Jump to content

Clio IV


pešekan

Recommended Posts

Pa evo, primjerice...po tome što auto (onaj Megane...) s tim mjenjačem troši u prosjeku litru do litru i pol više nego s običnim manualnim mjenjačem...a radi se o modernoj getribi s dvije spojke. Svaki drugi auto s takvim mjenjačem (DSG naprimjer) troši manje ili u najgoru ruku jednako kao i s manualnim a ima nešto bolje performanse (ubrzanje 0-100 naprimjer) dok taj Megane s automatikom i tu posustaje za manualnim. Čisto sumnjam da se sve to može riješiti samo reprogramiranjem...jer eto, taj DSG prve generacije je opet jednak ili bolji od manualnog...a kasnije je usavršavan i poboljšavan. Ali napominjem, već prva serija je "potukla" manualnu getribu...

Te dvije stvari koje si istakao, vrlo jednostavno mogu biti posljedica određenog "podešenja" tog mjenjača... da li je softverski ili hardverski tako podešen... mislim da je zaista svejedno... jer izmijeniti par zupčanika radi postizanja željenih omjera ili reprogramirirati brzinu izmjene, zahtjeva minimum napora...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 475
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • moril

    36

  • Coupe RS

    26

  • Zrmi RS

    26

  • frenchkey

    24

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nisam nigdje procitao da meganei s edc mjenjacem trose vise, a po tehnickim podacima mislim da je manje. Polo gti je izuzetno prihvacen zbog dsg-a, mogucnosti 5 vrata i relativno male potrosnje. Fali mu samo osjecaj u voznji i lezanje koje ima clio rs i ta dva seta vrlina ce ocito pokusati Renault donijeti s novim sportom. Uz vise momenta, manje kilograma, potencijalno bolji raspored tezine ako taj 1.6 nije tezi od ovog 2.0 i 3 cm duzi medjuosovinski to ce sigurno postici.

Link to comment
Share on other sites

Naspram Clia III, na ovom novom mi se sviđa što je odmah vidljivo da je auto niže postavljen, da kotači nisu uvučeni u blatobrane i da između gume i blatobrana nije praznina od 15 cm.

Takav izgled, tj. taj stav sam uspio dobiti na Cliu III tek sa Eibach federima, a smatram da je tako trojka trebala od početka izgledati.

Čini mi se da je novi šef dizajna bitno više pazio na te stvari, tj. na ukupne proporcije, veću širinu i manju visinu te smještaj kotača u odnosu na karoseriju, nego li su to pazili prijašnji dizajneri, koji su valjda kod dizajniranja Clia III kao ogledni primjerak ispred sebe imali neki stari Hyundai.

Link to comment
Share on other sites

Kažu iz Renault Nissana Hrvatska:

NOVI RENAULT CLIO: DIZAJN PREPUN INOVACIJA U KOJI ĆETE SE ZALJUBITI NA PRVI POGLED

Od lansiranja 1990., Clio je obilježio povijest tvrtke Renault s 11,5 milijuna prodanih vozila u više od 115 zemalja. S četvrtom generacijom, koja se predstavlja danas, ispisuje se nova stranica te „uspješne priče“.

Novi Renault Clio od starog se razlikuje po sljedećim karakteristikama:

-Senzualan i strastven stil, utjelovljenje redizajna tvrtke Renault, uz široku ponudu personalizacije izvana i iznutra.

-Inovacije dostupne većem broju ljudi :

- Kamera za vožnju unatrag, „hands-free“ kartica, aplikacija R-Sound Effect, sustav Renault Bass Reflex ;

- Automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (EDC) i 6 brzina;

- Renault R-Link, integrirano i umreženo tablet računalo sa zaslonom osjetljivim na dodir (dostupno 2013.)

- Istinski užitak vožnje zahvaljujući gami motora koji ciljaju na vodeću poziciju u pogledu potrošnje i emisije CO2:

- novi benzinski motor s 3 cilindra: Energy TCe 90 (4,3 l / 100 km i 99g emisije CO2 / km ),

- motor Energy dCi 90 (3,2 l / 100 km i 83 g emisije CO2 / km b).

