Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

i dizel je...ne hvala

htio sam auto 300+ks i sad kad ga imam nije mi ni na pameti stedjeti, stedio sam cijeli zivot u kantama ispod 100ks. a i imam mogucnosti voziti se vise i jace nego do sad, ali nemam vremena vise od ovoga sta imam...tako da je ovo dovoljno

Link to comment
Share on other sites

U mlađim danima uopće mi nije bilo žao kuriti novac na gorivo. Em je bilo jeftino (cca 3,5kn), em smo se vozikali bez veze, iz čistog gušta.

Nije bio problem skočiti do mora na kavicu i isti dan nazad uz potrošen cijeli rezervoar.

 

Danas razmišljam drukčije i na drugi način cijenim teško zarađeni novac.

Ima milijun pametnijih stvari gdje ga mogu potrošiti nego na papučici gasa i punjenju rupe bez dna zvane državni proračun...

Link to comment
Share on other sites

i dizel je...ne hvala

htio sam auto 300+ks i sad kad ga imam nije mi ni na pameti stedjeti, stedio sam cijeli zivot u kantama ispod 100ks. a i imam mogucnosti voziti se vise i jace nego do sad, ali nemam vremena vise od ovoga sta imam...tako da je ovo dovoljno

A onda kuri gorivo ako ti je to ispusni ventil od posla, nema smisla da ti bilo sto pisem.

Meni je moj auto isto gust, neki dan sam s njim odvalio u komadu oko 800 Km vozeci se brzo dok se motor vrtio na samo 2900 okretaja i troseci pri tome svega 6.5L....dosao kuci i jos mi ostalo goriva od punog tanka...put nisam ni osjetio...buka minimalna, fino glazba i krstarenje lijevom trakom uglavnom.

 

 

 

 

Danas razmišljam drukčije i na drugi način cijenim teško zarađeni novac.

Ima milijun pametnijih stvari gdje ga mogu potrošiti nego na papučici gasa i punjenju rupe bez dna zvane državni proračun...

 

Upravo tako, dodje to sa godinama. ;)

 

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim tu polemiku, vau, čovjek si je kupio auto kompaktne klase za 10tak tisuća eura koji ima dosta konja i sad je neki rasipnik.

Svatko ima svoje veselje, ljepo je objasnio da ga to veseli u životu, hvala bogu može si priuštiti i bok.

Više potroši netko tko kupi novi auto od 100k eura na gubitku vrijednosti nego kaj on u jako puno godina može spržiti sa 300tinjak konja.

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim tu polemiku, vau, čovjek si je kupio auto kompaktne klase za 10tak tisuća eura koji ima dosta konja i sad je neki rasipnik.

Svatko ima svoje veselje, ljepo je objasnio da ga to veseli u životu, hvala bogu može si priuštiti i bok.

Više potroši netko tko kupi novi auto od 100k eura na gubitku vrijednosti nego kaj on u jako puno godina može spržiti sa 300tinjak konja.

Nebi ja ni komentirao njegov post i veselje da nije ovo napisao jer je on iskazao prvi čuđenje nama:

 

ove pricice za 4-5-6 litara su mi iskreno smjesne za ljude koji imaju 30-40g...adekvatnije su mi za studente koji nemaju nikakve love, koji se skoluju (tako sam i ja svojedobno dok sam studirao, duze vremena vozio clia 1,9d, ali i GTT isto neko vrijeme), ali sad mi ne pada na pamet kupiti vise dizela i kupovati auto sa konfliktom u glavi dal ce mi trositi ispod 6 ili ispod 5,5...

Link to comment
Share on other sites

ocito ste bolje zivjeli od mene u mladim danima...meni je tad bio vrhunac kad sam kupio GTT, pa je otislo sve kvragu jer sam bio student...pa onda mi bio vrhunac clio 1992 1.9d par godina...no stvari se mjenjaju, tako i apetit i mogucnosti i sad sam napokon dosao na ono sta sam htio godinama...i ne mislim prekinuti s time...niti stediti, jer da sam htio bi ostao sa cliom i dan danas...

vidis dule, meni nije gust voziti se 800km (mada i jesam cirka toliko odjednom u cupri) i ne cut nista...svako ima drugaciji gust jbg...kad budem imao 40-50 e onda ce neka dizelaca karavan i bok...mozda...sad mi ovo sve sta mi treba...ne zalim ni kune...

Link to comment
Share on other sites

samo uživaj, kad ćeš ako nećeš sad. Roktanje i niski okretaji mogu pričekati..

Link to comment
Share on other sites

roktanje ce zaminit struja... najradje bi i sad nesto za po gradu na baterije, sve drugo je prebrzo... 

