Jump to content

Steering locked


IcyTexx

Recommended Posts

Bok...

Sjedim usred parkiralista u ovo doba i smrzavam se. U izgasenom autu koji se odlucio naljutit na mene i odbija se upalit.

Baca gresku "Steering not locked" i odbija upalit. Tu i tamo kaze "Steering locked".

Ako ima nekog u ovo doba na forumu i mozda zna dal ista mogu napravit ili da krenem prema doma pjeske i sutra narucim nekog da ga odveze sto dalje od mene?

Inace, stao sam na pol puta do doma da mu promijenim zaruljicu jer je riknula usred mrklog mraka a on meni ovako vraca... A jesam i ja naivan...

Link to comment
Share on other sites

ako se dobro sjecam to se dogodilo starom na megsu 2. mislim da je steering locked bila poruka i iduci korak je bila vucna služba do servisa. ubij me, al ne mogu se tocno sjetit kvara, mislim elektronika, al nemoj me uzet za riječ

Link to comment
Share on other sites

čini mi se da je to bilo kada volan ostane do kraja smotan i nategnut pa se zaključa. Probaj ga otključat i poravnat kotače, možda upali

Link to comment
Share on other sites

čini mi se da je to bilo kada volan ostane do kraja smotan i nategnut pa se zaključa. Probaj ga otključat i poravnat kotače, možda upali

neznam točno kak to ide s karticom i otkljucavanjem volana, jer svog iskreno nikad nisam morao "ručno" otkljucavat kao na 207 od cure, onak s okrenutim kljucem lagano i "cimanjem"?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm... Sve sam probao, izokretao sam volan do kraja, na sredinu, itd... Ništa. Probao sam ga micat kod davanja kontakta, ništa. Dugo stiskanje gumba, kratko, itd... Ništa. Onaj zvuk "zaključavanja" se čuje ali svejedno baca grešku i volan je otključan.

Nakon što sam malo prtljao po žicama kod osigurača prestao je bacat grešku i upalio je. Ali ne zaključava volan nakon gašenja. Čuje se zvuk, ali volan se svejedno vrti. Sad sam doma, a trebao bi odvozit još 40 km... I u 6 ujutro natrag. Bacio je još jednom grešku kod ponovnog paljenja i onda više ništa. Tri puta sam izvrtio kotače i upalio/ugasio auto i ne baca više ništa. Volan je uvijek otključan.

 

Išo bi sad na put, al nekako mi je sumnjivo to zaključavanje, što da mi se zaključa u vožnji?  :freak6:

 

Usput: izgleda da je otišla neka elektronika (relej?) kod paljenja lijevog kratkog svjetla, ne radi sa novom žaruljicom...

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

kazem ti da mislim da je neki problem u elektronici i ne bih ti preporucio da odes na put prije nego posjetis servis..

Link to comment
Share on other sites

Oke, ne idem nikud, osim u krevet. Dosta mi je bilo sat i pol gnjavaže i prtljanja po žicama.

Sutra do autoelektričara.

 

Hvala na pomoći!

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Oke, ne idem nikud, osim u krevet. Dosta mi je bilo sat i pol gnjavaže i prtljanja po žicama.

Sutra do autoelektričara.

pametno :)

Link to comment
Share on other sites

Evo sad sam malo prosurfao forumom (što sam trebao odmah napravit umjesto pitat, al bio sam na mobitelu) i vidim da je problem poznat. Znao sam da Megane i Scenic imaju neke probleme sa volanom, al nisam znao da je to to.

Link to comment
Share on other sites

i ja sam malo guglao i dosta ljudi kaze da su imali problema s vlagom na konektorima ili elektronickom bravom koja otkljucava volan..nadaj se da je ovo prvo, jer vidim da ova brava nije jeftina  :oo:

Link to comment
Share on other sites

A vidim da je cijena luđačka, 2500+kn za glupost.

 

Još ću isprobavat dal se volan zaključava nakon gašenja, iako sam prilično siguran da ne (okretao sam ga za 1/4 lijevo-desno). Zvuk brave se čuje, ali nema nikakvog efekta. Ne znam kako je izveden taj mehanizam zaključavanja, ali jedino me brine to da mi se ne zaključa u vožnji.

