Jump to content

Motori, motocikli, skuteri...


njambrosic

Recommended Posts

Max okani se romobila. Sa romobila padneš a da ne znadeš kako i zašto.

125 ccm je preslabo, 300 ccm minimum. Tricikl sam vozio tj on je mene vozio i nije mi se svidjelo zbog naginjanja.

Nedjelju sam bio na skuteru cijelo popodne, ukupno 170 km.

Prvih 100 vozio sam svoju Yamahu Xmax 300, a ostalih 70 Beverly 300 sa ukupno prijeđenih 970 km, dakle novo.

Beverly je znatno manji i kraći, iznimno kratka i neudobna sjedala. Glava je iznad instrument table. Prostor pod sjedalom relativno malen.

Po ubrzanju i ciklistici nije blizu Yamahe, teže ga poliježeš i teže ga uspravljaš.

Ono što je bolje je nešto udobniji ovjes i kočnice koje su fascinantne. Ogromni ventilirani prednji disk grize strašno. Ručica kočnice se podešava i mekana je. Kočnica se ne bi posramio neki turer od 500-600 ccm.

Na Yamahi kočnica tvrda i bez osjećaja.

Ispod sjedala stanu mi 2 full kacige, bubrežnjak, rukavice i tanja jakna. Još ima 2 pretinca ispod instrument table, jedan zaključan drugi nije.

Sigurno imaš uzet u najam na 1 dan pa probaj što ti odgovara jer razlike su ogromne.

Da sam znao što sad znam nikad ne bi Beverly bio prvi izbor. Srećom pa nisam našao pogodan pa sam kupio Xmax.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dovukao sam jednu apriliu sr50 ditech koja je dugo stajala.Malo pocistio sve skupa,novi benzin i svjecica.

Problem je sljedeci,na leru radi top,dok vozis i dodes na 45km/h jednostavno napravi cut off i ugasi se.

Jel do regulatora pritiska goriva? Ili je do pumpe goriva? Iako se kod davanja kontakta cuje da radi.Mozda jos nesto?

Link to comment
Share on other sites

Kompresor zraka isto moze biti..

Link to comment
Share on other sites

Komunikacije su relativno brzo stigle...

1713527931371-01.thumb.jpeg.414e07107869ac9c5726595324cc5dd6.jpeg

Danas namontirane gospodji... 

1000054450-02.thumb.jpeg.cc4ab91f73c79b66b14cf575b98f9470.jpeg

I meni... 

1000054447-01.thumb.jpeg.cbf663aefa9c3999ba254c375e201723.jpeg

 

Ako bude, a trebalo bi bit, ok vrijeme za vikend ide proba. Za sad je sve ok. Treba vidjet kad vjetar krene samarat u voznji. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Jedna prigodna s odjavne vožnje za ovaj mjesec 

 

20240421_200650.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ph-quick said:

Komunikacije su relativno brzo stigle...

1713527931371-01.thumb.jpeg.414e07107869ac9c5726595324cc5dd6.jpeg

Danas namontirane gospodji... 

1000054450-02.thumb.jpeg.cc4ab91f73c79b66b14cf575b98f9470.jpeg

I meni... 

1000054447-01.thumb.jpeg.cbf663aefa9c3999ba254c375e201723.jpeg

 

Ako bude, a trebalo bi bit, ok vrijeme za vikend ide proba. Za sad je sve ok. Treba vidjet kad vjetar krene samarat u voznji. 

Kako si zadovoljan sa RPHA 70 ?

Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, chandler7586 said:

Kako si zadovoljan sa RPHA 70 ?

Poprilicno... Prije nje sam imao FG-ST (ko ova plava)... RPHA je mrvicu tisa, ventilacija je bolja, vidno polje je malo sire, obrazine stisne jace ali manju povrsinu lica, kopcanje je po meni previse prema iza tako da zna grebat po vratu. Ova moja je karbonska pa je i osjetno laksa... 

Link to comment
Share on other sites

Da cijena je prilicno visoka. Jel se te nosace smije izraditi u vlastitoj radinosti, npr od zeljeza zavarit? Ili mora imat nekakve "EU certifikate", ateste i tko zna sta jos?

Link to comment
Share on other sites

On 25. 04. 2024. at 13:06, dolac said:

moram samo reć, bolesno koje su to cijene 😞 

Je. Grdo. 

Al posto ju mislim duze imat u vlasnistvu valjda mi se isplati, tjesim se... 

On 25. 04. 2024. at 13:09, zveroboy said:

Da cijena je prilicno visoka. Jel se te nosace smije izraditi u vlastitoj radinosti, npr od zeljeza zavarit? Ili mora imat nekakve "EU certifikate", ateste i tko zna sta jos?

Iskreno nemam pojma. Al vrlo vjerojatno da mora imat. 🤷🏻‍♂️

 

Subota ujutro navratili u Ivanic i Kriz, sve po autocesti. Na povratku kratko svratili doma. Onda se zaputili na "voznju", bez nekog plana i programa. Zavrsili u Sloveniji. Mislili do Flosara na rucak. Poljubili vrata. Stali na benzinskoj, kupili 7 days da prezivimo do doma. Slovenci imali Dan upora proti okupatorju tak da nis zivo nije radilo. Tak nam i treba kad idemo nespremni. Na kraju odvrtili malo vise od 350km. Isprobali komunikacije, zadovoljni smo skroz. Makar iznad 100 km/h ako je vizir spusten treba procati malo glasnije. 