Link to comment
Share on other sites

Svatko tko kaže da mu auto dugoročno u svim kombiniranim uvjetima troši manje od 5 litara, eto ja mu ne vjerujem! Može se to dobit na nekim otvrenim dionicama ceste i ništa više. Čak i oni koji se puno voze otvorenim cestama imaju problem postići ovo bez obzira voze benz ili dizel.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je moguće. Ne previše ispod, ali između 4.5 i 5 svakako. Odi na spritmonitor i gledaj u smjeru Hondinog 1.6 i-DTEC, VW-ovog 1.6 TDI  i naravno 1.5 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Mogu i ja trošit 4.5 lit na pojedinim dionicama ceste. Ali dugoročno zima/ljeto, kiša snijeg, življa vožnja za gušt, brža vožnja autocestom, grad, čekanje u koloni na granici ili zbog nesreće, povremene kraće relacije, natovaren auto, klima, sve to ulazi u prosjek i to ne može ispod 5 litara, a ide i preko 6. Zadnji tank mi je prosjek 5.8 autocesta pun auto i grad, pola/pola. Realno super je to, ali puno bliže 6 nego 5 litara.

Link to comment
Share on other sites

Pa na spritmonitoru i jest prosjek. E sad, jedino ako ljudi lažu oko toga koliko toče i koliko km prelaze. Ali u mom slučaju je odstupanje oko 1% s obzirom na prosjek ostalih.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moguće je da dizeli u recimo cliu, twingu Yarisu i sličnim auticima i troše 4l vanjske vožnje ali ne vjerujem po autocesti. Dakle nekih 80-100 laganini bez obilaženja i slični aktivnosti u ti vjerujem. Ali kada netko kaže da mu laguna, Passat, avensis, talisman ili veća još klasa troši 4l ili manje po autocesti po tempomatu na 150.... onda dalje čekam kada će reći vozio ja 200 i morao stati i dati čovjeku u kamionu naftu upalio mi safe mode da nema više kuda sa naftom da usporim :)

Link to comment
Share on other sites

Individualno apsolutno. Twingo 1.5 dCi troši kod suprugine kolegice nikad više od 4.6 L/100 km i tako već 300tkm. Vozi na posao, autocesta 85 km u jednom smjeru, par km po gradu, par po lokalnim cestama. Gospođa twingom nikad ne prelazi 110 kmh, ne osjeća se sigurno. Kad je vjetrovito, stigne šleper i gusla 90 na tempomatu autocestom iza njega. Supruga se s njom vozila par puta, osijedila dok su se dovukli na posao. :hahahe: Drugi auto im je vw transporter, to koriste za odmor, kamper model. Pater familias vozi Goldwing, ružna žuta boja. :help:

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj ima Meg2, 1.5 dCi. U grad ne ide skoro nikad, do posla i nazad svaki dan 60 km po staroj karlovačkoj. Ima 2 semafora, nikad ne pretiče, poštuje zakon (jer zakon je da se poštuje, tako kaže) i uglavnom ga pretiču kamioni i autobusi, znači smeta na cesti. Auto je kupio nov i sad ima 120.000 km, redovno sve prati i zapisuje. Prosjek je uvijek 3.8-3.9 osim po zimi 4.1-4.2. ali tada ga želi prodati.

Uglavnom što prosječnom vozaču treba 30 min, to on vozi 45-50 min.

Rijetko se vozim s njime jer me toliko razjebe da me ni 4 piva ne mogu smiriti. A ne vozi se ni on samnom jer veli da divljam po cesti ko ZET-ovci koji ga žele izgurati sa ceste [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

Moguće je da dizeli u recimo cliu, twingu Yarisu i sličnim auticima i troše 4l vanjske vožnje ali ne vjerujem po autocesti. Dakle nekih 80-100 laganini bez obilaženja i slični aktivnosti u ti vjerujem. Ali kada netko kaže da mu laguna, Passat, avensis, talisman ili veća još klasa troši 4l ili manje po autocesti po tempomatu na 150.... onda dalje čekam kada će reći vozio ja 200 i morao stati i dati čovjeku u kamionu naftu upalio mi safe mode da nema više kuda sa naftom da usporim :)

Imao sam e36 touring 97.g. 2.5tds pred 2-3god, dignes ga na autoputu na 150-160 i onda odrzavas brzinu na vrh gasa a trenutna potrosnja oko 6litara. Oko170 je bila cca7l potrosnja..oko200 cca12-15l, sve pod klimom.

Znaci STARA krava sa 6cilindara i oko140ks na 225/45/17 i ta neka cruise speed je bila idealna. Mir i tisina i neki dobar feeling kad ga pricepis sa tih 150 i onda se javi svih 6starih krava MMMUUUUU ispod haube i veselo i bez problema poteze.

Dok sa jbnim c2 hdi smo isli jednom u zg i to je patnja ziva bila(meni a i njemu sigurno) ako ces 110-130 trosi ko vlak(8-12-15-17) i dere se ko da ga kaznjavas, nema voznje na vrh gasa nema komocije, upalis klimu eto problema..

