Jump to content

Megane RS 265 Trophy


dani

Recommended Posts

Te gluposti nakon godinu, dvije o Renault Sport modelima uglavnom govore samo kompleksaši koji kupe RS-a samo zato što nisu imali para za Golfa.

Većina prvih vlasnika premium sportaša poput Megane RS-a ili Trophya ga neće voziti dulje od četiri godine, odnosno izvan trajanja garancije, a garanciju gube ekstremni slučajevi koji bi htjeli u četiri godine zbog subjektivnih dojmova i razno-raznih zvukova u trajanju garancije promijeniti pola auta besplatno, a u slobodno vrijeme ih chipaju, mijenjaju ovjese, javno i s registracijama voze utrke i slične stvari koje knjižica jamstava navodi nešto manjim slovima. Mislim da je RNH probleme napravio cca. trojici vlasnika 197ica koji su od reda sve ovo napravili kako sam napisao (Zrmi je uz to recimo imao i stvarni peh s autom koji je imao sve dječje bolesti 197ice, ali uza sve to ne krije da i danas uživa u RS-u :dobroje: ).

Ukratko, Supersprint će dati 250+ 000 kuna za auto s kojim mu plan sigurno neće biti okretanje 250000 kilometara na cajgeru nego guštanje svaki put kad nije na moru i to na još bolji način i s više zabave nego u R26 kojeg je prodao. To će svakako dobiti i biti zadovoljan izborom, ako što i rikne ne sumnjam u kvalitetu Danijeva servisa i pokrivanje garancije, čak i ako se na Trophyu nađe kakav supersprintov ispuh i slično - ljudi smo ;)

Budući vlasnik, koji tog Trophya za vjerojatno upola manje love kupi za tri, četiri godine će sigurno imati nešto više problema i malo skuplje održavanje i logično je da će na 100,000 kilometara pošteno voženi RS265 biti umorniji od pošteno voženog Meganea 1.6 16v 100 ks - nije isto teži auto ispaliti par stotina puta u tom razdoblju do 100 za 5,5 ili 12 sekundi, kao što nije isto na autocesti voziti 130 i 230. Otići će pokoja brtva, gumica, sinhroni u mjenjaču, letva volana, pola ovjesa... ali hej, tip će voziti skoro unikat od 265ks za 125000 kuna.

Četvrti vlasnik, kad Trophy već bude imao oko 200,000 kilometara će otkriti je li jeftinije raditi generalku ili nabaviti motor iz razbijenog, ista stvar za getribu, ispuh, većinu ovjesa i... voziti će auto koji je nekad imao 265 konja i koji će i dalje, bar po buri, moći nabrati 250 po cajgeru za manje od 10000 eura.

Drugim riječima RS uvijek veseli. Sretni su oni koji mogu uživati u njima dok su novi, ali i oni koji dolaze iza, ako vole paket vrhunskih performansi, ovjesa i kočnica. Samo je vozačima kojima je vozilo tek sredstvo za od točke A do B, a kriterij #1 potrošnja bolji ne-RS Renault od RS-a. Kladim se da bi svi izvan ovog opisa, koji probaju neki obični model i RS izvedenicu potpisali deset puta veći broj posjeta servisu (što uopće ne mora biti slučaj) za ono što Sportovi pružaju, ako imaju financijsku mogućnost to pokriti.

Svaka čast na izboru Supersprint, nadam se da ću moći vidjeti auto na nekom od meetinga :hura:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 259
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxx

