Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

Jučer 474km većinom otvorena cesta pri prosječnoj 72km/h, trošio u prosjeku 4,6.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

rijeka - novigrad - rijeka: 8,4 na 100, sa odradenim brdom na buzetu pungas.com

Link to comment
Share on other sites

Križevci- Murter starom cestom= 4.5L/ 100 km po BCu.

Meg 1.5, 78kW

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zadnja 2 tanka 7,6. VG-Dubrava svaki dan, malo do Sv. Nedjelje, malo do Preckog, voznja svakakva, ponekad sa klimom...

Link to comment
Share on other sites

Zagreb - Bihać - Plitvice, pa onda Bihać - Split - Hvar (preko Drvenika, tu je bilo malo autoputa od Splita do Makarske inače sve starom cestom), Hvar - Zaton kraj Dubrovnika starom cestom, par izleta u Dubrovnik. Autoput Dubrovnik do Zadra i onda od Zadra nazad u Zagreb autoputom, 1626km od toga 1526 na plin jer sam fulao sa pumpom na Hvaru (pumpa je bila na Braču :D). Ovaj puta 4 osobe i pun gepek, ali nije bilo ništa nosača na krovu ili bicikala. Klima je radila stalno i fala bogu da sam napunio plinom jer sam mislio da neće biti podnošljivo kao prošlih godina.

9L/100km plina na točenju. Sa klimom dosta troši više, na oko ~20%.

Užasno mi žao što nisam stavio 77L tank, čak si mislim da ga naknadno ugradim makar me to ispadne 1000 ili više kn. Za ovakva duga putovanja skrati za duplo točenja.

Link to comment
Share on other sites

Znam, ja imam tank od 40tak l, oko 34 stane kada je potpuno prazan i sa tim napravim 350km po autocesti... Danas recimo vozim iz DE za HR, prva etapa je do Beca pa spavanje tamo, i samo na tocenju izgubim preko sat vremena. Ukupno imam oko 1200km

Link to comment
Share on other sites

Ja imam 42L, ali uredno natočim 40, a mislim da sam jednom i 42L natočio. I da, nikada mi ne lupka multiventil, svi se čude :D

Bosanska posla vjerojatno, ali pazim da kada ga natočim do ibera da ga odma i potrošim malo, pogotovo ako su nagle promjene temperature vani u dolasku.

Link to comment
Share on other sites

Do sad najduzi range po BC-u. Laže...boji se da ga ne prodam. Misli da ce me kupiti. Zadnji tank je bio 4.4 litre. Klima...gradska voznja Zagrebacka/Slavonska...istina, nisam u spici jer na posao idem u 6 i vracam se oko 18:39. Vozim 60-70 u trecoj, glupo mi gusiti motor sa 4. brzinom zbog DPF-a. Nek se raspuhuje.a377804f73ceb262416fb31f67ba74bb.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Stara cesta Zagreb - Nin, s nešto malo gradske vožnje prije puta. Opet ista priča, pun stvari, 2 dječje sjedalice i krovna kutija. Normalna vožnja od 80-100km/h.

7,5L/100km po BC-u, meni jako dobro.

Gorivo INA 100BS.

DSC_0236-1.jpg

DSC_0237-1.jpg

DSC_0238-1.jpg

DSC_0239-1.jpg

DSC_0547-2.jpg

Link to comment
Share on other sites

toliko pri istim uvjetima trosi leon sa 330ks, tako da nije dobro

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

toliko pri istim uvjetima trosi leon sa 330ks, tako da nije dobro

Jel?!! A Concept One trosi manje od tvog pri istim uvjetima a ima 1000ks....kakva je to logika...ajde ne mjesaj kruske i jabuke....

Ovo je za atmosferca od 200ks jako dobro...

Link to comment
Share on other sites

Evo ovako zadnji tank. Napravio 500 km, od toga cca 140 km čiste gradske vožnje sa puno pali gasi kratkih relacija u klima full time. Preostalih 360 km odvoženo autocestom RI- SB 140 km/h i pola sata stajanjem na mjestu, motor radio zbog klime i male bebe u autu, natovareno full. Prosjek svih 500 km po B.C.  je 5.7 lit/100 km. Klima stalno, vozio sam kako mi se vozilo, bez pažnje na potrošnju. Nije loše:yeah:.

Klima i udobnost na putu, odlični..

Link to comment
Share on other sites

toliko pri istim uvjetima trosi leon sa 330ks, tako da nije dobro

Po specifikacijama s ova 2 linka kaj sam našo, imaš pravo. Ne znam točno koji je tvoj model seata.

