Jump to content

Megane Classic


rodjoo

Recommended Posts

Evo uhvatilo se nesto vremena preko ovog produzenog vikenda pa sam na stolu slozio centralno i daljinsko da se uvjerim da sve sljaka kako treba, te da maknem visak zica i pripremim instalaciju za ugradnju.. imam neki video snimljen kuhacom za cvarke, ali vidi se da sve sljaka..

 

 

 

Drugi dan (danas) sam poskidao komplet navlake sa sjedala i stavio ih oprati u ves masinu na 40°C ..

 

8l8q.jpg

 

Nasloni su pricvrsceni sa straznje strane na dnu sa plastikama oko sipkice, jednostavno ih odkvacite. Prednja strana naslona provucena je ispod sjedala i ima 2 spagice koje su samo zakacene preko federa ispod sjedala. Svuda gdje su sjedala profilirana imate plasticne sipkice ucvrscene zicicama u zljebove. Zicice je najlakse uklanjati malim klijestima, samo ih zakrenete da se zicica razjapi i jednostavno ju izvucete van. Naslon jos ima i po 2 mjesta ucvrscena sa svake strane (slika ispod) . Da bi ih potpuno skinuli potrebno je skinuti i naslone za glavu te maknuti plasticne poklopce nosaca naslona za glavu..

e1s2.jpg

 

 

 

Sjedeci dio prednjih sjedala je ucvrscen plastikom oko sipke s prednje strane, iznad poluge za pomicanje sjedala

fvk7.jpg

 

Sa straznje strane sjedeceg dijela imate sa svake strane po jedan "osigurac" i jos je na nekoliko mjesta zakaceno zicom, mislim da je kod svakog federa ucvrsceno.

xb0c.jpg

x0vx.jpg

 

Sa straznje klupe navlaka ide takodjer dosta jednostavno, prvo ravnim sarafcigerom izvucite plastiku iz zljebova, a zatim s prednje strane kljestima uklonite zicice iz profiliranih zljebova. Sjedeci dio je od ispod ucvrscen plastikama koje su ucvrscene malo drugacije nego na prednjim sjedalima, ovdje su gurnute oko sipkice i zatim zamotane, najlakse ih je jednostavni istisnuti prema unutra i izgurati prstom preko sipkice van da oslobodite navlaku. Takoder potrebno uklanjati zicice kljestima iz profiliranih zljebova..a

1j0y.jpg

tgne.jpg

 

Evo kako to trenutno izgleda iznutra u Meganeu

 

j8wz.jpg


o5jm.jpg

A nesto smo i zaradili prilikom vadjenja presvlaka.. bit ce za pivu-dvije :D

 

yhau.jpg


 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rodjoo

    30

  • frenchkey

    29

  • darko

    9

  • cicovspu

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Neće to više ni boško buha vratit na mijesto... :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

Ma ko ga j***e, ako treba samo cu ih prislonit na sjedala, ali ce bar biti ciste :rotfl:

 

Nego, vesmasina je zavrsila i izasla je ogromna kolicina prljavstine, u odvodu je izaslo doslovno blato...e sad, nije se sve uspjelo isprati jer je ocito previse cijeli komplet navlaka za vesmasinu, pa sam odlucio jos rucno svaku navlaku istrljati cetkom i opal pastom, rezultatom nakon vesmasine i zatim rucnog pranja sam prezadovoljan, sve je fino ujednaceno cisto i mirisavo, bit ce i koja fotka kasnije.. ;)

Edited by rodjoo
Link to comment
Share on other sites

Kada budeš spajao centralno naoružaj se živcima, bratski savjet :D I naravno gledaj da instalaciju provedeš uredno!

Link to comment
Share on other sites

To blato i smeće je prašina i trula tanka spužva. Ja ju imam u kacigi i u kosi. :D

Link to comment
Share on other sites

Ma ko ga j***e, ako treba samo cu ih prislonit na sjedala, ali ce bar biti ciste :rotfl:

 

Nego, vesmasina je zavrsila i izasla je ogromna kolicina prljavstine, u odvodu je izaslo doslovno blato...e sad, nije se sve uspjelo isprati jer je ocito previse cijeli komplet navlaka za vesmasinu, pa sam odlucio jos rucno svaku navlaku istrljati cetkom i opal pastom, rezultatom nakon vesmasine i zatim rucnog pranja sam prezadovoljan, sve je fino ujednaceno cisto i mirisavo, bit ce i koja fotka kasnije.. ;)

negdje sam čitao da bi trebalo vratiti navlake na sic dok su još vlažne jer se skupljaju sušenjem kao i sva odjeća npr., pa je onda poslije muka sve nategnuti na svoje mjesto.  Jesi i spužvu prao jer mi se čini prljava? Mislim da bi ti bilo lakše da si skinuo i prednje siceve, samo 4 matice 13mm odispod. A onda se može i tapet dobro oprati i usisati, a sic podmazati na svim pokretnim dijelovima da ne cvili i škripi

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jel to mozda Set daljinskog zakljucavanja 

MN 300/LX93 ?

