Jump to content

Grijanje clio


zracki5

Recommended Posts

Pa vidis kod mene ta kazaljka nepokazuje kako treba. Ocito je termostat ili neki senzor za koji je ona vezana. No prije je do termostata. Znam da to nije bilo tako. Kazem ja ga po njoj zagrijat nemogu ni do Zagreba Podravskom magistralom...a unutra pakao

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Zrmi RS

    37

  • dolac

    12

  • dado_sk

    12

  • zracki5

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Uh,ovo je kvar nekakav. ili termostat ili ti ovaj pokazivac ne radi kako treba. ako ti pali ventilator kad se motor zagrije a ovaj pokazivac pokazuje prvu crtt onda je on neispravan a termostat i termoprekidac ispravni. ako ti ventilator pali i ovaj pokazivac u tom trenutku pokazuje vise od pola onda bi on zdravo logicki trebao biti ispravan a termostat neispravan jer vani je hladno i ako je ostao otvoren voda mu cirkulira kroz cijeli sistem i hladan zrak ga hladi u hladnjaku skroz. to nikako nije zdravo za motor. velis da grijanje dobro radi? Onda ako nemas elektricni grijac kabine sve je ispravno osim ovog mjeraca jer nebi imao dobro grijanje s ovom temp.vode. kao sto sam prije pisao,ako mozes do cijevi ulaza i izlaza vode u i iz hladnjaka za par min ces vidjeti jel je termostat. ujutro na hladno kresni i drzi ruke na obe cijevi. ako se gornja i donja istovremeno isto griju termostat je pokvaren. ako ne onda je do ovog pokazivaca jer si vec rekao da se ventilator pali. znaci termoprekidac radi.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo redom dado. Dakle kad mi upali ventilator onda je kazaljka na sredini tj, tamo se zadrzava dosta dugo da se ventialtor normalno i upali. Tipa auto radi dosta dugo u garazi. Dakle tu je pokazivac ispravan tj. ta kazaljka. Grijanje radi jebeno dobro. Usput tabla je promjenjena u garanciji u prvoj godini. Kakav grijac kabine imam to zaista neznam ali znam da se ista grije super. A u voznji mi taj pokazivac sere. Kad stanem i stojim dosta dugo onda se pokazivac dize i kad dodje do pola nakon nekog vremena upali normalno vent.

Link to comment
Share on other sites

Ajmo redom dado. Dakle kad mi upali ventilator onda je kazaljka na sredini tj, tamo se zadrzava dosta dugo da se ventialtor normalno i upali. Tipa auto radi dosta dugo u garazi. Dakle tu je pokazivac ispravan tj. ta kazaljka. Grijanje radi jebeno dobro. Usput tabla je promjenjena u garanciji u prvoj godini. Kakav grijac kabine imam to zaista neznam ali znam da se ista grije super. A u voznji mi taj pokazivac sere. Kad stanem i stojim dosta dugo onda se pokazivac dize i kad dodje do pola nakon nekog vremena upali normalno vent.

Termostat promijeni i uzivaj. Ostao je otvoren, pa cim krenes da vozis hladi zrak u hladnjaku, i ne moze da digne temperaturu jer konstantno hladna voda dolazi u motor. U garazi se motor zagrije a nema strujanja zraka da ohladi hladnjak vode i otud razlika. Vjerovatno ti auto i vise trosi, jer ako senzor temp. vode daje stalno nizi signal imas bogatiju smjesu. Trosak od nekih 30-tak €, plus zamijena. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Trosi dosta da...oko 12,5 do 13 zimi. Daj boze da je to...no prvu havariju ce me tesko itko uvjerit da je bila zbog toga... :frown:

Link to comment
Share on other sites

Trosi dosta da...oko 12,5 do 13 zimi. Daj boze da je to...no prvu havariju ce me tesko itko uvjerit da je bila zbog toga... :frown:

Nisam upoznat sa havarijom i do cega je bilo, ali ako motor dugo radi pod bogatom smjesom, dolazi do ispiranja cilindara i pojacanog trosenja dijelova, kao i brze deterioracije ulja. :nezna:

Zamjena termostata je minimalan trosak u odnosu na probleme koje stvara u radu motora (trzanje, manja snaga, itd.).