 

To mi se Megane osvećuje jer sam prije koji dan gledao Audija. Grrr.

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj prvo konektore ispod sica, dal je vlaga u pitanju, jer se navodno znaju zacepiti odvodi pa voda radi probleme. Koliko vidim ima milijun razloga za kvar, al ovo je bar besplatno pogledat :)

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

Mozda ti je zavojnica volana otišla. Čest problem na meganeu 2. Nazalost,bez ovlastenog ništa.

Link to comment
Share on other sites

Mozda ti je zavojnica volana otišla. Čest problem na meganeu 2. Nazalost,bez ovlastenog ništa.

Nije zavojnica u pitanju jel da jest onda bi mu svjetlila lampica "airbag-a". U pitanju je elektronska brava volana. Jedini problem jest da je ona kodirana istim kodom kao imobilizator, ili ecu pa treba staviti novu. Malo bolji elektroničar može riješiti i polovnu.

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre je u pravu... Čitač ključa je ispravan, volan se ne zaključava i u tome je problem. Ne da upaliti auto jer ?misli da je netko razvalio bravu?

Taman sam se odvezo do jednog autoelektricara kojeg znam pa cemo pogledati u cemu je problem. Sva sreca da je upalio ujutro, iako je volan bio otkljucan. Izgleda da im i elektronika zastite nije bas nesto.

Link to comment
Share on other sites

usrmaatre je u pravu... Čitač ključa je ispravan, volan se ne zaključava i u tome je problem. Ne da upaliti auto jer ?misli da je netko razvalio bravu?

Taman sam se odvezo do jednog autoelektricara kojeg znam pa cemo pogledati u cemu je problem. Sva sreca da je upalio ujutro, iako je volan bio otkljucan. Izgleda da im i elektronika zastite nije bas nesto.

U laguni postoji isti sustav s kodiranom elektronskom bravom volana, međutim nije bilo toliko kvarova koliko na megane-u II. Pitam se što su tamo zasrli.

Link to comment
Share on other sites

Dal zna itko koliko točno košta elektronska brava volana, nova?

Znam da nije jeftina. Može li je elektroničar popraviti, ovdje je vjerojatno u kvaru mehanizam koji fizički blokira osovinu stupa volana. Mislim da bi se to moglo popraviti. Nova brava se mora kodirati.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam ga nazvao i veli da je pogledao između ostalog i bravu - ona je kao u redu. Kaže lik da će vozit u ponedjeljak nekom elektroničaru koji se s tim bavio, ali da najvjerojatnije zeza čitač kartice. On bi to trebao popraviti, a ne mijenjati pa će me nazvati kad ustanovi koji je problem. Mislim da je davno već bio problem sa čitačem kartica koji je tada riješen, ali ni buraz ni stari se ne sjećaju što je popravljeno i kako...

Da sam barem odvezo svojem mehaničaru, a ne ovom prekoputa, jer bi svojem vjerovao - ovo mi je sve čudno.

Link to comment
Share on other sites

Oke... Malo sam poludio jer znam da ziher nije kartica, otiso do mehanicara i sam sam naso problem. Rastopio se konektor kod osiguraca u motornom prostoru i radi toga baca greske i ne zakljucava volan i ne pali auto.

A veli da je pogledao sve osigurace... I zice...

Drugi puta cu pametnije...

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

A lik je već bio spreman pola auta raskopati i to naplatiti. Otkud on zna da ima kutija sa osiguračima u motornom prostoru, a ako i zna nije ju povezao s tim jer nije i volan tamo :box: .

Barem si to rješio, uz najmanje troškove :smile: .

Edited by Mafro
Link to comment
Share on other sites

Zbog lošeg kontakta, npr. pomaknuo se konektor, kontakti oksidirali i dođe do malog iskrenja svaki put kad pališ auto (a to nije malo struje) i sve se zagrijava i malo po malo rastopi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.