Jump to content

Koliko vam pila troši


dolac

Recommended Posts

Pa kad se voziš 58 min a prođeš 13 km, još je to i dobra potrošnja. 

11 hours ago, Med0 said:

Navozao sam se Golfova sedmica tedeijova i nešto teesijova, te ponekod Passata. Jedan-šest troši manje od dva-nula jedino ako se vučeš k'o krepana mačka po cesti a ni to nije garantirano. Zato su 1.6 izbacili prije 3 godine.

Astru H sam vozio u valjda svim varijantama prije 10ak godina. Benzinac 1.4 troši nenormalno u gradu jer taj motor nema ni snage ni momenta za tu šasiju. Benzinac 1.6 bolje ide (iako ne puno bolje) a troši tu negdje kao i 1.4. Do Bjelovara i natrag mi je 1.4 popio četvrtinu rezervara, a 1.3 cdti jedva da se pomakla kazaljka. Astre 1.7 Isuzu dizli su bili vrlo uglađeni ali najproblematičniji dok su Astre 1.9 dizli od Fiata su bile pun pogodak - rokću i tresu k'o radni strojevi ali idu i čupaju. Svim Astrama su ovjesi bili loši, a mjenjači katastrofa.

Eto cijela priča je krenula da je moj kolega uzeo superba sa 1.6 jer mu je jedina bitna stavka potrošnja (radi>100 km kuća-posao-kuća). I da on se vozi ko krepana krava i sa 1.6 će dobit cca  0.5-1 lit na 100 km sto je njemu jako bitno. I 1.6 može trošit manje od 2.0 ako je potrošnja 1. na listi prioriteta. Sve drugo je na strani 2.0, ali njemu to nije bitno!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Scary said:

malo je veca od toga kaj pise, BC prikazuje manju potrosnju za 0,5-0,7l. 

Ništa čudno, bc je preoptimističan i u meganu 0,5 lit. Drugim riječima, po bc na otvorenoj cesti ide oko 4.5 lit, a u stvarnosti ispod 5 lit teško

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Scary said:

Pa sad, dal je centar grada ili nije, ovo je moja potrosnja i brzina kretanja ako iz Sesveta u 7 krenem na posao do Vrbika.

Uh, ja sam nekoliko godina išao svaki dan točno u suprotnom smjeru od tebe od Vjesnika do Sesveta. Baš sam žalio te ljude koji su u suprotnom smjeru. To je bio jedan veliki zastoj koji je počeo prije City Centra East i tako je bilo sve do Španskog :)  U povratku isto.

1 hour ago, fabi said:

Pa kad se voziš 58 min a prođeš 13 km, još je to i dobra potrošnja. 

Eto cijela priča je krenula da je moj kolega uzeo superba sa 1.6 jer mu je jedina bitna stavka potrošnja (radi>100 km kuća-posao-kuća). I da on se vozi ko krepana krava i sa 1.6 će dobit cca  0.5-1 lit na 100 km sto je njemu jako bitno. I 1.6 može trošit manje od 2.0 ako je potrošnja 1. na listi prioriteta. Sve drugo je na strani 2.0, ali njemu to nije bitno!

1.6 TDI može trošiti manje od 2.0 TDI ali ključna riječ je može. Recimo ako ubijaš dvomaseni u 6. brzini pri 1500rpm ili DSGa u 7. brzini pri 1200-1300rpm trošit će nešto manje. Ako si u gradskim gužvetinama trošit će nešto manje. Ušteda u potrošnji u ostalim uvjetima je zanemariva osim na autoputu pri 150km/h gdje 1.6 TDI troši više i puno više grije ulje. Govorim iz osobnog iskustva.

Ljudi su uzimali 1.6 TDI jer je bio 2500-3500€ jeftiniji od 2.0 TDI motora.

Ta razlika u cijeni se jako osjetila u vožnji.

Link to comment
Share on other sites

Da rezimiramo 1.6tdi- 105ks je  trosija manje... 1.6tdi - 115ks trosi isto ko 2.0 ali neide ni blizu.. Ipak 400ccm je veliki nedostatak.. 

To ipak hoce reci da do 120kmh je nebitno.... Ali dolazi do izrazaja na duge staze i brzine preko 120kmh...tu 1.6 nema sta trazit pored 2.0 motora... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Tako i ubrzava, ispod 100kmh 1.6tdi hoce povuci bar u golfu, kasnije se već osjeti da je to samo 105ks, iako mi je slican osjecaj i sa starim 1.9tdi iste snage. U 2. brzini moze preskocit 1.5dci kasnije vec nije tako 😆

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

EQC400 300 kw, mjesane voznje, 130ak km, 38 kwh na 100 km. Dok dodje do 180tak, ko da u zid lupi. Da nema limitator valjda bi do 250 vuko ko lokomotiva.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A tesko ovo sam stavija cisto da se vidi kako je autoput u dalmaciji ravan... 2.0 dca 150 ks... Tempomat na 138kmh a trenutna potrosnja 1.7L.. Kad ides uzbrdo je na 12.7  zabetonirana... Do Splita je jos i ok ali perema Plocama ima strana mašala... 

