Jump to content

Generation - Musa Kesedzija edition


milosabs

Recommended Posts

ovo za okretaje je nemoguce, al izgleda je to nesto kao powerbox ili tako nesto, ne vara pedalu nego pumpu goriva...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • milosabs

    18

  • frenchkey

    12

  • shogo

    5

  • moril

    4

Top Posters In This Topic

verovatno ste u pravu oko obrtaja,evo slika.Ubryanja cu meriti vec moyda veceras,jako je puno polocije po NS danas.Ako je neko raspolozen za veceras neka se javi da idemo zajedno.
pre
CAM00072.jpgCAM00075.jpgCAM00076.jpg
posle
CAM00078.jpgCAM00079.jpgCAM00080.jpgCAM00081.jpg
sa iskljucenim pedal box-om
CAM00084.jpg
 



Nema pojacanja u KS,vec je samo bryi impuls koji ide ka gasu,razumes,brze gas reaguje,ovde je rec o el.kontrolisanoj pedali gasa,koja kadsa se pritisne salje impuls motornoj jedinici i ona utice na rad i odziv motora.E sada pedal gas to radi isto ali mnogo brze tj.povecava brzinu i impuls koja se prenosi do motrone jedinice,dakle brzi je mnogo odziv na gas.Kada budemo u Nisu dacu svakom da proba i da se uveri.Ovo je najbolja varijanta za sve nas koji vozimo klasicne atmo benzince

Link to comment
Share on other sites

Pedal Box (za razliku od Power Box-a) mijenja signal koji dolazi s elektronske papucice gasa. Tako kad vi pritisnete papucicu gasa (unutar koje se nalai elektronski sklop potenciometar pedale gasa) i drzite je na 25%, uredjaj presretne taj signal i salje signal od npr. 55%. Drugim rijecima, ono sto biste vi mogli da uradite desnim stopalom kad biste pritisli gas na 55%, umjesto na onih 25% iz prethodnog slucaja. Podesavanja koja uredjaj nudi su u principu ista, radi se o tome koliki ce biti intenzitet pojacanja (ili cak smanjenja) signala s papucice gasa.

cena je 180 eur

Link to comment
Share on other sites

Previše para za placebo efekt.

 

Snaga i moment ostaju isti, auto nepotrebno daje više gasa nego što je vozač naredio pritiskom na papučicu...

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno zašto nije moguće, i ja imam dojam da otkad imam čip mi se na autoputu na manjim okretajima vrti...

Link to comment
Share on other sites

Kako vam to nije jasno???

 

Pa ne može se elektronikom mijenjati omjere u mjenjaču, koji ostaju isti bez obzira na promjenu snage...

 

Zamisli bicikl s brzinama i sve će ti biti jasno, koliko god je netko snažniji biciklista od onog drugog, ako se voze usporedo na jednakim bisiklima u jednakom stupnju prijenosa, i jedan i drugi jednako će brzo okretati pedale. 

Link to comment
Share on other sites

evo moja dva snimka,identicna relacija,bez i sa pedal boxom.Dalje prozivanje necu komentarisati.
bez pedal box'a

sa pedal box-om
Link to comment
Share on other sites

na prvom videu ga nisi tjerao preko 5000 obrtaja

 

a u drugom ga tjeras skoro do 6000 obrtaja

 

naravno da bolje vuce kad se spusti kazaljka na 4000

Link to comment
Share on other sites

prvi video zaustavi na 0:11sek a drugi na 0:30 sek...    isti okretaji ista brzina u 2. brzini...i opet to meni slabo nabire s obzirom na 110 ks..a i nisi ga ni tero u blokadu pa je i rezultat takav kakav je... a i recimo kod tebe 1.6 16v koliko vidim recimo u 2.brzini na 5000okr/min hvata 70-72km/h..... kod mene 1.4 16v hvata 10km/h vise...

