Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

Mane.....ja nemam "gradske" vožnje jer je sve magistrala....Šibenik je mali grad sa dva semafora na kojima nikad nije gužva, posao mi je 25 km u jednom smjeru.

Jedino gdje "nabijam potrošnju" su kratke relacije po Vodicama gdje imam 5-6 paljenja unutar 3 kilometra vožnje

 

Espace je uglavnom na autoputu, tempomat 130km/h prst u ufce i vrti volanom. Ako idem brže doći ću u ZG 15 minuta ranije, ako nestanem, a ako stanem onda ću doći kasnije cca 30 minuta. 

Ono u čemu uživam s njim, je kad negdje na magistrali ili na usponu od Senja prema Vratniku ili na usponu od Obrovca prema Gračacu "zapnem" iza kakvog kamiona ili nekog migoljavca onda ga s lakočom preskočim i nastavim dalje u svom ritmu.

Tu radnju sa lagunom nisam nikad mogao, niti se usudio.

Hans.....uz tvoju nogu i cener je dobar :hahahe:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Freiburg im Breisgau. 1.29 eura litra. Nije samo diesel u pitanju, nego sam pozitivna iskustva imao i s benzinom. Dojam je takav da ili su aditivi drugaciji nego ili je oktanska vrijednost na visem nivou nego kod nas. Ovaj 1.5 moj je radio na ovom gorivu tise i stabilnije nego inace, plus odaziv na gas puno brzi. Napominjem jos da je auto bio full punog gepeka ( punica uvijek casti), 2 odrasle osobe plus dijete.

 

by m@rio

 

 

 

 

Benzin=oktanska vrijednost

Dizel= cetanska vrijednost

https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Dizel

 

 

Link to comment
Share on other sites

Za Austrijski plin kažu da je loš, a kod tebe kontra. No svejedno, za 7,7kn/L se radije vozim na benzin :D

Mozda i je sto sam dobio dobro po djepu, pa sam vise pazio :) Uglavnom nemogu nikako preskociti Austriju a da ne sipam, mozda bih i mogao da vozim 90 ili tako nesto... Uglavnom za tih 15l sto sipam u Austriji nekako uvijek najvise prodjem :)

Link to comment
Share on other sites

Valpovo-Zadar, podravskom magistralom do Zg i onda AC. Brzina u prosjeku 89km/h, potrošnja 5,3.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije moj auto, ali je zanimljiv jer je 0.9 TCe, Sandero sa Easy-R menjacem. Potrosnja je normalna do 110 km/h (tada je na oko 6.2-6.5), na 130 km/h prazan auto tuce 8.5 litara (i povrh toga sto mu je peta duga - na 130 km/h je na relativno niskih 3500 rpm). Poredjenja radi, Clio 1.5 dci sa istih 90 ks je na 110 na 4.5 litara (dakle gotovo 2 litra manje).

Elem, Sandero 0.9 - nekih 50 km autoputa, 30-ak km oko 100-110, kasnije preostalih 20-ak 120-130, uz jedan izlet do 140 km/h. Buka je neizdrziva, barem meni. Nakon toga jos 190 km magistralnog puta i 10-ak km grada. Na 80 km/h potrosnja je oko 4 litra.

Uglavnom, nakon takve voznje, izbacio je prosek od 5.2 litara/100 km

Slicice su dole. Dakle, 0.9 TCe je ekonomican samo na magistrali, kada se potera normalnim autoput brzinama, pravi vir u rezervoaru. Za sada su po pitanju potrosnje, kulture rada i buke 0.9 TCe motori daleko od 1.5 dCi.

snd1.thumb.jpg.8f3ff1d997630fd4c9007cf35snd3.thumb.jpg.f275839dc3161ce805b0acbf1snd2.thumb.jpg.aa0152dc712bf3c66bc64d538

Link to comment
Share on other sites

Brainmind...baš mi je drago da si uspio napraviti ovu test vožnju sa 0,9TCE.....može se viditi da na magistralnim putevima kod niših okretaja (gdje turbina ustvari daje osječaj snage) TCE motor je puno štedljiviji od atmosferskih benzinaca, a osječaj u vožnji je daleko bolji.......Ipak kad se brzine približe brojkama preko 100km/h postanu žedni kao i atmosferci.

