Jump to content

Upgrade brakes - Renault Scenic


xxx

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xxx

    20

  • DU-roller

    13

  • MilosB

    13

  • twingara

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

sad znas sto je sledeci korak :D 300mm diskovi 

samo nznm dal je samo razlika u nosacu celjusti ili sto ?? 

Link to comment
Share on other sites

Na Fiata planiram kupiti brembo gt kit 305 mm i 4 klipna kliješta. Auto vapi za poboljšanjem od serijskih 280 mm i dvoklipnih kliješta. Između mene i tog poteza stoji samo 1500€. Postoji i gt-r kit sa 315 mm dvodijelnim diskovima, duplo skuplji. Kao pola Punta :) obzirom da sam imao 200 cup s brembom, znam što želim dobiti :)

Link to comment
Share on other sites

du-roler, mislim da se moze to znatno za jeftinije sloziti. rekao bih upola jeftinije nego sto si ti napisao. 

Link to comment
Share on other sites

ovo mi je onako na prvu upalo 

http://www.njuskalo.hr/kocnice-dijelovi/porsche-cayenne-brembo-6-klipne-celjusti-18zl-oglas-13939043

a diskovi se lako nadju s istim rasporedom rupa za vijke i zeljenog promjera/offseta.

 

ili ovo http://www.njuskalo.hr/kocnice-dijelovi/prednje-kocnice-audi-ttrs-rs3-brembo-oglas-13628545 samo slozit adapter

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Slušaj, može se slagati i pripasavati, a može se kupiti set za onoliko koliko košta. Big brake kitovi su jedan od najskupljih upgradea i zato ih se rijetko viđa na manjim autima (jer su i u postotku puno u odnosu na cijenu auta), a i proizvođači kao na novom Cliu RS zbog ušteda uglavnom samo stave veće obične kočnice. Pregrijavanje i izdržljivost se da riješiti promjenom lajtunga, sportskim pločicama, boljom tekućinom i bolje hlađenim diskovima, ali za kočnice koje grizu tako da oči ispadnu nema ništa bez 4 ili 6 klipnih kliješta i 300-400 mm diskova nekog od renomiranih proizvođača kočnica.

Link to comment
Share on other sites

pa ti kitovi su po meni porez na budale. nhf. pogotovo ti u tom cjenovnom rangu od 2000€

cesto mozes sve zasebno NOVO kupiti za manje para jedino sto se moras potruditi da nadjes odgovarajuce a ne da ti bude sve samo kao topshop, narucis iz stolice i platis bez razmisljanja. 

gledao sam bio za megane-a svoj (mastajuci) i mislim da je oko 800€ dosao 320*28mm dvodjelni set i 4klipna glodana kljesta i ostaje jedino adapter s trenutnog nosaca na nove celjusti. i to ne tsingtao zidingdon.. 

Link to comment
Share on other sites

Ako zelis da svuces s V>200 km/h na 80 km/h nekoliko puta uzastopno i onda na kocenju na izlazu s pravca s 250 km/h ne ostanes bez kocnice... onda placanje tog poreza na budale ispadne jako pametan potez. IMHO

Link to comment
Share on other sites

http://www.wilwood.com/Hats/HatProd.aspx?itemno=170-6288 134 usd komad

http://www.wilwood.com/Rotors/RotorProd.aspx?itemno=160-11835 130usd komad

http://www.wilwood.com/Calipers/CaliperProd.aspx?itemno=120-13292 460usd komad

 

eto ti kit, poprilicnih znacajki... i ima jos masu kombinacija i jeftinijih itd... 

ako se ide na solid disk, onda 320mm ima s istim offsetom i razmakom rupa i to za 4x100 za 5*xxx ima masu drugih dimenzija. i kao sto si i sam rekao, kvelitetno ulje na prvom mjestu skupa s paknicama koje ce kociti i kad se zagriju, jer ako popuste pakne jer su se pregrijale mozes imat i 400mm i 8 klipica nece te zaustaviti

Link to comment
Share on other sites

Nikad se s gumama, ovjesom i kočnicama ne bi igrao s polovnim i prilagođenim dijelovima i smišljao i krojio sam nekakve komponente poput adaptera, koji jbg to sve skupa veže, da bi uštedio recimo 500€. Ili kao oglas koji si stavio, samo ih treba urediti, zaštiti gumice, paziti na ovo ono... WTF? Jednostavno u tom slučaju ne bi ništa dirao da sam osuđen na tuning powered by auto otpad i lokalni tokar.

Na svijetu postoji samo par proizvođača big brake kitova, koštaju koliko koštaju, svi podjednako, pružaju isto toliko. Kao i u svemu, brand equity je dio cijene, zato na kliještima i pišu svoje ime, ali dosta znači i što si siguran da će doći dio kit prilagođen za ugradnju na tvoj auto, što je sve novo i znaš da je vrhunsko. Brembo je imao svoje failove u velikoserijskoj proizvodnji, ali s gt i gt-r nema mjesta zezanju, kao ni s taroxovim bbk-ovima.

Link to comment
Share on other sites

Jeste najlakse je kupiti nesto bez znanja i ne razmisljati...

Govoris ko da je izrada adaptera znanost neznam kakva... Proracuna se cvrstoca i dimenzionise odgovarajuce. Ko da ne rade tako i ostali... Ne kazem da treba to raditi svatko u svojoj garazi, al strojar koji zna svoj posao mozeproracunat sve za manje od 2h ... A da tokar nezna raditi i da samo ono radjeno na cnu valja necu nis komentarisat...