 

 

 

 

s time da bi ti njega trebo u 1. zabit u blokadu, tada ti prebacivanjem u 2. stupanj okretaji padaju na najači Nm....i onda razvlačis do 100km/h ako moze u 2. stupnju :D  :D  :D

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

ponavljam,nema dobitka u snazi,samo se brze dostize visi broj obrtaja,tj papucica brze reaguje.Jasno mi je o cemu pricate.

Link to comment
Share on other sites

Eventualno covjek moze kupiti teze cipele. :rolleyes:  Ili jace stisnuti papucu gasa u laksim cipelama.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

znecu svoja neka iskustava sto se tice proizvoda za negu karoserije.Kornjaca koja je najdostupnija na nasem trzistu je dosta teska za rad,efekti su srednje zalosni ali se mogu postici.Sonax je neka magicna grancakada napredni hobi majstori krenu da razmisljaju o necem boljem
Ovog puta posle zimskog sna moj Turcin je dobio tretman kornjacinim proizvodima.Krenucu redom

Auto je prvo ispuskaren,potom je opran sa rastvorom vode i FAIRY-a da bi skinuo prethodne voskove i cega sve ne,koriscen sonax sundjer sa dva lica a potom standardnim autosamponom koji u sebi nema voska metodom dve kante i odg.rukavicama.

CAM00122.jpgCAM00123.jpgCAM00124.jpgCAM00125.jpgCAM00126.jpg
CAM00127.jpg

Potom je usledio ciscenje glinom,pa ponovno pranje autosamponom.

CAM00128.jpgCAM00130.jpgCAM00131.jpgCAM00132.jpgCAM00133.jpg
CAM00134.jpgCAM00135.jpgCAM00136.jpgCAM00137.jpgCAM00138.jpg

Po zavrsenom poslu krenulo se dalje te je auto tretiran cistacem laka od kornjace a potom je aplikovan crveni restorer,plavi vosak i potom K2 vosak.Sve je zacinjeno sealentom od kornjace.

CAM00146.jpgCAM00147.jpgCAM00148.jpgCAM00149.jpg
CAM00150.jpgCAM00151.jpgCAM00152.jpgCAM00153.jpgCAM00154.jpg
CAM00155.jpgCAM00156.jpgCAM00157.jpgCAM00158.jpgCAM00159.jpg
CAM00160.jpgCAM00161.jpg

Koriscena je WOMAX rotaciona polirka sa tri vrste aplikatora,dosta drgih krpa i naravno decija pelena na karju.

 

Link to comment
Share on other sites

Majko draga, svaka čast....meni će vrh biti glina...baš se tako ne volimo...ne spavam s njim

Link to comment
Share on other sites

moj je stalno u opticaju, ili ja ili žena, nemam pravo kad detaljno ga sredit

Link to comment
Share on other sites

moj ima malo vise od 2,5 god i preko 52000 km,za ovo odvojis vikend i tako dva puta godisnje.Svaki auto sam odrzavao ovako i uvek su bili odlicno posle i brzo prodati kadaje doslo vreme.Gro vremena sam na auto putu i nemam za sada nijednu pecku

Link to comment
Share on other sites

Je, samo kad radiš u trgovini i ti i žena onda vikendi ne postoje. Jedan slobodan dan u tjednu, ne nužno nedjelja. Nedjeljom se u kapitalizmu radi. Stoka nezasitna.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

jel mozes napisat koliko to kosta

i jel mozes to sam spojit ili ti treba neki majstor

 

hvala

Firma se zove Racechip Srbija,http://www.racechip.rs/Serviseri.html.Ne treba ti majstor za ugrdanju.Mozes i mene kontaktirati za bilo sta ti treba.

Mali servis,servis klime ( iskorscena akcija Svezaauto za 2000 din umesto 4000,zamena ulja,dopuna freona,vakumiranje) i servis plina za Turcina kostaju ravno 12500 din.
Da nije sve idelano evo i par zapazanja...tragovi vlage u desnom stopu i iskrzanost tipke na radiju.
cam00329.jpg
i za kraj
cam00326.jpg
Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.