Jump to content

2011 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX


Blue_Fatal1ty

Recommended Posts

2011 FORMULA 1 UBS CHINESE GRAND PRIX

post-2752-033716300 1302855265_thumb.jpg

Značajke staze:

Broj krugova: 56

Dužina kruga: 5.451 km

Dužina utrke: 305.066 km

Downforce: 3/5

Pun gas: 55% utrke

Top brzina: 315 km/h

Zavoja: 16

Potrošnja goriva: 2.49 (kg/lap)

Trošenje guma: 3/5

Trošenje kočnica: 3/5

Rekord staze: 1:32.238

Vozač: Michael Schumacher (2004.)

Pozdrav formuloljupci! Pred nama je još jedan zanimljiv F1 vikend! RedBull i ovaj put pokazuje na prvim i drugim slobodnim treninzima da ima prednost nad ostalima dok Ferrari muku muči da ih sustigne.

Renault je kao i prva dva puta uvijek tu negdje te se uredno drže u prvih 10. Heidfeld je preuzeo Petrovu ulogu uništavanja djelova te je na oba slobodna treninga izletio u prvom zavoju i slomio prednje krilo. Srećom oštećenja nisu velika tako da nastup na trećim slobodnim treninzima nije upitan. Veliko iznenađenje bi mogao biti Mercedes koji je ostvario 4. i 5. mjesto na drugim slobodnim treninzima. Mclaren testira kako su i najavili novu podnicu i ispušni sustav te još uvijek nije poznato dali će sa njim nastupiti u utrci. Ako nastupe s tim novim elementima to bi utrku moglo dodatno začiniti jer bi ove sezone po prvi put postojala mogućnost borbe za prvu poziciju. Ferrari i dalje ne ne pokazuje dobru formu što nije dobro za ovaj tim. Zanimljivo je da su na drugim slobodnim treninzima oba HRT-a završila ispred Virgina. Izgleda da ih je pravilo 107 dodatno trgnulo i motiviralo iako imaju borbe s financijama.

Vrijeme u Kini je danas bilo malo tmurno uz maglu. Sutra se očekuje pljusak na slobodnim treninzima, a nedjeljna utrka bi trebala biti suha. DRS bi i ovdje svakako trebao začiniti utrku pošto postoje mjesta za pretjecanje. Gume ovaj put nebi trebale predstavljati veliki problem pošto je temperatura zraka i staze u rangu Australije. Možda postoji mogućnost da opet netko riskira sa jednim ulaskom u boks. Želim vam ugodan vikend uz Formulu 1!

Link to comment
Share on other sites

:hura:

Jedva čekam! Danas nisam gledao treninge, a neću ni kvalifikacije zbog posla, ali nedjelja ujutro je free :D

Iznenadio me Mercedes iako prvi treninzi su praktički testiranja, a testiranja nisu mjerodavna. Ipak, ne sviđa mi se što su za sada brži od Renaulta i živo me zanima što su napravili na bolidima.

Link to comment
Share on other sites

obzirom da sam bio prisiljen propustiti prošlu utrku ovom vikendu sam sve drugo podredio! :zubo:

Link to comment
Share on other sites

obzirom da sam bio prisiljen propustiti prošlu utrku ovom vikendu sam sve drugo podredio! :zubo:

uzmi bike pa opet dođi kod mene gledat :zubo:

Kad su kvale i kad je utrka?

Pogledaj sliku u mom prvom postu! :dobroje:

EDIT!

I jedna fotka godine! :zubo::rotfl:

post-2752-067063600 1302898195_thumb.jpg

Edited by Blue_Fatal1ty
Link to comment
Share on other sites

Mercedes definitivno iznenadenje dana, otkud im brzina?

Vettel najbrzi, ali jedva. McLareni su opasno blizu. Bit ce zanimljivo.

Petrov je toliko unistio bolid onim letom da su morali sasiju mijenjati.

