Jump to content

R4


Kostur_OS

Recommended Posts

Poanta slike je vise bila moja dugacka kosa koju sam isao u tom trenutku isao osisati nego Renolka, ali ajde :laugh:

post-1275-001867900 1332964907_thumb.jpg

Edited by Kostur_OS
Link to comment
Share on other sites

1976. godina, stari ponsno slikao sina i ljutu pilu :zubo:

post-2505-026731800 1333010274_thumb.jpg

p.s. brzinomjer je bio do 130 km/h

Link to comment
Share on other sites

1976. godina, stari ponsno slikao sina i ljutu pilu :zubo:

post-2505-026731800 1333010274_thumb.jpg

p.s. brzinomjer je bio do 130 km/h

TL model, ravna tabla, duguljasti sat (ko u američkim krstaricama), žmigavci na desnoj strani i nisu se sami vračali nego si ih mora sam vratiti po izlasku iz križanja, unutarnji retrovizor na tabli doli, završetak auspuha kraj zadnjih lijevih vrata.

Taj model mi je i draži od GTL-a

trenutni bolesnik

post-142-003632900 1333015162_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Idete mi na živce s tim krševima.:dance;

Danas dolazim s tim kršem da ti poravnam živce :zubo:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

na što treba obratiti pažnju kod kupnje četvorke ?  mislim na limariju i mehaniku - neki česti problemi, skuplji kvarovi itd.

Link to comment
Share on other sites

Evo vako!

 

Osobno bi se više bazira na limariju nego na mehaniku.

Mehanika je jednostavna i lako popravljiva. Najčešći mehanički problemi se mogu javiti oko paljenja (sviječice, platine) i karburatora koji može biti prljav i raštiman pa onda troši ko kakav sportski auto.

Normalna gradska potrošnja ne bi smijela prelaziti 6 litara na 100km. Otvorena i do litru manje (može i niže ako je paljenje i karburator u savršenom stanju)

 

Definitvno se triba zavuči ispod auta i dobro pregledati šasiju.

Rado oče otići podnica ispod nogu vozača

Pragovi šasije iza prednjeg trokuta (dio između prednjeg blatobrana i prednjih vrata) i na zadnjem kraju gdje se most spaja za pragove.

Također mjesto gdje se spaja zadnji most sa zadnjim  krakovima uzdužni nosači ispod podnice gepeka) voli rado otići.

 

Na karoseriji voli otići spoj zadnjeg blatobrana i karoserije odnosno unutarnji blatobran u gepeku. Dio ispod zadnjeg malog prozora.

 

Ovo su mu bolne točke na koje treba dobro obratiti pažnju. 

Mogu se na autu sve pojaviti, a nemora ni jedna. 
Sve ovisi kako je auto vožen (kojim putevima, zima/ljeto) da li je garažiran i kako je održavana limarija.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

naletih pa da podjelim s vama ljubitelja R-4.... odvojite 20ak minuta :)

Link to comment
Share on other sites

Davno pogledano, ali uvijek je lijepo ponoviti!

 

Hvala Dolac!

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

sljedeci put podjeli s nama ostalim fanaticima :)

ja sasvim slucajno naletio i s gustom pogledao! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Viđam ga redovito!

 

Prije dvi godine je obnovljen ako se nevaram!

Link to comment
Share on other sites

Prije 3 godine! Al meni se cini da straznja svjetla nisu od istog modela kao sto su prednja, ili?

Link to comment
Share on other sites

Zadnja svitla su jako slična na svim modelima...jedino su talijani imali zadnja svitla gdje su bile zamjenjene pozicije žmigavaca i stop svitla i bočnice lampi su bile kromirane.

 

Ako je pravi litostroj onda bi prednji žmigavci tribali biti okrugli i bez pozicija ( kod kasnijih modela pozicija i žmigavac su bili u jednom i pravokutnog oblika)

Link to comment
Share on other sites

Prednji zmigavci su solo, mali onako bez pozicija! A kako je pazljivo obnavljao tu cetvorku vjerujem da je stavio sve original, samo mi se ovo cinilo cudno.. Ugl zakon autek! :)

Link to comment
Share on other sites

Prednji zmigavci su solo, mali onako bez pozicija! A kako je pazljivo obnavljao tu cetvorku vjerujem da je stavio sve original, samo mi se ovo cinilo cudno.. Ugl zakon autek! :)

Mali okrugli!

 

Onda je to uredu!

 

Ovako su izgledala ta drugačija zadnja svitla

 

post-142-0-73633500-1428866329_thumb.jpg

 

post-142-0-61036900-1428866449_thumb.jpg

 

Ostali su imali jednaka....možda kakva sitna razlika u boji plastike ili dezenu na plastici svijetala ali u principu ista 

 

Zanimljiv detalj na ovoj zadnjoj slici je zadnji bočni prozor koji se mogao otvarati na "leptir"

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Znam tipa koji to radi. 

Malo čudno izgleda sa kotačima na sredini, ali njegov gušt. 

Ideja je da bude kao kamp kućica za lutanja. Dva komorna ležaja. 

Zanima me kako će legalizaciju proći. 

Link to comment
Share on other sites

Ne bi li bilo lakše za vučno vozilo da prikolica ima 2 osovine?

Link to comment
Share on other sites

Tip radi ajmo reci modificiranu kapljicu, kampicu i u pravilu su to vrlo lake prikolice i dvije osovine nemaju svrhu. Plus kad ju odkaci ima treci kotac za smjestiti ju.

U pravilu na kapljicama osovina ide iza, al ovo se radi od auta pa nije izvedivo.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi, recimo, ostavio kotače di u orginalu jesu.

 

Ali ovo ima smisla radi raspodjele težine.

 

Prikolica ni u kojem slučaju ne smije biti teža od 750kg, jer ju preko toga R4 nesmije vući.

Dvije osovine nemaju smisla. Samo veća zafrkancija.

Standardne male kampkućice koje R4 vuče  su do nekih 400-450kg težine.

Sve preko toga je neupotrtebljivo u realnom životu na cesti.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.