Jump to content

Clio turbo


T.H. Performance

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T.H. Performance

    13

  • frenchkey

    4

  • Rain

    3

  • BALEV

    3

Auto se bolje vozi svaki dan nego serijski, barem sto se motora tice. Ovjes je tvrdji kao sto se i ocekuje, pa nece valjda na serijskim amortizerima jurit sa 300+ks?

Autic je bombon, kako god okrenes, savrsen primjer auta za:

Svaki dan na posao

Vikendom na izlet

Vikendom na grobnik

Vikendom na 402

Nije napravljen za 402, vec za sve. Brzi i pouzdani auto.

Link to comment
Share on other sites

Još prijenos riješit pa nafrljit tlak i valjda onda gazdi bude dovoljno brz :D

Samo to su već igre, baš me zanima kak bu se to riješilo. Možda škoda motorsport malo potpomogne RST sa pokojom komponentom :laugh:

Kako god da bude meni je drago da nešto takvoga postoji kod nas da ne slinim nad UK projektima već da i mi konja za utrku imamo - i to kakvog!

Mile je radio ispušnu granu ili ?

Jel se stao sa tipom?

Inače HR dream team što se tiče slaganja auta a i ne znam boljeg čovjeka za vlasnika :hura: :hura: :hura:

Link to comment
Share on other sites

Sve mi se sviđa osim izjave da je getriba smeće. Zašto bi getriba motora od 200 ks morala izdržati 400 ks? Ne vidim razloga da bi netko projektirao getribu da može negdje nekome izdržati toliki momen,t ako slučajno zatreba.

Getriba točno odgovara originalnoj namjeni, inače bi bilo previše troškova ni za što.

Na tunerima je da pojačaju i sve ostalo osim samog motora, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Ta getriba se "muči" i sa standardnim momentom/snagom...nije prvi put da se ljudi žale na taj mjenjač. Uostalom, svi mehanički sklopovi bi trebali biti konstruirani s odredjenim "rezervama" sto kod te getribe nije slucaj.

Link to comment
Share on other sites

Ta getriba se "muči" i sa standardnim momentom/snagom...nije prvi put da se ljudi žale na taj mjenjač. Uostalom, svi mehanički sklopovi bi trebali biti konstruirani s odredjenim "rezervama" sto kod te getribe nije slucaj.

prije da se vlasnici clia muce sa getribom nego ona sa snagom

do 250ks drzi normalno, sto je oko 30% vise nego za sto je projektirana i to je sasvim OK

a inace, na clia pase mjenjac i megane-a sport koji bi mogao biti dobar izbor za upgrade

Link to comment
Share on other sites

prije da se vlasnici clia muce sa getribom nego ona sa snagom

do 250ks drzi normalno, sto je oko 30% vise nego za sto je projektirana i to je sasvim OK

a inace, na clia pase mjenjac i megane-a sport koji bi mogao biti dobar izbor za upgrade

bez flexanja teško

Link to comment
Share on other sites

^^

preinake treba raditi, mislim da se mora raditi nosac, a i megane je na sajle, dok je clio na poluge, ali se moze :D

vidio sam to prije par godina na cliosport netu

Link to comment
Share on other sites

Serijski mjenjac se raspadne i na serijskom motoru.

Nije problem unutrasnjosti, vec se raspadne kuciste.

Sljedece je vjerujem Quaife LSD, pa cemo malo dignuti tlak, barem na 1.1bar, s obzirom da je to granicni tlak na kojem ova turbina pocinje raditi u svom efikasnom podrucju kako spada. A to znaci zdracih 350ks.

Netko je pitao za granu? Grana je lijevana, za T25 turbine. Savrseno pase, nije za prevelike snage zbog dizajna, ali za 350€ je savrsena za 350ks (i koji vise, kratkotrajno).

Mille je radio auspuh, usis, usisni plenum. I sada ce jos utisati auspuh, da ne beči bez veze. Auto mora biti totalni sleeper, koji se od std clia razlikuje samo po fegama/gumama.

Zato su i odabrane te komponente koje su u autu, da se moze voziti non stop i da je odrzavanje svedeno na zamjenu ulja i provjeru vode (tako da se mirno vozis).

Edited by T.H. Performance
Link to comment
Share on other sites

Ajde napravite kakav filmić, ono da navučete kakvog M3, AMG, i slično na mamac :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Ajde napravite kakav filmić, ono da navučete kakvog M3, AMG, i slično na mamac :bigl:

decki su se vec utrkivali, i svi navedeni auti su izgubili, do cliove 5te na 7500. Dalje ni nemre.

Znaci, rezultat je potvrdjen, a prvi je pao Urosev 530d (biturbo 320ks, 700+Nm). Tako da nema zime, Clio je kako treba.

Link to comment
Share on other sites

Sve pohvale za uložen trud i da je ovakvi projekata više svi bi bili veseliji.

Dali će clio na sr 402?

Još jednom :respect:

Link to comment
Share on other sites

Al je zato getriba od putra. :laugh:

Kolko je sad na volanu izražen torque steer? Jel Quaife LSD neophodan zbog toga ili radi iskorištavanja punog potencijala motora?

Link to comment
Share on other sites

Lsd je potreban radi gripa, jer sada na gas jednostavno okrene kotac sa manje gripa u dim.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.