Jump to content

Kućište termostata


frenchkey

Recommended Posts

Daklem, obistinile su se prognoze filiplolica, uzrok gubljenja antifriza je pukotina na plastičnom kućištu termostata. Kod Merčepa u Splitu dođe 238 kn, a koliko čujem za Daciu dođe 60 kn. Dali se radi o istom dijelu?

Na donjoj slici vidi se kako lagano suzi na vrhu kućišta. Postoji li varijanta varenja te plastike?

post-138-030970200 1327935186_thumb.gif

Čini mi se još najbolje kupiti to za 9Ł priko ebaya

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-Megane-Thermostat-Housing-/140681640402?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20c14779d2#ht_3205wt_1163

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    23

  • Zaleks

    3

  • TRW

    3

  • Sanjin

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Za prvu ruku možeš probati s dvokomponentnim tekućim metalom, s tim da moraš ispustiti antifriz (ako stalno curi) i skalpelom malo proširiti pukotinu, onak da bude u V i malo ošmirglati okolo

Konkretno sam istu stvar isprobao na čepu bloka motora (onaj u slučaju smrzavanja), pojela ga korozija i namazali smo s tim. Nikad nije pustilo, prešao nakon toga 100k km i na kraju tak prodan.

Iako je možda najbolje zamijeniti dio, pogotovo ako ti paše ovaj za Daciu jer i ovo ljepilo dođe oko 70kn (Loctite), a i opcija s varenjem je sigurno skuplja.

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetu, ali ipak sam naručio preko eBay-a sa gornjeg linka, stvarno nije skupo negdje oko 60 kn. Piše da je novo, neupotrebljavano, pa ako me i zahebe nije neka lova. Naručio i dvije rešetkice ventilacije za Clio II za rođakinju. Ima lik sitnih peezdarija za Renaulte povoljno.

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Eto, tako je i meni puklo, samo sa donje strane. Ja sam za prvu pomoć cijelo kućište stisnuo sa dvije veće plastične vezice :zubo:

Mislim da bi se najlakše moglo "popraviti" tako da se preko pukotine stavi malo tanke gume, recimo zračnice od bicikla i onda sve skupa stegne cijevnom obujmicom. Samo, nije mi se eksperimentiralo pa sam kupio novo...

Link to comment
Share on other sites

možda bi se moglo kod ljudi koji vare plastiku, branike i slično, ali kad sam vidio da me novo dođe 63 kn, naručio sam na eBayu. E sad jedino da to ne bude kakva jeftina loša kopija. Vidjet ćemo 1icon_nixweissA.gif

Link to comment
Share on other sites

Evo stiglo sa eBaya, nije original, radi se u Turskoj, vjerojatno ista tvornica koja je radila i originale za Renault. Usput došle i dvije rešetke ventilacije za Clio.

post-138-059657300 1328614049_thumb.jpg

post-138-033213400 1328614052_thumb.jpg

post-138-031677800 1328614055_thumb.jpg

post-138-041795400 1328614058_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Koliko je na kraju doslo kuciste?

Meni je pustalo na spoju kucista i glave pa sam kupio drugo kuciste(110kn) i termostat(86kn)!

Sad je spoj namazan silikonom pa cemo vidjeti koliko ce drzati!

Link to comment
Share on other sites

63 kn, ali nisam ga još montirao, čekam toplije dane. I ja namjeravam staviti silikon na spoj pa ćemo vidjeti

Link to comment
Share on other sites

Evo stigao topal i sunčan dan pa sam odvojio sat vremena za montažu novog kućišta termostata, a i drugog termostata jer je na izvađenom unutarnji dihtung bio u lošem stanju, što je rezultiralo propuštanjem rashladne tekućine dok je isti trebao biti potpuno zatvoren te se tako motor nešto sporije grijao. Drugi koji sam stavio isto nije novi, već jedan od onih koje mi je poklonio Filiplolic, dihtunzi su mu u dobrom stanju, a na njemu piše 89 C.

Prvo je uslijedilo skidanje usisnog crijeva sa kućišta filtera zraka tako da ne smeta, a zatim skidanje tankog i debelog crijeva sa kućišta termostata. Većinu antifriza sam uspio uhvatiti u plastične posude koje sam poslije isprao vodom i ubacio u perilicu suđa prije nego supruga primjeti

post-138-024769100 1329565646_thumb.jpg

Zatim se odviju tri vijka ključem 10 i odvoji plastično kućište termostata od metalnog dijela. Na slici se vide tragovi dihtunga termostata koji je postao nekako gnjecav i ljepljiv, vjerojatno od starosti...

