Jump to content

Kućište termostata


frenchkey

Recommended Posts

Ja sam imao problem sto se kazaljka nije htjela dici na radno nikad. I kad se i digne cim krene padne, da negovorim kad se vozim otvorenom da je totalno znala pasti. Nakon sto sam termostat promjenio sve je ok. Ali po zimi i u voznji mi je uvijek malo ispod one crtice na kojoj bude kad je ljeto i to su mi odmah rekli u servisu. Znaci kad je hladnije i kad se vozis tako ce biti. Osim ako ga ne ostavis u leru, onda ce doci na radnu temperaturu. Senzor koliko ja znam upravlja paljenjem ventilatora jer se preko njega mjeri temperatura i na taj nacin kad se spojis s klipom vidis kad ce se upaliti vent. Tj. kad bi trebao. Mislim da je sve u redu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • frenchkey

    23

  • Zaleks

    3

  • TRW

    3

  • Sanjin

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

To ti je sasvim normalna temp pošto je hladnije vani, meni je jučer peugeotu 206 1.9d trebalo pola sata lagane vožnje da dođe do 75C koliko je vani bilo hladno

Link to comment
Share on other sites

Frenchkey , meni je gotovo identicna situacija na 1.4 16v.

Motor mi vrlo brzo dodje do nekih 75c, cak 80c (ko kaze da je ona OBD2 dijagnostika useless :cool: ) ali (ako se vozim normalno, dakle ako je vani zima kao zrak a auto se giba stalno) od 80 nadalje nabere relativno sporo, i tu negdje se ustabili di je i tebi.

Isto termostat promjenih prije kolko, 6 mjeseci , novi francuski sam uzeo.

Dijagnostika kaze da je u voznji temp od 85-90 stupnjeva, vise 85, pricam o situacija kad se vozim, kad stojim il isam u rezimu kreni stani, onda zna cak do 91 92 doc, onda se vjerovatno pali vent jer se odmah spusti na 85 86..

Meni cak i grije ko lud, bas jako, ludacki grije, vec na drugoj brzini je tesko boravit u autu.U zavoj kad malo brze udem imam osjecaj da cu izgorit :laugh:

Antifriz ti je novi velis ?

postoji ti onaj filter kabine .. al neznam jel bi kaj moglo bit od tog.

Postoji i ona klapna toplo hladno , ali to da ti je sjeee osjetio bi , nebi uopce grijalo.

Noviji auti imaju takav nacin pokazivanja rashladne tekucine da uopce ne mrda kazaljka, osim kad ono bas jako padne ili poraste temp.Upravo zato sto ovakvi kao mi onda kukamo po servisima , sta je ovo, dal je ovo normalno.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Di se to nalazi? Jeli on upravlja paljenjem ventilatora ili samo upravlja kazaljkom na satovima?

Btw, nakon malo vožnje po centru Splita gdje ima malo više stani-kreni situacija, kada sam stao na parking kazaljka je bila kao na slici dolje i grijanje je bilo jače. Na bržoj vožnji ipak se vrati jednu crticu natrag.

post-138-009166900 1354892160_thumb.jpg

On samo upravlja kazaljkom temp. vode, a nalazi ti se ispod kućišta termostata, zelene je boje.

Može biti da ona ne pokazuje točan podatak, meni je na dijaknostiku pokaza da je normalna temp, a senzor je pokaziva da se pregrija. Novi dođe oko 180-210 kn ( zamjenski ili original ), ja sam bia uzea u merčepa zamjenski pa je opet isto pokaziva dok nisam uzea original,

Link to comment
Share on other sites

Možda i probam onu tekućinu za kamenac (Adria-auto 20kn), ali moram prije toga kupiti 3 l koncentrata antifriza i vodu jer će stari trebati baciti, A star je tek par mjeseci hihi.gif

Hrvoje, dođe mi da odmah naručim onu OBD spravicu kao kod tebe hihi.gif

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Kod mene je počelo puštati sa donje strane, čini mi se na samom spoju. Pošto sam našao zamjensko kučište u auto kreši (52 kn) i on na sebi nema nikakav dihtung, da li se on nalazi samo na termostatu (koji je kod mene ispravan). Novi termostat je 100 kn, lai ga ne bih kupovao samo radi gumice.

Pošto curi s donje strane neznam da li je kučište termostata napuklo ili flisa antifriz zbog toga što ne dihta...

Link to comment
Share on other sites

Na kucistu nemas dihtunga,ima dihtung na termostatu i vrlo vjerovatno je on otisao a moze se kupit samo sa termostatom i to je uzrok curenja,isim ako kuciste nije sprungirano a dihtung ispravan...

Moj savjet ti je raskopat,pa vidjet na cemu si i tek onda kupiti ono sto ti treba.

Link to comment
Share on other sites

Kučište nije puklo, čini se da je problem lošeg dihtunga na zamjenskom termostatu (made in Italy).

Majstor je poravnao čelo kučišta i stavili smo dihtung sa orginalnog termostata (srećom nisam ga bacio).

Sada više ne pušta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

330.000 na satu, počeo slabo grijati i sebe i mene :D motor. Dakle u vožnji na 2 crtice,a po gradu cile-mile uspije se ugrijati na pola hoda kazaljke. Kupio u tokića Facet termostat 79 kn i krenuo u izmjenu. Starom termostatu (Calorstat) izvukao se unutarnji dihtung. dobro da nije proletio do pumpe, hladnjaka, malog ili velikog pa začepio saće

post-138-0-92296500-1417881378_thumb.jpg

post-138-0-89123600-1417881388_thumb.jpg

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

79kn ??? Wtf?

