Jump to content

Clio turbo


T.H. Performance

Recommended Posts

Postovani

predstavljam Clio turbo, najjaci i najbrzi cliac i Renault opcenito, sa nasih prostora, a i sire.

Velika vecina pozna taj autic, jos dok je bio u N/A verziji, sa 220ks. Filmici se nalaze na nasoj web stranici pod Media.

Nakon 2 ili 3 godine, vlasnik je odlucio juriti malo jace. Nakon dosta mozganja napraviti kompresor ili turbo, ipak je odluceno da se napravi turbo verzija, do 300ks. Kako smo ipak i mi sudjelovali u savjetovanju i nabavci dijelova, malo smo se zaigrali i slozili auto sa 450ks, umjesto zadanih 300. Naravno, jedino nam je ogranicenje standardna getriba od renaulta, koja je nazalost obicno smece, te je za sada snaga ogranicena na 300-320ks. Na vrlo malom tlaku turbine, koja jos niti ne radi na efikasnom tlaku.

Dakle, u poznatoj radionici za Renault vozila, BBTT, motor je otvoren, te su zamjenjeni klipovi, Wiseco, sa visoke na nizu kompresiju, radi turbine.

Dodan je intercooler, a sve su to ugradili braca HiD, (svi dobro znate na koga se to odnosi). Besprijekorna ugradnja motora i turbine je zavrsena, te je automobil odslepan u Milletech, gdje je napravljen piping, od intercoolera, downpipea, usisnog plenuma, filtera.

Ostavljeni su ITB, koji su i bili na automobilu. Sve je napravljeno besprijekorno, te je automobil vracen BBTT-u i theBraci.

Nakon zavrsnih radova, postavljanja pumpe za gorive i injektora, motor je upaljen i lagano su se ispeglale sve djecje bolesti, no naravno, nije bilo smrcanja u curenja :D

Vipec V88 i dalje se brine da sve to ostane na mjestu i da radi kako treba.

Turbina je BorgWarner EFR serije (Engineered For Racing). Kovani kompresorski kotacic protoka 450ks, te Titan-Al turbinski kotacic, gotovo bez tezine. Cetverostruki keramcki kuglicni lezajevi, ugradjen blow off, wastegate i boost controler na turbini.

Full boost na 3100RPM! Auto ide poput dizela :D

Auto je trenutacno mapiran na 0.9bara boosta. Koliko je to jako?

Recimo da M3 420ks sa kompletnim Akrapovic sustavom i bez bokade, ili M5 507ks, te Audi R8 420ks, nemaju bas NIKAKVE sanse protiv Cliaca.

Naravno da je tu zasluzna i manja tezina renaulta, ali 4cil vs V8 ili V10, sa duplo ili malo vise kubika....

Evo par slicica clia, ciji se vanjski izgled nije promjenio, ali srce itekako je :D

etgkz4.jpg

w7j7ur.jpg

3bvcw.jpg

2cpoxau.jpg

34h6lc2.jpg

14o0pjm.jpg

2q0r9td.jpg

8yyibq.jpg

iqk75z.jpg

Turbinica, ova u sredini :D

2vvt6b9.jpg

Eto toliko za sada :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T.H. Performance

    13

  • frenchkey

    4

  • Rain

    3

  • BALEV

    3

ispricavam se ako je ovaj thread na krivom mjestu, pa neka ga admini prebace kamo treba.

Link to comment
Share on other sites

Stari, kad na 2800 krene boost, pa na 3100 LUPI (a samo 0.65bara u prve dve, pa tek iznad 4500 na 0.9)....

AUto lovi gas bolesno. Mislim da su se svi upleteni u slaganje, a ponajvise BBTi :D i vlasnik, itekako iznenadili pozitivnim rezultatom.

A i nama je drago :D

Znas da volimo pravi posao i prave rezultate.

Link to comment
Share on other sites

Sve pohvale na savršenom poslu... :hail:

Samo jedno pitanje - da li će auto biti u voznom stanju za mjesec dana ?

Link to comment
Share on other sites

majko mila... hebeno!!

nego, nemrem nac na stranici filmice, a na YT kanalu nema nis o cliu :)

Link to comment
Share on other sites

Svaka cast...tebi Hic, braći B...i Josipu na kraju krajeva sto se uopce odlucio na ovako nesto. I da, ako ste vec znali da necete moci iznad 300-320 ks zbog getribe, mogli ste malo manji turbo staviti...bio bi tlak neznatno veci, spool raniji a opet do cca 350 ks bi bilo prostora.

Link to comment
Share on other sites

Ne postoji drugi turbo koji ce dati TE KONJE TOLIKO NISKO. Ne postoji.

Navedi nam JEDAN turbo koji krece na 2800, ima FULL na 3100, a moze dati 350 ( da ne spominjem 450 uopce).

Odmah te zaposlim na placu.

Link to comment
Share on other sites

Radilica i lezajevi su ORIGINAL serijski. Kao i ventili.

Zasto bi trebali vanserijski uopce?

Link to comment
Share on other sites

Filmica sa turbom jos nema, samo onih kad je bio NA. Turbo tek treba snimiti. Ja imam jedan ali slabo se vidi. Dovoljno je da pisa po M3, M5, R8 i svim ostAlim kraticama na kvadrat :)

Link to comment
Share on other sites

Svaka čast stvarno niste normalni!

Dal je auto upotrebljiv svakodnevno, znaci dal mogu ujutro otic u najdraži pekaru po kifle i popodne s malom na cugu i u shoping? Znam da će se koristit u druge svrhe, čisto informativno ili sam u krivu?

Kakvo je održavanje tog auta?

S čim se zaustavlja to čudo, kaj kontrolira tih 300 ks?

Koja su predvidanja ili tocni brojevi na 402?

Još jednom svaka čast svima ukljucenim u ovo!!!

Link to comment
Share on other sites

2tomo28: mozes ak mislis sjedit u fiksnim sjedalima vezan H pojasevima.

Kakvo odrzavanje auta? Ovo je vikend auto..uvijek bio i bit ce..vjerujem da nema tocnih brojeva za 402 i sl.

Prakticnost ovom autu nije namjena.

Siguran sam da je sve vrhunski odrađeno, a nije sve samo nabacano na hrpu pa dok drzi. Kompletan auto sadrzi vrhunske komponente.

Znamo tko je radio, a znamo i kako rade!!

Ja sam prvi mislio da ce mu turbo biti "prevelik" ali to je bilo moje laicko i nestrucno misljenje sto dokazuje rezultat ovog posla.

Josip se htio igrat s "velikim deckima" pa evo sad to i radi.. igra se :bigl:

BRAVO još jednom!!!

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Nisam nis rekao, ja bi dao da mi rezu kitu na 10 djelova po 20 cm da je ovaj auto savršeno slozen! Alako se može vozit svaki dan bez problema moje divljenje je još veće, dal će se vozit svaki dan ili samo vikendom me ustvari uopće ne zanima!!!

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.