Jump to content

Steering locked


IcyTexx

Recommended Posts

Oke... Malo sam poludio jer znam da ziher nije kartica, otiso do mehanicara i sam sam naso problem. Rastopio se konektor kod osiguraca u motornom prostoru i radi toga baca greske i ne zakljucava volan i ne pali auto.

A veli da je pogledao sve osigurace... I zice...

Drugi puta cu pametnije...

Hahaha reko sam ti da prvo pogledas sve konektore  :lek:  

Ajde, bitno da nije skup kvar 

Link to comment
Share on other sites

Hvala vam puno, radi vas sam i otišo pogledat još jednom za svaki slučaj.

Inače, pričao sam u čemu bi mogao biti problem jednom drugom mehaničaru. Onda je on to pametno predao drugome bez da mu je išta rekao, pa je ovaj krenuo iz nule. Prvi lik je moj broj telefona zagubio. Kad sam sad došo tamo pitam da li su provjerili bravu volana, veli da je u redu. Pitam dal su ju skinuli - veli da nisu. Kad sam pogledao nisu ju ni taknuli jer je još bila pod plastikom. Kad smo došli do nje bila je skroz olabavljena... Drugi mehaničar i vlasnik je na kraju pošten i žao mu je kaj je stajao auto i kaj su ga raskopali bez veze. Nije mi htio ništa naplatiti. Tak da je i to OK. A i ja sam bedak, da sam se odvezo 15 km dalje do svojeg mehaničara on bi znao gdje je problem. Lijenost, lijenost...

Nema veze sa osiguračima, ali u toj kutiji ima i dosta žica sa konektorima koji se spajaju sa strane. Jedan od njih koji se rastopio je zezao, vjerojatno je neka kombinacija žica sa kartice i brave na volanu jer je na obje stvari kompjutor bacao grešku. Kako se rastopila jedna strana i zašto... Ne znam jer to nisu veliki naponi ili struje. Sad trebam naći neki pošten konektor koji paše da riješim taj problem zauvijek.

A sad se moram čuti sa BB da malo osvježimo motor...

Mafro, ako si u mogućnosti/kad nađeš vremena, da li bi mogao izvaditi iz Dialogysa shemu konektora u kutiji osiguraca u motornom prostoru?

Evo, sad kad će netko u budućnosti imati sličan problem, možda će mu ovo biti rješenje.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Evo, na žalost nema ništa konkretno, pogledaj poglavlje Engine compartment connection unit. Dokumenti navode jedan na drugi, a koliko vidim rješenje je da nađeš VISU wiring diagram NT 8266 za Megane II. Tamo su detalji.

http://www.2shared.com/document/9HT5TlW6/MR364MEGANE8pdfelectr.html

http://www.2shared.com/document/l8-qe8La/Megane2elfaultfinding.html

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Tema stara 10 godina, ali i mene zadesila ista stvar sa Scenicom. Ostao ispred Lidla, steering fault, not locked i ne pali. Vani +36 C, nedjelja. :conf:

Auto ostao tamo, doma me doveo frend. Sta ću sutra pojma nemam

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Drugi aku za početak. I vidi kakvi su osigurači na klemi. Ako nije nešto od toga trebat će nam bolja dijagnostička kugla

Ne vergla uopće? Ili škljoca? Ili nešto treće?

Edited by laci
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nista, samo napise steering locked pa zatim steering not locked. Sve drugo radi na autu, aku je dobar. 

Kocka kona zakljucava vvolan bila klimava, stegnuo saraf, nista bolje. 

Skinuo kocku i po uputama s neta, povadio visak dijelova iz nje. :bigl:

Opet nista, isto ispisuje. Izgleda da kocka ne dobija struju ili je motoric u njoj crkao...

 

 

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Imao ovakav problem na Megane 2 prije 3 godine. U hrv je tada bio taj dio teško dobavljiv, a i cijena mu je bila paprena. Pretragom na netu sam našao taj dio na ovoj stanici https://moto-dynamic.com/8201340959,3,4,32120 i tada me koštalo sa poštarinom oko 200€.

Pokušavao je i majstor koje kakve trikove, ali je sve bilo bezuspješno sve dok nije došla pošiljka iz Poljske. Imali smo sreće što je auto stajao u garaži i zbog ovog problema je auto mjesec dana stajao u garaži.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Kad pokusam paliti cujem tihi klik slicno kao da zatvaram vrata. Mozda neki relej

Link to comment
Share on other sites

Jesam, i napravio sam sve sto i ovaj na videu. Vratio natrag, ali samo da visi na kabelu, nisam montirao na volan. Medutim opet ista stvar. 

