Jump to content

cudan zvuk kod stiskanja kvacila


scenicRXE

Recommended Posts

bok ljudi

 

kad stisnem kvacilo na mjestu cuje se cudan zvuk 

koda nesto struze i lupa

 

kvacilo je malo tvrdje al za sad jos normalno hvata

 

ja mislim da je otisao potisni lezaj pa da zato se to cuje

 

jel se more kaj desit ak se budem tak vozio ili da mijenjam sve

 

 

pozz

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno potisni ležaj (tzv. Druk). Potisni ležaj se jedino i okreće kad je papučica spojke pritisnuta. Jel hidraulična, ili obična na sajlu?

Link to comment
Share on other sites

na sajlu je

 

a jel se moze iz toga izrodit neki veci kvar

 

jel moram cekat dok narucim cijeli set da dodje

Link to comment
Share on other sites

na sajlu je

 

a jel se moze iz toga izrodit neki veci kvar

 

jel moram cekat dok narucim cijeli set da dodje

 

Ne tvrdim da je potisni 100%, ali vjerojatnost je velika. Može ti se dogoditi da se ležaj cijeli raspadne i da ostaneš bez pogona.

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja imam iskustva potisni ležaj prvo počne  lagano "zujati" kad se stisne "kuplung" Ako ignoriraš taj zvuk nakon nekog vremena ležaj se jednostavno raspadne.

Link to comment
Share on other sites

ok hvala

idem onda ovih dana do lagerosa narucit set

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pretpostavljam da imam slican problem....

 

...  dok stiscem i otpustam kvacilo cuje se zvuk poput "šištanja".... relativno tiho jer se cuje tek sa zatvorenim prozorima i ugasenim radiom... ali se cuje...

Zvuk se ne cuje dok auto miruje, i pojavi se cim stavim nogu na kvacilo.

Kad je kvacilo stisnuto do kraja zvuka nema...

 

Koliko sam  skuzio guglanjem to su simptomi za potisni lezaj.

Twingo je 2006. i jucer napunio 90000km

 

Inace, primjetio sam da "malo teze" ubacujem u brzine dok je auto hladan - neznam da li je to povezano ili ne...

 

Savjeti/ideje dobrodosli  :driver;

Link to comment
Share on other sites

Druk/potisni lezaj je velika vjerojatnost ako ne i 100% razlog u obojice taj zvuk i teza pedala (ne uvijek) te lagano zapinjanje/ubacivanje u brzine..

Slicne simptome priza i potisna ploca ali ona ne ispusta zvikove vec samo mpoze otezavat mjenjanje brzina.

Potisni lezaj sluzi da gura potisnu plocu i odvoji motor/pogon od mjenjaca, tako da jedino u tim trenutcima on preuzima ulogu, t.j. opterecenje na sebe i cuju se zvukovi kakve ste naveli..

U biti kada on "vrisne" izgubit cete mogucnost ubacivanja u brzine..

Inace sve se mijenja u kompletu/setu i dodju 3 dijela ,lamela, postisna ploca i potisni lezaj..

 

Anarhijo.. :) Da i tebe ce cekati isti popravak ali ako simptomi nisu toliko izrazeni mozes voziti slobodno jos dugo vremena, rijetko to bas netko mijenja odmah na prvu, uglavnom se ceka da to pocne pravo "cvilit" pa onda na servis..Mada ako radis puno km.duge relacije pazi da te nebi iznenadilo i na putu imao problem. ako vozikas se po loko samo gasssss... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

prije pola godine sam zamijenio cijeli novi set kvacila (Valeo) i bilo je ok do nedavno

ucinilo mi se kao da ne hvata dobro

i danas mi zena javi da opet proklizava i da jako tesko krece s mjesta

 

jel moguce da se vec lamela potrosila (makar sumnjam) ili  treba samo sajlu malo dotegnut

i jel to problem  napravit u kucnoj radinosti posto ni jedan majstor ne bude radio do petka a auto mi treba

 

hvala

Link to comment
Share on other sites

Pa nije ak znaš hehe.

a ako bude to pomoglo budem probal

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da imam slican problem....

... dok stiscem i otpustam kvacilo cuje se zvuk poput "šištanja".... relativno tiho jer se cuje tek sa zatvorenim prozorima i ugasenim radiom... ali se cuje...