Danas ju gledam izbombardiranu od musica, makar ovak na fotki ne djeluje tak gadno kak je bilo u zivo... 

IMG_20240428_124732.thumb.jpg.11f4ce537b60ef47d43a088151aa6e15.jpg

IMG_20240428_124740.thumb.jpg.f9f86aa9b820bade4a8592bf5bb7dbc2.jpg

Pa sam odradio jedno lagano pranje... 

1714304305970-01.thumb.jpeg.ff0b5a3968b95d5a95d276506d377fff.jpeg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Fino! :)

Ja sam u petak na svom skuteru osjetio da malo pleše po zavojima.. Dođem doma, kad ono zadnji kotač ima lufta.. Kontam si, ajde, ako je to najgora stvar, riješit će se.. i ujutro do mehe da vidim kad me može zaprimit, on stegnuo šaraf i to je to :tup:

E sad, nadam se samo da ležaj nije dobio jer ne znam kak dugo sam se ovak vozio, i da li je ovo riješen problem ili ne, no, kolko se vozim, brzo ćemo saznat :) 

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Cak i ne izgleda lose sa ovim sicem kao sto je aprilia sr iz 95imala. I farovima od mito/918. Btw kako tvoja mito?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tu je u predsoblju kao dekoracija za kucu. 

Proale god nisam ni jednom uspio vozit, a nisam siguran ni ove kako cu 😞

ovo su ducati farovi da, mito je imao drugacija (ljepsa) stakla :) (sve sem stakla je isto, i nosaci farova i urice na njima i iza optika)

 

_20240501_090056.JPG

_20240501_090038.JPG

Link to comment
Share on other sites

Evolution se zvao model.. 

Cagiva je tada imala gotov dizajn (i mnoge dijelove) za taj model. 

Ducati nije imao apslutno nista i prijetio mu je bankrot. Kako je Ducati bio uvijek "italijansko srce" naredjeno je Cagivi da ga mora otkupiti i odrzati na zivotu.

Da bi se Ducati mogao nastaviti natjecati na WSB sampionatu, nov model je morao biti izbacen odma (stari je istrosio svoje godine natjecanja). Cagiva izbacuje Ducati 916 i ubrzo nakon toga Mito Evolution. 

I kad ih ides usporediti, vidi se da je Ducati zbrzan, a cagiva da je sve slozena kako bog zapovijeda (detalji koji se ne vide uopce iz vana dok ne krenes rastavljati motor, spoj rezervara s unutarnjim plastikama i usisom itd). Plus komplet brembo kocioni , amortizer volana itd.. 

Trkaca verzija je imala 37-38konja mjereno na kotacu..  No na zalost, bili su preskupi i nisu bili zamisljeni da se brzo rastavljaju za razlike od Aprilije, gde ih je ona satrala prostom kolicinom.. 

Cagiva-Mito-7.jpg

916 Colour.jpg

Evo i moje

 

578_385727374.jpg

578_1797257391.jpg

578_406911469.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Je li ovo original ili si ti nešto šarafio?

"Original" :D

ukratko, rs250 kotaci i celjusti, 320mm dupli full plutajuci  diskovi , posebno slagan 64mm cilindar.. (Nakon ovog u temi opet nova glava i noviji tio klipa s ravnim celom)

 

 

I sad vidin da mi hrpu toga fali u temi.. Buden dopunio kad stignem, do tada:

I ubrzanje - snimano mobitelom u drugoj ruci tako da bije maks (i vidi se da ni okretaji nisu do kraja...) - za vrijeme snimanja s svom opremom sam bio prase od 120-130kg.. 

 

Tu rijecku sam rastavio i sve sta je slagano doneo u Nor, tu kupio ramu s plastikama.. 

Ono sta bi jako voleo je da slozim cartridge u vilice alibto ce sacekati :) (to onda vjerojatno budu i novije vilice itd)

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, MilosB said:

izvrti 7mu na 170

Da mu skineš jednu čeljust i disk išao bi preko 180 bikoz otpor zraka i kilogrami 

Ali trebaju ti dupli diskovi bikoz

20 minutes ago, MilosB said:

svom opremom sam bio prase od 120-130kg..

😬

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dupli diskkvi su potrebni iz samo jednog razloga.

Kompenzujem nesto drugo :D

Vizualno mi je 10x bolji s dva diska :D auz sinter ferodo plocice koci izuzetno lijepo, i lako se regulira. 

Diskovi su dosta lagani jer su 3.5mm umjesto standardnih 5mm a kako su plutajuci brzo rasire plocice pa je "drag" iznedju plicice i diska izuzetno mali. 

vecina voznje je ispod 140 tako da me krajnja nikad nije brinula. 

18 minutes ago, direstraits said:

Da mu skineš jednu čeljust i disk išao bi preko 180 

Jedino s drugim setupom lancanika. Ovako je 13000 okretaja 170 :D

Jedno vrijeme sam imao i da je krajnja 230.. No nisam nikad tolko ni probao da idem. 150-160 sam redovno uz vrata jadrana ka slo drzao na AC.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ovu mi je poznanik imao. Mito racing 125

Mito-LE.jpg

Iste boje i reklama čikova

U čemu je razlika tvoje i te? Ajd spakiraj ju u Teslu pa kad dođeš u sk Kristijanu zvrcni za đir😁

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.