Jump to content

Generation - Musa Kesedzija edition


milosabs

Recommended Posts

Ispricacu hronologiju mog auta od neke 2010 do danas.

Samo sto sam upoznao svoju sadasnju suprugu ona je bila u proceduri kupovine kola.Savet koji joj tata dao je glasio ovako:Cerko kupi auto sa sto vecim gumama  :deda: ,i naravno draga ga je poslula  :headbang:  :bang: .U tom trenutku u Srbiji,pricamo o 2010 godini Generation je bio najpovoljnija kupovina u tom tzv C segmentu.Sa metalik bojom i nekom meh.zastitom je kostao 11900 eur sa dve godine garancije. Da stvar bude jos gora moja draga spada u kategoriju najboljih kupaca ( nije dobila patosnice,nije dobila z.gume i nijedan drugi poklon od Renoa jer nije znala da pregovora ali dobro.).No kako se ona odlucila za sve ovo?Pa videla je svoj tadasnji auto na sajmu,a zeni prvo u oci upadne boja  :bang: .Nije imala pojma da joj se zalomio jedan od redjih Generation-a sa 110 ks.

]Renault_Megane.jpg

 

Par dana kasnije,samo posle nekoliko dana zabavljnja tog suncanog 30 oktobra ona i ja smo otisli po Turcina.Kada sam video sta je kupila umalo me slog nije drmnuo a plus da nikakv popust ili poklon nije izboksovala.Lm,moja malenkost je bila ta koja je prva izvezla auto.Tog momenta sam znao da je ona zena mog zivota.Ubrzo posle toga iznajmili smo jednu malu garsonjeru i poceli da zivimo zajedno a Turcin je dosao sa njom.lm,kako sam ja u to vreme vozio Mjet Punta koji je trosio kao uplajac Musa je vise bio ispred kuce nego na putu pa je za prvih godinu dana presao jedva 7000 km.

 

DSC09300.jpg

 

Odlucili smo se da oglasimo oba automobila jer nismo imali potrebe za dva nadajuci se da ce se Megan brze prodati a vodjeni politikom jeftinijeg odrzavnja,manje registracije i potrosnje koja bi bila da nam ostane Punto.Ljudi su zvali,dolazili i gledali ovo cudo turske auto industrije a Punto se vozio i bio skroz u senci.Medjutim uvek se proda ono sto neces i tako sam ja neplanirano usao u Renoovo jato,jes Tursko ali ima znak.

Gledajuci ga onako visokog resio sam da mu bar koliko toliko ubalzim to Tursko poreklo.Znajuci da me ceka jako puno km odlucili smo se da ugradimo TNG uredjaj a posto je automobil bio grancijinismo imali puno izbora pa je u njemu LandiRenzo Omegagas za koji imam samo reci hvale.Lm,ovako je sve pocelo i tada su zatamnjena stakla,stavljeni fabricki blatobrani i difuzori te izabrane afetr market ratkapne.

 

 