 

Ispada, da ako se sa TCE-om voziš pristojno možeš se voziti štedljivo skoro  kao i sa dizelašem, ali nema onda jurnjave i visokih brzina i okretaja

 

Link to comment
Share on other sites

Sve dok radi u rezimu "siromasne smese" - lagano pritisnute papucice gasa - potrosnja je niska. Ali cim se izadje na autoput, potrosnja ide u nebo za tu zapreminu i masu auta.

Link to comment
Share on other sites

vozim se svakodnevno sa autom koji trosi izmedu 10 i 13...na mahove imam dionica kad trosi 25, i dionica kad trosi 7,5-8...ovisi kako se vozi...

ove pricice za 4-5-6 litara su mi iskreno smjesne za ljude koji imaju 30-40g...adekvatnije su mi za studente koji nemaju nikakve love, koji se skoluju (tako sam i ja svojedobno dok sam studirao, duze vremena vozio clia 1,9d, ali i GTT isto neko vrijeme), ali sad mi ne pada na pamet kupiti vise dizela i kupovati auto sa konfliktom u glavi dal ce mi trositi ispod 6 ili ispod 5,5...

Link to comment
Share on other sites

Khm... Ljudi imaju obitelji pa im trebaju veći auti a ne kantice od 4 metra koje žele biti ferrari ili porsche a ne mogu jer im vlasnik nema dovoljno novca za tako nešto.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

haha eventualno porsche mi se svida, ali da bi imao tako nesto, ne...dovoljno mi ovo

Link to comment
Share on other sites

Pa eto tako i ljudi sa karavanima i MPV. Imaš izvedbe sa dizelom unutra od cca 150ks koji kod karavana može trošiti oko 6L a kod MPV-a 7L. A zašto pritom uzimati benzinac slične snage koji će trošiti 10?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

vozim se svakodnevno sa autom koji trosi izmedu 10 i 13...na mahove imam dionica kad trosi 25, i dionica kad trosi 7,5-8...ovisi kako se vozi...

ove pricice za 4-5-6 litara su mi iskreno smjesne za ljude koji imaju 30-40g...adekvatnije su mi za studente koji nemaju nikakve love, koji se skoluju (tako sam i ja svojedobno dok sam studirao, duze vremena vozio clia 1,9d, ali i GTT isto neko vrijeme), ali sad mi ne pada na pamet kupiti vise dizela i kupovati auto sa konfliktom u glavi dal ce mi trositi ispod 6 ili ispod 5,5...

 

 

Da trebam pogoditi godine autora koji je ovo napisao kladio bih se u milijun Eura da nema vise od 18 godina, ali dobro ima nas svakakvih ocito.

Imao sam i ja svojevremeno auto koji nije prvak u stedljivosti, ali obzirom da je kod mene 70% otvorena cesta cak i taj auto (2.0T) nije bio rastrosan sa svojih 7-8L prosjeka...auto koji bi meni trosio  na mahove 25L bi momentalno prodao.

Ako je tebi auto sav smisao zivota i da te osim posjeta benzinskim ne zanima nista drugo onda mogu razumjeti takvu ravnodusnost prema potrosnji.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Nije bitno koliko se ima godina, bitno je kako se osjeća. ?

 

Ja znam da bih se osjecao kao budala da vozim auto potpuno svjestan cinjenice da cu za pola godine potrositi oko 15 000 Kn goriva vise (podaci iz njegovog posta) odnosno 30 000 Kn za godinu dana mojim tempom skupljanja kilometara u odnosu na auto koji sada vozim...pa za tih 30 000 Kn bih radije otputovao sa zenom na Kubu, Tajland ili neku sl. egzoticnu destinaciju umjesto spaljivanja goriva u Seatu...ali dobro, svakoga nesto veseli.