Link to comment
Share on other sites

Termostat promijeni i uzivaj. Ostao je otvoren, pa cim krenes da vozis hladi zrak u hladnjaku, i ne moze da digne temperaturu jer konstantno hladna voda dolazi u motor. U garazi se motor zagrije a nema strujanja zraka da ohladi hladnjak vode i otud razlika. Vjerovatno ti auto i vise trosi, jer ako senzor temp. vode daje stalno nizi signal imas bogatiju smjesu. Trosak od nekih 30-tak €, plus zamijena. :cool:

Ovo mi je nesto najsmislenije napisano. Bas tako se i dogadja... :hura:

Link to comment
Share on other sites

Nisam upoznat sa havarijom i do cega je bilo, ali ako motor dugo radi pod bogatom smjesom, dolazi do ispiranja cilindara i pojacanog trosenja dijelova, kao i brze deterioracije ulja. :nezna:

Zamjena termostata je minimalan trosak u odnosu na probleme koje stvara u radu motora (trzanje, manja snaga, itd.).

Hm. Pa ti citas moje misli i probleme. Trza na hladno par minuta tj. nemogu kretati jer mi proguta gas ali to smo pripisali onom kanguringu sto je kod njih boljka. Na 200 pred blokadu mi se razleto blok i probio naprijed i nazad rupu. Drugi cilindar osao u klinac. Chipanje je nevodno uzrok...

Pad snage nisam primjetio. Auto ide predobro

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je termostat jer dok stojis temp raste. velim hladno je i kad vozis hladan zrak ti puse po hladnjaku po kojem cirkulira voda cijelo vrijeme i zato se ne grije. dok je motor hladan termostat je zatvoren te voda samo u motoru cirkulira. da se brze zagrije. onaj test s cijevima napravi i odmah ces znati. ako su na hladno jednako tople znaci da voda cirkulira odmah kroz njega a to ne smije. mislim svakako da je termostat otisao. po ovome sto vidim. Indikator temperature ne vjerujem da je otisao. on daje informaciju pokazivacu na tabli. nalazi se u glavi kod vecine auta. ovak laicki ne gine ti 300-500 kn popravka. ma to svakako popravljaj. ja imam u corsi elekricni grijac koji pomaze da se kabina lakse ugrije ali on sam ne moze ugrijati kabinu dok se voda u sistemu ne ugrije. ti imas dobro grijanje,termoprekidac pali ventilator i mislim da je samo termostat u kvaru. ma,ni ovlasteni tu nebi trebao puno kostati. svakao popravljaj i javi.

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi je nesto najsmislenije napisano. Bas tako se i dogadja... :hura:

Hmm..ja sam ovo pisao cijelo vrijeme. mozda malo preopsirno ali u biti to je to. :)

Link to comment
Share on other sites

Hmm..ja sam ovo pisao cijelo vrijeme. mozda malo preopsirno ali u biti to je to. :)

Ma htio sam ti poslat pm da ti zahvalim. Ti si mi naravno pomogao ako nista drugo da shvatim to sve. A onda se kolega javio nekako sa jednostavnim objasnjenjem.heheheh. ali hvala svima.daj boze da je to i da mi u servisu nekazu to je normalno.ahahahha

Javit cu se svakako sutra.

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

Na 200 pred blokadu mi se razleto blok i probio naprijed i nazad rupu. Drugi cilindar osao u klinac. Chipanje je nevodno uzrok...

Pad snage nisam primjetio. Auto ide predobro

Chipanje je najcesce uzrok preranom trosenju lezajeva, jer ispira ulje u cilindru i poslije zagadjuje citav motor (pogotovo kod goriva koja imaju veliku kolicinu sumpora). Ispiranje se desava po defaultu jer 99% chunera odvije samo gorivo (kolicinu zraka obicno ne regulisu dovoljno efikasno, pogotovo u donjim rezimima rada motora dok turbo ne ubacuje dovoljno zraka), koje ne izgara u potpunosti, ostatak lagano ispira cilindre, a ulje ode u bananu veoma brzo. I poslije samo mozes ocekivati da strada leteci lezaj ili da zapeknu karike na klipu. Sad se moze nagadjati sta je tacno uzrok bio u tvom slucaju, ali ovo je jedan od sigurnijih nacina kako unistiti motor. :nezna:

Kad zamijenis taj termostat javi da li se poboljsao rad u hladnom rezimu (kangarooing).

Link to comment
Share on other sites

Bio u servisu i nisu ga ni gledali jer kazu nema tu sta gledat. I sad kad sam isao obilaznicom do njih temperatura pada i u mjestu raste tako da im je sve jasno. Termostat se mjenja i ta neka mala brtva. 300,00kn sve zajedno i sutra idem odmah ujutro kod njih to promjenit. Navodno je i preporuka svake 2-3g promjenit to malo govno. Tako barem kazu. Uglavnom hvala svima i nadam se da ce to biti to :)

Link to comment
Share on other sites

Je. cak sam i cijenu pogodio ha ha. neka sretan popravak. samo reci,to je ovlasteni?