post-138-038440600 1329565776_thumb.jpg

Na slici je termolstat, vidi se loša i pokidana unutarnja brtva koja je propuštala antifriz kroz sustav i dok je termostat bio zatvoren

post-138-079346700 1329565965_thumb.jpg

Na metalu se vide tragovi dihtunga, koje sam pobrusio finim vodobrusnim papirom, i malo posušio lokvicu iznutra

post-138-001455600 1329566061_thumb.jpg

Ovo nije inače predviđeno kao standardna procedura, ali za svaki slučaj namazao sam rubove plastičnog kućišta sa silikonskim brtvilom otpornim na antifriz i visoke temperature. Pričekao desetak minuta da se stvori lagana korica na silikonu, te u kućište stavio termostat i vratio sve natrag na svoje mjesto

post-138-062066900 1329566278_thumb.jpg

Sve natrag na svom mjestu, ravnomjerno stegnuta tri vijka, vide se tragovi silikona, slijedi nadolijevanje antifriza i odzračivanje sistema za par sati, nakon ručka...

post-138-071289600 1329566440_thumb.jpg

Da, vide se i tragovi ulja ispod poklopca ventila. Dihtung je davno kupljen, čeka se novi trenutak inspiracije za izmjenu :D

Link to comment
Share on other sites

Sve 5 ali ne kuzim zasto nisi stavio novi termostat kad si ga vec morao zamijenit!?

Link to comment
Share on other sites

I nisi napravio final touch i obrisao silikon da ne bode u oci, ocjena -3 zbog razloga kojeg je naveo uvazeni kolega Margax

Inace ja nikad ne pustim da se napravi ta korica neg stavim to nesto na mjesto i lagano vidama priblizim to nesto bazi, pustim 2-3min i onda stisnem koliko treba.

Jesi termostat stavio vodoravno kako je i bio?

Link to comment
Share on other sites

Sve 5 ali ne kuzim zasto nisi stavio novi termostat kad si ga vec morao zamijenit!?

Zašto mijenjati ispravan termostat ako silikonsko brtvilo odrađuje svoje?

I nisi napravio final touch i obrisao silikon da ne bode u oci, ocjena -3 zbog razloga kojeg je naveo uvazeni kolega MargaxInace ja nikad ne pustim da se napravi ta korica neg stavim to nesto na mjesto i lagano vidama priblizim to nesto bazi, pustim 2-3min i onda stisnem koliko treba. Jesi termostat stavio vodoravno kako je i bio?

Uvijek stigne napraviti "final touch" kada se uvjeri da silikon drži ;)

Link to comment
Share on other sites

Termostat sam stavio vodoravno, mada ne znam da mu to išta znači, silikon ću pobrisati sutra. Na uputama od istog je pisalo da se namaže gornja strana i pričeka 10 min da se malo skori. Ma glavno je da ne pušta, temperatura stabilna na pola.

Imam tri termostata što ih je FilipL. mijenjao, ali se ispostavilo da nije do njih tako da su ispravni. Za novi mi traži dućan skoro 100 kn, a ja škrt, šta'š.

Moguće je da je slijedeće expanziona posuda, od istog Engleza bi me došla 16 funti sa prijevozom, dakle nekakvih 140-150 kn. Moram vidjeti koliko se cijena kod nas kreće.

Pitanje: zašto noviji megani nemaju ovakv dvodijelni čep te posude kao kod mene nego obični?

post-138-085634600 1329609073_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tu je i meni curilo al srećom samo gumica (dihtung) je bila otišla i isto malo tog silokona stavio i sve 5!

Ta gumica je dio termostata, a to znači ako je otišla vanjska da je i unutarnja u banani. Ne postoji nikakav drugi dihtung već samo ta gumica termostata. Jesi li ga pregledao prije stavljanja silikona ili si to samo izvana zamazao?

Link to comment
Share on other sites

Zasto si kupova posudu novu???? A sta se tice cepa meni je na kupeu takav isti a dok mi je na scenicu iz jednog komada i mislim da ti nema veze cep, vjerojatno ovaj iz dva dijela pusta vodu na tom spoju uslijed velikog pritiska a ovaj jednodjelni ima neku rupicu kroz koju ta voda izadje...

Usput daj mi reci koliko su te oni ringovi izasli za celer?

Link to comment
Share on other sites

Ta gumica je dio termostata, a to znači ako je otišla vanjska da je i unutarnja u banani. Ne postoji nikakav drugi dihtung već samo ta gumica termostata. Jesi li ga pregledao prije stavljanja silikona ili si to samo izvana zamazao?

E da tak je, to je gumica na termostatu, tu sam zamjenio, ostalo mi se činilo u redu namazao, stavio i drži vodu :)

Kontroliram povremeno i ne fali rashladne u sistemu

Link to comment
Share on other sites

@Sova. nisam još kupio posudum, ali nekako mi se počela izvana guliti, mrviti, pa se bojim da bi mogla uskoro prdnuti

TRW gdje si uopće našao samo gumicu za termostat, zar se to prodaje odvojeno?

