Jump to content

clio 172 ABS


Goran89

Recommended Posts

zanima me kako na 172 ph1 iskljuciti ABS? ako sem nekako i moze oce li mi nesto drugo poludit?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nema gumba niti išta slično. Na "divlje" se sigurno može. Palit ce ti se lampa i pojavljivat greske u ECU. Čemu gasiti ABS uopće?

Link to comment
Share on other sites

znam da nema botun. ima li neki osigurac od ABS-a, mogu li na samoj kocnici kabel iskljucit? jel mozda povezano sa servom pa ako ga tako isljucim oce li mi se i servo ugasit?

nema veze ako samo upali gresku, problem je ako ga ne budem moga vozit.

a tribam ga ugasit jer na kocenju zelim po boku a sa ABS-om to ne mogu.

znaci, za svaki dan ocu ABS a nediljom kad mi je trka ga necu.

Link to comment
Share on other sites

Probaj otkopčati žice sa jednog od senzora od ABS-a.

Jedino ne znam da li je razdioba sile kočenja na Cliu izvedena elektronski. U tom slučaju će ti stražnje kočnice kočiti puno puno pre jako...

Link to comment
Share on other sites

Ovo što veli Kornjo, ABS je u ulozi kompenzatora sile po osovinama tako da ti se može dogodit da ti prije blokira zadnju osovinu nego prednju, zvuči zabavno. :D

Btw, po boku ide neovisno o ABSu, nije to ESP. Treba samo dovoljno kasno kočit, kad već uđeš u zavoj i možeš namještat guzicu. :)

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

nemoze nikako u bok, abs ne dozvoljava da kola blokiraju. jucer sam poludija, udjem u zavoj sa kocnicom, i sad ocekujem da ce otic u bok a on samo produzi. zabolila me liva noga od upiranja. navika sam na Polu da mi na pravcu prije blokira nazad nego naprid hahaha, e to je tek bilo zabavno za vozit.

jedino probat iskljucit kabel pa vidit sta ce se dogadjat.

Link to comment
Share on other sites

Poštelaj geometriju naprijed, otvori špur i stavi negativan nagib kotača i veći ofset, to bi moglo pomoći više nego isključivanje ABS-a, jer ako isključiš ABS, to i dalje neće promijeniti balans automobila

Link to comment
Share on other sites

To se sve da na 172-jki "odraditi" samo s gasom odnosno naglim oduzimanjem gasa i dodavanjem volana. Naravno, uz prethodno namjestanje optike...mislim da bi lagano prosirivanje traga naprijed i jos malo negativnog nagiba dalo zeljene rezultate. Ne znam koliko i sta dobijas jakim bacanjem u bok...meni se cini da tu gubis na brzini i vremenu a ne dobijas. Ok...lagane korekcije su pozeljne ali ne vidim bas cesto da netko lovi dobra vremena s prednjepogonasem na asfaltu jakim zabacivanjem zadnjeg kraja. Istina...izgleda atraktivno ali ne donosi sekunde.

Link to comment
Share on other sites

U slalomu donosi sekunde, zadnji kraj mora biti agilan, a ako Clio odbija skrenuti na naglo puštanje gasa, očito je problem u geometriji prednjeg kraja (ili voziš zamaskirani Opel :zubo:)

Link to comment
Share on other sites

Na svom PH II sam imao ABS iskljucen non stop.
Kod mene je bio iskljucen preko senzora zakreta volana, ako to ima i ph I onda mozes tako rijesiti, samo prekines jednu zicu, spojis na prekidac i onda imas na on/off abs

druga opcija je vadjenje osiguraca, ali u tom slucaju kod mene nije radio brzinomjer jer ide preko senzora abs-a

Link to comment
Share on other sites

inace auti koce bolje bez abs, naravno ako vozac zna kocit.

takodjer auti sa abs-om odbijaju zakocit npr na pijesku i slicnim podlogama.

nagibi su naprid i nazad, trap je otvoren naprid i nazad, s te strane je sve 5.

krivo smo se razumili, ja ne mislim ni dizat rucne ni glumit zadnji pogon, nego kasnije kocenje i lagano sa kocnicom uc u zavoj. sa abs se to ne moze, nego auto ode priko nosa.