DSC09834.jpgIMG_0014.jpg
IMG_0007.jpgIMG_0015.jpg
 
Ovako sam ga doziveo na pocetku:
 I dalje stojim iza svake reci koje sam na jednom okupljanju rekao o ovom Francuskom Turcinu. Nemci bili pametni ljudi pa su napravili kratak film o Generation -u a u cilju da ukazu koje su razlike izmedju njega i originalnog Megana 3
http://www.youtube.com/watch?v=pxxSrbmlquw.
Daleko je Generation po kvalitetu od originala,Dakle ovde je samo karoserija koja lici na MEGAN 3,eneterijer je slican Meganu 3 ali...kvalitativno je daleko do megana 3. Ne bih ga mogao nazavti cak ni classic megan jer nije ni to vec KVAZIMODO,pokusaj Renoa da parira juznokoreancima po ceni ali navodno novim modelom.
Sve bi bilo ok da je generation ozanka opreme na meganu 3 a da je sve ostalo identicno originalu ali nije,pocev od same konstrukcije skoljke pa sve do kvalitativnog izbora materijala.Dakle Reno za ISTOCNA tj siromsana trzista.
Cenovna razlika dovoljno govori ali sto je jos gore mislim da su i materijali poput el.motora za brisace,lagera,plocica,diskova i ostalog daleko losijeg kvaliteta. Ovoga treba da budu svesni svi koji ga kao i Ja voze ili zele da imaju isti. Jedino sto je isto sa originalmom jeste znak na prednjoj masci i natpis na gepeku. 
Generation je daleko od Renoa,otprilike ko srbija od EU.
Dakle,genertaion sa ugradjenim plinom u ovl servisu ( sistem Landi Renzo ),i jos par fabrickih gadget-a.
Pod haubom je letargicni 1,6 l benzinac sa 16 ventila i na papiru 110 ks uz obrtni momenat od 151 nm.U voznji jedno 20 konja je negde na ispasi. menajc je jako cudan ,odnosi su kratki,1. da krenes u 2.-oj osetis silu povlacenja a u 3.-oj koja se smatra najacom automobil ima linerano ubrzanje tako da ni u ludilu ne pokusavajte preticanje po magistralnim putevima ukoliko situacija nije idealna. Potrosnaj prema b.c je oko 7,9 ( grad,auto put,regionalni put) tj nekih 9 litara plina.
Sto se vozne dinamike tice mogu reci da sam prijatno iznenadjen - tvrdo i nemacki uz pomalo BMW - eovski polozaj za volanom ali bez onog ZADOVOLJSTVA U VOZNJI. Dobro upija rupe i korektno drzi cestu kako kazete vi nasa nekadasnja braca. Obuven je bio u balonke 205 65 15 i za razliku od originla je malo vislji pa lici spreda na propetog jarca. Mesta napred ima dovoljno,pozadi ni za k...c pogotovo iza mene kada ja podesim svoje sediste kako mi odgovara. Gepek enormno veliki za klasu i vise nego dovoljan. 
Na 120 je na 3500 ob u V i podnosljivo bucan dok je na 130 bas bucan.Na 150 km/h se utisa,valjda udje u tzv rezonacu ili se usi naviknu i tada se vrti na nesto iznad 4000 ob.
Od opreme svasta i nista.Recimo ima tempomat sa limiterom a nema maglenke, komande MP3 radio uredjaja na volanu i onda ono stadarno ABS sa EBD-om i BAS-om, 6xairbag, bord comp, tj.ono sto je po meni bitno
Audio sistem sa 6 zvucnika je korektan ali daleko od fabrickog VW-a koji sam imao u Skodi,fali dubina.
I onda se malo razmisljalo,mozgalo pa je usledila sledeca modifikacija.Izabrana je folija koja imitira bruseni aluminijum i stavljena na par karakteristicnih mesta te je enterijer po mom skromnom misljenju toliko koliko oplemenjen
 
Fotografija_0058.jpgFotografija_0060.jpgFotografija_0061.jpgFotografija_0072.jpgFotografija_0074.jpg
 
Ali nije se na ovom stalo,odluceno je da Turcin dobije i PANORAMA LOOK krov sa retrovizorima u istom fazonu.
 
Fotografija_0054.jpgFotografija_0055.jpgFotografija_0066.jpgFotografija_0067.jpg
 
Finalni proizvod je izgledao ovako a u medjuvremenu su promenjene i ratkapne.Onda se malo manekenisalo i Generation je postao  RENAULT MUSA KESEDZIJA EDITION.
 
Fotografija_0078.jpgIMG_0118.jpgIMG_0140.jpgIMG_0143.jpgIMG_0144.jpg
 
Malo se vise vozilo,merilo i gledalo.Kako je vreme odmicalo auto je postajo sve bolji i bolji odnsono ja sam se sve vise i vise navikavao na njega.Ustvari poceo sam da pronalizim nesto u nejmu.170 km auto puta 

Na auto putu  je drzana konstantna brzina na tempomatu od 140 km/h. Pa da skratim,kada sam stao da dopunim gorivo b.c je pokazao sledece podatke koji se odnose na benzin:
potroseno goriva 14,8 l
prosecna brzina 120,1 km/h
prosecna potrosnja 8,7 l/100 km
predejeno 170 km
Posto se vozim na TNG dopunjeno je tacno 17 l plina pa je ispala prosecna potrosnja od 10 l na 100 km
Sledeci test je bio pri konstantnih 120 km/h ali da napomenem da je u pitanju bila identicna deonica kao gore pomenuta

Evo ocitavnaj sa borada
prosecna potrosnja 7.1 l / 100 km
prosecna brzina 114 km / h
potroseno benzina po bordu 10 l
dosipano plina 12 l TNG /a
Ispada da je prosecna potrosnja 8,5 l / 100 km
Ponavljam da je vozeno bez klime,jbg bilo rana zora pa nije bilo potrebe.O potrosnji i isplativosti pisacu kasnije.