Link to comment
Share on other sites

Dao mi lik tamo u travnom ZMD auto djelovi uzeo kučište i tu gumicu pa mi je rekao da vidim koje mi treba, na kuučištu nije bilo pukotina pa sam ga vratio kroz dan dva

Link to comment
Share on other sites

Znači kod Zeca...

E da, on je uvijek imao svakakvih stvari na lageru šta drugi nisu

vidiš, vidiš mogao bih tamo pitati za ovu gumenu prirubnicu između usisnog grla i kućišta filtera zraka. To nema ni u ovlaštenom servisu, jedino skupa sa kućištem BRUTA020.gif

post-138-036838800 1329748365_thumb.jpg

EDIT: zvao, nema badmood.gif

Ima netko skršenu Daciu 1,4 pa da mi proda?1icon_nixweissA.gif

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

vidiš, vidiš mogao bih tamo pitati za ovu gumenu prirubnicu između usisnog grla i kućišta filtera zraka. To nema ni u ovlaštenom servisu, jedino skupa sa kućištem

Ako igdje nađeš, sjeti me se :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ne boj se, objavim odmah na forumu hihi.gif

Sve mi se čini da ću stavit brtvu od cijevi vodokotlića na školjku big.gif

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

da malo oživim temu....

Kako je ovih dana i kod nas zahladilo primjetih da mi auto ne grije kao nekada. Temp motora je kada se ugrije auto kao na slici, što mislim da je crticu, dvije, premalo :ne zna:

post-138-056456600 1354882648_thumb.jpg

Kako sam već mijenjao termostat i kućište (2 termostata mi je dao filiplolic, hvala još jednom) mislio sam da je termostat u banani jer je ovaj drugi koji mi je ostao od Filipa imao oznaku 87*C, a trebao bi biti 89*C. Slijedom te logike mislio sam da je i ovaj ugrađeni 87*C. Kupih u Merčepa novi od 89*C (130 čuna angr.gif ) i zamjenih ga jutros. Tad sam vidio da je i ovaj stari bio od 89 *C bonk.gif.

Malo se provozao, odzračio sistem, čini mi se malo bolje ali još uvijek kazaljka ne prelazi polovinu skale, niti grijanje prži kao nekad.

Vidjeh u dućanu i tekućinu za ispiranje sistema od hrđe i kamenca (20 kn), ali na kraju procedure treba baciti stari antifriz (kojeg sam promijenio ovo ljeto frown.gif), isprati vodom i staviti novi antifriz. Nekako mi se nije dalo bacati u novi trošak. Što mislite dali je to jedina preostala solucija?

Link to comment
Share on other sites

da malo oživim temu....

Kako je ovih dana i kod nas zahladilo primjetih da mi auto ne grije kao nekada. Temp motora je kada se ugrije auto kao na slici, što mislim da je crticu, dvije, premalo :ne zna:

post-138-056456600 1354882648_thumb.jpg

Kako sam već mijenjao termostat i kućište (2 termostata mi je dao filiplolic, hvala još jednom) mislio sam da je termostat u banani jer je ovaj drugi koji mi je ostao od Filipa imao oznaku 87*C, a trebao bi biti 89*C. Slijedom te logike mislio sam da je i ovaj ugrađeni 87*C. Kupih u Merčepa novi od 89*C (130 čuna angr.gif ) i zamjenih ga jutros. Tad sam vidio da je i ovaj stari bio od 89 *C bonk.gif.

Malo se provozao, odzračio sistem, čini mi se malo bolje ali još uvijek kazaljka ne prelazi polovinu skale, niti grijanje prži kao nekad.

Vidjeh u dućanu i tekućinu za ispiranje sistema od hrđe i kamenca (20 kn), ali na kraju procedure treba baciti stari antifriz (kojeg sam promijenio ovo ljeto frown.gif), isprati vodom i staviti novi antifriz. Nekako mi se nije dalo bacati u novi trošak. Što mislite dali je to jedina preostala solucija?

Meni je na starom scenicu 2.0 8v bia u banani senzor rashladne tekučine, možda je do njega, meni je pokaziva da se pregrija, a u prijatelja isto auto nikako poviše polovice

Link to comment
Share on other sites

Di se to nalazi? Jeli on upravlja paljenjem ventilatora ili samo upravlja kazaljkom na satovima?

Btw, nakon malo vožnje po centru Splita gdje ima malo više stani-kreni situacija, kada sam stao na parking kazaljka je bila kao na slici dolje i grijanje je bilo jače. Na bržoj vožnji ipak se vrati jednu crticu natrag.

post-138-009166900 1354892160_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.