Danas su na službenoj presici ekipe predstavljali tehnički direktori. Ispred Lotus Renaulta Naoki TAKUNAGA. To mi je ime potpuno novo i nepoznato.

Edited by ip
Link to comment
Share on other sites

Mercedes definitivno iznenadenje dana, otkud im brzina?

Evo baš čitam na jednom našem portalu:

W02 za funkcioniranje DRS-a koristi glavni profil stražnjeg krila, što ujedno znači i poništavanje više otpora kada je sistem aktiviran. No, problem je što treba više vremena da se protok zraka opet uspostavi kada vozač zatvori DRS.

ovo bi moglo pokrenuti novu lavinu modifikacija na DRS-u

Link to comment
Share on other sites

sta je DRS? vjerojatno d..... rear spoiler? :zubo:

i jel ima gdje kakav video petrovog leta? nemrem sve pohvatat a strasno me zanima! ne znam jel taj let bio na prosloj utrci ili na ovim treninzima sada za vn kine..... :nezna:

Link to comment
Share on other sites

sta je DRS? vjerojatno d..... rear spoiler? :zubo:

i jel ima gdje kakav video petrovog leta? nemrem sve pohvatat a strasno me zanima! ne znam jel taj let bio na prosloj utrci ili na ovim treninzima sada za vn kine..... :nezna:

DRS - Drag Reduction System (zadnje krilo ON / OFF)

Petrov je letio Maleziji pri kraju utrke.

Edited by ip
Link to comment
Share on other sites

sta je DRS? vjerojatno d..... rear spoiler? :zubo:

i jel ima gdje kakav video petrovog leta? nemrem sve pohvatat a strasno me zanima! ne znam jel taj let bio na prosloj utrci ili na ovim treninzima sada za vn kine..... :nezna:

joj e dolac pojma nemaš! :zubo:

Nego vezano za kvalifikacije.. Renault me užasno živcira svojom taktikom da idu samo na jedan izlazak. Sami sebi su praktički onemogućili da Heidfeld dođe u prvih 10.

Vettel je brz i previše, a Webber samo šta se nije rasplako dok je davao izjavu za bbc. Bili su prenadobudni s njim.

Link to comment
Share on other sites

Ja na poslu pa nisam gledao. Sto Renault isao sa hardicama na kvale?

Link to comment
Share on other sites

Ja na poslu pa nisam gledao. Sto Renault isao sa hardicama na kvale?

Nije! Ni redbullu sa webberom to nije uspjelo. Nego je bila užasna gužva zadnje 2 min jer je bila crvena zastava radi Petrova kojem je otišao mjenjač. 15 bolida je bilo na stazi u to vrijeme i svi su odmah išli pun gas da uopće stignu napravit brzi krug.

Da se to petrovu nije dogodilo nebi se čudio da mu ovo bude najbolji plasman ikad.

Link to comment
Share on other sites

Webber ima potpuno pravo bit frustriran. Na trećem treningu je uspio napraviti samo 5 krugova prije no sto je KERS otisao kvragu. Spalilo je instalaciju i do kvalifikacija su popravljali bolid. Prije pocetka kvalifikacije objavili da ce Webber voziti kvalifikacije bez KERS-a, ocito je falio. U Maleziji mu je KERS unistio start i vozio je cijelu trku bez njega, sad opet...tko ne bi bio lud.

Što se Petrova tiče, kažu da je došlo do prekida dovoda zraka u motor, te se motor ugasio a bolid ostao zaglavljen u brzini.

Sa Heidfeldom su čekali zadnji čas kako bi ga pustili na stazu kada ona bude najbrza. Prema njegovom vremenu iz Q1 smatrali da nije dovoljno brz da se kvalificira u prvih 10 pa su htjeli riskirati i iskoristiti, citiram, "evoluciju staze".