« Novi Clio ostavit će dubok dojam. Njegov dizajn predstavlja značajan pomak u odnosu na prethodne modele, a usto nudi i neviđenu razinu inovacija. » - Carlos Tavares - izvršni direktor tvrtke

Novi Renault Clio, utjelovljenje redizajna

Novi Renault Clio prvo je serijsko vozilo koje u potpunosti odražava redizajn tvrtke Renault nastao pod palicom Laurensa van den Ackera. Nova malena berlina tvrtke Renault ispunila je obećanje da će prenijeti stil i emocije konceptnih vozila marke na serijska vozila.

« Novi Renault Clio zamišljen je kao skulptura koja pobuđuje senzualnost i želju. Tako njegovi oblici i zaobljene linije izražavaju dinamičnost kojom odiše koncept-vozilo DeZir. Bez istaknutih i agresivnih kutova, samo linije koje vas pozivaju da se približite i dodirnete ih. » - Laurens van den Acker – direktor industrijskog dizajna

Uravnotežene i dinamične vanjske proporcije

Novi Renault Clio ističe se prednjim dijelom čija je vrijednost naglašena povećanim logom koji vrlo okomito stoji na sjajnoj crnoj podlozi što je obilježje dizajna prvi put primijenjenog na konceptnom vozilu DeZir. Svjetla su naglašena kromiranim dodacima, a dnevna LED svjetla naglašavaju izražajnost prednjeg dijela. Ponuđen samo u verziji s 5 vrata, Novi Renault Clio odlikuje se sportskim izgledom naglašenim integriranim kvakama na stražnjim vratima skrivenima tik do stražnjih bočnih stakala. U odnosu na svog prethodnika, visina od poda je snižena, tragovi kotača su prošireni, a kotači primjetno izbačeni prema van, čime su se smanjili blatobrani i naglasila dinamičnost i osobnost vozila. Na početku će Renault Clio biti dostupan u 8 različitih boja, od kojih je jedna Crvena Flamme (boja pri lansiranju), koja je također inspirirana bojom s DeZira.

Unutrašnji prostor je moderan, udoban za putnike i ergonomičan

Unutrašnjost Novog Renault Clia ostavlja dojam sigurnosti i energije te savršeno upotpunjuje dizajn vanjskog dijela koji odaje snagu i pouzdanost. Dizajn armaturne ploče podsjeća na oblik krila aviona na kojem je sustav multimedije optimalno postavljen na središnju konzolu, ponuđen je širok izbor boja, digitalni brzinomjer, udobna sjedala, dok kromirani i crni sjajni dodaci ujedinjuju modernost i ergonomiju za dobrobit svih putnika.

Nevjerojatna ponuda personalizacije, po mjeri svakog kupca i po prihvatljivim cijenama

Već pri stvaranju koncepta, Novi Renault Clio bio je zamišljen tako da omogući personalizaciju unutrašnjosti i vanjskog dijela. Na početku prodaje kupcima će se ponuditi personalizacija vanjskog dijela karoserije točnije kućišta osvrtnih ogledala, obruba maske motora, obloga stražnjeg odbojnika, donjih zaštita na vratima, boje naplataka kao i naljepnice na krovu. U unutrašnjosti će biti moguće personalizirati armaturnu ploču, obloge na vratima, upravljač, rukohvate, donji dio ručice mjenjača, obrube uvodnika zraka, presvlake i tepihe ponuđene u opciji. Kupac može odabrati između više različitih tematskih paketa po prihvatljivim cijenama.

Novi Renault Clio, prepun inovacija

U pogledu inovacija, Novi Renault Clio ostao je vjeran tradiciji: postavljanje novih standarda u svom segmentu i napredak usluga u malim vozilima.