 
Link to comment
Share on other sites

Kada budeš spajao centralno naoružaj se živcima, bratski savjet :D I naravno gledaj da instalaciju provedeš uredno!

 

Hehehe svjestan sam da ce tu biti mnogo zajebancije, zavirio sam malo pod tapacirung i vidim da tamo ima svasta... :D btw kako skinuti rucicu za podizanje prozora? Ne vidim nigdje nikakav osigurac, a nisam ju uspio iscupati ni na silu.. ili tu isto treba 150kg imati kao i za kuglu mjenjaca? :rotfl:

 

To blato i smeće je prašina i trula tanka spužva. Ja ju imam u kacigi i u kosi. :D

 

Bome skupilo se toga prilicno od '98. u presvlakama...

negdje sam čitao da bi trebalo vratiti navlake na sic dok su još vlažne jer se skupljaju sušenjem kao i sva odjeća npr., pa je onda poslije muka sve nategnuti na svoje mjesto.  Jesi i spužvu prao jer mi se čini prljava? Mislim da bi ti bilo lakše da si skinuo i prednje siceve, samo 4 matice 13mm odispod. A onda se može i tapet dobro oprati i usisati, a sic podmazati na svim pokretnim dijelovima da ne cvili i škripi

 

Nisam ih u mogucnosti vracati vlazne jer ujutro idem na posao, a u toku noci ce se osusiti.. isto tako trebam na povratku s posla kupiti one najmanje plasticne vezice jer ih mislim montirati umjesto onih malih komadica zice da navlaku ucvrstim u kanale za profiliranje. A siceve cu svakako izvaditi dok budem vracao navlake jer ce mi biti puno lakse pristupiti svim mjestima za ucvrscivanje, a moci cu i tapacirung detaljnije usisati u svakom slucaju ;)

 

 

Jel to mozda Set daljinskog zakljucavanja 

MN 300/LX93 ?

 

 

 

E bas taj.. i jos sam uz to uzeo zasebno set za centralno sa 4 motorica, jos sam jedan motoric naknadno nabavio za gepek. Na ebayu sam nasao i renaultov ulozak za te aftermarket skakavce tako da necu morati nista kemijati nego samo dam ulozak narezati i montiram ga u skakavac ;)

 

http://www.ebay.com/itm/Metal-Blank-Uncut-Flip-Remote-Key-Blade-Replacement-for-Renault-/151044385961?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item232af26ca9&vxp=mtr

Link to comment
Share on other sites

ručku prozora najlakše ćeš skinuti ako između nje i obloge vrata podvučeš i zamotaš komad krpe pa onda snažno povučeš van. A ako imaš tanke a jake prste možeš i bez krpe samo obuhvati i onu plastičnu podlošku i sve skupa povuci

Link to comment
Share on other sites

I mislio sam da ide na cupanje, probao sam vec s krpom, ali posto nisam naletio na nikakav osigurac, odustao sam od povlacenja na silu u strahu da ne ostanem bez rucice sad po ovim vrucinama :doh:  Hvala za informaciju, jedna briga manje :zivili:

Link to comment
Share on other sites

Evo danas pocistio i spuzve te montirao navlake natrag, za sutra mi je ostalo jos suvozacevo sjedalo posto me uhvatio mrak..evo i koja slika za Schmuchka da vidi jesam li uspio montirati sve natrag :rotfl:

 

cn4a.jpg

 

Bilo je i nekih ostecenja pa sam i to rijesio okupiranjem maminog sivaceg stroja uz prethodnu svecanu prisegu da ga necu sj**at..

 

1kzk.jpg

 

Znaci kao sto sam i rekao, za montazu sam umjesto zica odlucio koristiti plasticne vezice.. kupio sam paket 100kom crnih dimenzija 120x2.5mm za nekih 13kn (15kn sam nasao u navlakama prilikom skidanja tako da sam jos uvijek 2kn u plusu)

 

Na sjedalicama se mora provlaciti odozgora pa ispod zice i nije za osobe sa "cevap" prstima jer je i meni bilo nezgodno, a imam tanke prste.. na naslonima se vezica moze progurati i od iza kroz rupu u pjeni..

jeh2.jpg

q6sm.jpg
bqay.jpg
trx9.jpg
 

Na naslonu straznje klupe treba obratiti pozornost na ovaj detalj s mrezicom, nju morate presaviti preko ruba u zljeb u koji gurate plastiku za ucvrscivanje navlake. Time je mrezica zakacena na vrh naslona i sprijecava da vam se spuzva u naslonu objesi i spuzi dolje..

 

fjnb.jpg

 

I evo kako to izgleda u autu.. sutra kad sve dovrsim poslikam u kompletu i prednja sjedala :)

 

r8qr.jpg
ujw9.jpg
3bz5.jpg
ep9q.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

ja isto imam taj modul i skakavce. Ugl probao montirat kljuc moj na taj skakavac, i sve bilo ok, frend je malo pobrusio kljuc i uspjeli ga nagurat, medutim sam ja rastavljao zamjenski kljuc i stavio onog malog koda. Kad je sve bilo gotovo, kljuc u skakavcu i kod unutra. Probam upalit auto, a on nezeli jer neucitava koda.