Link to comment
Share on other sites

Da meni je to druga zima ili mozda treca heheheh. No ovo je novi motor znaci vozim od kad je zima ova pocela. U ovlastenom servisu je to da. Kod Vidakovica u Slavonskom Brodu bi vjerojatno jos dobio i popust od 20% pa bi to izaslo oko 200-tinjak kuna ali dok ja tamo dodjem, potrosim goriva tako da mi se ne zahebava za to malo.

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

PROBLEM RIJEŠEN KONAČNO :zubo:

Dakle termostat je dao svoje. Pukla je jedna gumica koja se slabije vidi na slici (uzas je kamera na htc sensationu u odnosu na onu u Nokiji N8 :frown:), te je opruga u odnosu na novi dosta oslabila. Slike u prilogu kao i mali video. Rekli su mi da na otvorenom ta kazaljka mora malo setat po zimi jer ga dosta hladi zrak ali to je zaista jako malo. Po gradu je drzi na sredini. Ma cim smo ga upalili ja pogledam i dize kazaljku prakticki odmah. :hura:

E sad malo o financijskoj strani ovoga. Po meni nekorektno naplacen 1H rada za ovo. Kod nas kosta 160,00kn manje zahtjevni rad. Posao je trajao cca 15minuta. Moj kolega je radio, ali ipak on nije na racunima i placanju. No opet sam "kao" dobio 10%. S obzirom da sam i njima ja pomagao mogli su mi nenaplatit ovaj rad ali dobro. Ili barem pola sata. Drugo, servis nema placanje na rate osim ako je racun iznad 1000kn gdje se dobiva i 10% niza cijena. I jos su mi rekli da je kod Vidakovica u Brodu skuplje sve za 10%. Znaci dijelovi i rad. Morao sam kolegu Marka nazvati koji mi je rekao da je to tocno, ali su svi osli gore. I opet kod njega bi me termostat dosao 284,00kn minus mojih 20%, dakle 221,00kn + 1H rada (160,00kn minus 15% dakle 136,00kn), plus jedna mala brtva ( oko 25,00kn s popustom). Znaci sve kod Toce bi bilo cca 382,00kn.

Mene je ovo izaslo 474,00kn i to s nekim popustom. Osobno mislim previse, no opet mi je bilo jeftinije jer bi me put izasao oko 200,00kn. No dobro, nevolim kad mi netko maze oci i o drugima prica neistine. Bitno da sam ovo rijesio. Slike u prilogu! Hvala svima na pomoci. Usput bez skidanja branika i dizalice nema sanse da se dodje do crijeva i da ih se istovremeno dotakne pri paljenju na hladno :tup:

post-1099-066822800 1322646782_thumb.jpgpost-1099-012858400 1322646798_thumb.jpgpost-1099-037355100 1322646812_thumb.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=kyiQX70-GnY

Link to comment
Share on other sites

Da. kako sam i pretpostavio nisi mogao do crijeva nikako. tako je kod mene na 1.4 a kod tebe joj i gore na 2.0. motoru. ovo je sad normalna temperatura. moja uopce ne seta no to je toliko malo odstupanje da sam pomislio da ako moja i seta nebih primjetio. rad je svakako pljačka jer i 15 min je previse za taj rad a dio košta koliko košta.. dio nije ništa specijala kakvi znaju biti tipa u nekim specijalnim kučištima i slicno tako da bi lageros,ako ovo čita, mogao dati podatak koliko to kod njega košta. ne vjerujem da je vise od 90 kn.

Link to comment
Share on other sites

A sto ti blinka ona lampica? :??:

:rotfl::rotfl::rotfl:

Super da si to rijesio, mada mogao si i jeftinije proci, ali nije u tome fazon, bitno da sada radi kako spada. ;)

Link to comment
Share on other sites

meni jos uvijek nije jasno zasto takve banalne stvari radis u ovlastenom, a vec je opce poznato da pljackaju. i sa cijenom dijelova i sa cijenom radnog sata. takav isti termostat je u drugim trgovinama sigurno jeftiniji, evo ako lageros ovo cita moze baciti oko koliko bi kod njega to kostalo.

meni je vedran radio ponudu za servis, ulje, filteri, svjecice i to bi me kostalo 1200kn kod njih, ovako sam platila 570kn s tim sto smo promjenili i antifriz. :frown:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

U dlaku isti termostat kod mene, radi ga francuska firma Calorstat i košta 130 kn minus 10% za gotovinu

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.