 

 

Fotografija_0107.jpg
 

Potom je usledilo dalje usminkavanje,para nikako za alu ali se pojavila alternativa RATAKPNE ALU LOOK,kupljene i auto je onda dobio skroz neku drugu crtu,sto kaze moja draga postao je OPASAN ali sada iz ove distance kada ga gledam sa ovim ratkapnama bio je pomalo seljana ali sta je tu je tada mi se to svidjjalo :bang: .

 

 

Fotografija_0140.jpgFotografija_0141.jpgFotografija_0143.jpgFotografija_0149.jpg

 

Zimski period.Stavljene Semperit speed grip zimske u 195 65 15,i mogu reci tiha,sa dobrim gripom i nadasve odlicna guma ( ADAC kao i do sada nebrojano puta je bio u pravu ).Sta reci o Turcinu,ide,pali,radi. Posle 40000 km,zapazanja su sledeca.Tkanina na vratima,srednjem naslonu je uzasno prljava a imam utisak i bas izlizana,dakle toliko o kvalitetu.Sada je granica neke podnoslive tisine pri putnim brzinama drugacija nego ranije.Naime do 110 tih,120 onako,od 130 do 150 dere se kao jarac dok je na 160 prisutan samo sum vetra.

 

Cuje se tu i tamo poneki zvuk plastika a ponajvise iz predela zadnje police,prelazak preko rupa se bas oseca a vrata su dobila jos supljiji zvuk prilikom zatvranja.Dakle eksplotacija polako uzima svoj danak.Pitam se da li je takav i original?
Jos da dodam da je uradjen i mali servis i po prvi put sipano Motul ulje za vozila koja idu na plin,puna sintetika sa oznakom MOTUL TNG.

Posle 40000 km druzenja i voznje sa Turcinom jos uvek nista ne krcka,motor i dalje radi i za divno cudo nije se raspao.Trap je kao i prvog dana,auspuh je na svom mestu bez znakova kororzije.Jedino su se prednje blatobrani raznjokali ali to je posledica zime.Za divno cudo folija nije mrdnula a nije izgubila na kvalitetu.Evo slika po zavrsetku ove zime,dakle u pitanju je 2013 god.

 

IMG_20121115_111751.jpgIMG_20130213_112411.jpgIMG_20130213_112415.jpgIMG_20130213_112533.jpgIMG_20130213_112540.jpg

 

Onda je usledio lep dan pa sam auto dao drugu da ga provoza i on je sam napravio par slicica a ja sam bio fazi prodaje.Nasao kupca i hteo da ga prodam.Nasao sam bio GT line plave boje sa 29000 km na satu 1.5 dCi ali se dragoj nije dopla boja a ona je zapela za identicnog kravana ali benzinca u color edition opremi.Naravno meni pored GT line modela svaki drugi Megan je bio smesan.Posto nismo nasli zajednicki jezik Turcin je ostao.

 

 