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Za 30000 kuna si kupiš egzotičnu destinaciju gdjegod želiš u Slavoniji :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Za 30000 kuna si kupiš egzotičnu destinaciju gdjegod želiš u Slavoniji :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Kako smo krenuli kao drzava prosirit ce se ponuda na cijelu zemlju. :D

Link to comment
Share on other sites

ako cemo gledat ustede od litru-dvi na istom autu promjenom stila voznje, to su ustede koje jesu/nisu vidljive i moguce. primjerice, kad bi mi auto trosia 4,7 (litru vise od tvornickih podataka) umjesto 6,7 (koliko trosi po splitu, zapravo kombinirano na 10tkm board), na 15tkm godisnje, uz cijenu goriva od 10kn/l, i razliku od 2l, to je 3000kn godisnje. problem je sto primjerice po splitu ni uz najbolju volju i paznju ne mogu potrosnju spustit na tih 4,7 po niti jednoj racunici. svakodnevno ispada da se po 30 puta penjem i spustam na sljeme, a semafori su svi do jednog na crvenom valu - nema sanse da prodjes na zeleno od jednog do drugog. u medjuvremenu ti svi odreda jebu sve po spisku s takvom "voznjom" i bezuspjesnim pokusajima ustede litre dvi goriva. tako da sam odusta, i vozim ka covik... alternativno, mogu preselit u ravnu slavoniju, pa onda pricat o famoznim ustedama goriva, jer za razliku od tih ravnica, u st nemos ni nogu pustit s kocnice a da ne odes ili naprid ili nazad. 

ako cemo pricat o razlici benzin, dizel, onda nemos, a da ne spomenes plin... jednostavno kod auti koji trose, a imaju tu mogucnost, plin je cisti pobjednik. em vozis ko covik, em te brige jel trosi 10 ili 13, ili koliko vec goriva. najradje bi i u ovog dci-a uvalia plin, jer kad gledam, ima sam veci, tezi, i podjednako brz auto, s tim da me u kunama manje kosta. 

a sad, tko zeli usparat tih 3000kn godisnje, evo meni bi bilo dovoljno izbacit jednu kavu, cappucino, ness, sto vec od 10kn dnevno i uspara sam 3600kn godisnje. oni sto puse po 20-30kn dnevno su mi jos fascinantniji, a ima ih koji voze golfa duju, a ocito imaju za duvan... najbolje onda otic negdi u brdo di nema poreznika, mobitela, ni auti, i onda sve sto zaradis (a ne znam kako ces zaradit tako osim ako si u penziji) spremas jer na nista ne trosis... 

Link to comment
Share on other sites

 

Ja znam da bih se osjecao kao budala da vozim auto potpuno svjestan cinjenice da cu za pola godine potrositi oko 15 000 Kn goriva vise (podaci iz njegovog posta) odnosno 30 000 Kn za godinu dana mojim tempom skupljanja kilometara u odnosu na auto koji sada vozim...pa za tih 30 000 Kn bih radije otputovao sa zenom na Kubu, Tajland ili neku sl. egzoticnu destinaciju umjesto spaljivanja goriva u Seatu...ali dobro, svakoga nesto veseli.

Ja se ne bih osecao kao budala kada bih davao 2000 evra godisnje vise na gorivo, ali da vozim v8 benzinca, odnosno nesto iz AMG ili M odeljenja, eventualno Audijev RS. A da vozim kompakta i da toliko vise trosim na gorivo, e onda bih se zapitao gde gresim. Ovako, u autu D segmenta, ili u gradskom autu B segmenta, ne pada mi na pamet da bacam pare na gorivo. Ima bitnijih stvari u zivotu.

@ruske

Ako se ista iz tvog posta odnosilo na ono sto sam ja napisao, onda mislim da si opasno promasio poentu.