Link to comment
Share on other sites

Prijatelj ima Meg2, 1.5 dCi. U grad ne ide skoro nikad, do posla i nazad svaki dan 60 km po staroj karlovačkoj. Ima 2 semafora, nikad ne pretiče, poštuje zakon (jer zakon je da se poštuje, tako kaže) i uglavnom ga pretiču kamioni i autobusi, znači smeta na cesti. Auto je kupio nov i sad ima 120.000 km, redovno sve prati i zapisuje. Prosjek je uvijek 3.8-3.9 osim po zimi 4.1-4.2. ali tada ga želi prodati.

Uglavnom što prosječnom vozaču treba 30 min, to on vozi 45-50 min.

Rijetko se vozim s njime jer me toliko razjebe da me ni 4 piva ne mogu smiriti. A ne vozi se ni on samnom jer veli da divljam po cesti ko ZET-ovci koji ga žele izgurati sa ceste emoji23.pngemoji23.png

Ma reci ti tvom frendu da kaka rijetko:trk:. 3.8, 3.9 - ma daj me nemojte hebati.. Idem gledat tursku sapunicu samo da ne čitam gluposti po forumu:yeah:

Link to comment
Share on other sites

Imao sam e36 touring 97.g. 2.5tds pred 2-3god, dignes ga na autoputu na 150-160 i onda odrzavas brzinu na vrh gasa a trenutna potrosnja oko 6litara. Oko170 je bila cca7l potrosnja..oko200 cca12-15l, sve pod klimom.

Znaci STARA krava sa 6cilindara i oko140ks na 225/45/17 i ta neka cruise speed je bila idealna. Mir i tisina i neki dobar feeling kad ga pricepis sa tih 150 i onda se javi svih 6starih krava MMMUUUUU ispod haube i veselo i bez problema poteze.

Dok sa jbnim c2 hdi smo isli jednom u zg i to je patnja ziva bila(meni a i njemu sigurno) ako ces 110-130 trosi ko vlak(8-12-15-17) i dere se ko da ga kaznjavas, nema voznje na vrh gasa nema komocije, upalis klimu eto problema..

za taj motor mogu povjerovati tu potrosnju. Taj sam auto vozio. Ali 6l je ipak puno vise od 4 l koliko neki pricaju. Sasvim iskreno si napisao potrosnju :)

 

A C2 ninpje bas optimiziran za autoput. Moja pretpostavka je da ga se na vrhu gasa moze voziti 80-90 na nekoj otvorenoj cesti... ili cak 70 i tu trosi te famozne 3.5l :)

Link to comment
Share on other sites

Zadnji rezervar (3.4.-25.4.2017.) potrošnja 4.6l/100km. :hail: Zimulje 185/60/15. Prethodni (19.3.-3.4.2017.) je malo propuhan autocestom tako da je popio pola rezervara od Kutine do Lužana :D gdje mu je prosjek bio 5.45l/100km. U doba najvećih hladnoća sredinom siječnja potrošnja bila 5.92l/100km. :D Točenje uvijek do čepa tako da je to realno stanje, dok Board Computer laže za cijelu litru prosječnu potrošnju, a brojač potrošenih litara smulja za više od 10 litara... Ima li kakvo baždarenje istog?

Link to comment
Share on other sites

svojedobno sam napravio rutu RI-ZD sa C2 HDI i na izlazu u rijeci (krizisce, tko zna) se upalila rezerva...isao sam dalje, zanimalo me do kuda mogu doc kulturnom voznjom...u karlobagu mi se ugasila zadnja crtica goriva (sta nisam nikad vidio da se gasi) i dosao u ZD bez beda...dakle 222km sa mozda malo vise od 7 litara...pa racunajte koliko je trosio...nitko ne vjeruje kad to pricam, jer svi misle da vozim divlje 0-24, a u biti neznaju nista...znam se ja itekako voziti kulturno i penzionerski, kad me volja...

Link to comment
Share on other sites

evo i moje prvo mjerenje...

znači laguna 3 2.0 dci 150 ks, prosjek 7,3 litre, potez centar Zagreba - Sveta Nedelja...svaki dan

Link to comment
Share on other sites

padaju neslavni rekordi za jedan "stedljivi" dci... posljednji tank 8,84l/100km!!! 

moram li rec da mi da mi fali moja plinska elantra koja je znala srknit 10-13l

Link to comment
Share on other sites

Da nisi kojim slucajem zaboravio otkaciti prikolicu s 20 vreca cementa? Ocito da ne znas racionalno upravljati pedalama gasa i kocnice. :help:

Link to comment
Share on other sites

A s obzirom da se vozim od semafora do semafora, u Splitu je crveni val, a nema ravnica vec u brdo, niz brdo, onda mene nimalo ne cudi... iskreno se nadam da cu kroz sljedecu godinu pric na struju, a onda prst u uvo... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.