Link to comment
Share on other sites

Zašto bi to radio strojar koji to radi prvi ili drugi put u životu kad ima gotovo i dokazano, a razlika ispadne mozda 30% kad zbrojiš sve troškove (jer na cijene gore navedenog, prosječnog wilwooda ide transport, porez i carina), izrada adaptera, pločice i montaža, a u bremba ti je sve unutra za 1500€. I jedno i drugo je nepotrebno, dakle ne možeš reći da štediš dok bacaš lovu.

Link to comment
Share on other sites

http://www.wilwood.com/Hats/HatProd.aspx?itemno=170-6288 134 usd komad

http://www.wilwood.com/Rotors/RotorProd.aspx?itemno=160-11835 130usd komad

http://www.wilwood.com/Calipers/CaliperProd.aspx?itemno=120-13292 460usd komad

 

eto ti kit, poprilicnih znacajki... i ima jos masu kombinacija i jeftinijih itd... 

ako se ide na solid disk, onda 320mm ima s istim offsetom i razmakom rupa i to za 4x100 za 5*xxx ima masu drugih dimenzija. i kao sto si i sam rekao, kvelitetno ulje na prvom mjestu skupa s paknicama koje ce kociti i kad se zagriju, jer ako popuste pakne jer su se pregrijale mozes imat i 400mm i 8 klipica nece te zaustaviti

Jesi ti svjestan da ovo što si napisao košta 1000€??????????????

Link to comment
Share on other sites

jesam :D nemislim si to kupovat bez brige, inace ima nacina da se isto dobije jeftinije pa dodje cca cijena koju sam bio naveo. 

 

Du-Roler, jer je tolko jednostavno samo zato. nije to sveto pismo napraviti jedan adapter, znaju se opterecenja, zna se dozvoljeno naprezanje i deformacija i to je to...

 

i zasto ici na ovako na komad, jer na 90% vozila nemas opciju raditi BB kit pa onda i da hoces nemozes uzet vece

Link to comment
Share on other sites

Nisam ni mislio da ćeš kupovat, nego preporučaš rolleru suludu stvar... uračunaj dostavu na ono sve, barem 150$ radi težine, ako ne i više... dodaj PDV i dadžbine... pa si par tisuća kuna od plug and play opcije u kojoj imaš čak i lajtunge, a gle čuda, kod wilwooda nema :p

dakle suma sumarum, brembo je bolji izbor za bit miran!

Link to comment
Share on other sites

Dobro, svatko ima svoje razloge - nekom je možda draže sam nešto raditi i smišljati makar koštalo isto, to nije my cup of tea. Za fiata postoji jos par plug n play kitova, ali brembo bi volio jer sam ga imao na Cliu i znam kako je dobar, isti kit je doplata na abarthu essesse tako da je 100% odgovarajuć i ima lijepu priču koja spaja kremu talijanskog tuninga. Prilično sam siguran da wilwood nije na razini bremba gt.

Link to comment
Share on other sites

ako ima za tvoj auto brembo kit za 1500€ ok, al mi to nekako previse.

od 166tice se nadju celjusti koje su brembo, pa i da ih das reparirat redovno ne DIY i ako nadjes diskove koji su istih razmaka rupa uzmes to. sem ako opet ne ides pod "must" na dvodjelne. 

Link to comment
Share on other sites

*** koliko para toliko i muzike ili možda ipak ne!!!
 
Dat ću par primjera, konkretno se radilo o puntu gt išlo se na provjerenu kombinaciju Brembo čeljusti skinute s "Alfa Rome 166" obični diskovi 305 + pločice ATE + ulje ATE blue racing. Da bi se sve to uskladilo trebalo je napraviti adaptere njih je odradila firma "C mod" jedini zajeb je što više nismo mogli ići na 15-cola felge tako da smo stavili 16-tice. Kako koći??? brrrutalno i radi bez ikakvih nuspojave, cijena svega cca 5000kn.

post-10098-0-41199100-1421876493_thumb.j

post-10098-0-71075900-1421876503_thumb.j

post-10098-0-04381500-1421876602_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Primjer, kolega ima Seat Leon Cupra r na autu je big brake kitom s potpisom "Stoptech" ove bremze treba malo ugrijati prije nego se počne ganjati ponajviše radi pločica, pitanje kako koče??? brutalnooo... cijena ne znam točnu cifru ali mislim oko 2000€.

post-10098-0-05413300-1421877219_thumb.j

Edited by xxx
Link to comment
Share on other sites

Miloš, rekao sam da ne bi nikad slagao kočnice od polovnih komponenti. Nije mi to potreba.

Stoptech je isto po reviewovima jbno dobar. Navodno i ap-ovi kitovi ne zaostaju.

Link to comment
Share on other sites

Ako mene pitate stvar je samo u € može se kemijati i složiti da radi jako dobro ili kupiti već gotov proizvod koji je dobar jedno i drugo če raditi dobro svoj posao, samo treba naglasiti u toj cijeloj priči je naj bitnija osoba koja če to sve uskladiti te ispoštovati neka pravila tokom same ugradnje...

 

* iako nema smisla bacati neke veće cifre ako nemate xxx ps, ima dobrih jeftinijih varijanti tipa da se stave bolji diskovi/pločice/ulje/crijeva.


koja sirina diska ide u 166 celjusti ?

 

ne znam na pamet.

Link to comment
Share on other sites

Roler kolko pratim ap ina dosta losih setova da se krive te klipici zaglavljuju.

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.