Jump to content

Megane II 1.6 "čudan" zvuk pri paljenju


dom

Recommended Posts

Evo taman kad sam odlučio da ipak neću prodavati megana on me počeo zabrinjavati. U zadnje vrijeme se zna dogoditi kad ga palim da se odmah ugasi. (znači digne okretaje normalno, ali odmah padnu na nulu). Pri tome se začuje zvuk kao da je dizelaš.  Drugo paljenje je ok. Ne vidim neko pravilo. Bilo jutro, večer, bilo kad..  Nije tako često ali se jednom dnevno zna dogoditi.  Pri tome se čuje zvuk kao da je dizelaš a ne benzinac. Za one koji su imali alfe s twin spark morima, ili znaju o čemu pričam problem je bar po zvuku vrlo sličan. Znači tamo je bio varijator faze koji je relativno često znao otiči i onda se alfe pri paljenju čuju na tren kao dieseli dok on ne "proradi".  Znači zvuk skoro isti i na meganu kad mi se to dogodi. Ne znam dali i megi ima taj dio i dali to može biti problem.  Ako pri paljenju zadržim gas onda se neće ugasiti.  

Link to comment
Share on other sites

Ti motori su imali problema s varijabilnom remenicom. Raspitaj se u ovlastenome. Po zvuku mislim da ce oni odmah znati. To i jesu simptomi. Mislim da se ona mijenja i komplet remenje.

Link to comment
Share on other sites

Sad sam i ja pručavao na netu tematiku.. Pa ne mogu vjerovati. Ako me nešto živciralo na alfi onda je to varijator faze, a sada na kraju i megane to ima samo se drugačije zove. Da ne povjeruješ. A koliko vidim ovdje je još i skuplji nego na alfi.  Jedino ne znam koliko se može tako voziti. Alfu sam na kraju vozio 100 tisuća u tom stanju, jer je taj varijator bio tako problematičn da promjena novog nije garantirala da si miran na duži broj kilometara. Bilo je svega. 

 

No naišao sam na informacije da i senzor bregaste može stvarati iste simptome jer preko njega ecu upravlja varijbilnom remenicom. Ne da mi se ići na servis u ovlašteni.. Opet gubim minimalno dva dana kojiih nemam.. a o novcu da i ne pričam.

Link to comment
Share on other sites

Budimo realni ali ni preko interneta se neće popraviti , auto ipak mora kod majstora :laugh2:  šala naravno

Za riješenje tvoga problema je stručan majstor (ovlašteni ili neovlašteni) sa dostupnim svim dijelovima i to je to.

Link to comment
Share on other sites

Moguće je i da su benzinske dizne prljave, čak mi se i više čini da je to nego remenica, budući da voziš na LPG.

Link to comment
Share on other sites

Remenica je garant. I meni zvekece i gasi motor na prvo paljenje na hladno ima vec 20 iljada...

Link to comment
Share on other sites

meni za sad samo zna zveketat

ne ugasi motor

ali ne uvijek

mozda jednom ili dva puta mjesecno

Link to comment
Share on other sites

Ma nije problem u krajnjoj liniji to i popraviti. Što se mora mora.. Samo stvarno sam mislio da sam se otarasio tog problema kad sam prodao alfu :) Našao sam puno o tom problemu na nekom bosanskom forumu. Priča se da može biti senzor bregaste, pa onda selenoid ventil pa onda remenica.. Znači da bi trebalo provjeriti tim putem jer tako ide i cijena popravka.  Prvo ću probati očistiti taj ventil kako tamo piše. Trebalo bi biti jednostavno.   Mala olakotna okolnost je što ionako uskoro moram zamijeniti remenje pa se usput riješi i ta remenica ako je problem u njoj.  Razina ulja ne bi trebala biti problem pretpostavljam. Imam još dvije kockice na ekranu.. Nekad pokaže jednu. A nekad i tri..

Link to comment
Share on other sites

Zajebavas se s uljem. Nije to baterija pa kad dode zadnja kockica da se mijenja jer ulja mora uvijek biti koliko treba. Kontaj remenja,pumpu vode,klizac,natezac,cepovi za bregaste koje ces vrlo lako morat slomit za ih skinut,antifriz,ulje,filter,brtvu vijka kartera... Ne nosi to bilo kome ili nekome tko ne zna zaustaviti bregaste...