Edited by ip
Link to comment
Share on other sites

DRS - Drag Reduction System (zadnje krilo ON / OFF)

Petrov je letio Maleziji pri kraju utrke.

e fala! :)

ja sam se probudio taman zadnje 2 min Q2 i nije mi bilo jasno zasto Petrov nije izasao a bio je 4. do kraja Q2.. steta..

nadam se da ce uskoro uskladit da oba renaulta budu unutar prvih 10 a ne malo petrov malo heidfeld.. :roll:

ferrari mi se cini frustriran.. mclaren sve brzi.. zivo me zanima sutrasnja utrka :)

Link to comment
Share on other sites

kako me heidfeld zivcirao svojim propustanjem na stazi.. fura si on svoju putanju dok ga bolidi obilaze.. :headbang: petrov se bar bori, zatvara i nepusta..

i za mene apsolutni kralj i nesluzbeni pobjednik je webber!! :hail:

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiva utrka. Ni sam više ne znam što se sve izdogađalo. :) Renault "lagano" razočarao. Očito su išli riskirat, možda sa setupom ili tko zna, ali sve skupa je ispalo jako loše. Za Ferrari sam još uvijek začuđen da su tamo gdje jesu, pogotovo nakon prošle sezone i obrana naslova...

Na startu utrke mi je bilo veliko olakšanje kad sam vidio da je McLaren uzeo prva dva mjesta. Prije sam pretpostavljao i dobro prognozirao da Vettel neće biti toliko dominantan ako nije od starta utrke prvi te da čemu vožnja iza drugih trošiti gume malo više. Ovdje je DRS igrao jako veliku ulogu što je dobro jer brži vozači nisu bili blokirani toliko od strane sporijih, a opet mi je drago da je Hamitlton skinuo Vettela u zavoju gdje nema DRS-a. Vettel mu je praktiči poklonio poziciju jer se uplašio da ga u obrani ne stignu vozači od iza.

Hamitlon me ugodno iznenadio jer je (barem koliko sam ja vidio) drastično smanjio blokiranje prednjih guma u ulascima u zavoje i tako smanji potrošnju guma. Svaka mu čast i čestitke.

Znači, imali smo borbu i pretjecanje za 1. mjesto u zadnjim zavojima, što je šlag na vrhu svega. Sad zamislite kako će to biti kad u zadnjim utrkama sve postane bitnije u borbi za naslov. Zato bi najviše volio da Ferrari što prije napravi pomak i da Alonso dobije priliku za briljiranje, a i Renault.

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Hmmm..čudno mi je kako se Button uvijek provuće neprimjetan...a danas to nije uspio :bigl:

Hamilton je konačno naučio čuvati gume, a imao je i dobru taktiku koju je tako uspio iskoristiti.

Vettel će biti prvak ziher :bigl: Samo da poprave KERS.

Webber je odlično odvozio..ali mislim da je mogao i bolje na početku ...nekako se vukao. Mogao je imati drugu poziciju.

Pohvalio bi i Schumija koji konačno nije odavao dojam starog dede za volanom :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Iako će većini ova utrka biti odlična zbog toliko pretjecanja meni ostavlja malo gorak osijećaj.Sve mi je to malo preumjetno uz KERS pa DRS još da se i gume toliko troše, to mi je malo previše..da su gume barem izdržljivije uz neku od ovih tehnologija bilo isto zanimljivo ali bi i vozački talent dolazio do izražaja a sad je vozač najmanje bitan.Hamilton je sad sačuvao gume a na prošloj utrci prije tjedan dani ih je spržio..nevjerujem baš da je četvrtak popodne između dva vikenda promjenio svoj stil vožnje koji ima cijelu karijeru i naučio biti nježan prema gumama.Svaka mu čast jer navijao sam da on i pobjedi ali ima sreće da mu se poklopilo sve sa njegovim i vettelovim zaustavljanjima i to je to, konkurentna je većina njih dok gume drže, kad popuste gubiš poziciju.