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=13611

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10400

Prije par godina (2014), uspio sam ga spustit na 7 L/100km al je to bilo jer sam jako pazio, ali može se. Sad nisam uopće pazio nego vozio tak da sam opet prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

sve samo ne serijala... :D 

Edited by Ruske
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer Valpovo - Zadar, sve starom cestom preko kutine, krnjaka i dalje starom ličkom, samo Gornja Ploča - Zadar 1 AC-om. 490 km, 6.5 h, prosjek oko 75 km/h. Prosječna potrošnja na kraju 4,6 L / 100 km. S tim da je žena vozila do Virovitice pa je tada bila još 4,4. Ona po propisima vozi točno u 1 km/h, a ja imam malo više te umjetničke slobode, osim u Slunju i Rakovici. Tamo ne vole umjetnike :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo odvalio 985.4 km sa 53.12 litara kad se upalila lampica. Znaci 5.4 litre/100km Prosjecna brzina 29.5km/h. Njegiva procjena 4.4litre. Znaci puna jednu litra razlike na 100km.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo odvalio 985.4 km sa 53.12 litara kad se upalila lampica. Znaci 5.4 litre/100km Prosjecna brzina 29.5km/h. Njegiva procjena 4.4litre. Znaci puna jednu litra razlike na 100km.

 

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

 

 

Nevjerojatno je da BC laže jednu litru, odnosno dobrih 20 % u tvom slučaju. Kod mene laže do 0.5 litara.što je opet dosta.

A šta se moje potrošnje tiče, za vikend sam ostvario najmanji prosjek na jednoj dionici ceste od kad imam auto. Dvoje odraslih, dvoje djece i klima upaljena, Rijeka - Poreč relacija oko 90 km otvorene ceste, prosjek 3.9 lit/100 po B.C.. Isti dan vratio sam se nazad u Rijeku i prosjek cijelog puta RI-Poreč- Ri mi je bio 4.2 litre. Nije loše..

WP_20170820_21_26_15_Pro.jpg

WP_20170820_21_26_07_Pro.jpg

WP_20170820_21_26_53_Pro.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prva slika, tj BC mi je bio nevjerojatan. Na kraju se rezerva upalila na cca 980km. Zao mi je samo sto nisam uslikao ukupnu kilometrazu/predjenu. Mislim, zadovoljan sam. To je tu negdje. Uglavnom je bila gradska voznja osim zadnjih cca 200km jer sam isao u Varazdin na Spancirfest i vozio otprilike 130km/h. b98546a75c4585f8fba344c96f50fa4d.jpg5680b7df8caa11f5373d1cf1be9fa960.jpg442268e7a61ebe541f38570726fb719d.jpg5676c9c3d283aa226d111386fc3473a5.jpga531eed066ef54e67637fb1de8703f7b.jpg

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dal se na Renaultu moze kalibrirati parametar prosjecne potrosnje na board kompjuteru?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jesi resetirao BC kad si natocio gorivo? Ili ti BC mjeri od davnih dana?

Link to comment
Share on other sites

Jesi resetirao BC kad si natocio gorivo? Ili ti BC mjeri od davnih dana?

Ja ga resetiram svaki put nakon tankamja, a tankam u 95 % na istoj pumi i agregatu dok pištolj sam ne stane. Nakon toga izračunam i uvijek laže 0.4-0.5 lit prosjek, bez obzira na uvjete vožnje (grad, AC, otvorena, ljeto ili zima. Ako tankam negdje drugdje, računica opet ista. Sve u svemu puno laže BC i služi samo za hvaljenje po forumima:yeah:

Link to comment
Share on other sites

Meni je to nevjerojatno da BC moze lagati za jednu litru.

Pa ipak je to nekakvo racunalo koje mora znati koliki je prijedjeni put i koliko je goriva potroseno.

Meni je odstupanje max do 0,1l i to najcesce zbog zaokruzivanja na vecu decimalu.

Ak mi je prava potrosnja recimo 5,61 onda BC kaze 5,7.

Dakle, ako i laze onda laze da trosi vise nego sto realno trosi.

Link to comment
Share on other sites

Meni BC na Laguni laze za cak 1.5L. Natenkiram, ponistim ga, nakon sto ispraznim rezervoar pokazuje da sam potrosio 60L goriva, a na pumpi mi stane samo 50L. Buduci da auto imam vec 6 godina, ne pratim vise potrosnju, ali sad sam prije puta htio pogledati i iznenadilo me koliko BC laze. I onda sam to opet ponovio na zadnja 3 tenkiranja i opet isto.

Link to comment
Share on other sites

Meni na L2 1.9dci točan u decilitar.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.