Jump to content

Za broj veće felge - koliko dobijem, koliko izgubim?


Nathaniel

Recommended Posts

500 KM mozes izdvojiti za set gewindi ili set opruga i amortizera sportskih... :) 

I ja sam cekao cekao i sakupljao pa skupio za gewinde :)

ORGINAL NIKAD NEMOJ UNISTAVATI!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Nathaniel

    66

  • GoPlay

    34

  • moril

    25

  • Blue_Fatal1ty

    15

Ama nece biti unisten, necu nista rezati na pola pa ponovo krpiti :p

 

500 KM sto je neko izyebao i sto qrcu ne valja...radije cu ostati stock, bolji ce mi biti i handling i udobnost :D

Link to comment
Share on other sites

Pa sto onda neuzmes H&R opruge koje ti spustaju vise od Eibacha? A isto su jako dobre i kvalitetne

Link to comment
Share on other sites

Ama nece biti unisten, necu nista rezati na pola pa ponovo krpiti :p

 

500 KM sto je neko izyebao i sto qrcu ne valja...radije cu ostati stock, bolji ce mi biti i handling i udobnost :D

ne bih se slozio. Ima ljudi koji odustanu od toga... Pa se pojavi jeftino dijelova... :)

Link to comment
Share on other sites

Pa sto onda neuzmes H&R opruge koje ti spustaju vise od Eibacha? A isto su jako dobre i kvalitetne

 

Posto bi to bilo? Jesi li ti koristio ili znas nekoga ko je? Da li moram amortizere mijenjati?

 

ne bih se slozio. Ima ljudi koji odustanu od toga... Pa se pojavi jeftino dijelova... :)

 

Mah, vjerujem ti. Al hajd ti znaj ko je skinuo jer mu ne pase ili sto mu je usfalilo para ili sto ide na bolje ili im je "dusu izvadio" pa sad hoce da utrapi kakvoj budali :)

 

Vjecna bitka kod kupovine polovnog...

Link to comment
Share on other sites

Ja imam H&R. Za CC postoji samo jedan model bez obzira na motor, deklarirano je 3,5 cm spustanje, iza mi je pao 3,5 cm, a naprijed 5 cm (auto na prvoj osovini ima preko 1.000 kg - teski dizel motor).

 

Amortizere bi bilo pozeljno izmjeniti jer takav stlaceni amortizer ne radi u pravilnom podrucju, no nista se ne mora. Isto kao sto bi i ti rezao i vario opruge ili sta vec i spustio 5 cm.

Link to comment
Share on other sites

No, bolje bilo kaj takvoga staviti nego slagati originalne opruge.

Link to comment
Share on other sites

Stavi H&R. Spustaju vise od Eibacha. Barem 1cm vise. Ostalo zaboravi.

Link to comment
Share on other sites

kod nas u BiH su 330 KM H&R za clia. To mu dodje oko 170 €.

 

Koliko li je u Hrvatskoj?

Link to comment
Share on other sites

Eibach oko 200 eura, znalo se je naći i jeftinije. Ja sam svoj platio 1.000 kn, dovezao mi frend iz Austrije.

 

Bolje kupi rabljene felge nego nove, ostat će ti taman za Eibach ili HR.

 

Uostalom, koliko si mislio platiti nove felge???

Link to comment
Share on other sites

Ja sam u Njemackoj platio 130 €.

Link to comment
Share on other sites

Eibach oko 200 eura, znalo se je naći i jeftinije. Ja sam svoj platio 1.000 kn, dovezao mi frend iz Austrije.

 

Bolje kupi rabljene felge nego nove, ostat će ti taman za Eibach ili HR.

 

Uostalom, koliko si mislio platiti nove felge???

 

Pa nekih 400 € cini mi se (4 komada).

 

I meni bi frend dovukao (kao sto mi je dovukao i angel-eyes za megana) ali nema u ponudi na fk-shopu ni eibacha ni H&R... 

Link to comment
Share on other sites

Pa nekih 400 € cini mi se (4 komada).

 

I meni bi frend dovukao (kao sto mi je dovukao i angel-eyes za megana) ali nema u ponudi na fk-shopu ni eibacha ni H&R... 

Nekih 3000 kuna...puno,osim ako gume nisu skoro ko nove... na njuskalu biras za 2000 kn s upitnim gumama,jos ti ostane za opruge...

Link to comment
Share on other sites

Istina, za 200-300 eura na njuškalu se nađe felgi 16" 4x100. Ostalo ostaviš za opruge.

Link to comment
Share on other sites

i opet mi visoko auto :(

 

Ubit cu se ko siroce majke mi.