Link to comment
Share on other sites

Netko trosi 50kn na cigarete dnevno, a netko ni kune, pa opet nema tih 18250 kn na stednji godisnje. Tako se ni razlika od 2 litre goriva ne stavlja svaki dan u kasicu prasicu, nego možda cak i vise vozi, jer eto malo trosi

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

svi imamo svoje poroke... nekome je to duvan, nekom alkohol, nekom putovanja, nekom racunala, mobiteli, itd., a nekom auti, gorivo... jbga, netko kupi Minerva gume, a "budale" poput mene bacaju pare na Conti, Dunlop i slicno... i jos: - manje trosi goriva, - nema opasnosti od kazni, - uspara na gumama, - uspara na plocicama, - povecava opasnost da ga netko posalje u 3pm. 

posto je tema koliko neki auto trosi, onda ako zelim mogu na 10km trosit ravnih 0l/100km dok se spustam niz Klis... bolje bi bilo vidit koliki su prosjeci na velike kilometraze, a ne ove iznimke... eto, i ja sam ima ZG-ST 4,4l/100km, ali samo prvi put kad sam auto vozia, a takvo sto nebi bas zva nekom voznjom posto je po cesti bila hrpa hodocasnika koji su isli u Sinj, a i auto se razradjiva pa nisam isa nesto brzo s njim. dakle, sporo, kilavo, i bez semafora otvorene ceste - dobijes 4,4l/100km, samo litru vise nego tvornica pise (bolje rec 33% vise). sorry, ali ja tako vozit NE MOGU! 

Link to comment
Share on other sites

imam ja itekakve zanimacije i posla u zivotu, zato bas taj auto mi je izlazak iz svih problema, stresa i slicno i ne bi stedio na njemu nista...pa neka 200kn odu i u 2 dana ako treba, desi se itekako...nije mi nimalo zao...zivot je kratak i pun sranja, jednom se zivi i jednom se uziva...a uzivao sigurno ne bi u autu koji ima 70ks i koji trosi 4-5 litara...ili ne daj boze kao sta neki imaju auto od 100tinjak ks benzinac koji trosi mozda litru litru i pol manje od cupre (u prosjeku, ne u fullu)...ne hvala

btw dule kad smo kod 30tkn i ustede, istina...ali u mom slucaju, ja nemam kad ic na tako neko daleko mjesto, radi posla...radim 95% vikenda, praznika i sve...godisnje dobivam na kapaljku po 4-5-6 dana max u sutu, ako ne vecinom i manje...tako da nemam vremena ic na takva mjesta...ali da bi - bi...pa posto nemogu, onda lijepo uzivam svakodnevno u autu posto jedino to me odvracuje od svakodnevnice...

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

Nadam se da se stresa rješavaš i izlaziš iz problema na Grobniku (ili sličnim mjestima), a ne na javnim prometnicama.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

imam ja itekakve zanimacije i posla u zivotu, zato bas taj auto mi je izlazak iz svih problema, stresa i slicno i ne bi stedio na njemu nista...pa neka 200kn odu i u 2 dana ako treba, desi se itekako...nije mi nimalo zao...zivot je kratak i pun sranja, jednom se zivi i jednom se uziva...a uzivao sigurno ne bi u autu koji ima 70ks i koji trosi 4-5 litara...ili ne daj boze kao sta neki imaju auto od 100tinjak ks benzinac koji trosi mozda litru litru i pol manje od cupre (u prosjeku, ne u fullu)...ne hvala

btw dule kad smo kod 30tkn i ustede, istina...ali u mom slucaju, ja nemam kad ic na tako neko daleko mjesto, radi posla...radim 95% vikenda, praznika i sve...godisnje dobivam na kapaljku po 4-5-6 dana max u sutu, ako ne vecinom i manje...tako da nemam vremena ic na takva mjesta...ali da bi - bi...pa posto nemogu, onda lijepo uzivam svakodnevno u autu posto jedino to me odvracuje od svakodnevnice...

Zasto bi isao na auto od 70 ili 100 KS da ti malo trosi?

Moj je 2 litre obujam i 163KS sto je dovoljno za OK performanse i malu potrosnju koja meni ne prelazi 6.5L.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.