Link to comment
Share on other sites

2Rain, hvala na odg!

za trke sta vozim vikendom mi ne treba brzinomjer, probat cu sa osiguracem.

pustanje gasa i dodavanje volana i takvi izleti u bok su odlicni, ali samo za fascinirat djevojcice u autu, ako bas tako oces u bok onda napumpaj zadnje gume na 5bara pa ces vidit veselja. na utrci kad vozis na granici nema pustanja gasa nego desna na gas a liva na kocnicu. guzica triba bit zalipljena a kad ocu da ide u bok tribaju mi malo blokirat zadnja kola- e to ne mogu sa upaljenim abs-om.

Link to comment
Share on other sites

 

krivo smo se razumili, ja ne mislim ni dizat rucne ni glumit zadnji pogon, nego kasnije kocenje i lagano sa kocnicom uc u zavoj. sa abs se to ne moze, nego auto ode priko nosa.

 

Ovo mi je dosta čudno što to ne možeš izvest s ABSom jer meni auto apsolutno nikada ne podupravlja (pričam o ljetnim gumama i uvjetima) i na kočenje pri ulasku u zavoj (trail braking) redovito krene u bok bez da prednji kraj iscuri. Ne znam kako je namještena geometrija i uz to gewinde jer ako je odokalno onda je najvjerojatnije potpuno krivi setup.

 

btw: radit će ti brzinomjer na ph1 bez abs osigurača.

Edited by N3n0
Link to comment
Share on other sites

Neno...covjek vozi utrke, valjda mu taj abs zbilja stvara probleme odnosno otezava mu voznju na kakvu je navikao.

Link to comment
Share on other sites

konkretno, ja vozim na sliku ili polu sliku, napred imam 205 a nazad 195.

sve je namjesteno na aparatu, volan mogu pustit i sjest nazad on ce ravno ic.

evo primjer od jucer, utrka kronometar- znaci mala brzina do 70-80km, dolazim u 1.pun gas, brzina cca 60ak kmh kocim svom snagom i namotavam volan, auto samo produzi priko nosa. anajveci problem je sta stisnem kocnicu do kraja al on ne koci ne koci pa odjednom ukopa.

isti zavoj ali sa Polom bez abs, dolazim pred zavoj jako kocenje, namotavanje volana i popustanje kocnice, lagano otklize guzica i to je to. ako blokiraju kola znam na cemu sam.

navika sam bez abs, i to je to. da je bilo mokro bas me zanima sta bi tad bilo.

Link to comment
Share on other sites

Nekako ne vidim kakve to ima veze sa ABS-om...

Odvoji kočenje od skretanja. Gume mogu podnesti opterećenje do neke granice.

Ja ako pod brenzom uletim, zadnji kraj leti van. Sa ABS-om, btw.

 

e da, i uspoređujemo 2 različita auta...možda se jednostavno drugačije voze?

Edited by Ivan1902
Link to comment
Share on other sites

meni je takoder bilo malo cudno kako mu abs smeta ali cim je naveo da vozi kronometar stvari pocinju imat smisla jer pri malim brzinama kocenjem mora zanest auto...A vozim CS-a i znam je ABS jako nervozan cim se papucica malo jace pritisne,opcenito,pogotovo u laganom proklizavanju...

Link to comment
Share on other sites

eto nidzo me razumije.

nije tu brzina 150 pa da ce guzica letit vani ako taknes kocnicu.

ugl, jel se moze to iskljucit a da auto ne ide u npr safe mod, da mi ne iskljuci servo od volana itd.

a tko ne razumije zasto to hocu neda mi se vise objasnjavat

Link to comment
Share on other sites

najbolje bi ti bilo kako ti je rain napisao,spojis ga na prekidac pa si gospoda... palis-gasis...  :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

eta tako cu probat,ionako bi ga gasio samo na utrci, a svaki dan nek stoji upaljen.

hvala ;-)

Link to comment
Share on other sites

Neno...covjek vozi utrke, valjda mu taj abs zbilja stvara probleme odnosno otezava mu voznju na kakvu je navikao.

 

Ako voziš utrke onda valjda prvo izvadiš osigurač ABS-a. Eto ujedno odgovor kako isključit ABS, nikakvi prekidači. :)

Link to comment
Share on other sites

a jbg auto sam kupio ima 3miseca, sezona je tek pocela i ovo mi je sa njim prva trka tako da nisam znao kakva je situacija sa abs- om.

Link to comment
Share on other sites

Čuj ja ga imam 3 godine pa zato velim da mi nekako nije problem u ABS-u ako auto na slikovima curi na nos pri kronometar/slalom brzinama. U svakom slučaju vadi van osigurač pa vidi kako se ponaša.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.