Jump to content

Grijanje clio


zracki5

Recommended Posts

Najveci minus koji sam iskusio je bio -18*c, prosle ili pretprosle godine, ne sjecam se vise, tako da sumnjam si dozivio nesto sto ja nisam. Ali dobro, necemo vise o tome, svak nek radi kak ga volja.

sumnjaj i dalje....kad ti najniža temperatura na kojoj si bio bude i preko - 25 onda se javi i pokušavaj zagrijati auto na svoj način,pa ćeš mi reči kako ti je bilo

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    37

  • dolac

    12

  • dado_sk

    12

  • zracki5

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dosta natezanja sad o tome kako zagrijati auto na -xx temperaturama. Znas kako? Nikako na tim temperaturama. Imas opciju da krenes i upalis grijanje jer se odmah mora kretat ili ces ga upalit i cekat da se zagrije. Kako god bilo bit ce ti hladno.

Ima netko pretpostavku kako tu kazaljku vode rijesit?

Link to comment
Share on other sites

+20°C Na Havajima uzimaju drugi pokrivač.

+18°C Dalmatinci, Talijani i Grci uključuju grijanje.

+15°C Dalmatinci panično kupuju drugu jaknu od perja s kapuljačom.

+10°C Dio životinja priprema se za zimski san.

+5°C Dalmatinci masovno odlaze na bolovanje.

0°C Talijanski automobili ne mogu upaliti.

-1°C Dah se jasno vidi, a Rusi jedu sladoled i piju hladnu pivu.

-5°C Pas vam se uvaljuje u krevet.

-10°C Francuski automobili ne mogu upaliti.

-12°C Političari počinju pričati o beskućnicima.

-15°C Američki automobili ne mogu upaliti.

-20°C Dah se može ne samo vidjeti već i čuti.

-25°C Japanski automobili ne mogu upaliti.

-28°C Vašeg psa ne možete ni batinama istjerati iz kreveta.

-29°C Njemački automobili ne mogu upaliti.

-30°C Rusi zakopčavaju gornje gumbe na košuljama.

-35°C Ni jedan normalni automobil ne može upaliti.

-40°C Ruski automobil ne može upaliti.

-50°C Mnogi stanovnici Helsinkija umiru od hladnoće.

-60°C U Moskvi zakopčavaju kapute, navlače šubare i rukavice.

-80°C Čak i odvjetnici zavlače ruke u vlastite džepove.

-100°C Oceani su pokriveni višemetarskim ledom te izumire posljednja flora i fauna na zemlji.

-120°C Alkohol se smrzava, a Rusi padaju u tešku depresiju.

-273,15°C Takozvana "apsolutna nula" prekida kretanje elementarnihčestica u svakoj materiji. Sa smrznutim suzama na licu, zadnjipreživjeli Rus posljednjom snagom liže okamenjeni grumen votke.

Sudeci po ovome, na - 25°C tvoj Clio spava zimski san :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

^^

ne znam di si to iskopao, totalni ot..

uglavnom, očito kolegi zracki5 nešto nije u redu s motorom kad se ne može zagrijat ni nakon dulje vožnje.. meni je 1.9dci motor vani na -23 "prespavao" cijelu noć zatrpan do praga u snijegu.. upalio je ko beba (malo duže su grijači grijali) i normalno se zagijrao na radnu temp. (išao sam iz Slovačke za Zagreb) tako da je po meni neki problem do motora. kolega kaže da je termostat promjenjen, al al ja ti savjetujem, ako imaš vremena, izvadi ga, stavi doma u lonac pun vode i čekaj.. ako imaš termometar vidjet ćeš na kojoj temperaturi ga otvara.. drugo stvarno ne znam jer se ni ne razumijem toliko detaljno kaj bi moglo utjecat na slabo grijanje motora.. :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Da li se onda u tim situacijama brze greje ulje u motoru od rashladne tecnosti? :nezna:

sve ti je to isto, samo ovisi gdje se točno nalazi senzor za temperaturu..

stavi doma u lončić 3dl vode i 3dl ulja pa stavi grijat.. jednako se temp diže.. bilo je rijeći o tome već i ne bih htio da odemo skroz u off topic..... :roll:

Link to comment
Share on other sites

2dolac konkretno auto mi je radio u koloni i zagrijao se na ranu temperaturu. kako onda objasnjavas da voznjom na otvorenoj cesti ta ista kazaljka dosta padne??ocito da ga hladan zrak pere i to bas jako...neznam sto da napravim da to rijesim ili tako mora bit?