DSCF2752.jpgDSCF2764.jpgDSCF2776.jpgDSCF2781.jpg
 
Cime sam zadovoljan a cime nisam na Turcinu. Pre svega plus su odlicna sedista,nisu nesto mnogo profilisana ali dobro drze telo,sedalni deo je dovoljno dug tako da noge ne vise u vazduhu.Sa druge strane kvalitet plastike bi mogao biti bolji ali sta je tu je,odlicno je uklopljena i ne krcak.gepek je izvanredan a motor kao da se probudio i onih 30-tak konja sto je na ispasi se vratilo,ne svi ali sigurno njih 20 i kusur jer auto poslednjih mesec dana vuce bas bolje.
Odlicno je sto ima tempomat i sa ubacenim viskotoncima primetno prijatniji audio dozivaljaj ( citaj za nijansu bolji ).
Parking senzori su odlicno resenje jer je auto izuzetno nepregledan.Sto se vozne dinamike tice tu stvarno nemam zamerki,volan je direktan,povrtane informacije su odlicne,menjac je jako precizan a sam polzaj za volanom je nizak.Analogna tabla odaje pomalo sportski utisak i doprinosi utisku u voznji.Motor povuce tek ako se digne broj obrtaja iznad 3000 i tom nekom opsegu do 4500 ima prijatan sportski zvuk aposle vuce i dalje ali se dere kao magarac.Steta sto nisu jos malo poradili na izolaciji,kao sto sam negde napisao da su brzine od 100 do 120 km/h na auto putu prijatne za putnike,od 130 do 140 je nucnost bas izrazeno bar meni licno a onda na 150 km/h tisina.
Izuzetno je stabilan ali opet voleo bih da je malo nizi jer ovako izgleda kao propet magarac a i to se moze resiti novim oprugama.Sta mi fali,maglenke i mozda alu felne.U sustini posle 2.5 godine i koliko ga imamo mogu reci da radi posao.bez obzira no moje ranije komentare iza kojih stojim ipak je ovaj Reno na visin zadatka.Kao prvo ne kvari se,kao drugo nema defekata na vesanju,alko se vozi a TNG LR odlicno radi vec vise od 35000 km od trenutka ugrdanje.
Da li bih ga ponovo kupio,neznam,ne verujem.Kupio bih polovno staro dve eventualno tri godine.
Sta je dobio sve od kako je kupljen?Zatamnili smo stakla,prednje i zadnje blatobrane,prednje vetrobrane,folija krov i retrovizore,dva seta ratkapni,foliju u delovima enterijera i u principu to je to.

Vidim da je sve na forumima zahvatilo ludilo nekog BUDZENJA pa virus ni mene nije zaobisao.
Obuo sam Turcina.Nisam mogao vise da cekam Semperit a sa druge strane nisam hteo da me guma kosta vise od 7500 din.Lm,imao sam dojavu i za akcijsku cenu Hankok Ventus prime K115 u dimenziji 205 55 16 91 H.Cena je bila 7200 po gumi plus,4 x balnasa,4 x ventila i reglaza,pa je cena dostigla ravno 8000 din/guma.
Sada Musa looks like MEGANE..Inace Hankok ima rim protect.Bio sam malo skeptik kako ce stajati ovaj model ali sam prezadovoljan.

 

 

Fotografija_0053_1.jpgFotografija_0054_1.jpgFotografija_0055_1.jpgFotografija_0056.jpg
 

Lm ovako,za vrlo kratko vreme sam presao povecu km,mahom autoput.Auto se dosta promenio.Sada je na 130 km/h pristojan tj nije bucan ali se zato na 140 i 150 km/h dere kao magarac a na 160 se utisa.Druga stvar koju sam primetio da je optimalna brzina za ovaj automobil 124 km/h ili na 3500 ob i ima se utisak da je najrastereceniji.

Sto se potrosnje gasa tice danas sam uspeo da do Aleksinca postignem prosecnu brzinu od 100.2 km/h,krenuo iz NS-a i presoa 310 km i potrosio 31 l TNG-a.Vise sam nego zadovoljan Turcinom za sada.
Sada mozda treba poboljsati izolaciju ali koliko je to moguce tj izvodljivo a da ne zahteva previse ulaganaja videcemo.
Hankok Ventus Prime 2 K 115 zasluzuju pohvale bar za sada mada mislim da sus e tek uvozale tj legle.

Zgasimo i 44000 km.Lm,da skratim pricu sve radi,tu i tamo po neko pucketanje koje brzo nestane.Obuvene u sire i vece gume.Nis-BG ( K.C)-NS ( po gradu),prevezeno 359 km,potroseno tacno 34 l TNG-a a na autoputu konstantnih 110 km/h.B.C pokazao prosek od 7.8.Ostale podatke nisam zabelezio.Veceras opran i gume naduvane na 2.6 tj 2.4.

 

Fotografija_0110.jpgFotografija_0111.jpg

 

 

Juce opet auto put, drzan konsatntno tempo od 140 km.Na stanici u Nisu izvrsena dopuna.Evo sta kazu slicice, Dosuta 19.51 l TNG,mada zadnih 1,5 litar na misice ali nema veze.

