Jump to content

problem sa alnaserom


clio7774

Recommended Posts

Pozdrav

U zadnje vrijeme me zeza auto pri paljenju dok je hladan,konkretno,dok je hladan upoće neće zavrtiti alnaser,tj. zavrti ga iz neznam kojeg pokušaja.

Predpostavljam da se radi o četkicama alnasera ili automat alnasera.

Ima li tko takvih iskustava ili nekih savjeta?

Link to comment
Share on other sites

Ja danas doveo auto od autoelektričara, ista stvar mi se desila...kako je jako zahladilo tako je auto sve sporije "verglao" ali uredno palio...do jednog puta...kad više nije htio pokrenuti uopće. Stavio drugi akumulator, veći, pun...i ništa. Odveo ga kod čovjeka, sredio sve...150 kuna uzeo.

Link to comment
Share on other sites

aj prvo nadi jednu zicu koja ide na automat anlasera, skini ju, ocisti kontakte i malo stegni stopicu klijestima... taj kontak zna prohrdat i popustit pa auto uopce nece zaverglat... cesta pojava na 1.2 16v, 1.4, 1.5dci ;)

Link to comment
Share on other sites

potpis na Newbia meni se to dogodilo da mi se stopica otpustila, sredom uspil sam zavuc ruku iza i prodrmat ju malo i stisnut jace

no meni se sad dogadja to da npr dok je ovak hladno odem do auta i idem ga palit, cekam da se sve lampice pogase okrenem kljuc nista, izvadim kljuc, opet gurnem i okrenem, cekam da se lampice pogase, i opet nista, treci put to napravim i upali odma ... nekad se dogodi da iz druge kaj guram kljuc upali nekad iz 3 ... kaj bi to bilo ??

znaci indikacija instrumenata normalna, nije kod itd. ??

sumnju bacam na relej paljenja jer me jednom zezal da je pokazival iste simptome i uopce nije htio zapalit ...

Link to comment
Share on other sites

Ta zica tj. kod mene imas steker sto ide u alanser je cesto odgovorna za spomenute probleme. Kod mene se recimo palila lamica alternatora i low baterry zbog nje. Sad su maknuli steker i stavili direktno drugu zicu koju su provukli od alternatora do onog kompjutera za struju

Link to comment
Share on other sites

potpis na Newbia meni se to dogodilo da mi se stopica otpustila, sredom uspil sam zavuc ruku iza i prodrmat ju malo i stisnut jace

no meni se sad dogadja to da npr dok je ovak hladno odem do auta i idem ga palit, cekam da se sve lampice pogase okrenem kljuc nista, izvadim kljuc, opet gurnem i okrenem, cekam da se lampice pogase, i opet nista, treci put to napravim i upali odma ... nekad se dogodi da iz druge kaj guram kljuc upali nekad iz 3 ... kaj bi to bilo ??

znaci indikacija instrumenata normalna, nije kod itd. ??

sumnju bacam na relej paljenja jer me jednom zezal da je pokazival iste simptome i uopce nije htio zapalit ...

vjerovatno te isto to hebe, moras skinut zicu, pocistit i nju i kontakt u koju ju ustekas i stisnut stopicu na zici... probaj tak, to ti je najmanje posla...

Link to comment
Share on other sites

samo prvo ovo probajte... moja stara je prije 5god đabe reparirala anlaser zbog te k... zice... , naravno, isto se desilo za 2mj i slucajno naisoh na tu zicu, skinuo, ocistio, stisnuo i vec 4god bez ikakvog problema ;)

Link to comment
Share on other sites

Newbie...pomoću kakvih trikova (bez stupne dizalice ili jame) ti s lakoćom dođeš rukama i alatom do automata anlasera? Ja jedva vidim anlaser na petici, ono, da bi ga taknuo rukom moram kompletno zaronit unutra u motorni prostor...i opet nema prostora za raditi? Jedino mi pada na pamet da je kod Clia II toliko veli motorni prostor i ujedno manji motor + da imaš tanje ručice (iako si bodidebilder) pa da uspiješ doći do automata, skinuti kontakte i popraviti sve to.

Link to comment
Share on other sites

aj prvo nadi jednu zicu koja ide na automat anlasera, skini ju, ocisti kontakte i malo stegni stopicu klijestima... taj kontak zna prohrdat i popustit pa auto uopce nece zaverglat... cesta pojava na 1.2 16v, 1.4, 1.5dci ;)

Probat cu,hvala na savjetu,ali mi nije jasno kako pali iz prve kada je motor na radnoj temperaturi?1icon_nixweissA.gif

Link to comment
Share on other sites

Topic mi je došao kao naručen.

Meni anlaser (starter) pri paljenju zna zavrtit u prazno. Dakle, pri pritisku gumba start-stop čuje se kao zujanje nekog elektromotora, ali nema paljenja. Iz druge ili treće ili četvrte auto sasvim normalno upali.

Da li bi sa ovakvim simptomima trebalo reparirat anlaser? Ako da, gdje? Ima neko dobra iskustva sa nekim autoelektričarom po ovom pitanju?