Renault R-Link, integrirano i umreženo tablet računalo

Nakon što je bio prvi koji je predložio radio komande pri upravljaču (1982. - R11 Electronic) i sustav navigacije (1994. - Safrane), nakon ponude „hands-free“ kartice na mnogim modelima (2001.), zaslona visoke definicije i GPS-a (Carminat TomTom® od 490 € - 2009. - Clio), nakon lansiranja umrežene navigacije (Carminat TomTom® LIVE) na vozilu Clio, Renault nastavlja s inovacijama s pomoću računala Renault R-Link.

Dostupan u opciji na vozilu Novi Renault Clio, Renault R-Link predstavlja most između svijeta automobila i svijeta interneta uz sljedeće sastavnice:

- veliki zaslon od 7'' (18 cm) osjetljiv na dodir, intuitivna glasovna naredba i, prva na tržištu, početna stranica koju kupac može personalizirati, za upravljanje glavnim funkcijama na jednostavan i siguran način, bez skidanja pogleda s ceste,

- umrežena navigacija TomTom®, s uslugama LIVE, daje najbolje informacije o prometu u stvarnom vremenu čime se optimizira vrijeme putovanja i potrošnja;

- povezivanje s elektroničkom mrežom u vozilu omogućuje, između ostalog, pristup naprednoj funkciji eko-vožnje, Driving eco2, koja analizira ponašanje vozača i daje mu odgovarajuće savjete kako bi smanjio potrošnju goriva;

- Renault R-Link Store, prva Trgovina aplikacijama u automobilskom svijetu koja korisniku omogućuje jednostavan pregled i preuzimanje aplikacija iz vrlo bogate ponude s pomoću opcije MyRenault, bilo iz vozila bilo s kućnog računala.

Ponuda Renault R-Link neprestano se obogaćuje zahvaljujući radu pariškog centra za mlade talente «Paris Incubateurs» i pozivu upućenom mladim tvrtkama i poduzetnicima tijekom sajma LeWeb’11. Uz usluge LIVE TomTom® i aplikaciju COYOTE koja upozorava vozača na opasne zone (u državama gdje su te ponude dostupne), korisnik će npr. moći pregledavati svoje poruke, informacije, voditi dnevnik, pronaći parkirno mjesto, najbližu benzinsku postaju ili koristiti Tweeter…

Među brojnim aplikacijama za Renault R-Link, Renault R-Sound Effect nudi zvučnu personalizaciju uranjanjem kabine vozila Novi Renault Clio u specifično zvučno okruženje. Renault R-Sound Effect simulira 6 tipičnih zvukova motora, privlačnih i savršeno usklađenih s parametrima vožnje (brzina, ubrzanje).

Renault također u vozilu Novom Cliu nudi sustav MEDIA NAV, u seriji na dvije razine opreme od postojeće tri.

Integriran na središnjoj fasadi armaturne ploče, uz intuitivno korištenje i zaslon od 7'' (18 cm) osjetljiv na dodir, MEDIA NAV uključuje i radio i tehnologiju Bluetooth®, kako bi omogućio slušanje glazbe bežičnim putem (audiostreaming) ili „hands-free“ telefoniranje. Također je moguće spojiti prijenosne uređaje putem jack ili USB utičnice koje se nalaze na fasadi. MEDIA NAV nudi navigaciju Nav N Go s dvodimenzionalnim i trodimenzionalnim prikazom (Birdview).

Zahvaljujući ulazu USB i internet sučelju, kupci mogu ažurirati kartografski sadržaj NAVTEQ.

Radio Bluetooth® sa sustavom Renault Bass Reflex – svjetska premijera

Na svim verzijama Novog Renault Clia dolazi napredni zvučni sustav ugrađen u zvučnike u prednjim vratima. Taj sustav nazvan Renault Bass Reflex sposoban je reproducirati glasnoću i užitak slušanja kao kod kućnih zvučnika obujma 30 litara. Niske frekvencije su snažnije, a prag zasićenosti i distorzije je povišen.

