Jump to content

Megane II 1.6 "čudan" zvuk pri paljenju


dom

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nakon što sam se potrudio i uspio jedva nekako pogledati ulje ručnim mjeračom uvjerio sam se da je razina ulja bliže minimumu i da to odgovara onim kockicama na ekranu.  Nadolio sam ja dosta ulja da bi došlo bliže maksimumu. Oko 8 dec.  Znači na zadnjem servisu su mi pri izmjeni nalili dosta manje ulja no inače. Obično su nalili oko maksimuma i onda bi do iduće izmjene cca 18000 pao na neke 3 kockice na ekranu. Znači to je oko pola litre ulja. potrošeno. Sada su mi u startu stavili manje pa je zato i otišlo niže no inače. 

 

Zanimljiva stvar je nakon što sam nalio ulje do blizu maksimuma više nema onog zvuka pri paljenju. Ali baš niti jednom. Jel mogla razina ulja utjecati na to? Ulje je bilo nisko ali u dozvoljenom rasponu. (i prema ekranu i ručnom mjeraču). Od tada je prošlo oko 12 dana.

Link to comment
Share on other sites

Nakon što sam se potrudio i uspio jedva nekako pogledati ulje ručnim mjeračom uvjerio sam se da je razina ulja bliže minimumu i da to odgovara onim kockicama na ekranu.  Nadolio sam ja dosta ulja da bi došlo bliže maksimumu. Oko 8 dec.  Znači na zadnjem servisu su mi pri izmjeni nalili dosta manje ulja no inače. Obično su nalili oko maksimuma i onda bi do iduće izmjene cca 18000 pao na neke 3 kockice na ekranu. Znači to je oko pola litre ulja. potrošeno. Sada su mi u startu stavili manje pa je zato i otišlo niže no inače. 

 

Zanimljiva stvar je nakon što sam nalio ulje do blizu maksimuma više nema onog zvuka pri paljenju. Ali baš niti jednom. Jel mogla razina ulja utjecati na to? Ulje je bilo nisko ali u dozvoljenom rasponu. (i prema ekranu i ručnom mjeraču). Od tada je prošlo oko 12 dana.

Imao sam istu stvar na bivšem polu i isto se čuo podizač na početku kad bi ulje bilo na pola štangice ili na minimumu, kad naliješ na maximum - tišina. Nikad nisam uspio saznat zbog čega je to. Jedini odgovor koji sam dobio od mehaničara, "ulje bolje zalijeva glavu" iako ne vidim poveznicu između nivoa ulja i "zalijevanja" glave jer ulje tjera uljna pumpa i nabija pritisak a ona ili ima ili nema ulja i nezna za nivo ulja.

 

PS: ulje mjenjaj na maximalno 15 tisuća, sve drugo je previše za ulje i lagano se stvara koks u motoru i oslabi se funkcija podmazivanja.

Edited by Victor
Link to comment
Share on other sites

Pa i meni jedino tako nešto pada napamet iako se ne kužim previše u motore. No ako i je tako, mislim da ne bi trebalo biti tj. radi se o konstrukcijskom propustu. Jer kao što reao ako piše da je OIL LEVEL CORECT onda je valjda CORECT  :) Ako se pokazalo da ipak nivo utječe na nešto onda valjda to treba korigirati tj. pomaknuti minimum itd.. Tko će znati o čemu se radi. Ali eto kod mene i dalje sve ok i nema više tih problema nasreću.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ja sam isto imao problema s varijabilnom remenicom, čula bi se ponekad pri paljenju zimi, ne svaki put, možda 2-3 puta tjedno. Motor je 1.6 16v.
Prošle godine sam stavio elf 10W-40 i evo nakon godinu dana i cca 7000 km varijabilna remenica se čula sve skupa maks. 10 puta.

Da li se može umjesto tog Elf ulja staviti Total Quartz 7000 10W-40 (Zadovoljava specifikacije: API: SL / CF ACEA: A3 / B4 PSA B712294, VW 501.01/505.00, MB 229.1)?
Za Elf pišu specifikacije API: SL / CF ACEA: A3 / B4
 VW 501.01/505.00, MB 229.1

Razlika je da za elf piše da je polusintetičko a za za total sintetičko.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.