 

 

Fotografija_0114.jpgFotografija_0115.jpgFotografija_0116.jpgFotografija_0117.jpg
 
Eto,predstavio sam Musu,nadam se da sam dovoljno udavio ali obecavam necu vise.usledice neke bolje slike ali sada malo da odmorite od mene.Pozdrav iz Nisa. :wavey:  :serv:

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • milosabs

    18

  • frenchkey

    12

  • shogo

    5

  • moril

    4

Top Posters In This Topic

Lm,evo par zapazanja,5 to stepeni manelac koji je uparen sa 110 ks.
na 140 je na 4000 ob a na 160 km/h je 4500 i potrosja po b.c je izmedju 13,1 i 13,7 l/100 km.
Zanimljivo je da je buka pri 110 i 160 identicna,nesto je bucniji na 120 a najbucniji je pri 130 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Odličan opis! Svatko bi svoj auto trebao ovako predstaviti, realno, bez imalo ukrašavanja i favoriziranja...

 

Samo tako nastavi!

Link to comment
Share on other sites

Ovo je baš bilo zanimljivo čitati. Sve u svemu, auto sad konačno normalno izgleda s alu felgama, one prije su bile baš seljačija :buck:

Link to comment
Share on other sites

Super napisano, šteta da slike nisu malo veće, ovaj forum to može podnijeti ;)

Link to comment
Share on other sites

Recenzija vlastitog auta opsirna ali nimalo dosadna uzivao sam citajuci, a to se dogodi kad netko ima dara za pisanje podsjeca me na dobro napisan putopis. Pozdrav!

Link to comment
Share on other sites

Ove ratkape su puno bolje od nonih prije. Skoro ko aluminijske

Link to comment
Share on other sites

Jesu aluminijumske Renoove. Ratkape su Sequenca. Nisam ljubitelj ratkapa, al mi se ove sviđaju. Možda zato što ih imam na autu. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ratkape čuvaj za čelične felge i zimske gume, a alu-felge na ljetne gume i super kobinacija

Link to comment
Share on other sites

Za mesec dana sam presao 4500 km ( uglavnom auto put ) tj od trenutka kada sam uradio servis plina.Ocekuje me servis,skraticu malo servisni interval da bi poklopio plin u ulje,dakle na 50000 km.Druga stvar koja mi se vrzma po glavi je da opet ostane Motul ali ovog puta onaj sa oznakom 8100 X-cess 5W40,mada mi je i ovo zanimljivo 8100 X-clean 5W40 ali ne kao prethodno.Motul Specific CNG/LPG 5W40 se u mom slucaju odlicno pokazo.Vozim jako mnogo na otvorenom putu i auto se vrti od 3500 do 4500 obrtaja.Potrosnje za ovih 7000 km nema a na sipci ono sto sam dodatno primetio je da je boja i dalje zlatakasta tj nije crna.Za ovih 4500 km auto je tacno 550 km vozen na benzin pod jako velik opterecenjem dakle od 160 do 180 km/h i od 4500 do 7000 ob.U pitanju je otvoren put i naravno deonice koje su proseku bile oko 20 do 25 km,cisto radi produvavnja dizni i odrzavnja sistema za ubrizgavanja.
Neko ce mi reci da je ELF jeftinij ali posto sam prethodno imao ELF u ovom autu i bili su istovetni uslovi voznje Motul mi se pokazao boljim.
60000 km cu napraviti vrlo brzo i sa ovim tempom ocekujem ga vec negde na leto ako ne i pre.Imam dilemu posto na zapadu kazu veliki servis na 120000 km.Ja bih to prolongirao i ne bih radio kao kod nas sto kazu 60000 km ili 4 god jer auto ce imati manje od 3 godine i 60000 km.Dakle veliki servis bi radio sa navrsene 4 godine i kilometraza bi bila negde po nekoj mojoj racunici oko 80000 km.Delove bi sam kupovao.Kakvi su dalji planovi,verovatno ce kvake spoljne ice u sivu boju ( nijansa kao kod GT line modela),presvlacenje volna kozom sa perforiranim delovima i opsiven crvenim ili belim koncem.Lajsna ona koja je sada pressvucena folijom koja imiitira bruseni aluminijum ce ici ili  u klavir sjajnu,dok ce okvir oko menjca ici u niklovanu da se uklopi sa poklopcem na rucic menjaca koja je sada niklovana.Ima puno ideja ali finasije sada malo tanane pa ce sve biti radjeno etapno.I jos nesto nadjena je fabricka navigacija po ceni od 550 eur sa ugradnjom.Sta cu od svega ovog realizovati videcemo.
Fotografija_0037.jpgFotografija_0121.jpgFotografija_0122.jpg
Fotografija_0123.jpgFotografija_0125.jpgFotografija_0126.jpg
Link to comment
Share on other sites

ulje koje ima dobra detergentna svojstva otapa zaostalu garež i poprimi crnu boju. Ulja koja to nemaju ostaju žute boje cijelo vrijeme. Dakle ili ti je motor iznutra čist kao da voziš na plin ili je ulje loše. 