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

nekako mi visoka potrosnja...frend kupio a5 3.0tdi nedavno i potrosnja mu prosjecna ja mislim ispod tvoje...znam da kad se vozi normalno ga mu trosi 6.5-7, a kad ga povremeno stisce (ne 0-24 naravno) onda iznad 8 mu ne ide nikad

Link to comment
Share on other sites

jbt vidim valjda svojim ocima sta mu pise na BC :D 

evo npr ZD-RI 140 autocesta + dosta brza voznja zuta lokva-rijeka po noci bez prometa, 7.0 pisalo...za usporedbu u altei 2.0 tdi + mapa je pisalo 6.8 ista ruta ista voznja

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

super potrošnja za taj auto, motor i thule NA krovu. btw, jednom sam skoro napuco nekog švabu koji je odlučio izletiti iza kamiona u lijevu traku, a ja doletio sa xxx :D brzinom

Link to comment
Share on other sites

Pa to i ja tvrdim Krule, ali eto, stalno nekako svi troše 6. 🤣 

Da, sigurno, jer je stalno uključen! 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja Ruske-u ne vjerujem da se vozio sa frendom 140 jer koliko znamo ne ide nikad preko 110

  • Like 2
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, frenchkey said:

A i pogon na sva 4 malko dize potrosnju, zar ne?

A i ne zaboravite da je ovih 7.8 potrošnja po Max-u. Ide to  na 7 litara da vozi netko sa nogom od 43-46.

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Smanjenje potrošnje se može postići i na puno drugih načina i nije tu bitan samo motor. Meni je i Renault 5 iz 87 trošio 5 litara tj manje nego mi danas troši megane 1.5 dci. Ali 5-ica je imala 750 kg, a megane skoro x2. Ovo sam naveo samo zato što je motor iz R5 imao puno manju iskoristivost od 1.5 dci ali 45 ks je bilo dovoljno za 750 kg auto, u tome je poanta pa je i potrošnja bila mala. Kada bi se motori sa današnjim stupnjem razvoja ugrađivali u aute 30% manje mase,  imali bi i manju potrošnju. Naravno, ako je potrošnja 1. na listi prioriteta, onda se pored mase auta i mjenjač, aeorofinamika, gume, ostalo podređuje ostvarenju cilja, tj cijela industrija bi se razvijala u tom smjeru, svi dobavljači, proizvođači guma itd.. i ovo @wifi nije fantazija nego čisti inženjerski posao koji bi za posljedicu imao win-win-win-win. Da su npr od 2000 godine propisali samo da svaki novi model auta mora biti npr 5% lakši od prethodnika, danas 23 godine kasnije svi bi vozili nove aute koji trose osjetno manje od današnjih, inžinjeri i industrija bi imali posla, a ljudima bi (pregrmili bi i cinenu) bilo u interesu kupovati nove štedljivije aute.. A mi doslido toga da će zabranit prodaju ICE auta i nameću se EV koji dobar dio ljudi ne želi/može/ ili neće kupit pa će rade vozit 30 godina stari ICE auto.

Edited by fabi
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@fabii onda se penjes ka drenovi uz pun gas i dalje usprpravas.. Imas primjer toga sta govoris, zovu se K car u Japanu.. Imaju to vec JAKO dugo. Baci oko na potrosnje..

Jbt 3L trosi skuter a ne.. 

Tezina auta dolazi od raznih sigurnosnih elemenata abs, esp, ojacanja (osim od velicine).. A i ispusnog sustava koji je nekad bio cijev s prigusivacem od 10kg a danas je to skoro 50kg svi elementi skupa... 

I tih 5L u R5 mi je jako jako nategnuto, jer ne ovisi direktno potrosnja od maksimalne snage nego od opterecenja. Sem ako nisi ziveo u Rijeci.. Onda cu vjerovati...

 

 

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, mata73 said:

Ja Ruske-u ne vjerujem da se vozio sa frendom 140 jer koliko znamo ne ide nikad preko 110

vjeruj mi nakon cijelog dana i 1100km samo zelis se sto prije vratiti doma, plus sta je bilo ponoc i ni pasa na cesti

 

.....

evo, frend jutros mapirao 3.0 tdi, kaze ubijao sam ga prije i poslije, da vidim razliku, vise puta mjerio 100-200 i kaze od pokretanja jutros potrosnja 8.6...kaze vise od toga NE IDE. tocka. meni dovoljno. laguna bi u tim uslovima trosila 12, a moja ex cupra 15

Edited by Ruske
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.