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Udebljaj se xD bit ce nize xD

i stari trik sa vrecom cemente xD

 

salim se.. jbga protegni se onoliko koliko ti je carsaf dug :)

Edited by GoPlay
Link to comment
Share on other sites

A gle, nije ti skupo da probaš... Cijena je nikakva, a teško da može biti lošije od ovog kemijanja koje ti planiraš izvesti

Link to comment
Share on other sites

A ne znam sto svi osuđuju (unaprijed!) ovo što ja planiram uraditi? Kao da bih ja dao bruku para na novije auto i onda pustio da neko sa pilom reze po njemu kako hoce. To ne bih dao ni na 11 godina starom (bivsem) meganu a kamoli na jedva pet godina starom cliu :)

 

Mozda bude extra, ko zna? Mozda pojedem govno i zajebem se ali barem me nece kostati puno para da vratim sve u prvobitno stanje.

 

Evo einbacha nema nigdje, ni na pik.ba niti sam nasao na njuskalu. Jedan lik mi se javio sa H&R oprugama koje su 170€. Nije isključeno da ću ih uzeti, vidjećemo. Ostalo bi mi 200 € za felge od 16" a ako budem mogao (za te pare) dobiti neku alu-felgu od 15 kila, stavit cu clia u ler i gurnuti ga u rijeku.

Link to comment
Share on other sites

Eibach ako hoces nove imas u gabreku.... Sebi sam gledao 

http://www.gabrek-tuning.com/

 

mozes i ovdje pitati za opruge gewinde i sl... 

http://www.pik.ba/artikal/2749691/gewinde-gevinde-i-opruge-spirale-za-sva-vozila-ta-technix/

imas ta-tehnix nove gewinde povoljno.

 

ako ti nije mrsko ... daj mi iznos svog budzeta...

i sta sve trazis za te pare....

Gume?

Felge?

Opruge/gewinde?

Edited by GoPlay
Link to comment
Share on other sites

A ne znam sto svi osuđuju (unaprijed!) ovo što ja planiram uraditi? Kao da bih ja dao bruku para na novije auto i onda pustio da neko sa pilom reze po njemu kako hoce. To ne bih dao ni na 11 godina starom (bivsem) meganu a kamoli na jedva pet godina starom cliu :)

 

Mozda bude extra, ko zna? Mozda pojedem govno i zajebem se ali barem me nece kostati puno para da vratim sve u prvobitno stanje.

 

Kompa jel znaš šta će taj doktor zapravo radit? Prošlicat rupe na prihvatu amortizera na glavčinu? Vidim da spominješ lošu stranu aftermarket opruga što mora ići drugi amortizer, ali ti ćeš svoje sigurno sjebat ako ćeš im kratit hod. Jedino ako brijete kratit teleskop amortizera pa da ima normalan hod. Još ćeš uz to sve imat original opruge koje će bit stisnute non stop kao da ti sjedi 4 krkana u autu i dobit ćeš upravljivost  zaprežnih kola. Ne bih htio da i ti završiš na krovu kao par Clio trojki s foruma jer ovjes nije tema za tvoje prijatelje logičare, to ostavite za rasprave na kavi. :D

Link to comment
Share on other sites

Pitao sam vec, cekam da mi odgovori preko pika ;)

 

Ma taj gabrek je jeftin pravo...koliko vidim gewinde 1000 € (sitnica) a i dok bi dogovorio dostavu mogao bih ovdje ovjes custom made uradit haha

 

 

Ma vrtim se oko 400 €... imam i svoje 15" OZ koje bih dao u racun za kakve felge 16" i na to racunam spustiti ga po DIY nacinu (vec opisanom i navelike osporavanom ovdje).

 

AKo uzmem te H&R opruge ostat ce mi malo para za kvalitetne felge da nisu izyebane a da su lagane ko pero :D

 

 

Jedino ako brijete kratit teleskop amortizera pa da ima normalan hod. Još ćeš uz to sve imat original opruge koje će bit stisnute non stop kao da ti sjedi 4 krkana u autu i dobit ćeš upravljivost  zaprežnih kola.

 

n3n0, mislim da je to to, trazio sam pravu rijec. Sve bi trebalo imati normalan hod prema njegovim rijecima. Ne znam da li ce opruge biti stalno stisnute ali budem jos jednom provjerio odnosno raspitao se prije nego se odlucim na takav zahvat. 

 

Jbga ispade da je bolje da nista ne radim ovu godinu nego da se kotrljam ovako stock na ovome sto imam...

Edited by Nathaniel
Link to comment
Share on other sites

Kompa jel znaš šta će taj doktor zapravo radit? Prošlicat rupe na prihvatu amortizera na glavčinu? Vidim da spominješ lošu stranu aftermarket opruga što mora ići drugi amortizer, ali ti ćeš svoje sigurno sjebat ako ćeš im kratit hod. Jedino ako brijete kratit teleskop amortizera pa da ima normalan hod. Još ćeš uz to sve imat original opruge koje će bit stisnute non stop kao da ti sjedi 4 krkana u autu i dobit ćeš upravljivost  zaprežnih kola. Ne bih htio da i ti završiš na krovu kao par Clio trojki s foruma jer ovjes nije tema za tvoje prijatelje logičare, to ostavite za rasprave na kavi. :D

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.