I nikak do dan danas nisam uspio rijesit da imam samo 1 kljuc :(

Link to comment
Share on other sites

navlake vrhunski čiste, to se traži 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Izvadi ampulicu sa kodom i zaljepi ju na bravicu ispod plastike oko volana i nemas problema s kljucevima, tako cu ja napraviti.. vidio sam i ja da se moze pobrusiti original list iz kljuca, ali zelim si taj ostaviti kao rezervni, a skakavac ce mi biti glavni kljuc, tako da cu naruciti renaultov list napravljen bas za te aftermarket skakavce, a on kao takav odgovara direktno unutra na saraf bez preinaka :)

 

french - sve cisto i mirisavo, neopisiv osjecaj kad nakon par sati kako je auto stajao na vrucini udjem unutra, a ono fin i svjez miris umjesto onog smrada ustajale prasine.. jos me ceka suvozacevo sjedalo za navuci pridvecer i pobrisati unutrasnjost pa ce to biti to za neko vrijeme dok opet ne uhvatim vremena.. sad natrag na red dolaze obiteljske, okolokucne i ostale obveze da ni njih ne zapostavim ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak sam i ja probao, koda zalijepit ispod brave i jednom je ocitao jednom nije. Pa rade ostavio.....

Link to comment
Share on other sites

meni se čini da se ti kineski skakavci brzo razmrdaju i onda ključ viri napola iz kućišta, bljak. Vidio kod jednog Audia 80.

Link to comment
Share on other sites

meni je normalno pasao u tu rupu di je odredeno za kljuca.

Link to comment
Share on other sites

znam da je, ali od stalnog otvaranja zatvaranja skakavca feder se opusti pa ključ napola viri iz plastike. Možda su sad popravili kvalitetu :nezna:

Link to comment
Share on other sites

BTW , obavezno na perilici skini i očisti filter.

Ja to nisam napravio poslije pranja original navlaka, pa je bilo poplave.

Link to comment
Share on other sites

BTW , obavezno na perilici skini i očisti filter.

Ja to nisam napravio poslije pranja original navlaka, pa je bilo poplave.

 

Filter prezivio bez ciscenja, nije bilo poplave :spex

 

Svaka ti dala. I meni i tebi. :zubo:

 

'ladne vode? :hdbg:

Link to comment
Share on other sites

Hehehe svjestan sam da ce tu biti mnogo zajebancije, zavirio sam malo pod tapacirung i vidim da tamo ima svasta... :D btw kako skinuti rucicu za podizanje prozora? Ne vidim nigdje nikakav osigurac, a nisam ju uspio iscupati ni na silu.. ili tu isto treba 150kg imati kao i za kuglu mjenjaca? :rotfl:

 

Ovih 150kg mi zvuči poznato. :D

 

rodjoo živija.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo samo da lagano osvjezim temu - napravio 4500km od velikog servisa, potrosnja se vrti oko 6.2l, a ulja je potrosio otprilike 4 deci jer je na mjeracu poslije servisa bilo do max, a sad je trunku manje od sredine.. nisam jos ugradio daljinsko, cijeli godisnji sam cijepao i slagao drva..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nisam dugo ovdje pisao jer nisam imao vremena nista raditi po autu, a nije bilo ni potrebe jer sluzi odlicno za sada.. :) :) Pucanje cijevi auspuha ne racunam pod neki kvar, moram ubaciti gibljivu cijev pa ce i to biti kako treba. Neki dan sam jedino mijenjao zupcanik na alnaseru jer se pri hladnijem vremenu javljao problem da zupcanik iskoci i alnaser onda vrti u prazno.. 330kn me kostalo sve skupa s poslom. 

 

Daljinsko centralno jos uvijek stoji u kutiji, cini mi se da cu to ugraditi tek na proljece, a mislim da cu u kutiju jos ubaciti i parking senzore pa sve skupa ugraditi :D Potrosnja je trenutno 5.5-6l tako da sam s time i dalje zadovoljan..

 

Od ostalih stvari, jedino su rubnjaci i pragovi poceli cvasti sto je za ocekivati, ali sta je tu je.. i to ce se rijesiti u nekoj daljoj buducnosti ako se dovoljno dugo budemo druzili :)

Link to comment
Share on other sites

hm primjetio sam da nemaš oborivu ni djeljivu zadnju klupu. Mislio sam da je to standard. Ja sam odlučio skinuti navlake koje imam na njemu od 2000.-e Naravno skidao sam ih i do sad i prao jednom godišnje. No vozačka se poderala po lijevom rubu gdje dupetom diram pri sjedanju. Valjda su ga dovoljno zaštitile ovih 14 godina, vrijedile su tih 600 kn. No vrijeme im je isteklo i  sad ćemo se voziti bez

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.