Cijela gama Novog Renault Clia dolazi uz radio opremljen funkcijom Bluetooth® koja omogućuje „hands-free“ telefoniranje te slušanje glazbe s prijenosnih uređaja uz izvrsnu kvalitetu zvuka. Na svim radijima postoje USB i Jack utičnice.

Novi Renault Clio: užitak vožnje i težnja k vodećoj poziciji u pogledu potrošnje goriva i emisije CO2

Kako bi se ujedinila niska potrošnja i užitak vožnje, Novi Renault Clio nudi gamu značajno obnovljenih benzinskih i dizel motora. Dva nova benzinska motora Energy TCe 90 i TCe 120 ujedinjuju jako nisku potrošnju i emisiju CO2 uz snažna ubrzanja. Što se tiče dizelskih motora, motori Energy dCi nove generacije značajno su poboljšani i omogućuju Novom Renault Cliu obaranje rekorda u ekonomičnosti uz zadržan užitak vožnje.

Dva nova motora Energy: najbolja tehnologija za svakodnevnu vožnju

Novi benzinski motor Energy TCe 90

Novi Renault Clio prvo je vozilo Renault koje nudi novi turbo motor s 3 cilindra Energy TCe 90. To je prvi motor s 3 cilindra koji je proizvela tvrtka Renault, a već pri lansiranju nudi odličan odnos užitak vožnje/potrošnja:

- motor s tri cilindra i turbokompresorom zapremnine 899 cm3, opremljen sustavom Stop & Start, performanse na razini atmosferskog motora od 1,4 litre,

- turbokompresor s iznimno slabom inercijom za dobar odziv već pri niskom broju okretaja, 90 KS i 135 Nm pri 2 000 o/min (90% zakretnog momenta iskoristivo od 1 650 o/min i sve do 5 000 o/min) ;

- optimizirana verzija s produženim prijenosnim omjerima, za potrošnju od 4,3 litre / 100 km i emisiju od 99g CO2 / km ;

- smanjenje potrošnje i emisije CO2 c za 21% u odnosu na TCe 100 koji zamjenjuje.

Novi dizel motor Energy dCi 90

Obitelj Energy proširila se s novom verzijom motora 1.5 dCi s 90 KS, opremljenog sustavom Stop & Start:

- motor s 4 cilindara zapremnine 1,5 litre sa zakretnim momentom od 220Nm dostupnim već od 1 750 o/min, što je povećanje od 20Nm u odnosu na trenutni dCi 85;

- optimizirana verzija s produženim prijenosnim omjerima nosi potpis Renault eco2 uz potrošnju od samo 3,2 litre / 100 km i ograničenje emisije na 83g CO2 / km .

Novi motor TCe 120 s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (EDC) i 6 brzina

Po prvi put u tvrtki Renault u segmentu B, Novi Renault Clio bit će dostupan s novim i vrlo dinamičnim motorom TCe 120, koji dolazi s automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom EDC sa 6 brzina:

- motor s četiri cilindra zapremnine 1,2 litre s performansama na razini atmosferskog motora od 1,6 litara;

- motor s direktnim ubrizgavanjem i prednabijanjem snage 120 KS, nudi zakretni moment od 190 Nm pri 1 750 o/min.

Ovaj motor trenutno je u procesu homologacije i bit će dostupan u prvom tromjesečju 2013.g. te će se smjestiti među najsnažnije, a ipak najekonomičnije motore u svojoj klasi.

U prvom tromjesečju 2013., Novi Clio će također ponuditi automatski mjenjač s dvostrukom spojkom (EDC) na motoru dCi 90, čime će se povećati užitak i udobnost u vožnji s tim automatskim mjenjačem koji istovremeno ima dobar doziv, a usto je ekonomičan.