Daj me ono podsjeti koji je tvoj motor i model?

I ja imam problem, plese mi kazaljka izmedju 2. crte i srednje vodoravne... bojim se da me ceka ista izmjena...

Ali znas kako mi se neda sad mijenjat termostat kad sam ulio antifriz... uzas...

Jos me i saraf na kucistu jedan zajebava i potrosio se skroz... di mogu nabavit te sarafice najjednostavnije ako mozda znas...

Link to comment
Share on other sites

piše ti kod avatara: 1,4 E, 75KS. Kod izmjene ternmostata staviš ispod kakvu posudicu i ne iscuri više od pola litre, nadoliješ eventualno par deci i odzračiš. Kod mene su obični M6 šarafi ima ih sugdje

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Evo mene opet. Jos nisa promijenio termostat (prethodni post) ali s obzirom da ponasanje kazaljke mislim da je kucnuo cas...

Jos 2 pitanja:

1. Gdje da kupim sarafice za pritezanje kucista. Vi pricate da imate kljuc 10 a kod mene zvjezdasti sarafi koji mi piju krv. Jedan sjeban skroz.

2. Dodjem danas u Autokreso i kaze mi 93kn - popust 20%. Ali postoji i onaj za 104kn. Razlika je u promjeru. Jedan je 50mm a drugi 53mm. Kako da ja znam koji je a da ne moram prvo vaditi termostat?

Tnx

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

da malo oživim temu...nažalost

Večeras nakon pranja na samoposlužnoj praoni usred voženje crvena lampica stop i lampica motora. Wtf? Tek nakon pola minute skužih da je kazaljka temperature opasno blizu maximumu, jedno 2,3 crtice ispod. u qrcu mi je što nema lampica u polju kazaljke pa da odmah znam o čemu se radi već samo to STOP i onaj helikopter što svjetli :taz: 

Stadoh sastrane i imam što vidjeti. Široka cijev kućišta termostata na koju se natiče crijevo s kilera kao da si je odrezao žiletom i sav antifriz iscurio van!!!

To ti je jeftilen sa e-yeba. Staro kućište je lagano vlažilo i imao sam vremena reagirati, a ovo samo odjednom puknulo ničim izazvano. Ostavio sam da se motor ohladi, valjda nisam izbio dihtung, radi normalno. Sutra u šoping, samo gdje kupiti da to bude kvalitetno, osim originala koji je valjda 100 eura

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Uzmes bilo koje novo i obmotas u stakloplastiku

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ciak, 49 kn kućište, Tokić 85 Facet termostat s qrčevom brtvom ispod koje slini. Opet skidanje, mazanje silikonom čela kućišta i više ne pušta

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

posljedice gorenavedenog pregrijavanja su da je počela kap po kap vodena pumpa curiti. dakle u slijedeći petak nova pumpa i zupčasti. A tek im je 30 tkm

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Update: proslinilo na spoju pvc kucista i alu prihvata na glabi. Ovaj put uzeo Behr termostat, pocistio dosjede, zamijenuo termostat, nalio antifriz, odzracio.

Da mu sve po spisku, opet vlazi na spoju. S obzirom da kuciste nije original pretpostavljam da se zbog netocne izrade istog ne može dovoljno stegnuti da bi brtva držala.

Pada mi na pamet brtvu namazati termosilikonom ili napraviti tanku sajbu koju bi stavio ispred termostata te tako dobio pola mm više lufta između kućišta i alu prihvata te bi se moglo jace stegnuti.

Koja je varijanta bolja? Znam da je najbolje original kuciste, ali košta. Dali bi dijelovi silikona mogli doći u antifriz kad se sve stegne?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da ne otvaram novi post imam pitanje..imam megana coach 1.6 8v 98g na mijestu mi se pregrijava prođe mi crticu dvije iznad pola..promijenio sam antifriz i ozracio ga na kileru i na cijevi i dalje je isto..to mi se pocelo događat od kad sam promijenio antifriz..neki prijedlozi?

Link to comment
Share on other sites

Crtica, dvije iznad pola nije pregrijavanje, to je jos uvijek radna temperatura. Tada se pali ventilator.

Link to comment
Share on other sites

Znaci to je ok temperatura nemam razloga za brigu?..jer sam vec kupio termostat mislio sam da je do njega

Link to comment
Share on other sites

Prati i dalje i vidi dali se ventilator upali i vrti punom brzinom kada se digne za 2 crtce. To bi trebalo spustiti temp za 1 crticu, a u voznji moze pasti i 1 ispod pola

Link to comment
Share on other sites

Budem hvala na odgovoru..ventilator se upali kad se digne dvije crtice izvad pola radi 2-3 sekunde i onda se temperatura spusti za crticu ili pola..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Frenchkey, meni kad je procurilo org.kuciste na coupeu stavljeno je zamjensko iz auto kreše i org. gumica iz ovlaštenog, ali nije dihtalo.

Onaj dio koji ide na aluminij je lagano zakrivljen (ide u "U"). Napravil sam dihtung od zračnice za bicikl, zamjenil torx sa običnim šarafima, dobro stegnul i dihta ko novo.

Eto, možda nekom pomogne. :wavey:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.