Link to comment
Share on other sites

Za mene KERS i DRS nije umjetna brzina, već čista Formula 1. Upravo zato jer je povijest Formule 1 puna ideja i inovacija koje su bile potaknute potragom za brzinom. Rat konstruktora ne birajući sredstva i tehnologiju. Evo par primjera:

Williams-Renault je osvojio naslove najviše zbog aktivnog ovjesa i dominantnog V10 motora

Benetton-Renault je osvojio naslov zbog najnaprednije elektronike - LC-a i TC-a i dominantnog V10 motora

Ferrari je dominirao radi tko zna čega :zubo:

Renault je 2005. i 2006. dominirao zbog mass dampera i Michellina

Brawn GP je 2009. dominirao zbog DD difuzora

2010. McLaren je brzinu našao u F-Ductu, a Red Bull u dizajnu i savitljivim prednjim krilom i upuhivanjem toplog zraka u difuzor.

Vjerovatno navodi nisu najtočniji jer žurim na posao i nema vremena provjeravat info., ali smatram da je FIA ovaj put uzela stvari u svoje ruke i dozvolila momčadima KERS i DRS što radi više akcije, što radi izjednačivanja u prednosti tehnologija. Npr. umjesto da jedna momčad dominira radi F-ducta, svima su dali pomično zadnje krilo uz začin ograničenog korištenja.

Sam Alonso je rekao da Formula 1 nije pošten sport, samim time jer su bolidi različiti između momčadi i vozač kao vozač nema puno izbora.

Link to comment
Share on other sites

Ja gledam formulu od početka devedesetih tako da sam gledao sve te momčadi koje navodiš iako tad kao mulac možda i nisam znao zašto ko dominira a i nije bilo interneta za pokupit svu pamet oko toga.U svom postu gore nisam pričao ko i zašto dominira već samo o feelingu koji sam imao nakon utrke a na taj neki feeling i mišljenje imam pravo nakon toliko godina gledanja f1.Moj zaključak je bio da bi mi bilo draže da uz korištenje neke od tih ili obje(kers i drs) tehnologije da se gume ne troše tako brzo i da bolidi ne gube performanse tako drastično jer bez obzira na sve difuzore,kers,drs i ostale tehnologije koje su prolazne bolid će uvijek imati gume(a možda i ne kako je krenulo)pa ajmo onda imati gume koje mogu pokazati i izdržati nadmetanje dva vozača u dva bolida koja oba imaju kers i drs-to bi onda skoro pa bilo blizu poštenom o čemu Alonso priča.Nadam se da si me skužio a ako ne ionako ćemo to raspraviti kod mene uz pivu,dvi :zubo:

Link to comment
Share on other sites

> DekiRT

OK! Slazem se da previse faktora sa strane ima utjecaj. Bilo bi bolje da se gume manje trose.

Placas pivu! :p

Moze i boca Balića!

Edited by ZD1400RT
Link to comment
Share on other sites

Evo ja tek sad uspio doc do kompa i mogu rec da me ova utrka iznenadila! Ma ova cijela sezona je super! Mislio sam da ce s DRS-om bit pretjecanja i vracanja pozicija u nedogled, ali ipak nije tako. Konačno da su utrke zanimljive i bez kiše. Webber je danas bio strašno brz i ako je točno da po krugu gubi pola sekunde bez kersa onda je on definitivno pobjednik utrke. Svaka mu čast! Renault danas ništa posebno, a di resta prenadobudan. Heidfeld valjda svaku drugu trku sfušari. Jedva cekam tursku jer to ce bit jos vise sansi za pretjecanje i zanima me dal je redbull i dalje onoliko dominantan u onim kombinacijama zavoja.

@dekiRT: Gledaj indy car ako želiš da talenat ima izražaja jer tamo su svi bolidi identicni usput to vozi i danica patrick pa bi bilo zanimljivo pogledat. :zubo:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.