Usluge namijenjene promoviranju eko-vožnje

Uz sav taj tehnološki napredak, Novi Renault Clio nudi skup integriranih i učinkovitih rješenja koja će vozaču pomoći u smanjivanju potrošnje i emisije CO2:

- način rada ECO aktivira se jednostavnim pritiskom na gumb i omogućuje smanjenje potrošnje do 10% tako što mijenja performanse vozila,

- indikatori načina vožnje (zeleno, žuto, narančasto) i promjene brzine (GCI - Gear Changes Indicator) na armaturnoj ploči e pomažu vozaču da prilagodi svoj stil vožnje kako bi smanjio potrošnju goriva;

- aplikacija Driving eco2, dostupna putem sustava Renault R-Link, vozaču daje iscrpne informacije da bi mogao analizirati svoju vožnju i sukladno tome poduzeti korektivne mjere za smanjenje potrošnje i emisije CO2.

Novi Renault Clio, susret kvalitete i sigurnosti

Proizveden u Flinsu (Francuska) i u Bursi (Turska), Novi Renault Clio u skladu je sa standardima kvalitete tvrtke Renault: vozilo po prihvatljivoj cijeni s visokom razinom kvalitete nema na čemu zavidjeti većim ili skupljim vozilima. Novi Renault Clio proizvodi se na optimiziranoj B platformi Alijanse kako bi zajamčio udobnost, upravljivost i akustičnost bez premca.

U pogledu sigurnosti, Novi Renault Clio imao je od koga to naslijediti jer je Clio III bio prvo vozilo segmenta B koje je dobilo 5 zvjezdica na crash testu Euro NCAP 2005.g. Novi Renault Clio također cilja na bolju razinu sigurnosti zahvaljujući sveobuhvatnom popisu sigurnosne opreme.

Više pojedinosti o Novom Renault Cliu doznat ćete u jesen!

post-1952-000893600 1341503556_thumb.jpg

post-1952-061330500 1341503561_thumb.jpg

post-1952-038637600 1341503567_thumb.jpg

Edited by krcko
Link to comment
Share on other sites

Auto mi je predobar. Od naprijeda mi se svidjaju svijetla i ogroman zastitni znak dok straga me odmah podsjetio na Opel Astru. No sve u sbemu skladan i velik autic. Unutrasnjost je zaista sad na razini limuzina Megana i Lagune. Jos da vidimo RS-a i pun pogodak :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

svi ti auti danas imaju previse istih detalja, slice jedni drugima, pa tako ni ovaj nije iznimka. iako ovaj clio meni izgleda dobro, svidaju mi se kotaci u kutovima.

aplikacija r-sound effect bi mogla biti pun pogodak, i buduci je aplikacija, ima mjesta za razvoj. ...u kabini reze ferrari a vani tisina... :)

Link to comment
Share on other sites

Kad sam malo bolje razmislio shvatio sam da sam već negje vidio tu bočnu liniju, pgotovo zadnjih vrata, kao i zadnji kraj (a nije Mazda 3 <> Laurens). I napokon se upalila lampica: Nissan Juke :dada:

Pogledajte malo liniju vrata, pogotovo zadnjih, rješenje skrivene kvake je gotovo potpuno jednako, proširenje stražnjeg blatobrana, pozicija i izgled lampe (minus gornji dio "bumeranga"), rez zadnjeg branika je na istom mjestu, bubrezi od "šarki" zadnjih vrata, izgled stražnjeg branika i oblik vrata prtljažnika... itd.

Uostalom mislim da je i platforma ista, Juke je bio pokusni kunić za Clio IV (kao i Micra 2003.g. za Modus i Clio III).

post-577-047842700 1341522269_thumb.jpg

post-577-085955700 1341522299_thumb.jpg

Inače, auto mi je po svemu do sada viđenom, odličan.

Link to comment
Share on other sites

Naspram Clia III, na ovom novom mi se sviđa što je odmah vidljivo da je auto niže postavljen, da kotači nisu uvučeni u blatobrane i da između gume i blatobrana nije praznina od 15 cm.

Čini mi se da je novi šef dizajna bitno više pazio na te stvari, tj. na ukupne proporcije, veću širinu i manju visinu te smještaj kotača u odnosu na karoseriju, nego li su to pazili prijašnji dizajneri...