Edited by Smuchac
Link to comment
Share on other sites

Krivo ste me razumjeli. Pa nisam tako glup da ne znam kako to sve ide.. Nije to zapušten automobil. Auto je redovito servisiran u ovlaštenom servisu prema svi propisanim intervalima. Ulje je mjenjano prije godinu dana. Od tada sam napravio oko 14 tisuća.. Znači nikakav problem. Obično kad su mijenjali ulje na ekranu su bile mislim sve kockice, ali na zadnjoj izmjeni je bilo 3 kockice.. Što je opet ok prema uputama o održavanju.  Samo raspravljam što bi moglo biti.

Link to comment
Share on other sites

pa provjeris na mjeracu i vidis koliko ima ulja

 

tak je i kod mene bilo pred kraj samo 2-3 kockice a na mjeracu vise od pola

 

i kak sam ga zamijenio sad imam sve kockice

Link to comment
Share on other sites

pozdrav, 

 

i kod mene je bilo tih problema sa paljenjem. uvijek se desi na prvo paljenje ujutro. uglavnom promijenio sam ulje (stavio sam 10-40W) i pazim da mi je ulje na max i otada se nisu ponovili  navedeni simptomi. 

 

i sad sam se urekao pa mogu očekivati ponovno probleme.... :)

Link to comment
Share on other sites

pozdrav, 

 

i kod mene je bilo tih problema sa paljenjem. uvijek se desi na prvo paljenje ujutro. uglavnom promijenio sam ulje (stavio sam 10-40W) i pazim da mi je ulje na max i otada se nisu ponovili  navedeni simptomi. 

 

i sad sam se urekao pa mogu očekivati ponovno probleme.... :)

 

Ako sam dobro razumio promjenio si samo ulje? Nisi na kraju mijenjao tu remenicu? Ja imam orginal ulje prema servisnoj. Mislim da je elf full sintetika 5-40w. Tj bar je na računu od servisa tako :)  Koliko je prošlo dugo da nema tih simptoma?  Inače meni je ulje uvjek prema tom ekranu bilo sa svim kockicama , a od zadnjeg mijenjanja su stavili očito manje kad ima svega dvije, a nekad jedna, a nekad i tri.. Valjda ovisi o nagibu auta. ne mogu provjeriti na mjeraču jer imam plin pa mi smeta instalacija. Ni sam ne znam kako bi dohvatio mjerač. Budem kupio i nadolio ulja za početak.  A onda ću vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto mislio da će mi polusintetika ilitiga 10W 40 ilitiga malo gušće ulje pomoći a nikad ga nisam stavio vec stavljam full sintetiku 5W 40. Mozda tu grijesim...

Link to comment
Share on other sites

promijenio sam ulje i filter ulja, v. remenicu nisam dirao.

evo sad će biti godinu dana otkako sam napravio mali servis(10k km) i otada nisam imao problema. Prije servisa se znao često tako upaliti/ugasiti odmah, nekih 2-3 puta tjedno.

isto sam prije imao full sintetiku ali sam onda istraživao po forumima i vidio da bi polusintetika mogla pomoći pa reko da probam.

Link to comment
Share on other sites

A ništa bar je ulje lako promijeniti. A polusintetika je i jeftinija. :) Vidjet ću kako će se razvijati stvari. Evo već dva-tri dana sve ok.. 

Link to comment
Share on other sites

Kvragu, ja se zabrinem ako mi na nizbrdici ode jedna kockica, a vi se tu vozite na samo 2 kockice  :tup: 

Pa zar je problem doliti 2-3 dcl jebenog ulja. :mad: 

Link to comment
Share on other sites

evo mojeg iskustva sa varijatorom...megy kupljen sa 30 i nešto sitno tkm.odmah sam primjetio da zvekče remenica i to povremeno i zvektala je sve dok nisam promjenio senzor bregaste jer mi je riknuo..od tada samo sporadično se zna pojavit ujutro da zareži..primjetio sam i da kad ga odmah idem palit kad sjednem u auto da je veča vjerojatnost da mi se čuje...pa ga onda imam naviku palit kad se pogase svjetla u kabini....eh dal si sad ja to utvaram ili...na satu je 105 tkm...mislim da ću sljedeću izmjenu ulja stavit 10w40..pošto vidim pozitivna iskustva