    24

  • supersprint

    20

  • dani

    16

  • BALEV

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Potpisujem gore navedeno. Takodjer zelim reci kako neki i nece precisa istim ni 150 000kilometara i da ce im taj sport pruzati uzitke dok god ga imaju. Svoje probleme nisam krio, ali auto ce u mojoj garazi biti jos dosta dugo. RNH je sto se tice odobravanja garancija na mjestu i uvijek su mi izlazili u susret i izlaze, a ja sam solo kriv sto sam izigrao njihovo povjerenje i sebi nakalamio dodatni problem. Kod kupnje ovakvih vozila isplati se dodatno jamstvo te niakakvo prckanje po njemu. I da se nesto dogodi uvijek je tu ta produzena koja zlata vrijedi. A vecina ce takve aute i voziti dok imaju produzeno ili cak i krace. Ja doduse nisam rejserski tip, auto mi zaista sluzi vise za pokazivanje nego sto mu je namjena, ali nekrijem da nekad nestisnem gas i dam si malo gusta. Ova vozila su i dizajnerski privlacna, brza i pruzaju isto toliko veselja i osmjeha koliko i kradu finacijski te ponekima zagorcaju zivot. No kazem i kad ga zagorcaju sve se rijesi tom garancijom, uz uvjet postivanja ugovorao o tome. I naravno brinuti se i za zdravlje tog vozila :zubo:

Link to comment
Share on other sites

Zašto taj auto nebi trajao i prešao dosta kilometara? Dovoljno je paziti da se ne rastura mašina dok se ne ugrije i uvijek imati ulje propisane kvalitete. A kad se ugrije ništa mu neće biti od ganjanja.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Drage kolege,

vidim da je bila burna rasprava oko moje kupovine trophy-a. Nemojte se sekirati ja sam ga kupia svojim zaradjenim novcima, ne savjetujem nikog sto ce kupiti ni kako ce voziti svoj auto, neka svatko radi sto hoce.

Hvala na vasim razmisljanjima.

Trophy dolazi u ZD u ponedjeljak nakon dugih i teskih problema.

:hura:

Link to comment
Share on other sites

Drage kolege,

vidim da je bila burna rasprava oko moje kupovine trophy-a. Nemojte se sekirati ja sam ga kupia svojim zaradjenim novcima, ne savjetujem nikog sto ce kupiti ni kako ce voziti svoj auto, neka svatko radi sto hoce.

Hvala na vasim razmisljanjima.

Trophy dolazi u ZD u ponedjeljak nakon dugih i teskih problema.

:hura:

Čestitke na kupnji! Volio bih da sam na tvom mjestu :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

:??: ćovik ima svoje razloge zašto mu je tako...

Nista lose vise je bila zajebancija, mozda sam trebao dodati :laugh:

A meni svakako ne bi bilo tesko da cepam trophy-a od ponedeljka :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Nista lose vise je bila zajebancija, mozda sam trebao dodati :laugh:

A meni svakako ne bi bilo tesko da cepam trophy-a od ponedeljka :bigl:

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Auto stigao u Zadar :klap: Hvala Daniju na naporima :hail:

Evo dvi slike nadam se da ce Dani baciti koju posli dekonzervacije,prije nego ga odvezem.?

I kroz sporko staklo opako izgleda. :yeah:

post-1173-098539200 1322388424_thumb.jpg

post-1173-052811900 1322388456_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvala,hvala,sutra preuzimanje pa utorak cu ga pocastiti djirom do Splita da vidimo kako radi :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Pa koliko se dugo čeka ovako nešto? Duže od "običnih" modela? :nezna:

Jedva ga je Dani uspia srediti u pocetku sam narucia RS250 pa je dani prije 4miseca sredia trophya pa smo napravili novu narudzbu,neznam moze li se uopce naruciti u hr.

Link to comment
Share on other sites

svaka čast, odličan 55_2.gif

kad bude meet u rijeci doleti da se malo pohvališ :p

Link to comment
Share on other sites

Čestitam Ivo...crni R26 je bio yeben i u apoteka stanju kod tebe...a ovo je vrh...kako ces tek ovog paziti. Bome, za jedan đirić (kao suvozač naravno, da nebi mislia...) bi drage volje potega jedan dan do Zd i platia kaffu...pa se cujemo...ako si od volje.

Link to comment
Share on other sites

Evo i mene malo.

