Jump to content

R5 gtt 1.7 turbo


f7p

Recommended Posts

Jučer sam se uhvatio posla, i sad ne stajem dok ne bude gotovo.

Karoserija je gtt, kupljena u Zadru, prodavala se na ovdje forumu, i nitko za nju nije ni pitao.

Ovo je prvi gtt koji sam vidio, a da je imao kuku.

Limarija je skroz solidna, ima manjih zahvata za napraviti.

Auto je rastavljen, i jučer počeo sa skidanjem zaštite po podu.

Uglavnom, budem stavljao slike

post-1064-063223000 1344435504_thumb.jpg

post-1064-050535100 1344435520_thumb.jpg

post-1064-030609900 1344435535_thumb.jpg

post-1064-059846000 1344435548_thumb.jpg

post-1064-049284800 1344435557_thumb.jpg

post-1064-041121400 1344435565_thumb.jpg

post-1064-030283600 1344435606_thumb.jpg

post-1064-088014800 1344435622_thumb.jpg

post-1064-037978800 1344435644_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aaa neka je sa srecom! Jos jedan grob ce biti vracen tamo gdje pripada - na cestu..Ajde samo guraj :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

:dobroje:

U svakom slucaju,motor imas,turbina prava je isto nasla mjesto,unutrasnjost i podvozje kompletno novo,stvarno puno ulaganja ali samim time uz ovaj limarijsko lakirerski dio ovaj tvoj auto bi trebao biti vrhunski primjerak.

Kad se odlucim na taj dio,mislim da ovaj tvoj majstor to temeljito radi,svakako bih konzultirao se s tobom.

Ali znas kaj...?

Nagovoriti cemo te jedan dan i na 1.4T i onda ce biti savrsen! :fucka:

Daj nam slikica cim vise tako da mozemo pratiti ovaj tvoj projekt! :respect:

Ustvari,znas C1J cemo ostaviti na drugom mostu pa samo mijenjati na 4 sarafa! :rotfl:

Jbt,ja stvarno volim te Renault petice... :doh:

Link to comment
Share on other sites

Radi meni, ali mislim da mu je ovo prvi i zadnji gtt, ali možemo pitati.

A što se tiče motora, neka hvala, dobar je meni 1.7, i ne mora biti toliko savršen

Link to comment
Share on other sites

Ma ja se salim naravno,nemam ja nista protiv tvog izbora motora!

Dok se ne stanemo i probamo! :bigl:

Biti ce on i vise nego savrsen,a sad vidis htio si prodati sve...tako i ja sam svog,ali kad jedan izgubi volju za slaganjem,tu su drugi da te uvjere u suprotno!

Link to comment
Share on other sites

Dok se ne stanemo i probamo! :bigl:

iznenadit ces se Mladene ;)

F7P- cestitam na pocetku radova i nadam se da nece biti usputnih iznenadenja, barem ne puno.

Sretno :hey:

Link to comment
Share on other sites

Ne bi trebalo.

Jedino će biti kemijanja kad motor sjedne unutra, crijeva i intecooler.

I struja će ići odmah nakon lakiranja.

Link to comment
Share on other sites

Kako struju/ubrizgavanje rjesavas, standard ili nesto drugo?

Imam veće injectore, a struja će biti VEMS

Edited by f7p
Link to comment
Share on other sites

To te ja pitam! :dobroje:

A obećao sam ti neki dan da ću početi, inače ne bi :plazi:

Link to comment
Share on other sites

A obećao sam ti neki dan da ću početi, inače ne bi :plazi:

To sam čekao već par dana i samo slikaj kumašine! :hail:

Link to comment
Share on other sites

iznenadit ces se Mladene ;)

Kaj se imam iznenaditi?

Pa auto forum je i poanta je u vecini slucajeva da se vidi tko ima bolje slozeni motor(auto),zar ne?

Zdravi rejs,nista drugo a i njemu motivacija da slozi jeben auto!

Kaj da ga izazovem tko moze vise sladoleda pojest?

A laci jel tvoj vozi,ti imas 1.7T jel tako?

Link to comment
Share on other sites

Kaj da ga izazovem tko moze vise sladoleda pojest?

Može i to :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Nije ni ta sa sladoledom tako losa, ima nas jos koji bi se stavili na "startnu" listu :laugh:

A moja 1.7 dal vozi, pa u principu vozi.. blok je puknut cca10cm sa zadnje strane ispod čepa koji bi trebao izbiti kad sledi voda, samo moja senilsnost je kriva za to..dalje, turbina je sje skoro do kraja, za sad samo slini ulje na sve strane i tako par sitnica heh. U principu nije ni to problem jer imam jos 2 cijela motora u garazi, vise IC-a, mjenjaca i ostalih dijelova..

Ma prica ko i kod vecine, nema se para za sve rijesiti pa necu ni pocinjati a trebam i stan urediti a to mi je malo bitnije od gtt, ma hrvatske zalopojke..

Javi se sljedeci put kad si u Ri pa da dodes viditi moje tuge :doh:

VEMS :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja samo znam da za sloziti pravi auto,pocevsi od motora,kocnica,ovjesa treba puno odricanja,novaca,volje ali i znanja!

Mislim,znam da je to vec otrcana recenica,ali stvarno je tako i ja dok nisam sam probao,nisam vjerovao!

Zato projekte gdje netko nesto sarafi,pogotovo ovako temeljito,jos kad vecinu stvari sam odradi,treba postovati!

I jos jedno razmisljanje...na danasnjim autima,super je biti mehanicar,malo komp i razne dijagnostike i rijesenje stize...e ali stare zvjerke...tu mehanicar mora biti stvarno entuzijast!

Ili uvijek moras imati djoker zovi...

A daj mi reci tomo koliko KS ocekujes?

Link to comment
Share on other sites

Neću se razbacivati brojkama, vidjet ćemo kako će to raditi.

Ako sve bude ok, turbina minimalno na 1 bar

Link to comment
Share on other sites

Imam veće injectore, a struja će biti VEMS

Kapa do poda, samo istraj! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Na 1 bar ćeš imati blizu 200ks sa ovim turbom i vems-om.Sretno sa slaganjem :)

Link to comment
Share on other sites

Ajde konacno se primio posla, sad te drzimo za rijec, ako bude zabusavanja skupimo se i dolazimo te motivirat :) Sretno :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ajde konacno se primio posla, sad te drzimo za rijec, ako bude zabusavanja skupimo se i dolazimo te motivirat :) Sretno :dobroje:

Može, ponesite i gajbu

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.