Sviđa mi se ručka mjenjača jeli original ili si je naknadno kupovao i gdje?

Link to comment
Share on other sites

ulje koje ima dobra detergentna svojstva otapa zaostalu garež i poprimi crnu boju. Ulja koja to nemaju ostaju žute boje cijelo vrijeme. Dakle ili ti je motor iznutra čist kao da voziš na plin ili je ulje loše. 

Sviđa mi se ručka mjenjača jeli original ili si je naknadno kupovao i gdje?

Nije rucica,vec samo poklopac koji je skinut sa jedne Dacie ( inace Reno ima metalne a Dacia plasticne ove poklopce)>kod mene je bio crn pa sam menjao.Pojma nemam kakv mi je motor unutra...Pre toga je bio ELF koji je bio crn kao djavo kada je bio ispusten,mada je odmah promenio boju nakon sipanja.Jedna od alternativa su mi oni dodaci za ciscenje pred zamenu ili da kupim najeftinije sinteticko ulje,sipam,odvozam nekih 1000 km a mozda manje pa promenim i sipam ogovoarajuce.Svaki savet bi mi dobro dosao

Link to comment
Share on other sites

Spremamo se za put.Klima je volsebno dobro proradila i duva kao luda.Dokle ce ne znam.Zvuka koji sam pominjao vise nema.Detaljan servis je bi odradjen prosle godine u ovo vreme.Sliakno je sa L9.
 
CAM00009.jpgCAM00012.jpg
CAM00013.jpgCAM00014.jpg
Link to comment
Share on other sites

Konacno su se svi konji vratili sa ispase.Ono sto ih je prizvalo je PEDAL BOX.

CAM00068_1.jpg

Koliko god da sam bio skeptik prema ovom uredjaju mogu reci da me je u potpunosti odusevio.Prvo dugujem zahvalnost ljudima iz RACE CHIP Srbija koji su mi ustupili isti na visednevno testiranje bez obaveze za kupovinom.
Medjutim,voznja je sada uzivnje,auto je dobio na takvoj eksplozivnosti i stvarno ide kako se ocekuje od 110 ks.Prva i druga reaguju skoro pa trenutno i bas se ostei sila prilokom ubrzanja,treca je linearna,dakle auto ne gubi dah i permanentno ubrzava.Druga stvar je ta sto je smanjen broj obrtaja pa se tako u trecoj na 60 km-h vrti na 2800 ob a ranije se vrteo na tacno 3000 ob.Ukoliko se vozi u tzv sport modu motor pokazuje bas dobru elasticnost jer nema potrebe za salatanjem.Primer je treca brzina,usporavom do 20 km-h i onda lagani gas i ocas posla si vec na nekih 60'70 km-h.Ovo su prvi utisci sa NS ulica.Veceras ce biti jos slika i utisaka.Stvarno jako korisna stvar iz mog ugla.Konacno Reno ide bas kao sto treba.Mogao bih d kazem da se ponasa skoro kao turbo bnzinac male zapremine odn.slican je dosta sada 1.2 TSI od 86 u G7.Utisci jos tek slede.
 

Link to comment
Share on other sites

jel mozes napisat koliko to kosta

i jel mozes to sam spojit ili ti treba neki majstor

 

hvala

Link to comment
Share on other sites

Ovo da se vrti na manjim obrtajima nije moguće!

Link to comment
Share on other sites

Ovo da se vrti na manjim obrtajima nije moguće!

naravno da nije, osim ako utiče na kazaljku da lažno pokazuje. Broj okretaja i brzina određeni su odnosom u mjenjaču, a pošto je isti mjenjač nema govora da se to promijenilo

Link to comment
Share on other sites

Da, ugradio a nitko ne zna šta je....ali to je izgleda varalica koja vara pedalu gasa...čini se da je to ništa

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.