Naravno kad su ovo sve uglavnom render slike i pretpremijerni promo materijali...svaki novi model izgleda woooow na prvim fotografijama. Grdno se varaš ako misliš da će osnovni Expression ili Generation izvedbe imati kotače uz rub karoserije i popunjene blatobrane. Obični modeli će vjerojatno opet izgledati "mlako" kao i inače...

Link to comment
Share on other sites

juke je propali abortus pobogu :D :D

Kralj :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Baš pričaju o poziciji i smještaju kotača!!

No mi o vuku???

post-5521-094911700 1341560528_thumb.jpg

post-5521-086329700 1341560533_thumb.jpg

post-5521-096094300 1341560551_thumb.jpg

:nezna:

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

crni clio IV je pre dobar sa tim crvenim detaljima

Link to comment
Share on other sites

Ovi današnji auti izgledaju ko bumbari od plastike :D

Da nema Italije 458,I kojega Astona,ne bi čovik ima više šta kupit!

Link to comment
Share on other sites

Nakon prezentacije svog novog modela Clia, Renault je najavio da je počeo da prima porudžbe. Cene u Francuskoj započinju od 13.700 evra.

thumb_Cliocene.jpgFrancuski proizvođač ističe kako novi Clio ima najbogatiju serijsku opremu u svojoj klasi. U čak sedam od ukupno osam nivoa opreme postoji navigacioni sistem sa ekranom u boji dijagonale čak 18 cm. Moguće je dobiti karticu slobodne ruke koja funkcioniše u potpuno automatizovanom režimu. Kao dodatak širokom spisku opreme, sistem za pomoć prilikom kretanja uzbrdo, Hill start assist zaokružuje bogatu ponudu.

Za muzičke sladokusce Renault je pripremio širok izbor audio sistema, sa ugrađenim Renault bass reflex sistemom. Tu je i R-link, inovativni sistem komunikacije automobila, vozača i interneta.

Na tehnološkom planu francuski proizvođač najavljuje upotrebu usavršenog EDC menjača (sa dve lamele), zatim novih efikasnijih motora sa umanjenom emisijom CO2, kao i najštedljivijeg dizel motora u klasi sa prosečnom potrošnjom od svega 3.2 litra (1.5 dCi sa 90 ks).

Kako bi približio svoje novo vozilo što širem krugu kupaca, u saradnji sa Diacom Renault je pripremio poseban lizing program za samo 199 evra mesečno na pet godina. Garancija je takođe produžena i iznosi 5 godina ili 100.000 km.

Novi model Renault Clio će biti dostupan zainteresovanim kupcima na probnim vožnjama od 11-15 oktobra, po završetku Pariskog salona automobila.

izvor: Renault klub Srbija

Link to comment
Share on other sites

Ode nam Clio i cijenom pod oblake...start od 13700 eura...dakle osnovni model sitno preko 100 tisuća kuna...a cijena odnosno omjer uloženo/dobiveno je Cliu bio dosada najveći adut...koliko god neki smatrali da su ga ljudi kupovali jer im je supersuper dobar, lijep i woow.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ne treba se brinuti oko cijene, vjerujem da će već na proljeće cijena novog Clia biti u rangu sa konkurencijom, pritom prije svega mislim na novi Pug 208 koji će mu biti glavni konkurent.

Uostalom, pa i Clio III je kada je došao na tržište bio svega nekoliko tisuća kuna jeftiniji od usporedivog Megana II, a kasnije se je ta razlika povećala.

Link to comment
Share on other sites

Uostalom, pa i Clio III je kada je došao na tržište bio svega nekoliko tisuća kuna jeftiniji od usporedivog Megana II, a kasnije se je ta razlika povećala.

Da...razlika se povećala...novi Megane je poskupio u odnosu na stari. :laugh: ...samo, Clio III se uvijek mogao kupiti za 80-ak tisuća kuna...što je znatno manje i privlačnije od 100 i kusur tisuća kn. Kako će se prodavati po toj cijeni - vidjet ćemo.