Zvuk se ne cuje dok auto miruje, i pojavi se cim stavim nogu na kvacilo.

Kad je kvacilo stisnuto do kraja zvuka nema...

Koliko sam skuzio guglanjem to su simptomi za potisni lezaj.

Twingo je 2006. i jucer napunio 90000km

Inace, primjetio sam da "malo teze" ubacujem u brzine dok je auto hladan - neznam da li je to povezano ili ne...

Savjeti/ideje dobrodosli :driver;

Ispravite me ako griješim, ali zar se potisni ležaj ne bi trebao najviše čuti kad je spojka pritisnuta do kraja? Kada je spojka uključena (noga nije na pedali) potisni ležaj se ne vrti. Ovo mi je više vuče na ležaj spojničke osovine u mjenjaču. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

imam jos jedno pitanje

jel moj auto ima cilindar kvacila ili ima obicno kvacilo bez toga

 

i ako budem sajlu stelao jel ju moram dortezat ili otpustat

Link to comment
Share on other sites

mislim da imaš na sajli na mjenjacu saraf za dotezanje.

ako sad klizi ako ju još zašarafiš zategneš sajlu

klizit ce još više.

sailu treba otpustiti ukoliko klizi.

kvacilo ti treba loviti  cirka na pola stisnute papucice.

Link to comment
Share on other sites

mislim da imaš na sajli na mjenjacu saraf za dotezanje.

ako sad klizi ako ju još zašarafiš zategneš sajlu

klizit ce još više.

sailu treba otpustiti ukoliko klizi.

kvacilo ti treba loviti  cirka na pola stisnute papucice.

hvala ti puno

ja se nadam da bude to pomoglo

 

ma odpocetka mi je i lovilo tak al u zadnje vrijeme mi je bilo jako cudno

 

kad sam znao pustit kvacilo malo naglije da bi brze krenuo nije bas htio grebat ni po mokrom

 

mozda probam cak i danas kad dodjem s posla da bas sutra ne sarafam po autu

Link to comment
Share on other sites

otprilike

 

samo ga malo stisnem i vec pocne odvajat

Link to comment
Share on other sites

jel to problem  napravit u kucnoj radinosti posto ni jedan majstor ne bude radio do petka a auto mi treba

 

Nemoj nam prodavati bureke da budeš to doma radio, kad znam da ćeš na poslu šarafati po autu.

Ne boj se, gazda ti sigurno ne čita  RKH :D

Link to comment
Share on other sites

Nemoj nam prodavati bureke da budeš to doma radio, kad znam da ćeš na poslu šarafati po autu.

Ne boj se, gazda ti sigurno ne čita  RKH :D

ma da sam isel s autom na posel bi sarafal :)

al sam danas isel vlakom jer je zeni trebal auto

hehe

Link to comment
Share on other sites

evo da se javim

 

sad sam se vozio i nije nist proklizavalo

uglavnom mislim da moja zena umislja da proklizava :)

 

probao sam i naglije krenut na suhoj cesti i nije bas htio zagrebat al je naglo krenuo naprad posto su gume nove

a na mokroj je vrtio

 

sad sad ne budem nista dirao jel su ovi blagdani

mozda nakon toga samo malo otpustim sajlu, pola navoja

 

probao sam polako kretat i pocinje vec prije polovice da hvata a kad stiscem isto prije pola pocinje otpustat

 

ne znam

mozda sam si i ja prije umislio da ne ide dobro

sad cu malo vise obracat paznju

Link to comment
Share on other sites

Druk lager se čuje dok ne stisneš kuplung,kad stisneš se ne čuje.

Griješiš kolega. Potisni ležaj se ne okreće kad je spojka uključena (papučica nije pritisnuta). Potisni ležaj se okreće samo kada je papučica spojke pritisnuta (mjenjač odvojen od motora), tada je potisni ležaj naslonjen na korpu (košaru) od koje dobija vrtnju. Mjenjač je tada naravno isključen. Dakle kada se čuje zujanje, a papučica spojke je pritisnuta do kraja riječ je o potisnom ležaju. Ako se pak čuje šum kada papučica spojke nije pritisnuta, a auto u leru (mjenjač spojen s motorom) onda je rječ o spojničkom vratilu mjenjača, odnosno njegovom ležaju koje se tada okreće zajedno s motorom. Ovo su osnove mehanike i principa rada spojke. Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.