Link to comment
Share on other sites

kažem da ne znam.. meni se to ni na cliu koji ima preko 200tkm ne događa.. :nezna:

danas mi je stajao pred garažom nakon posla otprilike sat vremena, ugl nije se ohladio skroz kad sam opet sjeo u njega, na brdu sam pa se spuštam do grada i padne mu temp za jednu točkicu (clio 2 ph 1) ali nakon toga se popne na radnu temp. i više uopće ne pada.. vani je bilo -4....

očito je sustav hlađenja na tvom sportu takav da dozvoljava veliku količinu svježek zraka pa ga na niskim temp. previše hladi.. jer u ipak sportu pretpostavljam po ljetnim vrućim jesecima treba zraka kad ga se stišće....

stvarno ne znam....

Link to comment
Share on other sites

kak se svi cudite tom hladjenju i grijanju... ko picek glisti... zracki, napravi si garazu heba te led... dizelasi se sporo griju i amen... taj mali dci pogotovo... dok je zima, jako zima, griju se jos sporije... meni se nafta smrzavala na minus 21, u voznji! jedva dosel do cilja jer sam bil na rezervi, a te male kolicine su putovale valjda u kristalima... i da, normalno je ak se auto vozi 80kmh na minus 10, na niti 2k u petoj/sestoj, da bude se ohladil, pa ce kazaljka pokazat nizu temperaturu, kaj je tu cudno? :nezna:, logika ziva... isto s**nje s grijanjem, ak odvodis toplinu (ukljucis grijanje), auto ce se sporije grijat jer dio topline se odma odvodi umjesto da ostaje. eto, sve smo zakljucili... :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Moj se isto nešto sporije grije. Brijem da je to renolčekima po defaultu.

S tim da ja nisam primjetil baš nikakvu razliku s grijanjem isključenim/uključenim. Uvijek mi počne grijat (znači puhat toplo) kod king krosa, 100m sim-tam, ovisi dal stojim ukoloni i tak...(krećem iz gajnica) :nezna:

Dok micubiši od starog kod tog king krosa već tolko hica da maltene moram smanjit grijanje... :roll:

Čak i kad je skroz topli clio grije puno slabije od miceka... :tup::ljut:

U početku sam brijao da bi trebalo mali kiler/termostat/100 drugih čuda promijenit, al kak vidim da dost ljudi veli da im slabo/sporo grije, zaključil sam da je to do renolčeka :plazi:

Link to comment
Share on other sites

stari modeli renaulta imaju ventil koji odvaja cirkulaciju vode između maloga hladnjaka za grijanje i motora.mislin da svi novi modeli nemaju taj ventil(iman megana 1.6e 97god.i on ga nema)nego se koristi klapna na ventilacijskom otvoru (u kojem je mali hladnjak) koja regulira protok količine toploga zraka prema kabini.

znam da mercedes ugrađuje različite termostate u svoja vozila,ovisno o tome za koja tržišta se isporučuju.nije ista stvar voziti auto u španjolskoj i finskoj,a i nije neka udaljenost ali su ipak velike razlike u temperaturama,pogotovo zimi.

mislin da triba krenit od termostata,pa protočnosti malog hladnjaka(to je bija moj problem pa san u ulazno crijevo spojia mlaz vode od 10-tak bara,a izlaz oslobodija da se ispire)pa filtera zraka za kabinu.

Link to comment
Share on other sites

kak se svi cudite tom hladjenju i grijanju... ko picek glisti... zracki, napravi si garazu heba te led... dizelasi se sporo griju i amen... taj mali dci pogotovo... dok je zima, jako zima, griju se jos sporije... meni se nafta smrzavala na minus 21, u voznji! jedva dosel do cilja jer sam bil na rezervi, a te male kolicine su putovale valjda u kristalima... i da, normalno je ak se auto vozi 80kmh na minus 10, na niti 2k u petoj/sestoj, da bude se ohladil, pa ce kazaljka pokazat nizu temperaturu, kaj je tu cudno? :nezna:, logika ziva... isto s**nje s grijanjem, ak odvodis toplinu (ukljucis grijanje), auto ce se sporije grijat jer dio topline se odma odvodi umjesto da ostaje. eto, sve smo zakljucili... :bigl:

imam garažu,problem je smrzavanje stakala u vožnji.... :tup:,i s paljenjem i smrzavanjem nafte nemam nikakvih problema jer mjenjam filter redovito svake druge godine što je i logično s obzirom na kvalitetu goriva koje nam prodaju....doduše točim samo na ini i nikad nisam imao problema...jednom na europetrolu i počeo je kašljati

i evo problem je riješen pošto sam se potrudio "utopliti" kiler

Link to comment
Share on other sites

Dakle ja sam u nedoumici sada...ocito se nitko nejavlja tko ima clia 197 ili 200 u vezi ovog pokazivaca temperature vode na instrument tabli. Dakle on u pravilu treba biti na sredini tj. na 2 crtici ili trecoj ako gledamo da je prvu crtica kad je auto ugasen. Po ovim temperaturam mi se ona nepodize ni do prve pogotovo kad ga vozim. Gotovo ju je nemoguce natjerat da se podize osim ako stanem i ostavim auto u leru. U voznji kazaljka pada. Uvijek mi je tako u zimi...obilaznica i otvorena i nema sanse da se temperatura podigne. Grijanje radi super ali ona se nepodize. Osim u leru. I to ako se i zagrije i ja ga odem provozat na otvoreno ona opet pada. U cemu je problem i jel to tako treba biti?

Link to comment
Share on other sites

meni je uvijek bila na malo nize od trece crtice. stajala ili vozila, kad se ugrije tako je stajala.

Link to comment
Share on other sites

sad sam se cuo s jos par osoba ukljucujuci i bracu i odmah mi je rekao da je to termostat po ovome sto sam mu rekao na telefon i sto sam tu napisao. pa jer to moguce? :(

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Da je termostat jesi li siguran da bi imao grijanje? kako ti se ponasao kad je bio nov? moj megane kad digne temp na pola odnosno kad se zagrije konstantno ju drzi. bio ka na autocesti na plus 40 ili na -18 isto mi dodje kao i u gradskoj guzvi. uvijek isto drzi na pola. poruka ze decke koje muci grijanje: ugradite webasto s timerom i i uvijek imas topal auto. imao frend na golfu 3. Fantasticna stvar.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Ma kod mene auto grije i to nije problem...za cca 15 minuta je vruce na 22 stupnja, ali kazaljka mi nepokazuje nikad gdje bi trebala. Kad je bio nov kupljen je u zimu i sve je bilo ok

Link to comment
Share on other sites

Nije...citao sam i uostalim topicima na upis u trazilicu "termostat" i isti su simptomi. Probat cu danas snimit video ako uspijem i stignem

Link to comment
Share on other sites

Ma,vjerovatno je termostat ostao otvoren. grijanje mozda imas preko elektricnog grijaca koji imaju neke automatske klime. Temperatura bi morala biti jedaka odnosno konstantna kao kod mene kako sam ti opisao. ne bi smjela pasti nikako. pa kako bi to kod tebe tek izgledalo da si na autocesti i da vozis 150 na temperaturi -18? nije to.stojadin ili alfa 33 pa da stavljas karton na masku naprijed.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

^^

Uglavnom nešto ti nije ok. Meni je u svako godišnje doba temp. isto rasla. Zima ili ljeto uvijek na sredini. E govorimo o ekstremnim vožnjama nego o normali. Sve u svemu ovo što ti opisuješ govori da nije sve ok.

Edited by BALEV
Link to comment
Share on other sites

Balev frende znam da nesto nevalja...i znam da nije tako bilo. Probat cu bas uploadat. Kad sam snimao temp je bila u plusu 2 stupnja. Inace kad je u minusu to je uzas. ali nastojat cu to nekako postavit. Kad je fajl velik...

Link to comment
Share on other sites

Provozaj se 20ak minuta, za to vrijeme bi se voda trebala zagrijat na radnu temperaturu, probaj onda gdje ti lupa u blokadu? Ako je ispod 7000okr/min onda ti je definitivno do termostata jer je blokada niža ako je voda ispod 75°C. To je mene pitao Hrvoje kad sam radio veliki servis da provjeri jel treba mijenjat termostat.

Link to comment
Share on other sites

Blokada mi nije nikad bila niza od 7500 kad se vozim nekih cca 20 tak minuta ali na ovom filmu sto ga sad uploadam nisam to bas provjeravao ali se vidi kako kazaljka seta...

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.