Link to comment
Share on other sites

Kvragu, ja se zabrinem ako mi na nizbrdici ode jedna kockica, a vi se tu vozite na samo 2 kockice  :tup: 

Pa zar je problem doliti 2-3 dcl jebenog ulja. :mad: 

Pa vidis da je ocito problem. Nekuzim kakva je to instalacija da nemozes pristupit sipci za ulje. Taj koji je to uredio svaka mu cast ako je to istina. Ulje provjeravas na sipci i to u cescim intervalima, a ne samo cekat od servisa do servisa. I Smuchac ima pravo:ZAJEBAVATE SE S ULJIMA!

Link to comment
Share on other sites

Ljudi tu voze s uljem kao da je riječ o benzinu. U smislu, upalila se rezerva, mogu još toliko i toliko preći. Tako neki gledaju i na te famozne kockice.

Ulje je poželjno uvijek da je između pola i maximuma.

Link to comment
Share on other sites

Instalacija je napravljena u renaultu i to odlično.. Nikakvih prigovora. na plinu radi savršeno, a znam što to znači jer imao sam i prije plinaše i znam što su problemi. Teško je doći do ručnog mjerača jer smetaju plinski injektori..  Ja ne vidim u čemu je problem sa "kockicama". Pa ako računalo napiše da je oil level corect , onda je kvragu corect :)  To što ima 3, 3 ili 4 mislim da je manje  bitno. Uostalom da nema dovoljno palila bi se i lampica. To ne može biti razlog da se događa to što se događa.  U stale razloge ne ulazim jer se ne razumijem dovoljno. Što se tiče viskoziteta ulja i to mi je malo nategnuto, jer čemu onda preporuka proizvođača za 5-40w ako se bolje pokazalo 10-40w??  Možda je dio jednostavno dotrajao i to je sve.. Ja ne bježim od toga, samo sam pomalo razočaran jer mi nije palo napamet da i megan ima to s**nje od varijatora koje me izluđivalo na alfi 146 1.4 ts.  Oni koji imaju iskustva sa alfama znaju o čemu pričam. Tamo se to u nekim slučajevima mijenjalo zajedno sa uljem.. Inače stalno rokti kao diesel.  Recimo ja mnogima nisam mogao objasniti kad čuju pri paljenju taj zvuk da je motor u biti ok (što je i bio u konačnici i kad sam ga prodao), već da je samo problem taj varijator. Čim čuju taj zvuk roktanja odmah kažu ode mašina u .... 

Link to comment
Share on other sites

Kad već pričamo o mjeraču ulja. Imam neki osjećaj da ovaj moj "na ekranu" ne pokazuje dobro. Jel to moguće? U biti vjerujem da je moguće, ali u čemu bi trebao biti problem. Sad sam nadolio podosta ulja i on se ne miče od dvije kockice.. a nikako ne mogu od plinske instalacije do šipkice za mjerenje da se uvjerim koliko ima doista.  Morat ću to definitivno nekako izmjeriti jer ovo ne može valjati nikako.

Link to comment
Share on other sites

Ipak se pomaknuo.. nakon što sam upalio auto poslije 3 sata. Ispada da je tih par točkica gotovo litra ulja.. Znači razlika od 1 do 5 (ili koliko ih već ima) oko litru ulja.

 

I još jedna zanimljivost oko kočnica. Nakon što sam prije par dana promjenio prednje pločice, danas sam išao staviti ljetne gume kad ono zadnje pločice gotovo na nuli. Napominjem da auto ima 87 tisuća i prvi put mijenjam pločice. Prve su bile potrošne, ali još uvijek bi prošle sigurno par tisuća, dok su zadnje doslovno na nuli i svaki dan bi zastrugale. Nisam to nikad doživio da zadnje odu prije od prednjih.

Edited by dom
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.