Jump to content

R4


Kostur_OS

Recommended Posts

članak sam pročitao u dahu!

Svidilo mi se što je pisan iz jednog osobnog iskustva i doživljaja tog auta, a nisu naštrebane suhoparne informacije sa web-a.

čak mi se čini da ima i nekih krivih podataka u tekstu, ali ništa bitno za članak u globalu.

ide u privatnu arhivu!

Link to comment
Share on other sites

A da ga skeniras pa stavis ovdje ili u zip-u negdje pa da svi imamo u arhivi :dobroje:

Edited by Kostur_OS
Link to comment
Share on other sites

Sunce vam pečeno vaše,nisam imao vremena jučer, ja sam to htjeo objaviti.

A euforija se diže za 27 8, kada obilježavamo R 4.Pripreme su jebački dobre.

Link to comment
Share on other sites

biti će sken, ali ništa prije pnedijka, utorka (moran se posla dočepati)

TeLac: dobih insajderske informacije o pripremama.

Valjda će mi prometalo biti spremno za taj podvig, ako ne stižem pješke :)

Link to comment
Share on other sites

biti će sken, ali ništa prije pnedijka, utorka (moran se posla dočepati)

TeLac: dobih insajderske informacije o pripremama.

Valjda će mi prometalo biti spremno za taj podvig, ako ne stižem pješke :)

30 kreveta za spavanje-đabe. :zubo: Na mjestu zločina.

I ovce i novce.

Link to comment
Share on other sites

moji starci imali dva: TL i GTL. prvom otišla mašina nakon kaj ga je stari ganjao od Osijeka do Zagreba na full gasu cijelim autoputem. drugi napravio skoro 200,000km prije nego li je prodan.

trošio je benzina onda 80-tih k'o moj Clio danas. poneki dijelovi su bili papreno skupi, ali su trajali (zamjenski nisu baš bili lako dobavljivi). prvi kuplung je izdržao 120,000km. spulja isto tako negdje...

čo'eče, kad se sjetim da smo išli do Dubrovnika preko svih onih brda u Bosni s tim limenim čudom od 34KS... zasluženo su ga zvali "mali div"

Link to comment
Share on other sites

biti će, biti će, malo strpljenja

Link to comment
Share on other sites

Kvatra je definitivno jedan od Renaultovih modela koji imaju dušu, a to najviše fali današnjoj autoindustriji, sve je postalo sterilno i kopija konkurencije.

Auto kad izađe iz tvornice treba imati "ono nešto" da bude jedinstven i da privuće pravog zaljubljenika u automobile. Mora ti dati više od same svoje vrijednosti, a to je R 4 zaista pružao svojim vlasnicima.

Sretan rođendan R 4.

Link to comment
Share on other sites

Katra je auto u kojem sam odrastao, ja u crvenoj TL-ki a brat u plavoj GTL-ki.

Nikad necu zaboraviti kad smo iz Srijema isli na more kod bake u Rovinj davne 90-te, brat je bio tako mali da se jedva popeo na policu od bunkera i spavao dobrim dijelom puta.

Veliki :respect: za Četvorku :ruza:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest potrosnja-goriva.net

moj ujak je imao 4-ku i bez problema se je išlo tada na more (Umag, Pag par puta). moj stari je vozio poslovnu 4-ku, za obići bauštele, pak sam kao klinac smio tu i tamo voziti tu raketu po poljskim putevima. lud auto, nema što. ikona jednaka starom miniju i vw bubi!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

moj stari je imao one prve katice s 3 brzine, pa tl-ku i gtl-ku.. :)

stara je na staroj cesti rijeka-zagreb gtl-ku uspjela prevrnut na bok za vrijeme preticanja jer ju je neki džip zgurao s ceste..

r4 je auto u koji je sve živo moglo stat i pun ko brod smo išli na more.. :) jao kad se tih dana sjetim :) da ne ovorim da je na gtl-ki ispred suvozača bila rupa veličine 20x20cm :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Mr.Pirat

R4 je bio moj prvi auto. Krajem 80 ih i dobar dio 90 ih moji su imali R4 kao drugi auto i kad sam položio pošto je mama vozila auto bio j eujedno i moj. Osim šta je bio nepoderiv a prevezo je gajbi i gajbi Tl je prodaj i kupljen GTL. Otišla je mašina na nekih 230000 km ali na žalost mojom krivnjom jer ga nisam baš štedio. Najbolje čega se sječam je to da je puni tank onda bio 100 kn. Trošio je ko zippo upaljač. Danas od starih imam bubu i iskreno razmišljam da si kupim jedan GTL i da ga složim jer mi je auto i danas prekrasan i budi mi prekrasna sječanja. Ubiti Mali Div je Mali Div :hura:

Link to comment
Share on other sites

jel imo tko R4 TL a da je bio graviran 130 km/h?

svi koje sam vidio su bili gravirani 20, 40 ............100, 120,140 km/h

a moj je bio 20,40 ........100, 120,130km/h

Link to comment
Share on other sites

jel imo tko R4 TL a da je bio graviran 130 km/h?

svi koje sam vidio su bili gravirani 20, 40 ............100, 120,140 km/h

a moj je bio 20,40 ........100, 120,130km/h

Imao ja. U knjizici pisalo slijedece: maksimalna brzina od 130 km/h je ujedno i njegova trajna eksploataciona brzina. Ili nesto slicno. Meni to bilo sega pravo. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo jedne zanimljive četvorke koju sam uslikao na Pelješcu.

Zapravo, je li ovo uopće Renault? :zubo:

post-1158-053006200 1332962484_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

koji grozni znak na rešetki zubo.gif

A vidi moga negdje oko 1989 godine:

post-138-040232500 1332964256_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.