Jako mi je drago da sam sudjelovao u ovoj priči i da je Trophy napokon u Zadru. Drago mi je kao štovatatelju ovakvih i sličnih automobila, drago mi je kao prodavatelju dotičnog a najdraže mi je radi Supersprinta, čovika koji mi je ukazao svoje povjerenje i dao mi da vodim ovu priču od početka do kraja

Htio bih odgovoriti svima onima koji se usude sumnjati u to da li SS zaslužuje ili nezaslužuje ovaj auto! :ljut:

Najprije riječ je o, narodnim riječnikom rečeno, ljudini sa svim onim moralnim kvalitetama koje se mogu sažeti u tako jednostavan pojam. Čovik zna što je auto, zna što kupuje i zna što ima a poznavajući stanje njegovog prethodnog R26 mogu reći da ni Trophy-u neće faliti ni ptičijeg mlijeka. Čovik jede kruh sa sedam kora i svaku kunu pošteno zaradi i ima potpuno pravo priuštiti sebi ovakvu igračku.

Ja mu se ovom prilikom javno ispričavam na kašnjenju u isporuci iako sam pokušavao u svakom trenutku dati 100% sa svoje strane.

Sutra preskačemo zadnju preponu koja se zove isporuka a nakon toga...uživaj, stari, zaslužio si :dobroje:

Edited by dani
Link to comment
Share on other sites

Evo i mene malo.

Jako mi je drago da sam sudjelovao u ovoj priči i da je Trophy napokon u Zadru. Drago mi je kao štovatatelju ovakvih i sličnih automobila, drago mi je kao prodavatelju dotičnog a najdraže mi je radi Supersprinta, čovika koji mi je ukazao svoje povjerenje i dao mi da vodim ovu priču od početka do kraja

Htio bih odgovoriti svima onima koji se usude sumnjati u to da li SS zaslužuje ili nezaslužuje ovaj auto! :ljut:

Najprije riječ je o, narodnim riječnikom rečeno, ljudini sa svim onim moralnim kvalitetama koje se mogu sažeti u tako jednostavan pojam. Čovik zna što je auto, zna što kupuje i zna što ima a poznavajući stanje njegovog prethodnog R26 mogu reći da ni Trophy-u neće faliti ni ptičijeg mlijeka. Čovik jede kruh sa sedam kora i svaku kunu pošteno zaradi i ima potpuno pravo priuštiti sebi ovakvu igračku.

Ja mu se ovom prilikom javno ispričavam na kašnjenju u isporuci iako sam pokušavao u svakom trenutku dati 100% sa svoje strane.

Sutra preskačemo zadnju preponu koja se zove isporuka a nakon toga...uživaj, stari, zaslužio si :dobroje:

bravo meštre :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

čestitke na vozilici ;):dobroje:

danas ne moramo očekivati nikakvi update jer je preuzimanje i da će sigurno provesti cijeli dan u autu :D

Link to comment
Share on other sites

Ja mu se ovom prilikom javno ispričavam na kašnjenju u isporuci iako sam pokušavao u svakom trenutku dati 100% sa svoje strane.

Sutra preskačemo zadnju preponu koja se zove isporuka a nakon toga...uživaj, stari, zaslužio si :dobroje:

Ne znam što se desilo u konkretnoj situaciji, ali koliko čujem trenutno svuda kasne isporuke i probijaju se rokovi zbog stanja na tržištu. Vidim da nije SS jedini ljudina, svaka čast! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što se desilo u konkretnoj situaciji, ali koliko čujem trenutno svuda kasne isporuke i probijaju se rokovi zbog stanja na tržištu. Vidim da nije SS jedini ljudina, svaka čast! :dobroje:

Hvala!!!

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što se desilo u konkretnoj situaciji, ali koliko čujem trenutno svuda kasne isporuke i probijaju se rokovi zbog stanja na tržištu. Vidim da nije SS jedini ljudina, svaka čast! :dobroje:

Navodno zbog katastrofe u Japanu bila obustavljena proizvodnja kompjutera u nekoj Renault fabrici tamo, zbog toga dosta auta kasni svugde :dobroje:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.