Gledao sam poslije jedan Ruski video gdje je lik isto napravio, ali njemu je otišao i motoric unutra pa bi rukom namjestio onu osovinicu u krajnje položaje za zakljucano ili otkljucano i tako bi mu upalio. 

Meni ni tako neće. Kao da struja uopce ne dolazi do te kocke. 

Osiguraci su u motornom prostoru, treba skidat aku, a to po ovoj vrucini i na parkingu nisam mogao. 

Sutra ujutro auto ide na slepi do majstora. 

Kao slag na kraju, zaboravio sam da sam prije mjesec dana pri produljenju registracije prvi put u zivotu nadoplatio preko police Croatie besplatnu slepu. :bonk:

Ne mogu sad bit peder i otkazati čovjeku nakon sto sam ga jedva namolio da sutra to obavi

IMG_20230827_213430.jpg

IMG_20230827_214534.jpg

IMG_20230827_214805.jpg

IMG_20230827_192509.jpg

IMG_20230827_194451.jpg

IMG_20230827_213520.jpg

image.png.90701c810d7d64de22a2b43dda90870f.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Za ovako što dijagnosticirati vjerovatno treba clip. Ne vjerujem da išta drugo može očitati položaj senzora za zaključavanje volana. Dakle krenuti dijagnozu od toga što modul očitava o da li je modul uopće dostupan....

U svakom slučaju sretno.

Link to comment
Share on other sites

Ako se ispostavi da je modul brave neispravan, prije nego što počneš tražiti drugog donesi ga do mene.

Edited by filiplolic
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Domba said:

Za ovako što dijagnosticirati vjerovatno treba clip. Ne vjerujem da išta drugo može očitati položaj senzora za zaključavanje volana. Dakle krenuti dijagnozu od toga što modul očitava o da li je modul uopće dostupan....

U svakom slučaju sretno.

da, tu si u pravu, nadam se da će majstor krenuti od dijagnostike, a Clip ima

Kod mene pri kontaktu uopće ne povlači ovaj jezičac kao na videu dolje

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sada zašto je teško reći. Mogu e da motor ne valja. Moguće da nešto krivo javlja položaj jezička, a moguće da je i elektronika ispustila bijeli dim. Nažalost bez znanja kako točno radi i bez alata (clipa) teško se može nešto više znati... Treba doslovce vidjeti kakva je logika iza svega.

Link to comment
Share on other sites

Nasao sam jos jedan video o finom namjestanju ovog jezicka u otvoreni polozaj kada javlja da je volan zakljucan. To nije skroz do kraja nego malo prije. 

Htjedoh to isprobati pa sinoć u 8 opet prema autu. 

No dočekao me praznog akumulatora, ušao na ključ. 

Ništa od te varijante. 

Jutros odšlepan do majstora. Kaže da on ima varalicu za to, emulator. 

Bumo videli rekli su slepci... 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danas auto gotov. Majstor kaže nije bilo struje prema kocki. Pregoren osigurac.
Ali opet pregorio i novi kad ga je zamjenio, pa je nasao neki kratki spoj u instalaciji i to popravio.
Po njegovim rijecima postojeca kocka upali 9 od 10 puta pa je ipak stavio emulator. Koji kosta 100€ jer je to neki top model, njegov rad 50 i slepa 50. Ukupno 200€.
Ja sam emulator na Allegro.pl vidio za 29,30€ skupa s postarinom. Postoji i jeftiniji model.
No sta je tu je, auto radi

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Akumulator napunjen. Sve radi. Umalo.

Došao doma vidim tek tad da mi plin ne radi. Stao na parking povlačim ručku od haube, a ona nekako mekana i mlohava. Sajla otkačena ili pukla.

Zovem majstora, kaže ja plin nisam dirao, ne znam ništa, a sajla njima zna često puknut. Kiptim u sebi i pitam kad mogu doć. Kaže sutra.

Zove za 5 min i kaže možeš li sad, u 7 navečer? Došao tamo, razvalio mi lijevi gril na braniku, povukao rukom i otvorio haubu. Epilog, sajla nije pukla već je iz dva dijela i spaja se u neku kutijicu nasuprot akumulatora i tu se otkačila kada se kopalo po instalacijama. Dva osigurača od plina na svom kablu sa plus kleme oksidirala, jedan pukao pri vađenju. Stavio novog, ali i dalje malo radi, malo ne. Doma sam malo sa kontakt sprayem intervenirao i sada i to radi. Valjda je to to u pm

  • Like 3
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

To za sajlu se i meni desilo. Cudno ali zapravo dobro rjesenje (relativno)

Link to comment
Share on other sites

Nije lose onu tanku mini vezicu stavit oko toga da spreci slucajno opustanje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.