Edited by Coupe RS
Link to comment
Share on other sites

Ode nam Clio i cijenom pod oblake...start od 13700 eura...dakle osnovni model sitno preko 100 tisuća kuna...a cijena odnosno omjer uloženo/dobiveno je Cliu bio dosada najveći adut...koliko god neki smatrali da su ga ljudi kupovali jer im je supersuper dobar, lijep i woow.

Jedan od razloga zbog kojeg sam ja kupio Clia 3 je upravo bila cijena, odnosno omjer uloženo-dobiveno.

U biti, čak i sad s ovom cijenom, mogu reći da Clio 4 neće biti preskup, jer u ovu cijenu nisu uračunati tradicionalni popusti koji kod Renaulta uvijek idu.

Evo, neki dan sam bio pogledat 208cu, srednji paket opreme, ono, ništa posebno. Prvo, auto je iznutra toliko zbuksan da sam imao osjećaj da je još i manji od 207ce, onda pogled na radio, koji naravno nije kao na slikama (touch), nego neki vulgaris. Touch radio ide od top paketa opreme. Kožni volan i ručicu mjenjača možeš sanjat samo sve do top paketa opreme (ali su mi uredno ponudili promjenu volana nakon kupnje auta kroz program dodatne opreme bonk.gif57.gif ).

Stakleni krov kod 208ce ima roletu koja se ručno (da, ručno) pokreće, za razliku od 308ce koja mi je doma.

Kad sam posložio 208cu došla mi je cifra koja je došla uz bok 308ce, a 308ca je za razliku od 208ce konkretniji auto. Slično će biti i sa Cliom, ali samo prvih godinu dana, dok se ne uhoda, kako tržište, tako i popusti, a da...i paketi opreme u Hrvatskoj (nešto što Francuzi imaju, u HR će se sigurno masno doplaćivati) zubo.gif

Link to comment
Share on other sites

Jedan od razloga zbog kojeg sam ja kupio Clia 3 je upravo bila cijena, odnosno omjer uloženo-dobiveno.

U biti, čak i sad s ovom cijenom, mogu reći da Clio 4 neće biti preskup, jer u ovu cijenu nisu uračunati tradicionalni popusti koji kod Renaulta uvijek idu.

Evo, neki dan sam bio pogledat 208cu, srednji paket opreme, ono, ništa posebno. Prvo, auto je iznutra toliko zbuksan da sam imao osjećaj da je još i manji od 207ce, onda pogled na radio, koji naravno nije kao na slikama (touch), nego neki vulgaris. Touch radio ide od top paketa opreme. Kožni volan i ručicu mjenjača možeš sanjat samo sve do top paketa opreme (ali su mi uredno ponudili promjenu volana nakon kupnje auta kroz program dodatne opreme bonk.gif57.gif ).

Stakleni krov kod 208ce ima roletu koja se ručno (da, ručno) pokreće, za razliku od 308ce koja mi je doma.

Kad sam posložio 208cu došla mi je cifra koja je došla uz bok 308ce, a 308ca je za razliku od 208ce konkretniji auto. Slično će biti i sa Cliom, ali samo prvih godinu dana, dok se ne uhoda, kako tržište, tako i popusti, a da...i paketi opreme u Hrvatskoj (nešto što Francuzi imaju, u HR će se sigurno masno doplaćivati) zubo.gif

To može biti zamorno za ljude koji nemaju ruke 57.gif

Link to comment
Share on other sites

To može biti zamorno za ljude koji nemaju ruke 57.gif

Ako već naplaćuju isto kao na 308ci, zašto ne bi baš kao na toj 308ci bila i roleta na struju...

A s druge strane, čak i spuštanje prozora može biti zamorno za ljude koji nemaju ruke...ali na kraju krajeva ipak svi volimo imat gumbiće zubo.gif

Link to comment
Share on other sites

zamisli situaciju, crkne elektro pogon šibera, a sune kišurina klap.gif

Šalu nastranu, ali nekako mi nije problem gurnuti rukom tu roletu, puno teže je vrtiti kurblu od prednjih prozora

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.