE powerdisc i standardna ATE pločica. Cijene su tu negdje s brembom. Ima li tko još kakav prijedlog ? Sanjao sam Ferodo DS2500 ali nekako ova tablica gore baš i ne odobrava to. Auto vozim svaki dan i cca 35000-40000 km na godinu.

Radi se o megane II ,diskovi 280mm

a sta ce ti na dieselu od 100 konja? 

Link to comment
Share on other sites

mislim da samo kljeta (mozda pasu s megane 2) i diskovi naravno :)

Hvala druže Miloše. Vidjet cu kod covjeka ako da za istu cijenu i glavcine pa da uzmem sve za svaki slucaj. Od clia je to sto sam gledao...

Link to comment
Share on other sites

Da, mislim da je to isto kao i ovo na cliu na kojem sam gledao. Budem si i to onda nabavio da mogu sigurnije zaustavit ovih opasnih 75 konja :D

Link to comment
Share on other sites

Moze neki info koji su diskovi i plocice prva ugradnja na mom Meganu 3 Grandtour?

U dućanu mi kazu Bosch

Link to comment
Share on other sites

Tko zna čiji su tad bili u isporuci, nisu uvijek isti. Skini kotac i pogledaj, najsigurnije. Na mom starcu bio textar , na majcinom Cliu bosch, zadnje pakne na 50 tkm bile kao nove a odljepile se. Smece. Ne stavljaj Bosch na kocnice

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ima netko ideju sa kojeg modela pašu prednja kliješta i diskovi na šeraf na Twingo 2 1.5 dCi 75? Ja iskreno ne kužim kako sam dobio razliku od 14% na lijevoj i desnoj kočnici, koeficijent kočenja je iznadprosječno visok ali to je zato kaj su mjenjane pločice i diskovi, čišćeni su dosjedi i sve, mjenjana je kočiona tekućina pred 3000 km, ako do sada nije sjelo neće nikada, a sjelo je, ništa ne škripi i ne struže... 

Za kliješta i to više pitam zbog daljnje nadogradnje pa bi htio ubaciti nešto zeru jače i veće diskove... ne znam pašu li, vjerovatno da, ali nisam zicer, kočnice od Twinga RS?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Black.Tip said:

Ima netko ideju sa kojeg modela pašu prednja kliješta i diskovi na šeraf na Twingo 2 1.5 dCi 75? Ja iskreno ne kužim kako sam dobio razliku od 14% na lijevoj i desnoj kočnici, koeficijent kočenja je iznadprosječno visok ali to je zato kaj su mjenjane pločice i diskovi, čišćeni su dosjedi i sve, mjenjana je kočiona tekućina pred 3000 km, ako do sada nije sjelo neće nikada, a sjelo je, ništa ne škripi i ne struže... 

Za kliješta i to više pitam zbog daljnje nadogradnje pa bi htio ubaciti nešto zeru jače i veće diskove... ne znam pašu li, vjerovatno da, ali nisam zicer, kočnice od Twinga RS?

Meni se to dogadalo, bilo je oko 20% i jako se osjetilo. Jedan lajtung je strunuo i blokorao djelomicno protok do kljesta, pa sam stavio pletene.

Link to comment
Share on other sites

Za normalne aute se to isplati, ali za rsove ima puno firmi koje to prodaju gotovo i jednostavije je tak kupit, cijenom dode na isto.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, mario #8 said:

VEP Hidraulika, Vrapcanska 8.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
 

To u Zagrebu? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.