Link to comment
Share on other sites

debeli :plazi: meni je anlaser odmah na pocetku (gledano s nosa), a ta zica je s gornje strane i samo je jedna! tako da i vi debeli mozete do toga bez hebemti :) eto ti i slika :)

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?showtopic=33314&view=findpost&p=9831793

Kaj, taj konektor se samo lagano potegne van sa žicom?

I sam imam ponekad problema sa paljenjem, za sada ne tako često i samo kod toplog starta. Dam kontakt, okrenem ključ, čini mi se da nekako slabo zavergla, kao da nema snage i muči se da ga kresne ali uspije u tome nakon cca 2-3 sekunde.

Sumnjam na akumulator jer mi se to počelo događati krajem prošlog ljeta nakon ugradnje novog. A opet, događa se vrlo rijetko, pretežno kad je toplije vani i kad je auto bar malo topao. Kad je hladan nema tih problema, evo zadnjih 5-6 dana ga uopće nisam vozio jer sam na ljetnim gumama, upalio je odmah bez problema. Tak da niti sam ne znam, tražim mogući problem..

Link to comment
Share on other sites

ajmo ovak...

kad okrenete kljuc:

1) anlaser NE zavrti a cuje se samo klik, onda je vrlo vjerovatno ta zicica (da, samo se potegne van)

2) ako se ne cuje ni klik, onda je vjerovatno relej

3) ako slabo vergla, muci se, ili akumulator ili sprzen rotor anlasera (tesko moguce, al meni se na astri to desilo)

4) ako vergla normalno, a nece upalit, tj. pali iz xy pokusaja, onda je vjerojatno rijec o GMT senzoru ili njegovom konektoru (skinut, pocistit kontakte i metalni pipak na senzoru, a ako to ne pomogne, onda kupit novi... oko 250kn novi)

ovo sve govorim za clia 2 ph2 i to su "najbolji" moguci slucajevi

2 luka: meni se cini kao da ti ne "spaja" anlaser, odpeljaj kod elektricara da baci oko

Link to comment
Share on other sites

ajmo ovak...

kad okrenete kljuc:

1) anlaser NE zavrti a cuje se samo klik, onda je vrlo vjerovatno ta zicica (da, samo se potegne van)

2) ako se ne cuje ni klik, onda je vjerovatno relej

3) ako slabo vergla, muci se, ili akumulator ili sprzen rotor anlasera (tesko moguce, al meni se na astri to desilo)

4) ako vergla normalno, a nece upalit, tj. pali iz xy pokusaja, onda je vjerojatno rijec o GMT senzoru ili njegovom konektoru (skinut, pocistit kontakte i metalni pipak na senzoru, a ako to ne pomogne, onda kupit novi... oko 250kn novi)

ovo sve govorim za clia 2 ph2 i to su "najbolji" moguci slucajevi

2 luka: meni se cini kao da ti ne "spaja" anlaser, odpeljaj kod elektricara da baci oko

Dali znaš koliko košta taj relej?

Link to comment
Share on other sites

Tu se neradi o klasicnom releju, vec o automatu alnasera koji sluzi za prikopcanje alnasera na zamasnjak motora, i pustanju napona do samog alnasera.

Link to comment
Share on other sites

imam isti problem...događa se jako rijetko, ali i to rijetko me nervira i nevezano je za temperaturu...

Ova bijela žica je učvršćena nečim ili se samo izvuče?

Link to comment
Share on other sites

imam isti problem...događa se jako rijetko, ali i to rijetko me nervira i nevezano je za temperaturu...

Ova bijela žica je učvršćena nečim ili se samo izvuče?

Koliko sam ja skuzio,samo se izvuce,moram probat i daj Bože da je samo to...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ljudi pomagajte, prije četiri mjeseca sam reparirao alnaser i kupio novi akumulator , danas sam u nočnoj vožnji dobio poruku LOW BATERRY i svjetla mi malo priguši pa na par sekundi nestane poruka pa se ponovno javi ima li tko pojma o čemu se radi ili nazad kod autoelektričara... scenic 2 1.9 dci

Edited by quaterbeck
Link to comment
Share on other sites

Evo iduće jutro upalio bez problema i ne pali se poruka više vidjeti ću kroz dan ako se pali moram kod autoelektričara, u svakom slučaju hvala ljudi

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Evo da nastavim topic o alnaserima :D Znaci ja imam skroz drugaciji problem od svih navedenih.. meni krene verglat normalno i nakon sekundu dvije izbaci i alnaser zuji u prazno..nekad i duze vergla pa tek onda izbaci i krene zujat, a nekad gotovo odmah krene zujat..nebi mi bio problem da auto pali na zub, al u banani su mi dizne vec lagano pa treba duze verglat da sastavi kako treba, do grijaca nije jer mi je na -7 znao kresnut na zub s jednim grijanjem, ovisi kako mu dodje :) Eto bas danas me nazivciralo dok sam isao s posla, morao sam verglati jedno 15 puta sigurno jer bi mi svaki put prerano alnaser krenuo vrtit u prazno...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.